Dat valt best mee, de 2 nachten ervoor waren een stuk korter. Maar ik maakte wel een grapje, op dit moment gaat het best prima met mequote:
En de normale cam (die in het hoekje linksboven bij Michiel) doet het hier trouwens wel. Kan nu in elk geval zien dat Maricha en Michiel niet al te luchtig zijn gekleed. Wat ook niet zo gek is met de 13 graden op de temperatuurmeter.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:08 schreef Sirolf het volgende:
De extra studio-cams werken inderdaad niet. Enkel de gang-cam is te bekijken.
Kan ik daar Justin Timberlake en Rhianna bij voegen, vind die muziek wel zo niet bij 3FM passenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Beste Veenstra & Maricha,
Kunnen jullie proberen eens drie uur GEEN Krezipmeuk te draaien?
Alvast heel erg bedankt, ook namens andere Met Michiel-fans.
Groetjes,
Roel_Jewel
Ik maak mij dus niet al te populair als ik straks, tijdens het request uurtje, All My Life request? En dan uiteraard wel de Pinkpop versie.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Groetjes,
Roel_Jewel
Van mij mag Krezip anders best gedraaid worden (graag zelfs!), zolang Tokio Hotel maar een enkeltje Antarctica krijgt...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Groetjes,
Roel_Jewel
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik maak mij dus niet al te populair als ik straks, tijdens het request uurtje, All My Life request? En dan uiteraard de Pinkpop versie.![]()
Neuh, ik ben bang dat 't toch weer hetzelfde nummer wordt ... Plug it in ...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Van mij mag Krezip anders best gedraaid worden (graag zelfs!), zolang Tokio Hotel maar een enkeltje Antarctica krijgt...
PLUG IT IN and turn me on!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Neuh, ik ben bang dat 't toch weer hetzelfde nummer wordt ... Plug it in ....
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:16 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heb ik ook last van idd.![]()
Heuy trouwens![]()
Je was duidelijk niet aanwezig op het concert van ze? Het was echt mind-blowing goed!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Groetjes,
Roel_Jewel
Nee hoor, heb hier de oordopjes al weer even uit de kast gehaald.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:19 schreef Litton-Lane het volgende:
Ben ik de enige: Of is dit echt vals (WT)
![]()
* Met Met Michiel eens. (Zat mee te kijken op 3voor12.nl)quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:21 schreef MichielV het volgende:
[..]
Je was duidelijk niet aanwezig op het concert van ze? Het was echt mind-blowing goed!
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nee hoor, heb hier de oordopjes al weer even uit de kast gehaald.WT, aardige band alleen ik hoor ze liever niet live.
Het probleem is dat de hele dag hetzelfde nummer gedraaid wordt. Je mag wat van Krezip draaien, maar draai dan eens een van de goede live nummers die nog geen enkele keer op de radio zijn geweest.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:21 schreef MichielV het volgende:
[..]
Je was duidelijk niet aanwezig op het concert van ze? Het was echt mind-blowing goed!
quote:Koetjesrepen in me huis,
Koetjerepen in me vacht,
Koetjesrepen in me buik ,
Koetjesrepen komen hard,
Mwah.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:33 schreef -Hans- het volgende:
Ben blij dat Schenkie op de playlist is gezet want ik vind het een erg toffe plaat !
Mee eens, erg apart, maar toch ook best wel tof.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:33 schreef -Hans- het volgende:
Ben blij dat Shenkie op de playlist is gezet want ik vind het een erg toffe plaat !
Ga ik later vanavond even doen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:38 schreef Litton-Lane het volgende:
Sirolf:
Kun jij hem weer knippen! The Request.
Die was van MIJ![]()
Nu je het zegt...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:51 schreef Glacier het volgende:
Is er iets veranderd aan de compressie (op de stream) ofzo? Heel veel platen klinken enorm onrustig...
Pinkpop was echt super!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:51 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Hoihoe was PinkPop?? Elfstedentocht was tof
Mooi. Veel regen gehad? Ik welquote:
Zondag eigenlijk de hele dag zon, zaterdagavond pas uurtje of 9 dat het echt losbarstte... maar maandag was er wel vrij veel regen, maar dat was meer van die zeikregen, niet echt heel hard...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:12 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Mooi. Veel regen gehad? Ik wel
Ja, die is inmiddels zelfs alweer droog...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:16 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
maar je wordt er wel nat van, heb jíj je tent nog?
Idd. Dat ze maar snel door Google ofzo worden overgenomen. Kan Hyves mooi draaien op die 150.000 servers van Googlequote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:12 schreef Sirolf het volgende:
Hyves is niet alleen vandaag sloom, maar (bijna) altijd...
YouTube is ook sloom hier vandaag, en dat is al een tijdje van Google.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Dat ze maar snel door Google ofzo worden overgenomen. Kan Hyves mooi draaien op die 150.000 servers van Google.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |