Te weinig Ian daar.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat bertreft de COS kan het er nooit slechter op worden dan het nu al is.
Wat is er mis met die tetten van Lieke dan!?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik MOET vandaag gewoon mn gelijk halen...... maar ik krijg het niet![]()
HET ZIJN GEEN THEEZAKJES!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat is er mis met die tetten van Lieke dan!?![]()
Moet ik je helpen?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik MOET vandaag gewoon mn gelijk halen...... maar ik krijg het niet![]()
Niets, maar volgens de COS is het inmiddels 2 theezak or not 2 theezak...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat stel geyle fapperts ziet liever plastic ballen?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niets, maar volgens de COS is het inmiddels 2 theezak or not 2 theezak...
Op een wijf van hè..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb liever een liev setje echte tetten dan die siliconenmeuk.
Het mooie is: het gros van de mannen heeft er geen moeite mee, de theezak benaming komt van een vrouw..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat stel geyle fapperts ziet liever plastic ballen?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Die zien liever die van Amanda. Hebben ze nog is een excuus om te voelen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat stel geyle fapperts ziet liever plastic ballen?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Mensen met theezakjes silliconen zijn zeker minderwaardig en daar sta jij ver boven?
Wat heb jij?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Is hier de gespreksgroep over theezakjes en tieten?
Zo ja, dan zit ik goed
Rot op: LEES MIJN POSTS NOG EENS GOED!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Mensen met theezakjes zijn zeker minderwaardig en daar sta jij ver boven?
leg de boel maar op tafel...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Is hier de gespreksgroep over theezakjes en tieten?
Zo ja, dan zit ik goed
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Rot op: LEES MIJN POSTS NOG EENS GOED!![]()
jij denkt echt dat je van hoger niveau bent en dat mensen die iets tegen theezakjes hebben gelijk maar naar Auswitsch gestuurd moeten worden.![]()
Met je dubieuze helicopter fabriek.
Mootie![]()
![]()
Talpa![]()
![]()
![]()
Mensen met een hoog postcount![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En Ian is een WALGELIJK KUTWIJF!![]()
jammer dat de techniek nog niet zo ver is, maar anders had ik jullie allemaal even digitaal kunnen voelen en een cijfer kunnen geven... en dat allemaal netjes van achter mijn bureauquote:
Is ie weg? ik zie um nog?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:21 schreef Veulen het volgende:
Uniek waar is je avatar?
Dat eerste zie ik wel.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:24 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Is ie weg? ik zie um nog?
Wat ik heb?? Ik heb nu aardig witte tieten
Dan had ik je ook digitaal even een klap voor je kop gegeven.... netjes van achter mijn bureauquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:23 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
jammer dat de techniek nog niet zo ver is, maar anders had ik jullie allemaal even digitaal kunnen voelen en een cijfer kunnen geven... en dat allemaal netjes van achter mijn bureau![]()
wanneer wij daarna een digitale goedmaaksex hebben dan vind ik het goed... zonder blozen van achter mijn bureau...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan had ik je ook digitaal even een klap voor je kop gegeven.... netjes van achter mijn bureau![]()
Ik zie hem nietquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Is ie weg? ik zie um nog?
Wat ik heb?? Ik heb nu aardig witte tieten
Reken er maar niet opquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:27 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
wanneer wij daarna een digitale goedmaaksex hebben dan vind ik het goed... zonder blozen van achter mijn bureau...
Van het lachen, huilen of heb je hooikoorts. Offe heb je een tepel in je oog?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:25 schreef mootie het volgende:
*veegt tranen uit ogen
Ah en dan had ik even een meetlatje lang je lul kunnen houdenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:23 schreef Polonium-120 het volgende:
jammer dat de techniek nog niet zo ver is, maar anders had ik jullie allemaal even digitaal kunnen voelen en een cijfer kunnen geven... en dat allemaal netjes van achter mijn bureau![]()
Van het lachenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Van het lachen, huilen of heb je hooikoorts. Offe heb je een tepel in je oog?
oeps... prikken mijn digitale vingersquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:25 schreef mootie het volgende:
*veegt tranen uit ogen
Hendig sjiek stukje fictie.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Walgelijk dat mensen hier gewoon openbaar tekeer mogen gaan.
Zulke mensen moeten we trots op zijn!
-Bram Verburgh (45) - zware vorm van overgewicht. Mannelijke Theezakjes. Eet weleens stiekem 2 muffins als niemand kijkt.
-Yvette de Vries (67) - Nadat haar man Henk-Willem (72) kwam te overlijden vondt zij troost in een nieuwe hobby. Het verzamelen van Theezakjes.
ik vind het walchelijkquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:28 schreef Leandra het volgende:
Maar goed..... ik vind het wel weer leuk geweest, dus ik ben m'n bed in.
Truste![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:31 schreef mootie het volgende:
Als fictie is het zo verdomd vermakelijk.
Het is kunst.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:34 schreef Veulen het volgende:
't lijkt meer op een gigantisch vlieg die aangevallen word door een vliegenmepper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |