Wilde net zeggen dat ik een paardestaard zie bij Lieke d'r broer.. En of ie kaal is boven opquote:
Doe ff normaal dat is niet zo grappigquote:
Dat ben ik .. en ik ben boos wat moet ik doen ?quote:
Wie is dat?quote:
En hoe heet hij nou? Bolleke of Polleke, ik kon het niet verstaan.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:06 schreef Katewalker het volgende:
Het broertje van Lieke...hij ziet er uit als een computernerd...een beroepshacker..haha
Ikke ... GVDquote:
schijt aan hebben; leuke foto, niks mis meequote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat ben ik .. en ik ben boos wat moet ik doen ?
Je melden bij Dr. CLAVAN van de BERGMAN kliniekquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent mooi genoeg om hier te staan...maar is niet leuk als dat tegen je wil is..een moderater pm-en ofzo? Ik weet het niet...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je niet wilt dat jou foto hier neer gezet word, moet de foto weggehaald worden en anders dien je een klacht in.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
ff dat gele driehoekje bovenin indrukkenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Even een topic report maken om hem te laten verwijderen. Geel driehoekje met uitroepteken bovenaan pagina.quote:
dat is niet liefquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:09 schreef FdW het volgende:
[..]
Je melden bij Dr. CLAVAN van de BERGMAN kliniek![]()
Fokke, dacht ik.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:08 schreef Charmian het volgende:
[..]
En hoe heet hij nou? Bolleke of Polleke, ik kon het niet verstaan.
okquote:
Nou..als je op de link van een quote klikt komt toch echt die foto nog te voorschijn...quote:
Dit is pas de eerste keer dat ik reclame maak voor Dr. Clavan..quote:
ja jullie moeten hem uit de quote halen (bv soury zelf) en katewalkerquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:12 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Nou..als je op de link van een quote klikt komt toch echt die foto nog te voorschijn...
Laat maar is over 15 min al verleden tijd.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:12 schreef itsme het volgende:
[..]
ja jullie moeten hem uit de quote halen (bv soury zelf)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |