quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Dit is Polo's SC!
Je kent me toch.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL..... damn had ik nog niet eens aan gedacht
..."een toestand van volkomen sociaal, lichamelijk en psychisch welbevinden" sluit eigenlijk het bestaan van gezonde mensen op de planeet Aarde uit...quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:55 schreef demins het volgende:
Peter heeft gelijk!
Edit: Ik dacht, ik zet het nog even aan! Enne, ik ben ook al heel lang ziek... Binnenkort 25 jaar, maar ik weet nog niet of ik er iets aan ga doen...
Jij kan het weten...quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:58 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
"Een toestand van volkomen sociaal, lichamelijk en psychisch welbevinden" sluit eigenlijk het bestaan van gezonde mensen op de planeet Aarde uit.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan er nou godverdomme een rel komen waar ik aan mee kan doen!
Ik heb rijen scheldkanonnades klaar staan en geen reden ze te gebruiken!
Het was een verre van diplomatieke post, maar meer dan dat was het niet, alle transport naar het oostblok beschuldigingen komen toch echt uit Peters eigen interpretatie....quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:55 schreef demins het volgende:
Peter heeft gelijk!
Edit: Ik dacht, ik zet het nog even aan! Enne, ik ben ook al heel lang ziek... Binnenkort 25 jaar, maar ik weet nog niet of ik er iets aan ga doen...
Ik zei ook niet dat Peter altijd gelijk heeft! Maar deze post van Petraa gaf een onsmakelijk inkijkje onder haar hersenpan!!!quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het was een verre van diplomatieke post, maar meer dan dat was het niet, alle transport naar het oostblok beschuldigingen komen toch echt uit Peters eigen interpretatie....
En inmiddels beschuldigt hij haar dus van zaken die zij niet gezegd heeft, maar hij haar wel toebedacht heeft.
Aah een diekstra posterquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan er nou godverdomme een rel komen waar ik aan mee kan doen!
Ik heb rijen scheldkanonnades klaar staan en geen reden ze te gebruiken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |