Flauw zo vroeg, ik zat net zo mijn best te doenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:31 schreef kleinzusje het volgende:
op volgt
Deze mag dicht hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:39 schreef Prospera het volgende:
[..]
Flauw zo vroeg, ik zat net zo mijn best te doen![]()
[COS # 1648] Little [s]green[/s] pink bag is missing
Moet je tegenwoordig bij 285 posts al een nieuwe topic invoeren met alleen als OP Volgt![]()
Deze was wel eerderquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:48 schreef Copycat het volgende:
Deze dan maar?
Da's een mooie tussenoplossing, want de OP van Prospera mag er zeker ook wezen!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:48 schreef kleinzusje het volgende:
Prospera, zal ik wat info uit jouw OP in mijn OP zetten ?
Als je het maar laatquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:48 schreef kleinzusje het volgende:
Prospera, zal ik wat info uit jouw OP in mijn OP zetten ?
Ik vraag wel of die van mij dicht kan, het boeit me niet. Ik doe een voorstel, open een COS optijd om hem mooi te maken en ben me van geen kwaad bewust dat jij ook bezig bent.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:49 schreef Prospera het volgende:
Zusje gooit er 1 in terwijl de vorige nog op 284 views staat met een OP volgt.
Tja ze is wel eerder officieel, maar wel flauw.
Check updates.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:50 schreef Copycat het volgende:
Moddergevecht in de COS?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:50 schreef Prospera het volgende:
[..]
Als je het maar laat
Dat was mijn werk jah![]()
You don't catch my driftquote:
Het valt soms ook niet mee.quote:
Wat jullie willen maar hou het wel vriendelijk het gaat hier niet over leven en dood hequote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:51 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik vraag wel of die van mij dicht kan, het boeit me niet. Ik doe een voorstel, open een COS optijd om hem mooi te maken en ben me van geen kwaad bewust dat jij ook bezig bent.
Houden we lekker die van jou aanis prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |