Post maar dan zet ik het wel hier in de OP.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:50 schreef OudFruit het volgende:
ahhh kut..ik had juist veel werk gemaakt van mijn OP
Je wordt oudquote:Op zondag 27 mei 2007 19:50 schreef OudFruit het volgende:
ahhh kut..ik had juist veel werk gemaakt van mijn OP
Neeeeeeeee pleasequote:Op zondag 27 mei 2007 19:53 schreef beequeen het volgende:
Waarom moet het bezoek ook al naar de FEBO? Je gaat me toch niet vertellen dat..................
Echt niet!quote:Op zondag 27 mei 2007 19:53 schreef beequeen het volgende:
Waarom moet het bezoek ook al naar de FEBO? Je gaat me toch niet vertellen dat..................![]()
michael zou een heel gevaarlijke bewoner kunnen worden, geilt volgens mij op brian en huub (ook al mag hij hem niet)quote:Op zondag 27 mei 2007 19:53 schreef rooie3 het volgende:
Raar dat hij naar de buren moet.
En Natas doet veel te aardig tegen hem.
Begin bang te worden.
Hij zit daar waarschijnlijk voor een video boodschap. Dumpen van Eric part ?quote:Op zondag 27 mei 2007 19:55 schreef Dark het volgende:
[..]
Echt niet!
Het is weer tijd voor een leuke vrouw, Neentje mag ook![]()
Ik vrees met grote vrezen. Heb jij ooit het bezoek naar te FEBO zien gaan?quote:Op zondag 27 mei 2007 19:55 schreef Dark het volgende:
[..]
Echt niet!
Het is weer tijd voor een leuke vrouw, Neentje mag ook![]()
Ik zei het al. Michael wordt de nieuwe miljonair......quote:Op zondag 27 mei 2007 19:53 schreef rooie3 het volgende:
Raar dat hij naar de buren moet.
En Natas doet veel te aardig tegen hem.
Begin bang te worden.
Hij is TE rustig.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:56 schreef robert2006 het volgende:
[..]
michael zou een heel gevaarlijke bewoner kunnen worden, geilt volgens mij op brian en huub (ook al mag hij hem niet)
erik vindt hij verschrikkelijk
Pfffffff weet het niet hoor.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:56 schreef robert2006 het volgende:
[..]
michael zou een heel gevaarlijke bewoner kunnen worden, geilt volgens mij op brian en huub (ook al mag hij hem niet)
erik vindt hij verschrikkelijk
Daar kan ik nou niet echt geil van worden.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:58 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ik zei het al. Michael wordt de nieuwe miljonair......![]()
Dan wil me geld terugquote:Op zondag 27 mei 2007 19:58 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ik zei het al. Michael wordt de nieuwe miljonair......![]()
Brian vertelt dat Huub heel erg meeloopt met Jaap en dat hij zich nu al kan verheugen op de popoll en dat Jaap dan helemaal bovenaan staat en Huub ver gezakt is.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:00 schreef F04 het volgende:
Brian loopt de boel weer op te stoken.
Mag ik eerlijk zijn? Ik wil niemand bekritiseren, maar ik vind dit niet zo leuk meer. Je opent als de kippen menig nieuwe COS, volgens mij om anderen voor te zijn. Maar over het algemeen vind ik dat je geen werk maakt van een korte update, en niet altijd neem je de moeite een actuele TT te kiezen.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:49 schreef F04 het volgende:
Voor overige topics:
De Gouden Kooi
Credits gaan naar OudFruit voor de OP.
Dan hebben we het nog niet over Huub gehad., . . . .quote:Op zondag 27 mei 2007 20:01 schreef PaasAap2000 het volgende:
typisch brian hij probeert het elke keer weer. sneaky
Amen to thatquote:Op zondag 27 mei 2007 20:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Mag ik eerlijk zijn? Ik wil niemand bekritiseren, maar ik vind dit niet zo leuk meer. Je opent als de kippen menig nieuwe COS, volgens mij om anderen voor te zijn. Maar over het algemeen vind ik dat je geen werk maakt van een korte update, en niet altijd neem je de moeite een actuele TT te kiezen.
Ik spreek alleen voor mezelf, maar ik zou het leuk vinden als anderen ook eens een kans kregen. Variatie is leuk, toch.
Ben bang dat Brian profiteert van de daling van Huub.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:02 schreef Dark het volgende:
[..]
Brian vertelt dat Huub heel erg meeloopt met Jaap en dat hij zich nu al kan verheugen op de popoll en dat Jaap dan helemaal bovenaan staat en Huub ver gezakt is.
Brian heeft alles gezien en er foto's van gemaakt.
Een reden voor Huub om Jaap naar huis te sturen. Alleen doet ie dat niet. Dat vergeet Brian even voor het gemak.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:02 schreef Dark het volgende:
[..]
Brian vertelt dat Huub heel erg meeloopt met Jaap en dat hij zich nu al kan verheugen op de popoll en dat Jaap dan helemaal bovenaan staat en Huub ver gezakt is.
Ben ik mee eens.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Mag ik eerlijk zijn? Ik wil niemand bekritiseren, maar ik vind dit niet zo leuk meer. Je opent als de kippen menig nieuwe COS, volgens mij om anderen voor te zijn. Maar over het algemeen vind ik dat je geen werk maakt van een korte update, en niet altijd neem je de moeite een actuele TT te kiezen.
Ik spreek alleen voor mezelf, maar ik zou het leuk vinden als anderen ook eens een kans kregen. Variatie is leuk, toch.
En ze zingt weer:"Ananas."quote:Op zondag 27 mei 2007 20:03 schreef Dark het volgende:
Natas zegt dat Brian op een ananas lijkt met dat haar.![]()
Ik heb pas NA 292 berichten die COS geopend.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:05 schreef avonne het volgende:
[..]
Ben ik mee eens.
Het is een zeer gewaardeerde gewoonte om een leuke TT te kiezen, en veel users stellen een update op prijs.
F04, jij moet dus 10 minuten wachten voor je een Cos opent.
Als ik voor mezelf spreek boeit het me gee rukquote:Op zondag 27 mei 2007 20:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie geen smiley, dus ik moet dit serieus nemen?quote:Op zondag 27 mei 2007 20:05 schreef avonne het volgende:
[..]
Ben ik mee eens.
Het is een zeer gewaardeerde gewoonte om een leuke TT te kiezen, en veel users stellen een update op prijs.
F04, jij moet dus 10 minuten wachten voor je een Cos opent.
Zal Netty leukvindenquote:Op zondag 27 mei 2007 20:06 schreef Dark het volgende:
Brian en Amanda hebben een relatie vanaf vandaag.
De weg vrij voor een gouden kooi baby!quote:
Nou ja, wel een beetje. Ik vind het heerlijk als iemand de moeite heeft genomen om al een nieuwe COS klaar te zetten zodat we gelijk weer verder kunnen en ik niet een kwartier lang moet F5-en.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik voor mezelf spreek boeit het me gee ruk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |