Komt vanzelf, iedereen heeft er last van.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:22 schreef petraa het volgende:
Nou ik zie nix op slot.
Mi gado.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:24 schreef beequeen het volgende:
Pittige Dreams of Beauty-enkels.[afbeelding]
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:26 schreef Gert het volgende:
Hij was even op slot om de OP aan te passen.
Volgende keer blijft[ ie op slot.
Kinderachtig? Misschien. Maar als users die het verrtikken om even die 20 seconden te besteden aan het copy/pasten van de OP, nou eens gewoon geen COS meer openen, is het probleem opgelost.
die OP moest koste wat kost aangepast wordenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:22 schreef beequeen het volgende:
Bij mij slaat de verdwijntruc van de COS ook toe![]()
Ik ben anders wel blij met die OP'squote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
die OP moest koste wat kost aangepast worden![]()
Ik geloof echt helemaal niks meer van Natasiaquote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:28 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw vertelde net aan Patries, dat ze naar huis wil ivm haar kindjuuuus, en Wilgo zou PROBEREN van haar te houden.
<relmode>quote:
Godsamme, "proberen" van je vriendin te houden..... Nou, veel succes ermee.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:28 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw vertelde net aan Patries, dat ze naar huis wil ivm haar kindjuuuus, en Wilgo zou PROBEREN van haar te houden.
Lijkt me niet makkelijk voor Wilgo.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:28 schreef beequeen het volgende:
Dat is vocht. Dat zie je al op een kilometer afstand. Ze schijnt toch ook vnl heel veel vocht vast te houden na die medische misser.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:24 schreef beequeen het volgende:
Duidelijk, die kindjes interesseren haar niet.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:30 schreef ruby het volgende:
[..]
Godsamme, "proberen" van je vriendin te houden..... Nou, veel succes ermee.![]()
Ik heb zo'n vermoeden dat ze eerder naar huis toe wil vanwege Wilgo.
Ik heb zo een donker bruin vermoeden dat ze die kindjes liever kwijt is dan rijk.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Duidelijk, die kindjes interesseren haar niet.
Ja jammer, ik dacht dat het juist een chique de freak feest zou wordenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:29 schreef Charmian het volgende:
Ze gaan er straks allemaal zo ordinair uitzien. Denk dat het meer een pimps and ho's party wordt.
quote:
jij moet nu naar DGKHOOLI-GANS #2quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
<relmode>
Dan ben je wel heel erg dom, als je het nu nog niet weet![]()
</relmode>
misschien is t dan handig als de oude volle cos niet meteen verdwijnt uit de lijst van topics...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:26 schreef Gert het volgende:
Hij was even op slot om de OP aan te passen.
Volgende keer blíjft-ie op slot.
Kinderachtig? Misschien. Maar als users die het verrtikken om even die 20 seconden te besteden aan het copy/pasten van de OP, nou eens gewoon geen COS meer openen, is het probleem opgelost.
Zijn dat Jaap z'n voeten?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:24 schreef beequeen het volgende:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
<relmode>
Dan ben je wel heel erg dom, als je het nu nog niet weet![]()
</relmode>
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:34 schreef Kinga het volgende:
HAHAHAHAHA die stylist schat Amanda tussen de 30-33
beetje varkens pootjesquote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:24 schreef beequeen het volgende:
Yup de kapper schatte haar op 33.....quote:
Dat is echt bad shit.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:34 schreef Kinga het volgende:
HAHAHAHAHA die stylist schat Amanda tussen de 30-33
quote:
Nee het lijkt alleen maar zo.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:36 schreef Frasier het volgende:
Is die neger homo?
Nee.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:36 schreef Frasier het volgende:
Is die neger homo?
wat érug.........quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Yup de kapper schatte haar op 33.....![]()
Zei ze ook nog in welke plaats?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:35 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
Amanda is in iran geweest
Heb de streams niet aan, maar dat is haar favoriete vakantieverhaal geloof ik. Hield ze de vorige keer maar niet over op. Dat de stewardessen een hoofddoek ophaddenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:35 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
Amanda is in iran geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |