beetje behaard en een hele lange tongquote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:00 schreef havefun het volgende:
Hoe herken je eigenlijk die likkende Lassie die vanavond naar dat feest gaat?
Likt ie als een gek in de rondte ofzo of is ie 2 meter 10 ?
Vreselijk, zo Snoop Dog en P.Diddy.quote:
Hij heet Jeroen volgens mij.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:00 schreef havefun het volgende:
Zo zie je maar op elk potje past een dekseltjequote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:02 schreef neehe het volgende:
Dat meisje op de streams vindt ik wel lekker, geef mij maar mollig, op het kerkhof liggen skeletten genoeg.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:02 schreef neehe het volgende:
Dat meisje op de streams vindt ik wel lekker, geef mij maar mollig, op het kerkhof liggen skeletten genoeg.
Jeroen zit bij het clubje van Snollie, als ze ontvangen worden iig.quote:
Even in zijn fotoboek kijken?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:00 schreef havefun het volgende:
Ik vind dat haar er niet uitzien.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:02 schreef neehe het volgende:
Ja dat heeft Jaap ook.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:02 schreef milk-shake het volgende:
[..]
beetje behaard en een hele lange tong![]()
Lijkt wel op een hobbit uit lord of the rings.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:06 schreef blomst het volgende:
`HIj lijkt op het hulpje van de kerstman.
[afbeelding]
Eentje die zwaar door de Nazgúl is mishandelt bedoel je?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:07 schreef havefun het volgende:
[..]
Lijkt wel op een hobbit uit lord of the rings.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eentje die zwaar door de Nazgúl is mishandelt bedoel je?
Lijkt me een leuk ventjequote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:06 schreef blomst het volgende:
`HIj lijkt op het hulpje van de kerstman.
[afbeelding]
Ja zo eentje die bij The batlle of Middle earth door het een heel leger van Nazgul is verkracht.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eentje die zwaar door de Nazgúl is mishandelt bedoel je?
omg, nou ja zij liever dan ikquote:
Zullen ze haar weigeren....quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Lollig toch dat Natasia aan de ene kant de minst geschikte is voor het "witte" feest van vanavond, maar aan de andere kant toch wel precies de juiste naam heeft...
Ja maar haar achternaam compenseert dit weer dus dan mag ze binnen komen als blanco.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:13 schreef FSR het volgende:
[..]
Zullen ze haar weigeren....
We hebben gezegt WIT.....niet zwart...
een heel wit feest met 1 zwarte heks...............nou ze wil toch altijd opvallen, nou bij dezequote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Lollig toch dat Natasia aan de ene kant de minst geschikte is voor het "witte" feest van vanavond, maar aan de andere kant toch wel precies de juiste naam heeft...
Ik vrees van wel.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:14 schreef Taurus het volgende:
Heeft Nathanael nog steeds met die kapster eigenlijk?![]()
Nee, dat weren Eric en Huub niet. Kost ze anders 150 contactpunten.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:13 schreef petraa het volgende:
Is natte nel nou binnen geweest of niet ?
Huh? ow potentiële...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:12 schreef ruby het volgende:
Ik zie weer een potentiele kandidaat voor Eric. Maar ja, hij is waarschijnlijk niet mannelijk genoeg.
[sub]Ik krijg geen puntjes op m'n letters want ik zit achter m'n moeders laptop. Je zou zeggen Alt 132, maar dat doet ie dus niet. [sub]
Jaap is dik geworden door het vele vretenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:53 schreef havefun het volgende:
Dik voor een vouw is echt dodelijk , voor een man is dit toch minder vindt ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |