Waar jij dan weer tekort schiet in je denkproces is dat ik, als Lieke-sympathisant, helemaal niet wil dat Lieke troost nodig heeft.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk ingeschat dat je daarna als reeds erkende die-hard Lieke-fan de taak op je zou nemen Lieke te troosten....
Maar dat was dus weer een grove overschattiing van jouw vooruitziende blik![]()
My bad![]()
Als je echt gevoelens voor Lieke had zou je haar Huub natuurlijk niet toewensen...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:01 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Waar jij dan weer tekort schiet in je denkproces is dat ik, als Lieke-sympathisant, helemaal niet wil dat Lieke troost nodig heeft.
Lieke is flieft op Hupert, en als Hupert nou eindelijk eens een béétje nadenkendheid tentoon zou spreiden, zou hij zijn flieftheid op Lieke wat meer prioriteit geven, zodat ik me geen zorgen hoef te maken of die Leuke Lieke binnen de kortste keren op haar ziel wordt getrapt.
Mocht dat onverhoopt toch gebeuren dan hoop ik voor haar dat ze troost vindt in haar directe omgeving.
Neuh, je hebt bij mijn geen superheldstatus en die zul je ook niet krijgen, daar ben je nog veel te newbie voor, daarbij is er immers maar 1 kutnewbie die kans maakt op een superheldstatus: Ian_Nickquote:Tenslotte zou je eens bij jezelf te rade moeten gaan waarom jij mij onophoudelijk blijft overschatten.
Zijn mijn (niet bepaald van niveau gespeende) bijdragen aan dit forum voor jou dermate imponerend dat je fantasie met je op de loop is gegaan en je mij een superheld-status hebt toegedicht?
Niet dat dat geheel en al bezijden de waarheid zou zijn, maar dat zou natuurlijk wel meer zeggen over jouw zelfbeeld dan over het mijne. Spiegel, anyone?
Waar dat gisteren nog niet zo was heb je me nu inmiddels, in eendrachtige samenwerking met de somtijds wel heel erg snibbige Queen Of SlowChat, toch wel zover dat ik spijt heb dat ik die ene nog functionerende rem niet heb gesloopt.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Maar btw Pietje zou gewoon willen dat ik keihard tegen dat ijzeren hek daar was aangefietst.
![]()
Tsja... Lieke blijft natuurlijk boven alles een vrouw. En van dat vreemde mensensoort heb ik immers allang aanvaard dat enige logica van wat voor allooi dan ook nou eenmaal niet tot de ingebouwde specificaties behoort.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je echt gevoelens voor Lieke had zou je haar Huub natuurlijk niet toewensen...![]()
Da's tenminste één zorg minder.quote:[..]
Neuh, je hebt bij mijn geen superheldstatus en die zul je ook niet krijgen, daar ben je nog veel te newbie voor, daarbij is er immers maar 1 kutnewbie die kans maakt op een superheldstatus: Ian_Nick![]()
Ik wil dat Uber-Nederlandse schijtwijf niet mijn AT.quote:
Oh, maar daar geloof ik helemaal niets van... de mensen die dat beweren, kijken niet goed. Jij hebt een Marrije obsessie, dwz. een obsessie met het 'verzieken' van wat jij als de juiste sfeer zietquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:47 schreef PietjePuk63 het volgende:
Applaus voor het ongetwijfeld snelst ingetikte en tegelijkertijd meest onzinnige stukje quasi-provocatie.
Ik ga hier verder lekker niet in op de aantijgingen t.a.v. Lieke, want anders gaat het er teveel op lijken dat ik dus tóch een Lieke-obsessie onder de leden heb.
Laat ik daar eens iets tegenover zetten. Wat we hier de afgelopen dagen hebben mogen zien aan beschamende groepsvorming en stemmingmakerij ten koste van anderen, daar zie ik met alle liefde een zelfstandige, nuchtere en neutrale poster tegenover staan. Van mij hoeft het niet zo, dat geklef en die clubjes, en dat competitieve gedraai om de grootste ego'tjes. Het gaat tenslotte om het samen plezier (en ergernis, vooral dat) beleven aan DGK. Mij interesseert het niet wie hier de strengste, de leukste, de snelste, de knapste is.quote:Haar niet-negatieve bijdragen aan de COS zijn het vermelden nauwelijks waard, waar ze wél, en niet alleen bij mij, weet op te vallen als nukkige, knorrige en sjagrijnige sfeerverzieker.
Ik heb heel normale interacties met haar. Ze observeert, constateert... en ze zwetst niet noch is ze uit op aandacht. Gewoon een normale deelneemster, wat mij betreftquote:En waar jij in hemelsnaam uit kan concluderen dat met Marrije een goed gesprek te voeren valt is mij dan ook volslagen een raadsel.
Ja hallo, dan mag jij ook wel eens verder kijken dan je neus lang is. Als usertjes zo stoer/flink/groot/nuchter/zelfstandig zijn om andere goedwillende usertjes meerdere malen terecht te wijzen, dan moeten ze natuurlijk niet raar opkijken als die zogenaamde zelfstandige en nuchtere poster opeens ook erg kritisch bekeken wordt.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, maar daar geloof ik helemaal niets van... de mensen die dat beweren, kijken niet goed. Jij hebt een Marrije obsessie, dwz. een obsessie met het 'verzieken' van wat jij als de juiste sfeer ziet![]()
[..]
Laat ik daar eens iets tegenover zetten. Wat we hier de afgelopen dagen hebben mogen zien aan beschamende groepsvorming en stemmingmakerij ten koste van anderen, daar zie ik met alle liefde een zelfstandige, nuchtere en neutrale poster tegenover staan. Van mij hoeft het niet zo, dat geklef en die clubjes, en dat competitieve gedraai om de grootste ego'tjes. Het gaat tenslotte om het samen plezier (en ergernis, vooral dat) beleven aan DGK. Mij interesseert het niet wie hier de strengste, de leukste, de snelste, de knapste is.
[..]
Ik heb heel normale interacties met haar. Ze observeert, constateert... en ze zwetst niet noch is ze uit op aandacht. Gewoon een normale deelneemster, wat mij betreft![]()
Dat heb ik nou met dat duo-geleuter van jou en demins.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:07 schreef PietjePuk63 het volgende:
voor mij niet zodanig dat ik denk: Goh, die heeft een leuke zienswijze, of Tsjee, die kan het net even anders vertellen zodat ik er zelf ook wat anders tegenaan kan kijken.
Marrije houdt zich gewoon wat meer aan de regels dan sommige anderen: commentaren op de streams, niet (teveel) op elkaar.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:07 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ja hallo, dan mag jij ook wel eens verder kijken dan je neus lang is. Als usertjes zo stoer/flink/groot/nuchter/zelfstandig zijn om andere goedwillende usertjes meerdere malen terecht te wijzen, dan moeten ze natuurlijk niet raar opkijken als die zogenaamde zelfstandige en nuchtere poster opeens ook erg kritisch bekeken wordt.
En als diezelfde poster daarop dan voortdurend niet of niet-inhoudelijk reageert, dan ontstaat er wrevel.
En dan is het gedaan met het samen plezier en ergernis.
Maak er toch niet zo'n competitie van. COS is niet meer dan COS: schrijven over wat je ziet. Het is geen wedstrijdje populariteit of originaliteit. Straks loopt iedereen op z'n tenen.quote:Punt is: Wat kan mij die hele Marrije bommen! Haar bijdragen zijn, behalve haar negatieve gezeik op andere posters, voor mij niet zodanig dat ik denk: Goh, die heeft een leuke zienswijze, of Tsjee, die kan het net even anders vertellen zodat ik er zelf ook wat anders tegenaan kan kijken. Want dat is inderdaad het leuke, als iedereen op zijn of haar manier zijn of haar mening over DGK kan geven.
Dat gebeurt echter niet meer als een bepaald iemand steeds wrevel oproept. En ik gewoon gemerkt dat dat bij Marrije regelmatig gebeurt.
Nogmaals, Marrije houdt zich aan de regels. Als die niet naar je zin zijn, kun je beter de moderatoren erop aanspreken dan haar erop aankijken. Is veel redelijker, toch?quote:Voeg daarbij dat herhaaldelijk gebruikte-ding, én hier en daar een kut-posting over die allerliefste Liekje, en tsja...
Ik zou het heel jammer vinden als ze vertrok omdat een enkeling haar bijdrage niet op prijs stelt.quote:Kortom: Géén Marrije-obsessie, ze moet gewoon ophoepelen, of anders subiet kappen met dat geëikel naar andere COSsers. Wil je dat tegen haar zeggen? Of moet ik het even op een briefje schrijven?
Moeilijk... een beetje het clubdier dat floreert bij bijval en medestanders. Zou meer een eigen visie kunnen tonen dan het prijsgeeft, maar kiest voor de veiligheid van de club. Til er niet te zwaar aan, het is maar een oppervlakkige indruk gekregen op basis van wat zich de afgelopen dagen heeft afgespeeld. Je komt me niet onsympathiek over, behalve dan je visies op Marrije en Liekequote:Trouwens... in wat voor categorie userts schaar jij mij dan?
Ach. En waar was je toen er in de SC zwaar werd afgegeven op iemand anders? En toen daar zelfs speciaal een topic over werd geopend?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:15 schreef Gert het volgende:
Een topic waar de betreffende user zelf niet komt, maar waar ze wèl constant de grond in geboord wordt, voelt niet goed. Dus dat moet stoppen.
Marrije is van harte uitgenodigd hoor, kijk mijn 'oorlogsverklaring' er maar op na.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:15 schreef Gert het volgende:
Hier Brave Hendrik weer, over.
Het elkaar onderling de waarheid vertellen c.q. afzeiken is, zolang betrokken partijen daar een soort van genoegen in lijken te scheppen, geoorloofd.
Wat niét OK is, is dat het hier nu wéér de hele tijd over Marrije gaat. Een topic waar de betreffende user zelf niet komt, maar waar ze wèl constant de grond in geboord wordt, voelt niet goed. Dus dat moet stoppen. Anders gaat het topic dicht Zodat het topic gewoon gezellig open kan blijven.
Wil je Demins als origineel en onafhankelijk denker én schrijver niet, en ik herhaal niet, over één kam scheren met een newbie met een iets te grote bakkes!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:20 schreef APK het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met dat duo-geleuter van jou en demins.of
![]()
Ik heb gelukkig geen last van jouw "maten".quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach. En waar was je toen er in de SC zwaar werd afgegeven op iemand anders? En toen daar zelfs speciaal een topic over werd geopend?
Precies, in diezelfde topics, je bijval uitend.
Niet met twee maten meten, hoor.
Ik ben per definitie niet iemand die zich graag bij het heersende gezag vervoegt om mijn ongenoegen uit te spreken. Dat doe ik liever gewoon direct, en als je er dan niet uit kan komen kan je altijd nog een moderator lastig vallen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Nogmaals, Marrije houdt zich aan de regels. Als die niet naar je zin zijn, kun je beter de moderatoren erop aanspreken dan haar erop aankijken. Is veel redelijker, toch?
[..]
Mijn rellert...!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:20 schreef APK het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met dat duo-geleuter van jou en demins.of
![]()
Das dan jammer voor Marije, moet ze hier maar komen, ze weet dat dit topic bestaat dus zeik niet brave hendrikquote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:15 schreef Gert het volgende:
Hier Brave Hendrik weer, over.
Het elkaar onderling de waarheid vertellen c.q. afzeiken is, zolang betrokken partijen daar een soort van genoegen in lijken te scheppen, geoorloofd.
Wat niét OK is, is dat het hier nu wéér de hele tijd over Marrije gaat. Een topic waar de betreffende user zelf niet komt, maar waar ze wèl constant de grond in geboord wordt, voelt niet goed. Dus dat moet stoppen. Anders gaat het topic dicht Zodat het topic gewoon gezellig open kan blijven.
God, jouw mening is ook echt zó ongelóóflijk interessant altijd hè.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Das dan jammer voor Marije, moet ze hier maar komen, ze weet dat dit topic bestaat dus zeik niet brave hendrik![]()
Ach ja alsof jij ooit een interessante mening heb laten zien.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:23 schreef Gert het volgende:
[..]
God, jouw mening is ook echt zó ongelóóflijk interessant altijd hè.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |