Weer alleen seks?quote:Op zondag 27 mei 2007 20:06 schreef Dark het volgende:
Brian en Amanda hebben een relatie vanaf vandaag.
Echt wel. En Brian staat met een bek vol tanden.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:11 schreef rooie3 het volgende:
Haha Lieke is echt goed.
Als ik voor mezelf spreek, hoort deze hele discussie niet hierquote:Op zondag 27 mei 2007 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik voor mezelf spreek boeit het me gee ruk
Ik zal voor jouw, speciaal omdat jij het bent voor 12 uur de 'nieuw topic' knop met rust laten.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Mag ik eerlijk zijn? Ik wil niemand bekritiseren, maar ik vind dit niet zo leuk meer. Je opent als de kippen menig nieuwe COS, volgens mij om anderen voor te zijn. Maar over het algemeen vind ik dat je geen werk maakt van een korte update, en niet altijd neem je de moeite een actuele TT te kiezen.
Ik spreek alleen voor mezelf, maar ik zou het leuk vinden als anderen ook eens een kans kregen. Variatie is leuk, toch.
Helemaalquote:Op zondag 27 mei 2007 20:12 schreef beequeen het volgende:
Lieke tegen Brian: Je zegt eergisteren tegen mij dat je je gevoel voor Amanda op een laag pitje hebt gezet, vervolgens zoent ze met Mitch, en nu claim je haar weer.
Ik kan Lieke niet uitstaan, maar dit is top.
Je loopt achter. De hoerenmadam heeft anders besloten.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:14 schreef PaasAap2000 het volgende:
gelukkig trekt natasia dr handen van brian af als ie nog een keer sex heeft met amanda... uhmmm.. ja
quote:Op zondag 27 mei 2007 20:13 schreef schatje het volgende:
Ik hoop zo dat Mitch en Amanda gaan zoenen.
ik ben blij toequote:Op zondag 27 mei 2007 20:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat een tyfus bemoeizuchtig wijf die Lieke
Brian is lichtelijk para. Dus een goede zaak.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat een tyfus bemoeizuchtig wijf die Lieke
nou gewoon, brian para maken.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:16 schreef SiRojK het volgende:
Wat wil Lieke nu bereiken.. Ze stookt niet, ze stelt domme vragen, het heeft helemaal geen nut
Ze heeft eergisteren een heel gesprek met hem gehad over hun relaties en weet dus precies hoe Brian er toen nog over dacht.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:16 schreef SiRojK het volgende:
Wat wil Lieke nu bereiken.. Ze stookt niet, ze stelt domme vragen, het heeft helemaal geen nut
Ach, ik ben allang blij dat ze niet tegen Huub loopt te zeiken.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:16 schreef SiRojK het volgende:
goeverdoeme leg uit pls!!quote:Op zondag 27 mei 2007 20:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je loopt achter. De hoerenmadam heeft anders besloten.
Tsja, laat d'r es naar haar eigen 'relatie' kijkenquote:Op zondag 27 mei 2007 20:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze heeft eergisteren een heel gesprek met hem gehad over hun relaties en weet dus precies hoe Brian er toen nog over dacht.
Brian confronteren met z'n hondengedrag tegenover z'n 'relaties' kan nooit kwaad.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Tsja, laat d'r es naar haar eigen 'relatie' kijken![]()
Michael die brian over zich heen krijgt... that will be the dayquote:Op zondag 27 mei 2007 20:17 schreef Mani89 het volgende:
Michael als bewoner? ik zie het al helemaal voor me.. krijgen we weer zon type als Amanda die zonder te kijken de kooi binnenloopt en zodra hij binnenwandelt de goedlachse/aardige Natasia (SCHATJE POEPIE WIL JE WAT DRINKEN?) en de vriendelijk Brian over zich heen krijgt en denkt GOH WAT ZIJN ZE LEUK EN AARDIG en dan begint de indoctrinatie van N en B over Huub en je hebt weer een nieuw slachtoffer in je groepje
10 minuten wachten? Je mag toch altijd NA de 290 post's een nieuwe COS aanmaken?quote:Op zondag 27 mei 2007 20:05 schreef avonne het volgende:
[..]
Ben ik mee eens.
Het is een zeer gewaardeerde gewoonte om een leuke TT te kiezen, en veel users stellen een update op prijs.
F04, jij moet dus 10 minuten wachten voor je een Cos opent.
Als Natasja over 4 maanden de villa verlaat, heeft hij geen back-up meer, als hij Amanda laat vallen, dus neuken please.quote:
Welk hondengedragquote:Op zondag 27 mei 2007 20:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Brian confronteren met z'n hondengedrag tegenover z'n 'relaties' kan nooit kwaad.
IK WEET HET OOK NIET :Squote:Op zondag 27 mei 2007 20:20 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
WAT VOOR VENT KOMT ER NU BINNEN LOPEN ?:S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |