Hoe teleurgesteld? Heb je al de neiging strafbare acties te ondernemen?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:46 schreef Gert het volgende:
Ik ben niét boos, alleen maar een beetje teleurgesteld.
En ik pest gewoon lekker terug.
Houd jij van billekoek of zo?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoe teleurgesteld? Heb je al de neiging strafbare acties te ondernemen?![]()
`quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:46 schreef Gert het volgende:
Ik ben niét boos, alleen maar een beetje teleurgesteld.
En ik pest gewoon lekker terug.
Nee hoor, tenminste: HiDiHo leest de Libelle niet, neem ik aan.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:09 schreef petraa het volgende:
[..]
`
Teleurgesteld toch niet in ons de lieve libelle-lezeressen he![]()
Nee ik vind eigenlijk dat dit topic in de volgende OP vermeld moet worden.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee hoor, tenminste: HiDiHo leest de Libelle niet, neem ik aan.![]()
Loopt nog niet erg storm hè, het Gertje pesten, zo onderaan in het forum bungelend.![]()
Komt omdat ie niet te zien is in de lijst, net als de COS-sen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Loopt nog niet erg storm hè, het Gertje pesten, zo onderaan in het forum bungelend.![]()
idd, geen Libelle voor mijquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Post dan wel ff wat nuttigs zegquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik post hier ook wel even,
Zijn er toch nog 5 verschillende users geweest...
Niet boos, maar teleurgesteld zegt ie net.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:20 schreef blomst het volgende:
Waarom boos dan?
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh, pardon...
Euh...
Gert! Je haar zit raar!
Staat stond toch keurig een llink inquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Niet boos, maar teleurgesteld zegt ie net.
[COS #994] Voorbereidingen voor het feest in volle gang
Hij hangt helemaal nergens! Is niet te zien in de lijst. Arme gert!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:28 schreef demins het volgende:
Schopje voor Gert!![]()
Edit: Of hangt ie niet meer onderaan?
Ben jij scheel ofzoquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:35 schreef Talitha het volgende:
Hij hangt helemaal nergens! Is niet te zien in de lijst.
Het is een kloon van dikke berney!quote:
COS-en verdwijnen, Gert-topics verdwijnen. Maar gelukkig heb jij dit topic kunnen vinden. Wat zouden we moeten doen zonder jouw scherpe blik en waardevolle bijdragen.quote:
Je kunt beter Gert! Of ben je soms bang dat je topic een succes wordt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |