Is die er vandaag nog niet genoeg geweest. Ik vraag me af hoe lang ze het vol gaan houden.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:51 schreef Frasier het volgende:
Waar is de terror nou?!?
Oh ik heb behalve jou nog veel andere dingen gemist blijkbaar?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Is die er vandaag nog niet genoeg geweest. Ik vraag me af hoe lang ze het vol gaan houden.
Kun jij alleen 's nachts kijken? Kijk even bij Updates, hier [DGK] Updates #3 te beginnen. Dan zie je met weinig woorden en veel plaatjes in een oogopslag wat er zoal gebeurde.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:54 schreef Frasier het volgende:
[..]
Oh ik heb behalve jou nog veel andere dingen gemist blijkbaar?
Ik stoor me erg aan jouw posts.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:50 schreef Frasier het volgende:
[..]
En iedereen die het niet bevalt, gaat maar lekker naar huis
Tja, andere camera. Nu moet je op het gordijn links van ze lettenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:57 schreef Soury het volgende:
Zijn dat de konijnen weer ? Ik weet het niet. Ik moest van Disana op de schilderijtjes letten om te weten wie wie is maar die zie ik ook niet.![]()
Ja jemig... maar weer Brian en Amanda dusquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, andere camera. Nu moet je op het gordijn links van ze letten![]()
Jazeker, konijnen zoals je zelf al schreefquote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja jemig... maar weer Brian en Amanda dus![]()
Mannnn dat je dat weet. Nou leuk voor ze. Had gehoopt dat het Eric en Natasia warenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Jazeker, konijnen zoals je zelf al schreefDat gordijn hangt in de hoek van de kamer; ze liggen in een hoek.
Maar veel konijnen is het niet. Brian is alweer uitgeput neergevallen ...... En Amanda, och die was dronken dus weet er morgen niet veel meer van.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Jazeker, konijnen zoals je zelf al schreefDat gordijn hangt in de hoek van de kamer; ze liggen in een hoek.
Ja dat oude grapje. Dat Amanda zich afvraagd waarom ze zo'n schrale doos heeft van al die borrelsquote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Maar veel konijnen is het niet. Brian is alweer uitgeput neergevallen ...... En Amanda, och die was dronken dus weet er morgen niet veel meer van.
Een homofiele kameel.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:02 schreef STAP01 het volgende:
Bij Jensen had je 'vroeger' toch ook zo'n topic van als je de ene met de ander zou doen dan krijg je een combinatie van...
Als Brain het met Amanda doet dan krijg je....en vul maar in!!! Ik ga ff googelen!
En Eric en Natasiaquote:
Oh sorry schatquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:57 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik stoor me erg aan jouw posts.
Wees on topic of ga naar SC
Die "grap" van daarnet heb ik trouwens gewist.
Ik verwijs je 2 posts naar boven...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:08 schreef avonne het volgende:
Tricky business, die grapjes.
Ik wil even herhalen dat hier op het forum elke verwijzing naar bokito, aap en gorilla ten strengste verboden zijn.
(even ter herinnering, anders moet ik weer massaal gaan rapporteren en zo)
Kameel mag wel, toch?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:08 schreef avonne het volgende:
Tricky business, die grapjes.
Ik wil even herhalen dat hier op het forum elke verwijzing naar bokito, aap en gorilla ten strengste verboden zijn.
(even ter herinnering, anders moet ik weer massaal gaan rapporteren en zo)
Ik vind jouw mod-gedrag wat overgevoelig... Die "grap" van mij wordt in elk willekeurig NWS-topic wel getollereerd. Om mij daarvoor te bannen zou dan wel erg makkelijk zijn.quote:
Dat moet dan Amanda zijn, want Natasia heeft 1 lekke tiet. En met maar 1 bult heet het geen kameel meer .....quote:
Je gaat er echt van tollen ..... Je bedoelt dus dat je per ongeluk in het verkeerde forum zat.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:14 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik vind jouw mod-gedrag wat overgevoelig... Dit "grap" van mij wordt in elk willekeurig NWS-forum wel getollereerd.
walgelijkquote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:14 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik vind jouw mod-gedrag wat overgevoelig... Die "grap" van mij wordt in elk willekeurig NWS-forum wel getollereerd.
Nee dat bedoel ik niet. Maar back ontopic, voordat het hier nog ongezellig wordt...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je gaat er echt van tollen ..... Je bedoelt dus dat je per ongeluk in het verkeerde forum zat.
Suc6 ermee vroege vogelsquote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ze slapen allemaal, dus de COS staat klaar voor de ochtendploeg![]()
[afbeelding]
Het duurde even maar....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:02 schreef STAP01 het volgende:
Bij Jensen had je 'vroeger' toch ook zo'n topic van als je de ene met de ander zou doen dan krijg je een combinatie van...
Als Brain het met Amanda doet dan krijg je....en vul maar in!!! Ik ga ff googelen!
Een Sphynx!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:24 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Het duurde even maar....
Het resultaat:
[afbeelding]
Drink nog een wijntje op balkon...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:23 schreef Disana het volgende:
Ik luister nog lekker naar het gesnurk terwijl ik andere dingen op mijn pc doe. Best rustgevend na een dag van geschreeuw![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:23 schreef Disana het volgende:
Ik luister nog lekker naar het gesnurk terwijl ik andere dingen op mijn pc doe. Best rustgevend na een dag van geschreeuw![]()
Tot morgen muisjequote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Drink nog een wijntje op balkon...See Ya meis
Ik hou van mooie vrouwen, waarom denk je dat ik ook met jou flirtquote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik trap er niet meer in. Je zit in de SC met Day te flirten zie ik zojuist![]()
Omdat ik van die supergeweldige COS-posts schrijf, toch?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:31 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik hou van mooie vrouwen, waarom denk je dat ik ook met jou flirt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |