7:20 hiero, te vroeg in elk geval.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:14 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Mazzelaar, ik sta om 7 uur alweer naast m'n bedje.

Thnxquote:
* Glacier heeft woensdag vrij genomenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:14 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Mazzelaar, ik sta om 7 uur alweer naast m'n bedje.

ja, Killersquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:05 schreef -Hans- het volgende:
Heerlijke plaat om het uur mee te beginnen.![]()

Fijne plaat hoor maar wat te denken van de Editors - Smokers Outside The Hospital Doors ?! Wat een zeer fijne plaat is dat !quote:

Ik weet nog niet hoe laat ik naar bed toe ga. Misschien ben ik er wel even, misschien niet.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:12 schreef Toad het volgende:
Is er straks niemand meer bij Annemic in de nacht?

Als mensen niet eens bij Mika staan te springen of te zeuren dat ze deze al zo vaak gehoord hebben, moet ik misschien op mn standpunt terug komen...quote:

Ik ben er nog hoor, en ik vind Mika nog best aardig.quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als mensen niet eens bij Mika staan te springen of te zeuren dat ze deze al zo vaak gehoord hebben, moet ik misschien op mn standpunt terug komen...

Het zal nog wel een uitloop zijn van die stroomstoring een paar weken geleden op het Mediapark, waardoor toen o.a. 3FM zonder muziekcomputer en RTL helemaal zonder stroom kwam te zitten. Dat zullen ze nu wel definitief repareren.quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:13 schreef Marc63 het volgende:
Stu-stu-studio staat toch ook niet in Ensche?

Tijdens 3VOOR12 vind ik een beter idee...quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:17 schreef Marc63 het volgende:
Kunnen ze dat niet tijdens het programma van Stenders doen? Daar val ik eerder bij in slaap dan bij de meeste nachtjocks.

Phew... ik dacht dat ik alleen was. Annemieke zag ik net ook wel op FOK! maar die leest alleen maar mee wat wij voor een onzin brabbelen in plaats van ook daar wat aan toe te voegen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:32 schreef Toad het volgende:
Ah er is nog leven in dit topic.
Na het concert van de Arctic Monkeys probeerde ik samen moet nog een hele groep mensen de pit uit te komen, maar er wilde ook heel veel mensen er juist in. Zorgde voor een hoop irritatie en geduw. En dat vond plaats onder de 3FM studio. Annemieke, die achter het glas op de menigte zat te kijken, was volgens mij blij dat ze er nie tussenstond.
Maar het was het allemaal waard hoor, om met m'n vlaggetje vooran bij de Arctic Monkeys te staan.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |