Het is erg stil in MED...... Banmeldtopic deel whatever. Schandknaapjes aan de schandpaalquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:34 schreef voyeur het volgende:
Al uitsluitsel over de bans?
Er was ook echt een reden voor een ban, hè?quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:37 schreef Leandra het volgende:
Het is erg stil in MED...... Banmeldtopic deel whatever. Schandknaapjes aan de schandpaal
Duidelijke taal anders. Flauw om het te ridiculiseren APK..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:27 schreef avonne het volgende:
Nou, probeer het maar. De eerste die nog reageert heeft een ban aan zijn broek. Geldt ook voor Voyeur en Disana.
Het is toch van de gekke
[..]
Einde discussie.
Mij lijkt het ook klare taal. Alleen horen we verder ineens niets meer. Maar zelfs als ik mijn ban heb uitgezeten, ben ik nog niet gelouterd. Ik ben nu twee keer gemaand mijn mond te houden terwijl anderen de grootste nonsense blijven posten - daar wil ik wel eens een uitleg over.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:48 schreef voyeur het volgende:
[..]
Duidelijke taal anders. Flauw om het te ridiculiseren APK..
Waarschijnlijk nu wel, maar het is al de 2e keer dat ik niets terug mag zeggen terwijl het nota bene over mij gaat. Daar zit dus structuur in.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:56 schreef voyeur het volgende:
Misschien zette Avonne de dingen wat te sterk aan en overspeelde zij haar hand. Have mercy Disana.
Ach, wij lopen hier al langer rond en hebben wel ergere dingen gezien.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:48 schreef voyeur het volgende:
Duidelijke taal anders. Flauw om het te ridiculiseren APK..
Ehm pardon?? Wat heb ik nou weer gedaan??quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:08 schreef Peter6000 het volgende:
Kan COS hier in SC veranderd worden?
[COS 120] 2 pizza or not to pizza.
En dat bazige trutje van een Leandra mag ook wel eens terecht gewezen worden, het lijkt godverdomme wel of ze vindt dat dit haar forum is.
We zullen er nog dagen tegenaan moeten kijken, dus dan kan de tt maar beter correct zijn ja...quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[SC 120] 2 pizza or not to pizza.
Kan de TT even juist?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:52 schreef PC eend het volgende:
[SC # 120] 2 delete or not 2 delete
Deze liep al een tijdje voordat hij gesloten werd, kan hij gemerged worden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |