Open die danquote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:19 schreef APK het volgende:
Ik wilde net [DGK FB #7] Juf ik heb het nummer van de COS fout.openen.
Nee joh, wees blij dat we sinds kort een afwijkende titel mogen hebben die niet meer veranderd wordt omdat het gepeupel anders denkt dat het een COS is.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:37 schreef Prospera het volgende:
Open die dan, die heeft een leuke TT.
Dan vraag ik een slotje voor deze, want ik zag opeens dat ik de laatste was![]()
Hmmm, ik vind hem een beetje onPeterachtig?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 06:44 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Deze kijkcijferpagina is (helaas) nog niet beschikbaar.
Update-topic is weer schoon en goed punt!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:37 schreef kleinzusje het volgende:
Sorry, moet het even kwijt.CODUS (Commentaren op Updates / Streamverslagen)
Een dat is #1.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:18 schreef Marrije het volgende:
Kan een modje het nr aanpassen alsjeblieft, de 9 is weggevallen.
[COS #1529] Amanda en Huub op date 1529 moet het zijn, dank!
Protest: Ik kijk van af vandaag de uitzendingen en ben gestart met 1 oktober. Het commentaar is daarbij erg nuttigquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:11 schreef Peter6000 het volgende:
Kunnen alle uitzendingentopics vanaf 1 oktober worden gesloten, om het gevaar van onnodige topickicks te bezweren?
edit: het topic van vandaag kan natuurlijk nog tot maandagavond 1800 openblijven, om de internetkijkers ook de gelegenheid te geven te reageren.
Als het topic gesloten is, kan je het commentaar ook gewoon lezen hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Protest: Ik kijk van af vandaag de uitzendingen en ben gestart met 1 oktober. Het commentaar is daarbij erg nuttig
echt ???quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als het topic gesloten is, kan je het commentaar ook gewoon lezen hoor
Ja, gewoon je klikangst overwinnen, en klikken.quote:
Dank je lieverdquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, gewoon je klikangst overwinnen, en klikken.
Er zijn geen enge monsters of spoken ofzo.![]()
Alleen maar enge caps.
Waarom?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:02 schreef kleinzusje het volgende:
Kan dit topic verwijderd worden ?: Het pest-hier-gekke-Gertje-topic (deel 2)![]()
Afblijven van Peterquote:
Je wilt dat we alle oude uitzendingstopics sluiten? Waarom? er wordt toch niet meer in gepost?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:11 schreef Peter6000 het volgende:
Kunnen alle uitzendingentopics vanaf 1 oktober worden gesloten, om het gevaar van onnodige topickicks te bezweren?
edit: het topic van vandaag kan natuurlijk nog tot maandagavond 1800 openblijven, om de internetkijkers ook de gelegenheid te geven te reageren.
Waarom wordt Gert's topic dan wel gesloten?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:14 schreef Day het volgende:
[..]
Je wilt dat we alle oude uitzendingstopics sluiten? Waarom? er wordt toch niet meer in gepost?
Het is namelijk de bedoeling zo min mogelijk topics te sluiten, omdat topics die niet meer lopen vanzelf wel uit de lijst verdwijnen.
Omdat er nu in ge-SCt wordt. En omdat het topic een bepaald doel heeft, die nu niet uitgevoerd kan worden, aangezien Gert er nu niet is.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Waarom wordt Gert's topic dan wel gesloten?
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:48 schreef Day het volgende:
[..]
Omdat er nu in ge-SCt wordt. En omdat het topic een bepaald doel heeft, die nu niet uitgevoerd kan worden, aangezien Gert er nu niet is.
Oh en, het is een centraal topic, die verdwijnen niet uit de lijst!
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:13 schreef APK het volgende:
Ik zet zojuist de streams aan, snap er weing van.....
Mag iedereen die vandaag niets beters te doen had maar toch 12 uur gekeken heeft zonder een updateje te plaatsen gewoon dood?
Egoistische kutwijven.
Day!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:39 schreef PC eend het volgende:
Durf ik eindelijk Gert te pesten....
Is het topic dicht![]()
![]()
LEZEN!!!!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Day!
Mijn liefde voor jou, wat doe je!?![]()
Jezus, Ianquote:
Zusje, je hebt 12 post in deze FB, van de 39 postsquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:31 schreef kleinzusje het volgende:
Day, kan er niet een regel komen dat je maximaal zoveel postings mag plaatsen per cos ???![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 04:37 schreef Prospera het volgende:
[..]
Zusje, je hebt 12 post in deze FB, van de 39 posts![]()
![]()
Hoor jij nu niet op Kreta te zitten met Gert en waarom post je hier dan![]()
Het wordt interessant daar op Kretaquote:Op zondag 27 mei 2007 15:20 schreef kleinzusje het volgende:
Veel plezier Avonne ( op Kreta)
![]()
Welkom schatje ( als mod vervanging hier dat is)![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 17:10 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het wordt interessant daar op Kreta![]()
Kunnen we daar een filmpje van krijgen?
quote:Op zondag 27 mei 2007 17:20 schreef PC eend het volgende:
Kan er een sticky 'pest hier gekke schatje' topic komen?![]()
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het probleem zit m denk ik meer in je povere OP's, het zou gewaardeerd worden als daar een korte update instond over wat er gebeurd is en waar de TT op slaat.
Als dat allemaal in je OP staat zal er minder commentaar op je snelle COSsen zijn dan zoals het nu is: je bent vaak de snelste maar de OP is vrijwel leeg en dus is het vervelend voor mensen die er wel werk van willen maken dat je ze voor bent.
Lijkt me wel, zo is dat ook afgesproken, een "en verder" vind ik alleen acceptabel als er al minutenlang geen COS blijkt te zijn, en dan nog is het vervelend, maar soms wel begrijpelijk omdat iemand dan wellicht niet op de hoogte is van wat er zich in de voorgaande COS heeft afgespeeld.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:35 schreef F04 het volgende:
[..]
Jah, oke, dat begrijp ik, maar dan neem ik aan dat dit ook geld voor andere snelle cos-makers.
Lijkt me wel.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:35 schreef F04 het volgende:
[..]
Jah, oke, dat begrijp ik, maar dan neem ik aan dat dit ook geld voor andere snelle cos-makers.
Ik wou ook geen discussie beginnen, maar de COS was de enig aangewezen plek om mijn punt te maken. Grappig was dat Avonne op dat moment kennelijk hetzelfde dacht. Ik vind het goed dat het daar even is gezegd zodat iedereen weer even herinnerd wordt aan de nieuwe regels voor TT en OP.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Lijkt me wel.
Avonne ik zag net dat je er geen discussie van wilt maken in de FB. Ik ook niet, maar wilde nog wel even mijn mening geven zonder de COS daarmee 'te belasten'.
Ik heb het nagekeken Avonne. F04 heeft 2x gestemd Poll: Wie is jouw favoriete bewoner? (20-26 mei) is 1x eind pagina is 2xquote:Op zondag 27 mei 2007 23:09 schreef avonne het volgende:
ik ga het niet na zoeken, maar volgens mij stemt F04 wel vaker in één week
de intentie was uitstekend, maar het is verworden tot een Slow Chat (ongeveer zoals dit topic).quote:Op zondag 27 mei 2007 23:12 schreef kleinzusje het volgende:
Er bestaat al een topic van 5 delen : Aan de DGK_REDACTIE #6 - ik vind dit walchelijk! Ik heb deel 1 lang geleden geopend, met oprechte intenties.
De Redactie heeft vaak aangegeven daar niet te lezen. Dus ik snap niet waarom nu wel ????![]()
![]()
![]()
even wachten dus, graagquote:Op maandag 28 mei 2007 01:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zou een modje dit bericht en de daaronderstaande berichten willen schonen ? Dank je.
Zie Geef hier je tips aan DGK_REDACTIE
Ze zitten niet op topics te wachten maar op goeie tips en ik geloof er geen zak van dat ze dat andere topic niet lezen.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:28 schreef avonne het volgende:
[..]
de intentie was uitstekend, maar het is verworden tot een Slow Chat (ongeveer zoals dit topic).
Dan komt naar mijn mening, door het gebrek aan reactie van de redactie. Daar wordt men nogal melig en recalcitrant van. Terecht, want wil je iets aan de redactie vertellen, en er komt geen respons, dan is dat gewoon niet leuk.
Laat het daarom maar een klaag topic zijn. Mij best.
De Redactie heeft zelf aangegeven dat ze wel een Tips-topic willen. Dan krijgen ze die ook.
Maar dan verwacht ik wel dat ze op zijn minst laten merken dat ze het lezen, bijvoorbeeld door eens per week een korte reactie te zetten, al was het maar "hm, iets om over na te denken..." of zo.
Ik ben er wel voorstander van om het topic "schoon" te houden, en loze berichten en klachten te verwijderen (laatste kunnen in het "walchelijk"-topic. Een stevig robbertje deleten gaat niet zomaar, dus ik zal dat in de vergadering gooien.
Zo OK?
Iemand (?) gaf de tip : "Vraag anders een opschoning van je topic aan"quote:Op maandag 28 mei 2007 01:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
....
Maar om het nou schoon te houden, dan ga je misschien discussie krijgen over waarom grappen (waarvan dan gezegd word dat ze gemeend waren) gedelete worden
Ik zie het liefst zo weinig mogelijk opschoning iig...
......
Het viel me al eerder op dat je politie agent in je eigen topic zat te spelenquote:Op maandag 28 mei 2007 01:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Iemand (?) gaf de tip : "Vraag anders een opschoning van je topic aan". Dat leek me een goed idee
Het gebeurt wel meer dat users hun best doen een topic te verkloten waar ze normaal nooit komen, en er alleen maar komen om te zeiken, zuigen en uit te dagen, en als een ander daar dan op reageert dan krijgt die ander een waarschuwingquote:Op maandag 28 mei 2007 12:35 schreef kleinzusje het volgende:
Over politie gesprokenEr zijn een paar randdebielen het tuinfluiter stem topic aan het verkloten
![]()
Thanks Leandra, ik wilde het net vragen.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:55 schreef Leandra het volgende:
Kan het nummer van deze COS aangepast worden... moet 1551 zijn.
[COS #1550] Waar uistaande ontslagrondes zijn ingetrokken
Wat heeft het geholpen dan?, dat het nu dicht isquote:Op maandag 28 mei 2007 13:08 schreef kleinzusje het volgende:
Lieve modjes
Soms zijn kansloze baggertopics best handig![]()
Heb me even Gertonwaardig laten gaan, maar ja wat wil je, alles en iedereen naar Kreta en regen in parijs![]()
![]()
Huubs anale behoeftes
Heeft geholpen en kan nu dicht![]()
![]()
Zoiets wat zusje deed dusquote:Op maandag 28 mei 2007 12:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het gebeurt wel meer dat users hun best doen een topic te verkloten waar ze normaal nooit komen, en er alleen maar komen om te zeiken, zuigen en uit te dagen, en als een ander daar dan op reageert dan krijgt die ander een waarschuwing![]()
ik heb het niet gesloten omdat het bagger zou zijn, maar omdat er al een Huub topic is als men over hem en zijn gedrag wil discussieren.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat heeft het geholpen dan?, dat het nu dicht is
Ik zie je daar alleen maar iemand afzeiken die gewoon ontopic reageert
Ik dacht dat het gebruik was om niet teveel topics te sluiten....quote:Op maandag 28 mei 2007 18:16 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb het niet gesloten omdat het bagger zou zijn, maar omdat er al een Huub topic is als men over hem en zijn gedrag wil discussieren.
Beste Peter6000,quote:Op zondag 27 mei 2007 22:13 schreef Peter6000 het volgende:
De uitslag van Poll: Wie is jouw favoriete bewoner? (20-26 mei) klopt niet,
de stem van F04 die binnen de limiet van 26 mei is gegeven, is niet meegeteld.
Hierdoor wint Jaap dus nipt, met 57 stemmen.
Beste PC Eendquote:Op maandag 28 mei 2007 17:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat heeft het geholpen dan?, dat het nu dicht is
Ik zie je daar alleen maar iemand afzeiken die gewoon ontopic reageert
Hartelijk dank .quote:Op zondag 27 mei 2007 21:14 schreef avonne het volgende:
Tuinfluiter,
Ik heb even een link naar de vorige poll in de OP gezet,
handig voor wie de vorige nog wil opzoeken.
Dat topic was helemaal niet verkloot, daar begin je al te overdrijvenquote:Op maandag 28 mei 2007 23:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Beste PC Eend
Ik wilde in al mn liefde tuinfluiter beschermen en de jostie die zijn topic verkloot had aanspreken.
Dus dan ga je maar in een ander topic rellen wat er helemaal niks mee te maken heeftquote:Vond het echter not done omdat in tuinfluiter zn topic te doen omdat ik dan zeker wist dat het daar een rel zou worden, dus meer schade te weeg zou brengen. Daar ik geen PM heb en de boosdoenster in het anale topic trof, heb ik haar daar op ongepaste maar wel ontopic wijze aangesproken.
Tuurlijk heb je daar wel zeggenschap inquote:Over het wel of niet sluiten van dit bewuste topic heb ik geen zeggenschap, maar mn rel post was goed doordacht en bewust geplaatst.
liefs Klein Zusje![]()
Jemig, zo heb ik het niet bekekenquote:Op maandag 28 mei 2007 23:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat topic was helemaal niet verkloot, daar begin je al te overdrijven![]()
Iemand die een paar stemmen van vrienden erbij optelt is gewoon creatief rekenwerk
Het is toch geen exacte wetenschap![]()
[..]
Dus dan ga je maar in een ander topic rellen wat er helemaal niks mee te maken heeft![]()
![]()
[..]
Tuurlijk heb je daar wel zeggenschap in![]()
Ik had nog maar moeten zien of dat topic gesloten was als jij er niks over gezegd had...
Ik zit het net te lezen,quote:Op maandag 28 mei 2007 23:16 schreef kleinzusje het volgende:
Ik wilde in al mn liefde tuinfluiter beschermen en de jostie die zijn topic verkloot had aanspreken. Vond het echter not done omdat in tuinfluiter zn topic te doen omdat ik dan zeker wist dat het daar een rel zou worden, dus meer schade te weeg zou brengen.
Inderdaad Tuinfluiter.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:33 schreef tuinfluiter het volgende:
ook van FO4 na te kijken in het topic: poll 20-26 mei . (Peter6000, Jaap toch op 56 )
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:08 schreef PC eend het volgende:
Word ik hier nou in de zeik genomen
of bedoelen ze dit serieus![]()
![]()
Graag nagekeken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:36 schreef Peter6000 het volgende:
Inderdaad Tuinfluiter.
Ik had het topic wel nagekeken,
maar die dubbele van F04 over het hoofd gezien.
Maar fijn dat je de moeite hebt genomen het uit te zoeken.
Dus jij opent een topic omdat andere poll-topics 'vergalt' werden en gaat dan een paar dagen later even de regels veranderenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:56 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Wel serieus,
maar niet in de zeik.![]()
Het is ook een heel gescroll, je kan er zomaar overheen lezen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:59 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Graag nagekeken.
Ik had van de week de dubbelde stem van Farrah
voor Huub tot 3 keer toe nagekeken,
maar toch erover heen gelezen.![]()
YWquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:30 schreef soylent het volgende:
Dank, Mod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |