quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:31 schreef mootie het volgende:
Als fictie is het zo verdomd vermakelijk.
Hey Mootie, wat is er mis met je TT?quote:
D'r mist een 2...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:44 schreef Day het volgende:
Hey Mootie, wat is er mis met je TT?
Aangepast !quote:
Het moet zijn [SC # 125] 2 Theezakje or not 2 Theezakje Dus er staat nog een to en een DGK / teveel ookquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:47 schreef Day het volgende:
Aangepast !
Ik zag het echt niet. Laat, moe, leeftijd enzo
Dat er DGK / voor staat is ook niet echt handig.... dat wordt er in de balk al voorgezet dus nu staat er:quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:47 schreef Day het volgende:
[..]
Aangepast !
Ik zag het echt niet. Laat, moe, leeftijd enzo
Schrijven jullie dan ook gewoon Nederlands!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het moet zijn [SC # 125] 2 Theezakje or not 2 Theezakje Dus er staat nog een to en een DGK / teveel ook![]()
Tuurlijkquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:50 schreef Day het volgende:
[..]
Schrijven jullie dan ook gewoon Nederlands!
Zo goed?
Jij bluf alleen maar dat je naar bed gaatquote:
't word tijd voor een nieuwe traditie... Voortaan alle titels in het Zweeds.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:50 schreef Day het volgende:
Schrijven jullie dan ook gewoon Nederlands!
Zo goed?
Whaat? Ian ben je ziek??quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga ook maar eensch naar bed denk ik.
vergeet lonneke niet, de terminale buurvrouw van sheila, die theezakjes heeft en ook 32 jaar is. lonneke heeft zoveel operaties achter de rug dat wij haar met recht een bionische vrouw kunnen noemen, maar volop geniet van het leven omdat zij,hoewel met enige dwang, deelneemt aan een ruimtevaartproject...quote:
ja echt niet!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga ook maar eensch naar bed denk ik.
Hee ben jij er ook nog steeds!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:53 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
vergeet lonneke niet, de terminale buurvrouw van sheila, die theezakjes heeft en ook 32 jaar is. lonneke heeft zoveel operaties achter de rug dat wij haar met recht een bionische vrouw kunnen noemen, maar volop geniet van het leven omdat zij,hoewel met enige dwang, deelneemt aan een ruimtevaartproject...
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:53 schreef Day het volgende:
[..]
ja echt niet!![]()
Ik heb net jullie TT aangepast, posten zal je!![]()
Wanneer bagger jij niet?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Wtf, spoort Day me nu aan tot nachtbaggeren!?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
't word tijd voor een nieuwe traditie... Voortaan alle titels in het Zweeds.![]()
Ze heeft zeker een punt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Ze heeft wel een punt.
Vraag maar aan Rob.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Bovendien ben ik over het algemeen erg vermakelijk.
Jezus, ik haal nog wel wat te drinken dan.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ze heeft zeker een punt.
En potvolblomme nog aan toe hoe kun je nu al gaan slapen zeg.![]()
Die vind het ook gek om zn kikker ineens in tranen te zien zitten! En dan probeert die kikker het uit te gaan leggen....... lang verhaal kort, hij is gaan slapen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vraag maar aan Rob.
Die had er last van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |