Open die danquote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:19 schreef APK het volgende:
Ik wilde net [DGK FB #7] Juf ik heb het nummer van de COS fout.openen.
Nee joh, wees blij dat we sinds kort een afwijkende titel mogen hebben die niet meer veranderd wordt omdat het gepeupel anders denkt dat het een COS is.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:37 schreef Prospera het volgende:
Open die dan, die heeft een leuke TT.
Dan vraag ik een slotje voor deze, want ik zag opeens dat ik de laatste was![]()
Hmmm, ik vind hem een beetje onPeterachtig?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 06:44 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Deze kijkcijferpagina is (helaas) nog niet beschikbaar.
Update-topic is weer schoon en goed punt!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:37 schreef kleinzusje het volgende:
Sorry, moet het even kwijt.CODUS (Commentaren op Updates / Streamverslagen)
Een dat is #1.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:18 schreef Marrije het volgende:
Kan een modje het nr aanpassen alsjeblieft, de 9 is weggevallen.
[COS #1529] Amanda en Huub op date 1529 moet het zijn, dank!
Protest: Ik kijk van af vandaag de uitzendingen en ben gestart met 1 oktober. Het commentaar is daarbij erg nuttigquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:11 schreef Peter6000 het volgende:
Kunnen alle uitzendingentopics vanaf 1 oktober worden gesloten, om het gevaar van onnodige topickicks te bezweren?
edit: het topic van vandaag kan natuurlijk nog tot maandagavond 1800 openblijven, om de internetkijkers ook de gelegenheid te geven te reageren.
Als het topic gesloten is, kan je het commentaar ook gewoon lezen hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Protest: Ik kijk van af vandaag de uitzendingen en ben gestart met 1 oktober. Het commentaar is daarbij erg nuttig
echt ???quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als het topic gesloten is, kan je het commentaar ook gewoon lezen hoor
Ja, gewoon je klikangst overwinnen, en klikken.quote:
Dank je lieverdquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, gewoon je klikangst overwinnen, en klikken.
Er zijn geen enge monsters of spoken ofzo.![]()
Alleen maar enge caps.
Waarom?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:02 schreef kleinzusje het volgende:
Kan dit topic verwijderd worden ?: Het pest-hier-gekke-Gertje-topic (deel 2)![]()
Afblijven van Peterquote:
Je wilt dat we alle oude uitzendingstopics sluiten? Waarom? er wordt toch niet meer in gepost?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:11 schreef Peter6000 het volgende:
Kunnen alle uitzendingentopics vanaf 1 oktober worden gesloten, om het gevaar van onnodige topickicks te bezweren?
edit: het topic van vandaag kan natuurlijk nog tot maandagavond 1800 openblijven, om de internetkijkers ook de gelegenheid te geven te reageren.
Waarom wordt Gert's topic dan wel gesloten?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:14 schreef Day het volgende:
[..]
Je wilt dat we alle oude uitzendingstopics sluiten? Waarom? er wordt toch niet meer in gepost?
Het is namelijk de bedoeling zo min mogelijk topics te sluiten, omdat topics die niet meer lopen vanzelf wel uit de lijst verdwijnen.
Omdat er nu in ge-SCt wordt. En omdat het topic een bepaald doel heeft, die nu niet uitgevoerd kan worden, aangezien Gert er nu niet is.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Waarom wordt Gert's topic dan wel gesloten?
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:48 schreef Day het volgende:
[..]
Omdat er nu in ge-SCt wordt. En omdat het topic een bepaald doel heeft, die nu niet uitgevoerd kan worden, aangezien Gert er nu niet is.
Oh en, het is een centraal topic, die verdwijnen niet uit de lijst!
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:13 schreef APK het volgende:
Ik zet zojuist de streams aan, snap er weing van.....
Mag iedereen die vandaag niets beters te doen had maar toch 12 uur gekeken heeft zonder een updateje te plaatsen gewoon dood?
Egoistische kutwijven.
Day!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:39 schreef PC eend het volgende:
Durf ik eindelijk Gert te pesten....
Is het topic dicht![]()
![]()
LEZEN!!!!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Day!
Mijn liefde voor jou, wat doe je!?![]()
Jezus, Ianquote:
Zusje, je hebt 12 post in deze FB, van de 39 postsquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:31 schreef kleinzusje het volgende:
Day, kan er niet een regel komen dat je maximaal zoveel postings mag plaatsen per cos ???![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 04:37 schreef Prospera het volgende:
[..]
Zusje, je hebt 12 post in deze FB, van de 39 posts![]()
![]()
Hoor jij nu niet op Kreta te zitten met Gert en waarom post je hier dan![]()
Het wordt interessant daar op Kretaquote:Op zondag 27 mei 2007 15:20 schreef kleinzusje het volgende:
Veel plezier Avonne ( op Kreta)
![]()
Welkom schatje ( als mod vervanging hier dat is)![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 17:10 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het wordt interessant daar op Kreta![]()
Kunnen we daar een filmpje van krijgen?
quote:Op zondag 27 mei 2007 17:20 schreef PC eend het volgende:
Kan er een sticky 'pest hier gekke schatje' topic komen?![]()
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het probleem zit m denk ik meer in je povere OP's, het zou gewaardeerd worden als daar een korte update instond over wat er gebeurd is en waar de TT op slaat.
Als dat allemaal in je OP staat zal er minder commentaar op je snelle COSsen zijn dan zoals het nu is: je bent vaak de snelste maar de OP is vrijwel leeg en dus is het vervelend voor mensen die er wel werk van willen maken dat je ze voor bent.
Lijkt me wel, zo is dat ook afgesproken, een "en verder" vind ik alleen acceptabel als er al minutenlang geen COS blijkt te zijn, en dan nog is het vervelend, maar soms wel begrijpelijk omdat iemand dan wellicht niet op de hoogte is van wat er zich in de voorgaande COS heeft afgespeeld.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:35 schreef F04 het volgende:
[..]
Jah, oke, dat begrijp ik, maar dan neem ik aan dat dit ook geld voor andere snelle cos-makers.
Lijkt me wel.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:35 schreef F04 het volgende:
[..]
Jah, oke, dat begrijp ik, maar dan neem ik aan dat dit ook geld voor andere snelle cos-makers.
Ik wou ook geen discussie beginnen, maar de COS was de enig aangewezen plek om mijn punt te maken. Grappig was dat Avonne op dat moment kennelijk hetzelfde dacht. Ik vind het goed dat het daar even is gezegd zodat iedereen weer even herinnerd wordt aan de nieuwe regels voor TT en OP.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Lijkt me wel.
Avonne ik zag net dat je er geen discussie van wilt maken in de FB. Ik ook niet, maar wilde nog wel even mijn mening geven zonder de COS daarmee 'te belasten'.
Ik heb het nagekeken Avonne. F04 heeft 2x gestemd Poll: Wie is jouw favoriete bewoner? (20-26 mei) is 1x eind pagina is 2xquote:Op zondag 27 mei 2007 23:09 schreef avonne het volgende:
ik ga het niet na zoeken, maar volgens mij stemt F04 wel vaker in één week
de intentie was uitstekend, maar het is verworden tot een Slow Chat (ongeveer zoals dit topic).quote:Op zondag 27 mei 2007 23:12 schreef kleinzusje het volgende:
Er bestaat al een topic van 5 delen : Aan de DGK_REDACTIE #6 - ik vind dit walchelijk! Ik heb deel 1 lang geleden geopend, met oprechte intenties.
De Redactie heeft vaak aangegeven daar niet te lezen. Dus ik snap niet waarom nu wel ????![]()
![]()
![]()
even wachten dus, graagquote:Op maandag 28 mei 2007 01:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zou een modje dit bericht en de daaronderstaande berichten willen schonen ? Dank je.
Zie Geef hier je tips aan DGK_REDACTIE
Ze zitten niet op topics te wachten maar op goeie tips en ik geloof er geen zak van dat ze dat andere topic niet lezen.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:28 schreef avonne het volgende:
[..]
de intentie was uitstekend, maar het is verworden tot een Slow Chat (ongeveer zoals dit topic).
Dan komt naar mijn mening, door het gebrek aan reactie van de redactie. Daar wordt men nogal melig en recalcitrant van. Terecht, want wil je iets aan de redactie vertellen, en er komt geen respons, dan is dat gewoon niet leuk.
Laat het daarom maar een klaag topic zijn. Mij best.
De Redactie heeft zelf aangegeven dat ze wel een Tips-topic willen. Dan krijgen ze die ook.
Maar dan verwacht ik wel dat ze op zijn minst laten merken dat ze het lezen, bijvoorbeeld door eens per week een korte reactie te zetten, al was het maar "hm, iets om over na te denken..." of zo.
Ik ben er wel voorstander van om het topic "schoon" te houden, en loze berichten en klachten te verwijderen (laatste kunnen in het "walchelijk"-topic. Een stevig robbertje deleten gaat niet zomaar, dus ik zal dat in de vergadering gooien.
Zo OK?
Iemand (?) gaf de tip : "Vraag anders een opschoning van je topic aan"quote:Op maandag 28 mei 2007 01:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
....
Maar om het nou schoon te houden, dan ga je misschien discussie krijgen over waarom grappen (waarvan dan gezegd word dat ze gemeend waren) gedelete worden
Ik zie het liefst zo weinig mogelijk opschoning iig...
......
Het viel me al eerder op dat je politie agent in je eigen topic zat te spelenquote:Op maandag 28 mei 2007 01:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Iemand (?) gaf de tip : "Vraag anders een opschoning van je topic aan". Dat leek me een goed idee
Het gebeurt wel meer dat users hun best doen een topic te verkloten waar ze normaal nooit komen, en er alleen maar komen om te zeiken, zuigen en uit te dagen, en als een ander daar dan op reageert dan krijgt die ander een waarschuwingquote:Op maandag 28 mei 2007 12:35 schreef kleinzusje het volgende:
Over politie gesprokenEr zijn een paar randdebielen het tuinfluiter stem topic aan het verkloten
![]()
Thanks Leandra, ik wilde het net vragen.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:55 schreef Leandra het volgende:
Kan het nummer van deze COS aangepast worden... moet 1551 zijn.
[COS #1550] Waar uistaande ontslagrondes zijn ingetrokken
Wat heeft het geholpen dan?, dat het nu dicht isquote:Op maandag 28 mei 2007 13:08 schreef kleinzusje het volgende:
Lieve modjes
Soms zijn kansloze baggertopics best handig![]()
Heb me even Gertonwaardig laten gaan, maar ja wat wil je, alles en iedereen naar Kreta en regen in parijs![]()
![]()
Huubs anale behoeftes
Heeft geholpen en kan nu dicht![]()
![]()
Zoiets wat zusje deed dusquote:Op maandag 28 mei 2007 12:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het gebeurt wel meer dat users hun best doen een topic te verkloten waar ze normaal nooit komen, en er alleen maar komen om te zeiken, zuigen en uit te dagen, en als een ander daar dan op reageert dan krijgt die ander een waarschuwing![]()
ik heb het niet gesloten omdat het bagger zou zijn, maar omdat er al een Huub topic is als men over hem en zijn gedrag wil discussieren.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat heeft het geholpen dan?, dat het nu dicht is
Ik zie je daar alleen maar iemand afzeiken die gewoon ontopic reageert
Ik dacht dat het gebruik was om niet teveel topics te sluiten....quote:Op maandag 28 mei 2007 18:16 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb het niet gesloten omdat het bagger zou zijn, maar omdat er al een Huub topic is als men over hem en zijn gedrag wil discussieren.
Beste Peter6000,quote:Op zondag 27 mei 2007 22:13 schreef Peter6000 het volgende:
De uitslag van Poll: Wie is jouw favoriete bewoner? (20-26 mei) klopt niet,
de stem van F04 die binnen de limiet van 26 mei is gegeven, is niet meegeteld.
Hierdoor wint Jaap dus nipt, met 57 stemmen.
Beste PC Eendquote:Op maandag 28 mei 2007 17:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat heeft het geholpen dan?, dat het nu dicht is
Ik zie je daar alleen maar iemand afzeiken die gewoon ontopic reageert
Hartelijk dank .quote:Op zondag 27 mei 2007 21:14 schreef avonne het volgende:
Tuinfluiter,
Ik heb even een link naar de vorige poll in de OP gezet,
handig voor wie de vorige nog wil opzoeken.
Dat topic was helemaal niet verkloot, daar begin je al te overdrijvenquote:Op maandag 28 mei 2007 23:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Beste PC Eend
Ik wilde in al mn liefde tuinfluiter beschermen en de jostie die zijn topic verkloot had aanspreken.
Dus dan ga je maar in een ander topic rellen wat er helemaal niks mee te maken heeftquote:Vond het echter not done omdat in tuinfluiter zn topic te doen omdat ik dan zeker wist dat het daar een rel zou worden, dus meer schade te weeg zou brengen. Daar ik geen PM heb en de boosdoenster in het anale topic trof, heb ik haar daar op ongepaste maar wel ontopic wijze aangesproken.
Tuurlijk heb je daar wel zeggenschap inquote:Over het wel of niet sluiten van dit bewuste topic heb ik geen zeggenschap, maar mn rel post was goed doordacht en bewust geplaatst.
liefs Klein Zusje![]()
Jemig, zo heb ik het niet bekekenquote:Op maandag 28 mei 2007 23:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat topic was helemaal niet verkloot, daar begin je al te overdrijven![]()
Iemand die een paar stemmen van vrienden erbij optelt is gewoon creatief rekenwerk
Het is toch geen exacte wetenschap![]()
[..]
Dus dan ga je maar in een ander topic rellen wat er helemaal niks mee te maken heeft![]()
![]()
[..]
Tuurlijk heb je daar wel zeggenschap in![]()
Ik had nog maar moeten zien of dat topic gesloten was als jij er niks over gezegd had...
Ik zit het net te lezen,quote:Op maandag 28 mei 2007 23:16 schreef kleinzusje het volgende:
Ik wilde in al mn liefde tuinfluiter beschermen en de jostie die zijn topic verkloot had aanspreken. Vond het echter not done omdat in tuinfluiter zn topic te doen omdat ik dan zeker wist dat het daar een rel zou worden, dus meer schade te weeg zou brengen.
Inderdaad Tuinfluiter.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:33 schreef tuinfluiter het volgende:
ook van FO4 na te kijken in het topic: poll 20-26 mei . (Peter6000, Jaap toch op 56 )
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:08 schreef PC eend het volgende:
Word ik hier nou in de zeik genomen
of bedoelen ze dit serieus![]()
![]()
Graag nagekeken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:36 schreef Peter6000 het volgende:
Inderdaad Tuinfluiter.
Ik had het topic wel nagekeken,
maar die dubbele van F04 over het hoofd gezien.
Maar fijn dat je de moeite hebt genomen het uit te zoeken.
Dus jij opent een topic omdat andere poll-topics 'vergalt' werden en gaat dan een paar dagen later even de regels veranderenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:56 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Wel serieus,
maar niet in de zeik.![]()
Het is ook een heel gescroll, je kan er zomaar overheen lezen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:59 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Graag nagekeken.
Ik had van de week de dubbelde stem van Farrah
voor Huub tot 3 keer toe nagekeken,
maar toch erover heen gelezen.![]()
YWquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:30 schreef soylent het volgende:
Dank, Mod.
Vuile zuigEendt.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:49 schreef PC eend het volgende:
Ze zitten me in de SC op te stoken dat ik hier moet klagen hier
Maar ik kan niks bedenken![]()
Ohja gooi deze maar dicht [DGK SC # 108] 2 eend or not 2 eend ik haat naamtopics
Idd dat wordt dus:quote:
Ja ik snap je, dat is werkelijk walchelijkquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:49 schreef PC eend het volgende:
Ze zitten me in de SC op te stoken dat ik hier moet klagen hier
Maak er een missie vanquote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ja ik snap je, dat is werkelijk walchelijk![]()
succes![]()
Ik hoop dat iemand je komt redden![]()
Ja dat helpt, jij kan het wetenquote:
ja, mag ie nog even open? Ik denk ik wacht tot het laatste momentquote:Op zondag 3 juni 2007 22:43 schreef tuinfluiter het volgende:
Dag Avonne, Day en Schatje,
Mag de poll: Wie is jouw favoriet ? (27 mei-3 juni) dicht of naar beneden ?
Ik heb je stem er nog even er bij opgeteld.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:59 schreef Gnavis het volgende:
[..]
ja, mag ie nog even open? Ik denk ik wacht tot het laatste moment
met mijn stem om het spannend te maken, en wat zie ik. Dicht! Waarom? ik dacht dat 3 juni pas om 24.00 ur ten einde was?
Als iemand mijn stem nog even toe wil voegen?
Hartelijk dank.
Mijn stem is voor Jaap btw.
Gnavis , ik heb de poll zondag 27 mei geopend om 19:41uur,quote:Op zondag 3 juni 2007 23:59 schreef Gnavis het volgende:
ja, mag ie nog even open? Ik denk ik wacht tot het laatste moment
met mijn stem om het spannend te maken, en wat zie ik. Dicht!
Waarom? ik dacht dat 3 juni pas om 24.00 ur ten einde was?
Mijn stem is voor Jaap btw.
quote:Op maandag 4 juni 2007 00:24 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb je stem er nog even er bij opgeteld.
Dat zwaar vond ik dus nogal overdreven en ook omdat disana er (volgens mij niet geheel toevallig) modkontkruipend achteraan komt, ging ik er met wat grappig bedoelde opmerkingen een beetje tegenin...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:40 schreef avonne het volgende:
Problemen met Streams en Abonnement
[SC # 116] 2 NEW_OP Or Not 2 NEW_OP
luitjes, jullie zijn hier zwaar off topic bezig.
Hou de Cos een beetje clean ajb
Ik dacht (vooral als iedereen al naar bed is) dat je het gewoon wel obver DGK gerelateerde zaken mocht hebbenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:00 schreef avonne het volgende:
[..]
hier vind je een aantal meningen erover
Huub verliest zijn scherpte - deel 001
COS = commentaren op de streams
zijnde de actuele gebeurtenissen op de streams.
Dit topic wordt de volgende dag nog door velen gelezen.
ik zeg nergens dat je het niet over de strategie van Huub mag hebben. Ik geef antwoord op de vraag "wat vind men ervan?" door een user, en ik wijs waar men meningen daarover kan vinden.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:20 schreef PC eend het volgende:
Blijkbaar tegen het zere been van een mod, want die komt opeen ook zeggen dat je het niet over de strategie van huub mag hebben
ja, je had dat gezegd. Maar doen, ho maar.quote:En om mij daar nou een waarschuwing voor te geven, terwijl ik al had gezecht te stoppen, vind ik dan weer ZWAAR overdreven
Verder stoor ik me enorm aan de running gag dat disana wel weer geklaagd zal hebben.quote:
Sorry ik had even gemist dat iemand vroeg wat cos was en dat je daar serieus in een andere quote op antwoorde.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:43 schreef avonne het volgende:
[..]
ik zeg nergens dat je het niet over de strategie van Huub mag hebben. Ik geef antwoord op de vraag "wat vind men ervan?" door een user, en ik wijs waar men meningen daarover kan vinden.
Ja ja zei dat het zwaar offtopic ging, dat vond ik wat overdreven, dus ging er wat tegeninquote:ja, je had dat gezegd. Maar doen, ho maar.
deze was voor mij de limit, zijnde de tiende post die off topic is na mijn waarschuwingen.
Dat werkt ze zelf in de hand met dat modlikkenquote:Verder stoor ik me enorm aan de running gag dat disana wel weer geklaagd zal hebben.
Dat is (ook deze keer) niet waar.
Het blijven herhalen dat Disana wel weer gePMt heeft, of dat ik haar beschermengel ben, is regelrecht onterecht.
Daar komt hiermee nu ook een einde aan
Ik wil jou niet voor lul zetten maar disanaquote:Mocht het lijken dat ik Disana daarmee in bescherming neem.... NEE. Ik maak bezwaar tegen leugenachtige insinuaties die users of mods voor lul zetten.
Ik blijf bij mijn standpunt.
laat die smileys maar zitten als je me voor lul wilt zetten.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:08 schreef PC eend het volgende:
En als je nu zelfs in FB zegt dat ik daar zelfs geen grappen over mag maken, dan wek je JUIST de indruk dat je haar in bescherming neemt
Ook je optreden in de SC trouwens
Ik zeg toch dat ik dat niet wouquote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:18 schreef avonne het volgende:
[..]
laat die smileys maar zitten als je me voor lul wilt zetten.
Dat zeg ik niet, zeg alleen dat je zo de indruk wekt, niet alleen bij mij trouwens.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:24 schreef avonne het volgende:
Refrase:
Laat die smileys maar zitten als je een beschuldiging van favourism wilt benadrukken met eindeloze herhalingen.
Welterusten
quote:Eend's opmerkingen vielen alleen maar meer op omdat er geen on-topic posts van anderen tussen stonden
Als het schering en inslag is dat er off topic geleuterd word en er wordt nooit op ingegrepen (omdat jij toevallig niet in de buurt bent en andere moderators het kennelijk laten lopen) wordt dat dus min of meer de norm. Iemand een waarschuwing geven voor gedrag dat vrij gangbaar is en getolereerd wordt is disproportioneel.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:01 schreef avonne het volgende:
Voyeur, je lult uit je nek, en je zit feitelijk fout op 3 punten, waar ik met tegenzin op in ga.
1. wat er geoff-topiced wordt waar ik niet bij ben, kan ik uiteraard ook niks van zeggen. Moet ik dat doen volgens jou? Is dat niet bizar?
Zie bovenstaande. Het viel dus alleen meer op door gebrek aan input van de streams. Ook dat komt trouwens vaker voor. Als de streams op zwart gaan wordt er ook lustig doorgepost. Die posts beschouw je toch ook niet als off topic.quote:2.
[..]
Dus?
Ik weet het, maar door de context was het makkelijk te lezen als een terechtwijzing. Daarom noem ik het onhandig modereren dat meer problemen opleverde dan het oploste.quote:3. Ik heb nergens bezwaar gemaakt tegen het speculeren over strategien. Er was een user die specifiek om meningen vroeg, tot twee maal toe. Die heb ik verwezen waar die meningen te lezen zijn. Bovendien vroeg die zelfde user wat COS betekende.
Mooi, want ik vind het ook wel genoeg geweest qua tijd. Nu Eend zijn waarschuwing nog even weghalen en iedereen is weer blij.quote:Ik vind deze discussie werkelijk van de gekke en kap er ook mee.
Het klopt dat ik jou vanaf het begin niet mag, maar niet zonder reden....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:35 schreef Disana het volgende:
Het moet echt niet gekker worden, PC Eend. Van het begin af aan al zit je te prikken en te porren alsof je denkt elk moment een groot geheim bloot te kunnen leggen. Je zit gewoon te lurken om te zien of ik iets 'bijzonders' zeg en dan duik je er bovenop. Ik heb je gevraagd waarom en gevraagd ermee te stoppen, maar het enige wat jij dan doet is je tong uitsteken. Daarom negeer ik het meeste allang.
Maar kennelijk ga je daarom nu dus een stap verder door Avonne in je onzin betrekken. Hoe haal je het in je hoofd! Wie is de volgende als je ook bij haar niet kunt vinden wat je zoekt? Een admin, en dan de wijkagent, de burgemeester, en tenslotte de koningin?
Als jij weet dat je achterdochtig van aard bent, en dat heb je in de SC zelf meermaals toegegeven, neem er dan ook zelf de verantwoordelijkheid voor. Schuif het niet op anderen af.
ik verdedigde mezelf en zei dat zij er niks mee te maken heeft. Haal haar er dan niet telkens bij. Kappen, gewoon!quote:Ook kwam avonne in de slowchat (waar ik haar nog nooit eerder had gezien) jou verdedigen
goh, wat voor ergs is er aan de hand? Welke duistere taferelen spelen zich af achter de schermen van Fokquote:Ik ben dus niet de enige, die achterdochtig is
Jij komt met offtopic aanzetten in de cos en daar kwam disana als een soort hulpmod nog even zuigerig overheen met een verwijzing naar de SC, leek wel of ze zat te lurken en te loeren (waar ze mij van beschuldigde) want daarvoor zag ik er helemaal niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:27 schreef avonne het volgende:
Ik geloof dat ik nu wel 6 keer heb gezegd dat er gekapt moet worden met deze discussie. Ik ben gewoon een softie, eigenlijk.
Nou, probeer het maar. De eerste die nog reageert heeft een ban aan zijn broek. Geldt ook voor Voyeur en Disana.
Het is toch van de gekke
[..]
ik verdedigde mezelf en zei dat zij er niks mee te maken heeft. Haal haar er dan niet telkens bij. Kappen, gewoon!
[..]
goh, wat voor ergs is er aan de hand? Welke duistere taferelen spelen zich af achter de schermen van FokDe onderste steen moet boven.
Wanneer begrijpt men eindelijk eens het woord NIKS
We nemen niet eens de moeite om dit "probleem" te bespreken, dus hoezo "is er oorlog" en "zitten ze niet op één lijn"?
Het gáát nergens over.
Einde discussie.
Huh, dus jij mag alleen iets zeggen en wederhoor is verbodenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:27 schreef avonne het volgende:
Nou, probeer het maar. De eerste die nog reageert heeft een ban aan zijn broek. Geldt ook voor Voyeur en Disana.
Disanaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:53 schreef Disana het volgende:
Volgens mij kan ik dit wel schrijven:
De Slow Chat is er voor iedereen die hier post. Het is dus niets bijzonders als je in de SC kijkt. Zeker niet als mensen uit de COS daar soms een berichtje voor je achterlaten. Zo kun je ook samen afspreken iets uit de COS even verder te bespreken in de SC - daar is de SC juist voor bedoeld.
Ik deed niet belerend, ik reageerde op deze zinsnede van PC Eend: de SC, leek wel of ze zat te lurken en te loeren.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:05 schreef avonne het volgende:
[..]
Disana
Hou je er buiten.
Blijkbaar heb je daar ondanks waarschuwingen nog steeds moeite mee.
Je bent géén moderator, en hoeft Fokkers-van-jaren niet belerend toe te spreken.
Ik had gewaarschuwd.
Tegen mij mag je alles zeggen wat je wilt hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik deed niet belerend, ik reageerde op deze zinsnede van PC Eend: de SC, leek wel of ze zat te lurken en te loeren.
Een ban is inderdaad onvermijdelijk. Je hebt me vaker gezegd dat ik niets terug mocht zeggen.
Nog even en Eend en Disana zijn de beste vrienden.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Tegen mij mag je alles zeggen wat je wilt hoor
Ho ho, iedereen mag alles tegen mij zeggen, maar als het me niet bevalt ga ik er wel tegenin natuurlijkquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nog even en Eend en Disana zijn de beste vrienden.Dat is nog eens modereren!
![]()
Avonne, je gaat niet eens in op mijn argumenten, maar dreigt gelijk met een ban. Zo kan Feedback toch niet functioneren?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:27 schreef avonne het volgende:
Ik geloof dat ik nu wel 6 keer heb gezegd dat er gekapt moet worden met deze discussie. Ik ben gewoon een softie, eigenlijk.
Het is toch van de gekke
[..]
ik verdedigde mezelf en zei dat zij er niks mee te maken heeft. Haal haar er dan niet telkens bij. Kappen, gewoon!
[..]
goh, wat voor ergs is er aan de hand? Welke duistere taferelen spelen zich af achter de schermen van FokDe onderste steen moet boven.
Wanneer begrijpt men eindelijk eens het woord NIKS
We nemen niet eens de moeite om dit "probleem" te bespreken, dus hoezo "is er oorlog" en "zitten ze niet op één lijn"?
Het gáát nergens over.
Einde discussie.
* checkt MED *quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:27 schreef avonne het volgende:
Einde discussie.
Jij komt hier ook alleen maar de stokende ramptoerist uithangenquote:
Nee, jij bent lekker nuttig bezig.....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij komt hier ook alleen maar de stokende ramptoerist uithangen![]()
Ik geef gewoon ontopic feedback...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:12 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Nee, jij bent lekker nuttig bezig.....
Met je zonnebril PIquote:
klopt helemaal Eend, maar als je de views van dit topic bekijkt zie je dat ik zeker niet de enige ben. Ik ben alleen nog zo eerlijk om even te laten zien dat ik aanwezig ben....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik geef gewoon ontopic feedback...
Ik zie jou hier anders bijna nooit, maar als je een 'rel' ruikt dan ben je er als je kippen bij met een nikszeggende post.
[..]
Met je zonnebril PI![]()
Het is erg stil in MED...... Banmeldtopic deel whatever. Schandknaapjes aan de schandpaalquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:34 schreef voyeur het volgende:
Al uitsluitsel over de bans?
Er was ook echt een reden voor een ban, hè?quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:37 schreef Leandra het volgende:
Het is erg stil in MED...... Banmeldtopic deel whatever. Schandknaapjes aan de schandpaal
Duidelijke taal anders. Flauw om het te ridiculiseren APK..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:27 schreef avonne het volgende:
Het is toch van de gekke
[..]
Einde discussie.
Mij lijkt het ook klare taal. Alleen horen we verder ineens niets meer. Maar zelfs als ik mijn ban heb uitgezeten, ben ik nog niet gelouterd. Ik ben nu twee keer gemaand mijn mond te houden terwijl anderen de grootste nonsense blijven posten - daar wil ik wel eens een uitleg over.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:48 schreef voyeur het volgende:
[..]
Duidelijke taal anders. Flauw om het te ridiculiseren APK..
Waarschijnlijk nu wel, maar het is al de 2e keer dat ik niets terug mag zeggen terwijl het nota bene over mij gaat. Daar zit dus structuur in.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:56 schreef voyeur het volgende:
Misschien zette Avonne de dingen wat te sterk aan en overspeelde zij haar hand. Have mercy Disana.
Ach, wij lopen hier al langer rond en hebben wel ergere dingen gezien.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:48 schreef voyeur het volgende:
Duidelijke taal anders. Flauw om het te ridiculiseren APK..
Ehm pardon?? Wat heb ik nou weer gedaan??quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:08 schreef Peter6000 het volgende:
Kan COS hier in SC veranderd worden?
[COS 120] 2 pizza or not to pizza.
En dat bazige trutje van een Leandra mag ook wel eens terecht gewezen worden, het lijkt godverdomme wel of ze vindt dat dit haar forum is.
We zullen er nog dagen tegenaan moeten kijken, dus dan kan de tt maar beter correct zijn ja...quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[SC 120] 2 pizza or not to pizza.
Kan de TT even juist?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:52 schreef PC eend het volgende:
[SC # 120] 2 delete or not 2 delete
Deze liep al een tijdje voordat hij gesloten werd, kan hij gemerged worden![]()
Ik vind het prima zo.quote:
Dank je Avonne. Ik vind het prima zo, ik hou niet van lappen tekst en lees alleen fluitertjequote:Op donderdag 7 juni 2007 23:54 schreef avonne het volgende:
done.
Of is de scheiding zoals het nu is oke?
Wat moet er veranderd worden, Mootie? (sorry, ik zie het niet)quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:40 schreef mootie het volgende:
DGK / [SC # 125] 2 Theezakje or not to Theezakje
De TT is niet helemaal juist, zou iemand me even kunnen help?
[SC # 125] 2 Theezakje or not 2 Theezakjequote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:43 schreef Day het volgende:
[..]
Wat moet er veranderd worden, Mootie? (sorry, ik zie het niet)
Dank, schatquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[SC # 125] 2 Theezakje or not 2 Theezakje
Mijzelf maakt het niets uit, behalve dan dat ik soms niet weet waar ik iets moet neerzettenquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:54 schreef avonne het volgende:
done.
Met de grote hoeveelheden foto's (heel leuk) is het niet eens tijd het te gaan samenvoegen met de streamverslagen?
Aanvankelijk was updates bedoeld voor korte, belangrijke gebeurtenissen (bijv. als je 2 maanden op mars hebt gezeten of zo en snel wil inlezen)
Al aangepastquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Nog een mod wakker, ik namelijk niet.
COS 1647 Jaap slaapt boven, Lieke en Huub in de MB
Moet natuurlijk zijn: Jaap slaapt BENEDEN, Lieke en Huub in de MB
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Day is de liefste, de beste en nog wakker![]()
Thanks
*Zucht*quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:19 schreef APK het volgende:
Ik wilde net [DGK FB #7] Juf ik heb het nummer van de COS fout.openen.
Van mij mag de scheiding wel blijven; mijn update-posts gaan over een groot gedeelte van de nacht en zijn geen streamverslagen, maar eerder de lijn van het verhaal.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:54 schreef avonne het volgende:
done.
Met de grote hoeveelheden foto's (heel leuk) is het niet eens tijd het te gaan samenvoegen met de streamverslagen?
Aanvankelijk was updates bedoeld voor korte, belangrijke gebeurtenissen (bijv. als je 2 maanden op mars hebt gezeten of zo en snel wil inlezen)
Wat een bullshit... Je mag ze voor alles en nogwat uitschelden maar Aap / Bokito Whatever mag niet...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:08 schreef avonne het volgende:
Tricky business, die grapjes.
Ik wil even herhalen dat hier op het forum elke verwijzing naar bokito, aap en gorilla ten strengste verboden zijn.
(even ter herinnering, anders moet ik weer massaal gaan rapporteren en zo)
Laat die van haar maar staanquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:55 schreef kleinzusje het volgende:
Beste moderators
Ik heb volgens Prospera mn Cos: [COS#1648] De zak (is zoek en) Mitch krijgt de zak
te vroeg geopend. Haar COS heeft een mooiere OP en ze heeft er veel werk van gemaakt. Willen jullie die van mij sluiten. IK heb geen zin in gedoe, mij boeit het niet.
thx
Sorry, dat ik ook even reageer,quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:55 schreef kleinzusje het volgende:
Beste moderators
Ik heb volgens Prospera mn Cos: [COS#1648] De zak (is zoek en) Mitch krijgt de zak
te vroeg geopend. Haar COS heeft een mooiere OP en ze heeft er veel werk van gemaakt. Willen jullie die van mij sluiten. IK heb geen zin in gedoe, mij boeit het niet.
thx
Moderator Day heeft alleen aan een verzoek voldaan.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:15 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Sorry, dat ik ook even reageer,
maar ik vind het zo zonde van dubbele cossen en de tijd die jullie eraan gaven.
Beiden hebben jullie een geweldige OP in de COS gemaakt en
ik wil jullie bedanken dat jullie het toch maar doen om een COS te openen.![]()
Kleinzusje was dus te vroeg ? Moderator Day heeft het gesloten.
Kunnen er in de COS geen afspraken worden gemaakt
wie het plan heeft om de nieuwe COS te openen ?
Ik herinner de begintijd van de nieuwe regeltjes voor de OP,quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:40 schreef Day het volgende:
Moderator Day heeft alleen aan een verzoek voldaan.
En ja, het was inderdaad zonde, beide OP's zagen er mooi uit
en ik kan begrijpen dat Kleinzusje er bij 280 posts al aan begint.
Dat kost inderdaad tijd, ik begon er al met de 246ste post aan.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:40 schreef Day het volgende:
[..]
Moderator Day heeft alleen aan een verzoek voldaan.
En ja, het was inderdaad zonde, beide OP's zagen er mooi uit en ik kan begrijpen dat Kleinzusje er bij 280 posts al aan begint, want volgens mij is het best veel werk. Kleinzusjes voorstel om de OP's samen te voegen, werd geweigerd. Ik zit op mijn werk en volg DGK niet continue, heb nog overwogen om de 2 COSSEN te mergen, maar dan zijn jullie waarschijnlijk al pagina's verder en is het helemaal niet meer te volgen. Heb dus maar voor Kleinzusje's oplossing gekozen.
Ik kan me overigens wel vinden in je voorstel. Dan wordt er echt werk aan besteed en zitten er niet meerdere mensen aan een OP te werken. Er zitten hier een aantal users die prachtige OP's afleveren en zeer regelmatig posten. Probeer het eens, zou ik zeggen!
Ja, maar dat weten jullie dus niet van elkaar. En de mededeling "OP volgt" gebruiken wel meerdere users. En die posten dan vervolgens een OP waar echt veel werk aan is besteed. Dus ik begrijp je punt niet nu even niet?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:22 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat kost inderdaad tijd, ik begon er al met de 246ste post aan.
Wel lullig als je aan een COS werkt, terwijl een ander er een nieuwe lege neerpleurt met de mededeling OP volgt, als de vorige net 280 posts ver is.
Ahh goed ideequote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:29 schreef soylent het volgende:
Mooie COSsen gewoon op tijd (bij 270-290 posts) openen.
Is de COS eenmaal vol, dan is het ieder voor zich. Dan moet er gewoon snel een nieuwe komen, wil je iets moois maken dan doe je maar eerst een "OP volgt". Als je te laat bent met je mooie OP heb je pech!
Begint iemand te vroeg met een suffe OP => ban, uitschelden, etc.
Ja, die lege OP volgt bij 280 was verwarrend.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:32 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, maar dat weten jullie dus niet van elkaar. En de mededeling "OP volgt" gebruiken wel meerdere users. En die posten dan vervolgens een OP waar echt veel werk aan is besteed. Dus ik begrijp je punt niet nu even niet?
Het is toch echt algemeen bekend hier dat Kleinzusje zeer regelmatig mooie OP's aflevert. Net als jiij overigens.
Je had een punt gehad als het een karige OP was geweest, maar dat was nu echt niet het geval.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:03 schreef kleinzusje het volgende:
Misschien kun je even een soort van sorry zeggen of een bedankje daarvoor.
done!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:57 schreef Leandra het volgende:
Deze kan dicht wegens net te laat: [COS # 1650] Huub is een lul.
Ik vind het wel een terecht verzoek. Prospera kan wekenlang stekelig doen over COSsen die niet naar haar wens zijn geopend, dat is gewoon onaardig.quote:
Ik moest lachen omdat ze het zo vriendelijk vroeg, zelf zou ik andere bewoordingen hebben gebruikt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:35 schreef Disana het volgende:
Ik vind het wel een terecht verzoek. Prospera kan wekenlang stekelig doen over COSsen die niet naar haar wens zijn geopend, dat is gewoon onaardig.
Het was een mooie plek om mijn visie te gevenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:39 schreef APK het volgende:
[..]
Ik moest lachen omdat ze het zo vriendelijk vroeg, zelf zou ik andere bewoordingen hebben gebruikt.![]()
Ik wil iedereen bedanken die de moeite neemt om een cos te openen .quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:03 schreef kleinzusje het volgende:
Prospera
Bedankt voor je moeite mbt de OP
Je weet dat ik geen bagger cossen maak, mn best doe op caps etc.
Gert ????quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:36 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik wil iedereen bedanken die de moeite neemt om een cos te openen .
Hopelijk wordt het besproken in de cos wie de OP en COS gaat openen?
Bedankt: FO4, Disana, Akveor , Kleinzusje, Gert, ParisTexas, Prospera, Mokum020,
Avonne, Blomst, Beequeen, Mootie, Marrije, Pumastreamer , Uniekhoorn, Sirojk en verder iedereen.![]()
![]()
quote:
Ik post uitsluitend in die van jou Disana, die andere heeft een waardeloze titel.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:20 schreef Disana het volgende:
Deze [COS # 1653] There is no COS? was eerder maar heeft een rare titel, een verkeerde nummer, en geen OP.
Deze [COS # 1654] 48 uur wapenstilstand was net iets later maar voldoet wel aan alle voorwaarden.
Beslis maar![]()
Edit: de andere COS opener heeft mijn hele OP overgenomen zonder overleg. Ik vind dat bot. Je gooit een COS open zonder ergens over na te denken, en dan steel je gewoon de moeite van een ander? Lijkt me niet dat we hier zo met elkaar omgaan.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:20 schreef Disana het volgende:
Deze [COS # 1653] There is no COS? was eerder maar heeft een rare titel, een verkeerde nummer, en geen OP.
Deze [COS # 1654] 48 uur wapenstilstand was net iets later maar voldoet wel aan alle voorwaarden.
Beslis maar![]()
Er staat ook niet eens een bron ofzo bij.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Edit: de andere COS opener heeft mijn hele OP overgenomen zonder overleg. Ik vind dat bot. Je gooit een COS open zonder ergens over na te denken, en dan steel je gewoon de moeite van een ander? Lijkt me niet dat we hier zo met elkaar omgaan.
Ergo, laat de mijne maar open![]()
Er zijn er meer onbeschoft in die COS. Des te meer reden tot samenvoeging of open laten van de mijne.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er staat ook niet eens een bron ofzo bij.
Onbegrijpelijk hoe onbeschofd sommige users zijn.
17 posts tegenover 96quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Edit: de andere COS opener heeft mijn hele OP overgenomen zonder overleg. Ik vind dat bot. Je gooit een COS open zonder ergens over na te denken, en dan steel je gewoon de moeite van een ander? Lijkt me niet dat we hier zo met elkaar omgaan.
Ergo, laat de mijne maar open![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:33 schreef Disana het volgende:
Blijkbaar is er geen mod aanwezig. Dan moet de mijne later maar dicht. Ik open echter voorlopig geen COSsen meer als waardeloze TT's en het stelen van OP's beloond worden met het openlaten van zulke COSsen.
Ja mooi, niet meer openen, niet meer zeiken!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:33 schreef Disana het volgende:
Blijkbaar is er geen mod aanwezig. Dan moet de mijne later maar dicht. Ik open echter voorlopig geen COSsen meer als waardeloze TT's en het stelen van OP's beloond worden met het openlaten van zulke COSsen.
Ik blijf er uit protest in posten, Disana.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:33 schreef Disana het volgende:
Ga nou maar gewoon naar die andere. Er zit al een mod onbeschoft te schelden die nergens van weet, dus wat mij betreft: voorlopig geen moeite meer om COSsen te openenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik blijf er uit protest in posten, Disana.
En wie weet volgen mijn mensen ook nog wel.![]()
Okay, dan doe ik dat.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ga nou maar gewoon naar die andere. Er zit al een mod onbeschoft te schelden die nergens van weet, dus wat mij betreft: voorlopig geen moeite meer om COSsen te openen![]()
Je loopt zwaar offtopic te posten in de COS omdat jouw prachtige OP gestolen is en jouw topic te laat.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ga nou maar gewoon naar die andere. Er zit al een mod onbeschoft te schelden die nergens van weet, dus wat mij betreft: voorlopig geen moeite meer om COSsen te openen![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Okay, dan doe ik dat.
Ik krijg mijn mensen namelijk niet mee.
Nee, tuurlijk mag dat niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je loopt zwaar offtopic te posten in de COS omdat jouw prachtige OP gestolen is en jouw topic te laat.
Daar mogen zelfs de moderators je niet op wijzen?
Kennelijk heb je een probleem met mij waar ik niets van weet, maar dat terzijde. Het is hier vandaag voor de derde keer troubles met het openen van COSsen, dus enige duidelijkheid (en aanwezigheid van mods die kunnen editen en sluiten) zou daarbij voor iedereen wel handig zijn.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:42 schreef Liess het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk mag dat niet.
Disana weet alles beter, en oh wee als je haar OP 'steelt'
Edit : Of der naam.![]()
Jouw irritatiegrens is niet mijn probleem. Je komt hier binnenvallen, bent meteen onbeschoft (ook in een COS!) en neemt niet de moeite de FB ook te lezen waarin alles op tijd netjes werd gemeld.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:44 schreef SHE het volgende:
Disana,
Laat even heel duidelijk zijn, dat ik in de COS puur als user heb gereageerd.
Ik vind het TE walgelijk voor woorden hoe sommige mensen, waaronder jij, in de illusie leven dat ze meer rechten hebben omdat ze de cos-sen volplempen.
Laat ik je meteen uit die droom helpen. Dat heb je dus niet.
Iedereen mag posten, iedereen mag een OP maken, iedereen mag een nieuw topic openen.
Daarbij heb je een hele cos om zeep geholpen met tientallen berichten over het stelen van een OP.
Die mores waar jij het over hebt is NERGENS op Fok! van toepassing en je dient je gewoon aan de regels te houden.
Je ontmoedigt op deze manier in elk geval een hoop mensen om de cossen nog door te lezen of mee te posten.
In dit specifieke geval heb je bij mij de irritatiegrens meer dan overschreden.
Wordt jij nooit moe van jezelf?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Jouw irritatiegrens is niet mijn probleem. Je komt hier binnenvallen, bent meteen onbeschoft (ook in een COS!) en neemt niet de moeite de FB ook te lezen waarin alles op tijd netjes werd gemeld.
Het is wel degelijk zo dat er hier een mores is, ook omtrent welke COS er open moet blijven. Dat jij die mores niet kent, doet daar niets aan af.
En het blijft hufterig om iemands OP te jatten zonder verdere mededeling. Ook dat is je dan al weer niet bekend, maar dat is wel zoals de regulars hier met elkaar omgaan.
Ja ik heb idd problemen met mensen zoals jij, iemand die (voor de 3e keer vandaag) problemen máakt met de COS.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Kennelijk heb je een probleem met mij waar ik niets van weet, maar dat terzijde. Het is hier vandaag voor de derde keer troubles met het openen van COSsen, dus enige duidelijkheid (en aanwezigheid van mods die kunnen editen en sluiten) zou daarbij voor iedereen wel handig zijn.
Open geen COS als je niet de moeite wilt nemen een redelijke TT en OP te verzinnen. Heel simpel, lijkt mij.
Als jij gewoon meteen naar de FB gegaan was ipv een topic te gaan verzieken was er niks aan de hand geweest.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Jouw irritatiegrens is niet mijn probleem. Je komt hier binnenvallen, bent meteen onbeschoft (ook in een COS!) en neemt niet de moeite de FB ook te lezen waarin alles op tijd netjes werd gemeld.
Regulars zijn mensen die vaak posten - niets meer en niets minder. Kennelijk denk jij aan kliekjes - iedereen die hier ECHT komt weet dat ik daar niet aan doe.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:50 schreef SHE het volgende:
Regulars mijn reet.
Iedereen is welkom, in elk topic en aan incrowd doen we niet.
Dat ten eerste.
Ten tweede wacht je rustig in FB tot je mod reageert en ga je geen COS verzieken.
Ten derde hou je er ook maar rekening mee dat er alleen lurkers zijn.
Ik lees ELKE, ja ELKE Cos, elke dag weer. Dus dat ' ik weet het beter ' toontje kan je ergens anders loslaten.
Ik wil je nog even herinneren aan de waarschuwing die Day in de vorige Cos heeft geplaatst.
Dat klopt helemaal niet. Dit is de eerste keer.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:51 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja ik heb idd problemen met mensen zoals jij, iemand die (voor de 3e keer vandaag) problemen máakt met de COS.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Regulars zijn mensen die vaak posten - niets meer en niets minder. Kennelijk denk jij aan kliekjes - iedereen die hier ECHT komt weet dat ik daar niet aan doe.
Ik heb geen COS verziekt, er stonden er een hele tijd 2 open en dan is het vrij normaal dat daarin te bespreken; dat moest ik bij een vorige ook al doen om iedereen naar de goede te krijgen. Het is al de derde keer vandaag; vraag jezelf liever af hoe het komt dat dat ueberhaupt kon.
Stop je waarschuwing maar waar de zon niet schijnt zolang je je niet vaker laat zien en dan nog alleen als user die niet even in de FB kijkt en een beslissing neemt![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:25 schreef Disana het volgende:
Lijkt me niet dat we hier zo met elkaar omgaan.
Jij oordeelt zonder te lezen. Het is precies wat ik heb gedaan.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:52 schreef Liess het volgende:
[..]
Als jij gewoon meteen naar de FB gegaan was ipv een topic te gaan verzieken was er niks aan de hand geweest.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal niet. Dit is de eerste keer.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij oordeelt zonder te lezen. Het is precies wat ik heb gedaan.
Dat zegt mij genoeg. Niet lezen, wel (ver)oordelen, dan gauw weglopen. Heel flauw hoor Liess.quote:
Die waarschuwing was van je moderator, Day. Ik zal aan haar vragen of ze inderdaad een plekje over heeft waar de zon niet schijnt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Regulars zijn mensen die vaak posten - niets meer en niets minder. Kennelijk denk jij aan kliekjes - iedereen die hier ECHT komt weet dat ik daar niet aan doe.
Ik heb geen COS verziekt, er stonden er een hele tijd 2 open en dan is het vrij normaal dat daarin te bespreken; dat moest ik bij een vorige ook al doen om iedereen naar de goede te krijgen. Het is al de derde keer vandaag; vraag jezelf liever af hoe het komt dat dat ueberhaupt kon.
Stop je waarschuwing maar waar de zon niet schijnt zolang je je niet vaker laat zien en dan nog alleen als user die niet even in de FB kijkt en een beslissing neemt![]()
Juist, en daar had het bij moeten blijven.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij oordeelt zonder te lezen. Het is precies wat ik heb gedaan.
Day, ik probeer het voorlopig niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:40 schreef Day het volgende:
Ik kan me overigens wel vinden in je voorstel
en zitten er niet meerdere mensen aan een OP te werken.
Probeer het eens, zou ik zeggen!
Hoe kom jij er in hemelsnaam bij dat ik niet lees voor ik reageer? Ik lees juist wél je posts, daar concludeer ik uit dat ik je een grote zeikerd vind, en ik je zat ben.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zegt mij genoeg. Niet lezen, wel (ver)oordelen, dan gauw weglopen. Heel flauw hoor Liess.
Jouw eerste reactie in de COS, die naar mijn mening hier hoorde, maar ja, hier keek je niet, doet mij denken dat je zelf dat pilletje moet nemen... zeker omdat je voor een mod erg raar tekeer gaat.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:02 schreef SHE het volgende:
[..]
Die waarschuwing was van je moderator, Day. Ik zal aan haar vragen of ze inderdaad een plekje over heeft waar de zon niet schijnt.
Je bent een vervelend mens, die op een heel treurige manier, de Cos verpest voor velen.
Ik ben wel met je ' uitgepraat'
Vwb de beslissingen; de andere heb ik dichtgeflikkerd, zoals het hoort.
Overigens wil ik je er even op wijzen, dat je maar het geduld moet kunnen opbrengen om op een mod te wachten en dat niemand geinteresseerd is in de nukken van mevrouw Disana.
Neem een pilletje.
SHE is hier geen mod.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Jouw eerste reactie in de COS, die naar mijn mening hier hoorde, maar ja, hier keek je niet, doet mij denken dat je zelf dat pilletje moet nemen... zeker omdat je voor een mod erg raar tekeer gaat.
Omdat je twee onwaarheden post: ik zou al 3 keer 'gezeken hebben over een COS', en ik zou het punt van de laatste hier niet tijdig gemeld hebben.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:04 schreef Liess het volgende:
[..]
Hoe kom jij er in hemelsnaam bij dat ik niet lees voor ik reageer? Ik lees juist wél je posts, daar concludeer ik uit dat ik je een grote zeikerd vind, en ik je zat ben.
Dát is ook de reden waarom ik "wegloop", ik wil mijn niveau liever niet té lang naar de jouwe verlagen.
Dág Disana.
Maar ze is wel liefquote:
Mag PC eend mod worden ?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar ze is wel lief![]()
ach laat ik ook es een potje modlikken![]()
Ik heb perenijsjesquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:26 schreef avonne het volgende:Hallo
Weer trubbles in paradise?
OK, iedereen in de koelkast, neem een ijsje of een wit wijntje of koud biertje.
Ik ga het eens bekijken.
(ik hoop dat het minder dan 2 uur lezen is)
Er is ook nog deze [COS #1556] Waar er verdomd weinig gebeurt. Goede TT en OT.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:40 schreef Leandra het volgende:
Een van 2 moet dus de COS worden, die met cijfer en COS aanduiding is van mij maar ik kan geen fatsoenlijke OP neerzetten doordat ik net thuis ben en geen flauw idee heb wat er speelt...
De ander heeft overigens ook geen OP dus zie maar ff welke dicht gaat:
we leven verder zonder cos?
of
[COS # 1656] Waar niemand de COS opent....
Edit: uit de opmerkingen in het eerste topic is op te maken dat dat niet als COS bedoeld was.... was wel een mooie COS-TT
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:47 schreef Disana het volgende:
maar dat is wel zoals de regulars hier met elkaar omgaan.
Omdat zij meende zoals het een goed forum burger betaamt dat het de juiste tijd en plaats was..quote:
Zonder alle respect, zoals je weet.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:57 schreef SHE het volgende:
Ik hou zoveel van de Cos
En ik kon het niet meer aanzien
En iedereen was weg.
Gezwets natuurlijk, maar ja, je moet je er toch uit redden nietwaarquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:57 schreef SHE het volgende:
Ik hou zoveel van de Cos
En ik kon het niet meer aanzien
En iedereen was weg.
Ik bedoel het niet rot hoor; ik weet namelijk vrij zeker dat Disana, als ze ff ademhaalt, heel goed weet dat als ze wat minder bovenop de 'regels' zit, ze een hele waardevolle user is voor DGK.
En dat meen ik.
Grouphug!
Ik persoonlijk vind ongenuanceerde racisitische opmerkingen van simpele zielen minder storend dan het je toeeigenen van algemeen bezit eik.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:03 schreef APK het volgende:
[..]
Zonder alle respect, zoals je weet.![]()
![]()
Maar dat is dus totaal gelul.![]()
Er gebeuren wel ergere dingen in de COS, zoals racistische opmerkingen, waar jij nooit op reageert.
Het lijkt mij iets vrouwelijks waar jij niet tegen kunt.
Niet bepaald. Ik grijp alleen in als er mods duidelijk afwezig zijn en ik er toevallig ben.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:03 schreef APK het volgende:
[..]
Zonder alle respect, zoals je weet.![]()
![]()
Maar dat is dus totaal gelul.![]()
Er gebeuren wel ergere dingen in de COS, zoals racistische opmerkingen, waar jij nooit op reageert.
Het lijkt mij iets vrouwelijks waar jij niet tegen kunt.
Kan er als de grote levensvragen rond de Cos opener beantwoord zijn nog even ingegaan op mijn verzoek?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:47 schreef voyeur het volgende:
Kan er eens wat gedaan worden aan al die leuke racistische grapjes (aap mag niet, dus dan maar Bokito schrijven, antilliaanse vrienden op bezoek van Brian: criminelen etc.).
Gisteren was er een marokkaanse rapleraar op bezoek en ja hoor daar gingen we weer:
[COS # 1640] Zwart van de zon
[COS # 1640] Zwart van de zon
[COS# 1641] Spitten met Brian!
Zo gaat het steeds en als er dan iemand voor Huub langs komt zien we gelijk dat hij niet crimineel is
[COS # 1648] Little [s]green[/s] pink bag is missing Rara, waar zien we dat zo snel aan.
De wereld wordt er niet beter van, maar Fok in ieder geval minder triest als daar wat harder tegen opgetreden wordt.
Zeg troela, alleen omdat jij iets meld in FB, betekent nog niet dat dus iedereen zich naar jou moet voegen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Gezwets natuurlijk, maar ja, je moet je er toch uit redden nietwaar![]()
Alles keurig op tijd in FB gemeld, iedereen marcheert maar door en de OP wordt ook nog 'geleend', helaas nog altijd geen mod in de buurt om te beslissen... dan mag ik daar best wel eens 4 berichtjes aan wijden.
Als je dat doet, blijf je op het niveau van Nikky hangen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:20 schreef SHE het volgende:
Ik hoef me overigens nergens uit te redden, want ik heb naar behoren gehandeld.
Doe eens niet zo lelijk.quote:
Dat doen ze wel achter de schermen hoor.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:25 schreef Peter6000 het volgende:
Je kan beter een ONAFHANKELIJKE derde partij jou handelingen (inclusief bejegening) eens goed laten bestuderen.
Nee.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als je dat doet, blijf je op het niveau van Nikky hangen.
Je kan beter een ONAFHANKELIJKE derde partij jou handelingen (inclusief bejegening) eens goed laten bestuderen.
Peter peter...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als je dat doet, blijf je op het niveau van Nikky hangen.
Wat heb jij een raar beeld van mij; je las toch dagelijks de COSsen? So much for the grouphug, I guess...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:20 schreef SHE het volgende:
[..]
Zeg troela, alleen omdat jij iets meld in FB, betekent nog niet dat dus iedereen zich naar jou moet voegen.
De beslissing hier, worden niet door jou genomen.
Ik herhaal; NIET door jou.
Het is jammer dat jij deze manier van met een leuk forum omgaan blijft volhouden om maar niet van je zelf gemaakte troon verstoten te worden.
Ik hoef me overigens nergens uit te redden, want ik heb naar behoren gehandeld.
Op basis van mijn persoonlijke ervaringen heb ik daar echt ernstige twijfels over.quote:
Ga je lekker?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, scheldende moderatoren die je nooit in de COS ziet zijn hartstikke normaal![]()
Ik vervloek nog altijd de dag waarop jou is uitgelegd hoe je smilies kunt toevoegen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, scheldende moderatoren die je nooit in de COS ziet zijn hartstikke normaal![]()
Grouphug staat nog steeds hoor.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat heb jij een raar beeld van mij; je las toch dagelijks de COSsen? So much for the grouphug, I guess...![]()
Je bent dus gewoon zelf een zeurkous die toevallig ook eens wat zag, en steigerde.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:34 schreef SHE het volgende:
[..]
Grouphug staat nog steeds hoor.
En dat jij een ander beeld van jezelf hebt, is logisch. ik verwacht ook geen zelfreflectie.
Ik zou het alleen wel enorm kunnen waarderen als je eens wat dingen liet gaan. Gewoon, omdat het niet zo belangrijk is.
Jij leuker
Ik leuker
Mods van DGK in extase
Iedereen gelukkig.
Ja, je maakt prachtige OP's
Ja, je bent een zeer waardevolle user
Maar door overal overheen te walsen, wordt juist dat wat zo waardevol aan je is, compleet overschaduwd.
en nu, ga ik verder met mijn mojito's.
Ik hoop dat je mijn mening in elk geval een klein beetje wil overdenken en dat er nog een licht kumbaya klinkt vannacht.![]()
Hé yvonne!quote:
Neuh, ik ben dol op SHEquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:41 schreef APK het volgende:
[..]
Hé yvonne!![]()
SHE heeft eindelijk een keer gelijk.![]()
Heb je haar vaak achter de schermen moeten steunen vanwege haar botte gedrag?![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bent dus gewoon zelf een zeurkous die toevallig ook eens wat zag, en steigerde.
Lees de post waarop je hier reageert nog een keer, ik heb even later iets toegevoegd en daar houd ik me aan![]()
Disana, volg je eigen woorden eens op!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:29 schreef Disana het volgende:
Toevoeging: dit was mijn laatste reactie. Grote monden en vooroordelen zijn te vermoeiend om tegenin te redeneren.
Ik ben ook dol op Paris Hilton, maar ik zou er niet aan moeten denken dat ze DGK zou gaan modden.quote:
Done!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:42 schreef Day het volgende:
[..]
[..]
Disana, volg je eigen woorden eens op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |