quote:Op zondag 27 mei 2007 20:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja omdat Dimitri de smokingbroek van Brian aan heeft en m achter zag... Jongens niet zo para... Jullie lijken Brian zelf wel. En Mitch komt volgende week gewoon weer... Relaxe...
Ah, nieuwe prooi voor Amanda.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:21 schreef agter het volgende:
Invaller voor Mitchell, hij heet Dimitri.
Ik moet toch altijd zo lachen om jou/jullie uitleg. Keep up the good work.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja omdat Dimitri de smokingbroek van Brian aan heeft en m achter zag... Jongens niet zo para... Jullie lijken Brian zelf wel. En Mitch komt volgende week gewoon weer... Relaxe...
Lees ff de reactie van DGK-redactie, tis allemaal niet zo erwgquote:Op zondag 27 mei 2007 20:29 schreef Dark het volgende:
[..]
Ook een quote van Geefmegeentjoeri -
Brian wist meer, die vertelde net aan Amanda: Misschien komt Mitch niet, komt Melissa of misschien wel heel iemand anders
Die hoorde dus hetzelfde als ik.
De redaktie noemt brian zelfs paraquote:Op zondag 27 mei 2007 20:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik zie vaak genoeg mensen ook een OP starten met alleen de tekst ' verder' .quote:Op zondag 27 mei 2007 20:27 schreef avonne het volgende:
[..]
Niet vanwege Disana, maar ik wilde er zelf al wat van zeggen.
Er is een uitgebreid discussietopic geweest over het openen van COSsen en daar is uit gekomen dat de goede jarenlange traditie van een originele titel wordt gehandhaaft en een update in de OP gezet wordt.
Wie dat niet wil doen, moet niet voortijdig een topic openen, maar gewoon wachten.
Kun je niet iets doen aan de beeldverhouding van stream 1?quote:Op zondag 27 mei 2007 20:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Het probleem zit m denk ik meer in je povere OP's, het zou gewaardeerd worden als daar een korte update instond over wat er gebeurd is en waar de TT op slaat.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:20 schreef F04 het volgende:
[..]
10 minuten wachten? Je mag toch altijd NA de 290 post's een nieuwe COS aanmaken?
Blablablaquote:Op zondag 27 mei 2007 20:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Maar waarom worden acties naar Brian toe steeds afgekapt? Het wordt daardoor echt niet leuker om te blijven kijken hoorquote:
Het is niet persoonlijk dus ik hoop dat je het dat dan ook niet maakt. Ik hoop dat ik duidelijk heb kunnen maken dat het niet alleen om de snelste COS gaat, maar ook om een klein woordje update en als het kan een aardige titel. Dus niet teveel van 'Waar de COS verdergaat' bijvoorbeeld.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:13 schreef F04 het volgende:
[..]
Ik zal voor jouw, speciaal omdat jij het bent voor 12 uur de 'nieuw topic' knop met rust laten.
misschien moet deze hele discussie wel naar de FBquote:Op zondag 27 mei 2007 20:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is niet persoonlijk dus ik hoop dat je het dat dan ook niet maakt. Ik hoop dat ik duidelijk heb kunnen maken dat het niet alleen om de snelste COS gaat, maar ook om een klein woordje update en als het kan een aardige titel. Dus niet teveel van 'Waar de COS verdergaat' bijvoorbeeld.
En, toen de eisen voor het openen van een COS werden versoepeld, werd er nog wel gevraagd om een korte update - misschien moeten de 'regels' nog maar eens herpost worden in de FB.
Ik doe meequote:Op zondag 27 mei 2007 20:34 schreef Charmian het volgende:
[..]
misschien moet deze hele discussie wel naar de FB
Graagquote:Op zondag 27 mei 2007 20:34 schreef Charmian het volgende:
[..]
Jah, oke, dat begrijp ik, maar dan neem ik aan dat dit ook geld voor andere snelle cos-makers.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is niet persoonlijk dus ik hoop dat je het dat dan ook niet maakt. Ik hoop dat ik duidelijk heb kunnen maken dat het niet alleen om de snelste COS gaat, maar ook om een klein woordje update en als het kan een aardige titel. Dus niet teveel van 'Waar de COS verdergaat' bijvoorbeeld.
En, toen de eisen voor het openen van een COS werden versoepeld, werd er nog wel gevraagd om een korte update - misschien moeten de 'regels' nog maar eens herpost worden in de FB.
Dat doe je snelquote:Op zondag 27 mei 2007 20:35 schreef schatje het volgende:
Ik keur Dimitri goed.
Ik ook, komt een stuk minder sloom over dan Mitch.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:35 schreef schatje het volgende:
Ik keur Dimitri goed.
Ja dat is een soort beeldvorming bij jullie die helemaal niet waar is. Maar goed het fenomeen dat Brian en Natasia voorgetrokken worden gaat er bij jullie toch niet uit dus laat ik er ook maar niet op reageren want dan gaat mn humeur weer naar nul.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:32 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Maar waarom worden acties naar Brian toe steeds afgekapt? Het wordt daardoor echt niet leuker om te blijven kijken hoor![]()
Waarom heeft hij nou weer z'n zwembroek meegenomen. Beetje verdacht.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:36 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik ook, komt een stuk minder sloom over dan Mitch.
Nieuwe bewoner ?
Is het dan een neukertje voor Eric?quote:Op zondag 27 mei 2007 20:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Complimenten voor de nieuwe butler!quote:Op zondag 27 mei 2007 20:36 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja dat is een soort beeldvorming bij jullie die helemaal niet waar is. Maar goed het fenomeen dat Brian en Natasia voorgetrokken worden gaat er bij jullie toch niet uit dus laat ik er ook maar niet op reageren want dan gaat mn humeur weer naar nul.
Oi Ja dusquote:
Je zegt net zelf dat ze hier wel op brian lijken, die beeldvorming klopt ook niet en is zeer beledigend.....quote:Op zondag 27 mei 2007 20:36 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja dat is een soort beeldvorming bij jullie die helemaal niet waar is. Maar goed het fenomeen dat Brian en Natasia voorgetrokken worden gaat er bij jullie toch niet uit dus laat ik er ook maar niet op reageren want dan gaat mn humeur weer naar nul.
Omdat ie wellicht in de jacuzzi belandt... Lekker voorspelbaar... hahahaquote:Op zondag 27 mei 2007 20:36 schreef F04 het volgende:
[..]
Waarom heeft hij nou weer z'n zwembroek meegenomen. Beetje verdacht.
stoom oven.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:37 schreef SiRojK het volgende:
Weet iemand wat dit ding is.. Dat ronde RVS geval:
[afbeelding]
stoomovenquote:Op zondag 27 mei 2007 20:37 schreef SiRojK het volgende:
Weet iemand wat dit ding is.. Dat ronde RVS geval:
[afbeelding]
Wij zien ook overal nieuwe bewoners in.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:36 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik ook, komt een stuk minder sloom over dan Mitch.
Nieuwe bewoner ?
Om hoe laat gaat Michael naar huis?quote:Op zondag 27 mei 2007 20:36 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Er komt géén discussiequote:Op zondag 27 mei 2007 20:34 schreef Charmian het volgende:
[..]
Jezus, dat is gewoon een feitquote:Op zondag 27 mei 2007 20:36 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Lijkt me wel, zo is dat ook afgesproken, een "en verder" vind ik alleen acceptabel als er al minutenlang geen COS blijkt te zijn, en dan nog is het vervelend, maar soms wel begrijpelijk omdat iemand dan wellicht niet op de hoogte is van wat er zich in de voorgaande COS heeft afgespeeld.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:35 schreef F04 het volgende:
[..]
Jah, oke, dat begrijp ik, maar dan neem ik aan dat dit ook geld voor andere snelle cos-makers.
Dat hij de airco heel warm had gezet en de afstandsbedieningen verstopte.....quote:
Nee komt gewoon in de reguliere uitzendingen.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:39 schreef F04 het volgende:
DGK_REDACTIE? Word het trouwen van Jaap en Cora live op TIEN uitgezonden? Zoja hoelaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |