Het is erg stil in MED...... Banmeldtopic deel whatever. Schandknaapjes aan de schandpaalquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:34 schreef voyeur het volgende:
Al uitsluitsel over de bans?
Er was ook echt een reden voor een ban, hè?quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:37 schreef Leandra het volgende:
Het is erg stil in MED...... Banmeldtopic deel whatever. Schandknaapjes aan de schandpaal
Duidelijke taal anders. Flauw om het te ridiculiseren APK..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:27 schreef avonne het volgende:
Nou, probeer het maar. De eerste die nog reageert heeft een ban aan zijn broek. Geldt ook voor Voyeur en Disana.
Het is toch van de gekke
[..]
Einde discussie.
Mij lijkt het ook klare taal. Alleen horen we verder ineens niets meer. Maar zelfs als ik mijn ban heb uitgezeten, ben ik nog niet gelouterd. Ik ben nu twee keer gemaand mijn mond te houden terwijl anderen de grootste nonsense blijven posten - daar wil ik wel eens een uitleg over.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:48 schreef voyeur het volgende:
[..]
Duidelijke taal anders. Flauw om het te ridiculiseren APK..
Waarschijnlijk nu wel, maar het is al de 2e keer dat ik niets terug mag zeggen terwijl het nota bene over mij gaat. Daar zit dus structuur in.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:56 schreef voyeur het volgende:
Misschien zette Avonne de dingen wat te sterk aan en overspeelde zij haar hand. Have mercy Disana.
Ach, wij lopen hier al langer rond en hebben wel ergere dingen gezien.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:48 schreef voyeur het volgende:
Duidelijke taal anders. Flauw om het te ridiculiseren APK..
Ehm pardon?? Wat heb ik nou weer gedaan??quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:08 schreef Peter6000 het volgende:
Kan COS hier in SC veranderd worden?
[COS 120] 2 pizza or not to pizza.
En dat bazige trutje van een Leandra mag ook wel eens terecht gewezen worden, het lijkt godverdomme wel of ze vindt dat dit haar forum is.
We zullen er nog dagen tegenaan moeten kijken, dus dan kan de tt maar beter correct zijn ja...quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[SC 120] 2 pizza or not to pizza.
Kan de TT even juist?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:52 schreef PC eend het volgende:
[SC # 120] 2 delete or not 2 delete
Deze liep al een tijdje voordat hij gesloten werd, kan hij gemerged worden![]()
Ik vind het prima zo.quote:
Dank je Avonne. Ik vind het prima zo, ik hou niet van lappen tekst en lees alleen fluitertjequote:Op donderdag 7 juni 2007 23:54 schreef avonne het volgende:
done.
Of is de scheiding zoals het nu is oke?
Wat moet er veranderd worden, Mootie? (sorry, ik zie het niet)quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:40 schreef mootie het volgende:
DGK / [SC # 125] 2 Theezakje or not to Theezakje
De TT is niet helemaal juist, zou iemand me even kunnen help?
[SC # 125] 2 Theezakje or not 2 Theezakjequote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:43 schreef Day het volgende:
[..]
Wat moet er veranderd worden, Mootie? (sorry, ik zie het niet)
Dank, schatquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[SC # 125] 2 Theezakje or not 2 Theezakje
Mijzelf maakt het niets uit, behalve dan dat ik soms niet weet waar ik iets moet neerzettenquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:54 schreef avonne het volgende:
done.
Met de grote hoeveelheden foto's (heel leuk) is het niet eens tijd het te gaan samenvoegen met de streamverslagen?
Aanvankelijk was updates bedoeld voor korte, belangrijke gebeurtenissen (bijv. als je 2 maanden op mars hebt gezeten of zo en snel wil inlezen)
Al aangepastquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Nog een mod wakker, ik namelijk niet.
COS 1647 Jaap slaapt boven, Lieke en Huub in de MB
Moet natuurlijk zijn: Jaap slaapt BENEDEN, Lieke en Huub in de MB
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Day is de liefste, de beste en nog wakker![]()
Thanks
*Zucht*quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:19 schreef APK het volgende:
Ik wilde net [DGK FB #7] Juf ik heb het nummer van de COS fout.openen.
Van mij mag de scheiding wel blijven; mijn update-posts gaan over een groot gedeelte van de nacht en zijn geen streamverslagen, maar eerder de lijn van het verhaal.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:54 schreef avonne het volgende:
done.
Met de grote hoeveelheden foto's (heel leuk) is het niet eens tijd het te gaan samenvoegen met de streamverslagen?
Aanvankelijk was updates bedoeld voor korte, belangrijke gebeurtenissen (bijv. als je 2 maanden op mars hebt gezeten of zo en snel wil inlezen)
Wat een bullshit... Je mag ze voor alles en nogwat uitschelden maar Aap / Bokito Whatever mag niet...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:08 schreef avonne het volgende:
Tricky business, die grapjes.
Ik wil even herhalen dat hier op het forum elke verwijzing naar bokito, aap en gorilla ten strengste verboden zijn.
(even ter herinnering, anders moet ik weer massaal gaan rapporteren en zo)
Laat die van haar maar staanquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:55 schreef kleinzusje het volgende:
Beste moderators
Ik heb volgens Prospera mn Cos: [COS#1648] De zak (is zoek en) Mitch krijgt de zak
te vroeg geopend. Haar COS heeft een mooiere OP en ze heeft er veel werk van gemaakt. Willen jullie die van mij sluiten. IK heb geen zin in gedoe, mij boeit het niet.
thx
Sorry, dat ik ook even reageer,quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:55 schreef kleinzusje het volgende:
Beste moderators
Ik heb volgens Prospera mn Cos: [COS#1648] De zak (is zoek en) Mitch krijgt de zak
te vroeg geopend. Haar COS heeft een mooiere OP en ze heeft er veel werk van gemaakt. Willen jullie die van mij sluiten. IK heb geen zin in gedoe, mij boeit het niet.
thx
Moderator Day heeft alleen aan een verzoek voldaan.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:15 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Sorry, dat ik ook even reageer,
maar ik vind het zo zonde van dubbele cossen en de tijd die jullie eraan gaven.
Beiden hebben jullie een geweldige OP in de COS gemaakt en
ik wil jullie bedanken dat jullie het toch maar doen om een COS te openen.![]()
Kleinzusje was dus te vroeg ? Moderator Day heeft het gesloten.
Kunnen er in de COS geen afspraken worden gemaakt
wie het plan heeft om de nieuwe COS te openen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |