Hoe teleurgesteld? Heb je al de neiging strafbare acties te ondernemen?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:46 schreef Gert het volgende:
Ik ben niét boos, alleen maar een beetje teleurgesteld.
En ik pest gewoon lekker terug.
Houd jij van billekoek of zo?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoe teleurgesteld? Heb je al de neiging strafbare acties te ondernemen?![]()
`quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:46 schreef Gert het volgende:
Ik ben niét boos, alleen maar een beetje teleurgesteld.
En ik pest gewoon lekker terug.
Nee hoor, tenminste: HiDiHo leest de Libelle niet, neem ik aan.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:09 schreef petraa het volgende:
[..]
`
Teleurgesteld toch niet in ons de lieve libelle-lezeressen he![]()
Nee ik vind eigenlijk dat dit topic in de volgende OP vermeld moet worden.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee hoor, tenminste: HiDiHo leest de Libelle niet, neem ik aan.![]()
Loopt nog niet erg storm hè, het Gertje pesten, zo onderaan in het forum bungelend.![]()
Komt omdat ie niet te zien is in de lijst, net als de COS-sen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Loopt nog niet erg storm hè, het Gertje pesten, zo onderaan in het forum bungelend.![]()
idd, geen Libelle voor mijquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Post dan wel ff wat nuttigs zegquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik post hier ook wel even,
Zijn er toch nog 5 verschillende users geweest...
Niet boos, maar teleurgesteld zegt ie net.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:20 schreef blomst het volgende:
Waarom boos dan?
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh, pardon...
Euh...
Gert! Je haar zit raar!
Staat stond toch keurig een llink inquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Niet boos, maar teleurgesteld zegt ie net.
[COS #994] Voorbereidingen voor het feest in volle gang
Hij hangt helemaal nergens! Is niet te zien in de lijst. Arme gert!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:28 schreef demins het volgende:
Schopje voor Gert!![]()
Edit: Of hangt ie niet meer onderaan?
Ben jij scheel ofzoquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:35 schreef Talitha het volgende:
Hij hangt helemaal nergens! Is niet te zien in de lijst.
Het is een kloon van dikke berney!quote:
COS-en verdwijnen, Gert-topics verdwijnen. Maar gelukkig heb jij dit topic kunnen vinden. Wat zouden we moeten doen zonder jouw scherpe blik en waardevolle bijdragen.quote:
Je kunt beter Gert! Of ben je soms bang dat je topic een succes wordt?quote:
Hij hangt héérlijk in de luwte zo. Wat een geniale move om jou de wind uit de zeilen te nemen, zonder zo kinderachtig te zijn hem te sluiten. Al zeg ik het zelf.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je kunt beter Gert! Of ben je soms bang dat je topic een succes wordt?
Nee joh, heerlijk exclusief.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:57 schreef Leandra het volgende:
Toch wel jammer dat ie onderaan sticky is gemaakt.... daarmee is een potentioneel stormlooptopic toch aardig afgeremd
Ik heb er geen problemen mee Gert, om dit topic lekker lang rond te zien dobberen. Komt vast nog wel van pas de komende weken.quote:Op maandag 2 april 2007 11:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij hangt héérlijk in de luwte zo. Wat een geniale move om jou de wind uit de zeilen te nemen, zonder zo kinderachtig te zijn hem te sluiten. Al zeg ik het zelf.![]()
Misschien moet je toch wat hárder je best doen.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:24 schreef kleinzusje het volgende:
Ik krijg Gert dus niet meer omhoog
Laat teamlead zich zó makkelijk omkopen?quote:Op zaterdag 14 april 2007 09:50 schreef Talitha het volgende:
[..]
En weer down. Het was wel secondenwerk hè?![]()
Lekker hè, hoe kleinzusje "up" zegt.quote:Op maandag 16 april 2007 15:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vind dit een uiterst goed topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |