abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 mei 2007 @ 19:00:36 #1
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49898709
Een onvolprezen pagina op de DGK-website is Villa Vandaag. Hier post de DGK-internetredactie korte fragmenten, plaatjes en grapjes.

Vaak blijven de kleine beslommeringen van de miljonairs (buiten de COS) onbesproken en worden deze weer snel vergeten. Streamverslagen en updates zijn wat uitgedund sinds de streams betaald zijn. Ik heb ook het idee dat veel fokkers zelden de Tien-site checken.

Als experiment maak ik bij deze een topic waarin Tien's Villa Vandaag updates automatisch worden gepost. Hier kan dan over gediscussieerd worden. Tevens is het misschien een makkelijke bron voor feitenmateriaal en plaatjes. Commentaar en opmerkingen graag via PM!

Vorige topics:
  • [DGK] Villa Vandaag #1

Bron van alle informatie, hier kun je ook op datum terugzoeken: http://www.tien.tv/degoudenkooi/villavandaag.html
  • Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
      dinsdag 29 mei 2007 @ 19:25:00 #2
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49899734
    18:40 Op naar de dokter!

Lieke en Huub zitten lekker in bad als er op het plasmascherm een boodschap verschijnt: 'Lieke en Huub, jullie moeten over een kwartier naar de huisarts.' Huub schrikt, maar plonst nog even lekker achteruit. Ook Lieke is nog rustig. Plotseling verandert de uitdrukking op haar gezicht, van rust naar paniek. "Oh! Maar dan moet ik me wel aankleden!", roept ze uit. Meteen pakt ze een doekje, veegt haar gezicht af en stapt uit bad. Op naar de dokter!

18:57 "Maak geen beloftes..."

Terwijl Lieke en Huub zich haasten voor de dokter, is er nog wel tijd voor overleg. "Je woord is belangrijk", zegt Lieke. Huub heeft haar een belofte gedaan: als hij naar Istanbul mag, en er mag nog een Miljonair mee, dan kiest hij voor haar. Lieke weet het zo net nog niet: "Je moet geen beloftes maken als je je woord niet nakomt." "Als het kan, neem ik jou mee", herhaalt Huub. "Mijn stem krijg je toch wel", mompelt Lieke. Maar jongens, wie zegt dat jullie met z'n tweeën mogen?

19:09 Eric kan de reis vergeten!

Ook Amanda, Natasia en Brian zijn druk bezig met de mogelijke reis naar Istanbul, die wordt aangeboden door www.corendon.nl. "Heeft Huub nog iets gezegd over mij?", wil Amanda weten. "Hij zei dat jij op mij zou stemmen en dat Natas dat ook gaat doen", antwoordt hij. Over één ding zijn ze het eens: Eric kan de reis vergeten. "Ik zorg er persoonlijk voor dat Eric niet gaat!", zegt Amanda. "Ik wil dat hij geen optie is", gaat ze verder. Maar Amanda zal wel aardig blijven doen: "Ik zorg ervoor dat hij op ons stemt." Brian lijkt erg in zijn nopjes met de duidelijke taal van Amanda. Dat wordt nog spannend!

Bron: Villa Vandaag, 29-05-2007
    Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
      dinsdag 29 mei 2007 @ 19:55:00 #3
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49901083
    19:25 Brian leert zijn les

Amanda en Brian blikken vast vooruit op een mogelijke ontslagronde voor Eric. "Je weet dondersgoed dat ik iemand naar huis wil sturen", begint Brian. "Dan zit Eric hier straks weer, en dan pakt 'ie Natas weer met haar kinderen of scheldt hij mij weer uit." Amanda heeft haar twijfels over deze houding. "En de vorige keer met Jaap dan?", zegt de 19-jarige, verwijzend naar de mislukte ontslagronde van Jaap. "Ik heb die les hard moeten leren", bekent de Antilliaan uiteindelijk. "Maar geloof me, ook ik wil iemand naar huis sturen!", roept Amanda uit. Moet Eric zich zorgen gaan maken?

Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
      dinsdag 29 mei 2007 @ 20:25:01 #4
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49902371
    19:42 Attentie!

Lieke en Huub zijn weer terug van het doktersbezoek. "Attentie op de set!", roept de Oldenzaler. Brian wil direct weten hoe het gegaan is. "We gaan dood", zegt Lieke droogjes. "Het is niet fijn als ze met zo'n ding in je…", begint Huub. "Oh? Net zei je nog wat anders!", pest Lieke hem. Maar Huub zal altijd baas boven baas blijven: "Hoe lang was je nou al over tijd?", vraagt hij op zijn beurt. Ach, de uitslag zal het ons leren!

19:59 "Wat een kutbrief!"

Er ligt een brief op de mat voor Jaap. De Briellenaar pakt de brief, maakt hem open en leest. Hij is vijf minuten lang stil en blijft lezen. Voorkant, achterkant, en nog een keer. Hij schudt af en toe zijn hoofd, maar zegt nog niets. En dan komt eindelijk het hoge woord eruit: "F*cking t*ringlijders!", zegt hij. Met de brief wandelt hij naar kantoor waar ook Eric zit. Na een lange stitle vraagt Eric maar wat er is. Jaap zegt niets en geeft Eric de brief. "Wat een k*tbrief!", verzucht de Leidenaar uiteindelijk. En dan komt eindelijk de inhoud aan het licht: Jaap loopt studiepunten mis, omdat hij voor een groepsmodule te weinig gedaan zou hebben. "En dat terwijl ik gewoon evenredig heb gewerkt!", roept Jaap. "En dat komt alleen maar door dat t*ring-ego van die docent!" Tja Jaap, vervelend hè, mensen met een ego…

20:06 Jaap voelt zich voor het eerst geterroriseerd!

Jaap blijft maar schelden vanwege de brief die hij heeft ontvangen van zijn opleiding. "F*cking t*ringlijers!", blijft Jaap maar roepen. Huub leest de brief ook eens. Hij kijkt moeilijk… "Als de docent twijfelt, dan mag hij al iemand individueel uitsluiten. De docent heeft het recht, net als het woord van de burger tegenover dat van de agent", legt Jaap uit. "Eric zegt dat ik moet wachten met iets in mijn log schrijven", zegt Jaap sip. "Ja, terror is leuk en aardig, maar dit gaat om je laatste module!", vindt Huub. "Ja, ik heb er f*cking drie maanden werk in gestoken!"roept Jaap uit. "Ik heb zitten werken… En die vent gelooft me gewoon niet!", roept Jaap verontwaardigd uit. "F*cking hard voor gevochten… Weet je? Ik weet nu, voor het eerst, hoe het is om zelf geterroriseerd te worden. Ik had echt tranen net! Wat een onrecht!", gaat Jaap door. Hij besluit in beroep te gaan. Is alles voor niks geweest?

Onmacht...

dinsdag 29 mei 2007 @ 21:25:01 #5
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49904915
    20:41 Jaap als Brian

Terwijl de groep gezellig aan het eten is, krijgt Jaap het plotseling op z'n heupen. Naast een terror-deskundige blijkt Jaap namelijk ook een begenadigd imitator te zijn. Ineens profileert hij zich als een ware Brian. "Ik word helemaal para, brother!", roept hij ineens. "Rustig maar", kalmeert de echte Brian hem. "Als je jezelf wilt slaan, dan kun je het best naar de fitnessruimte gaan", adviseert de Antilliaan vol zelfspot. Dat laat Jaap zich natuurlijk geen twee keer zeggen. Onmiddellijk staat hij op en rent de trap op. Zichzelf overal slaand rent hij heen en weer tussen de fitnessapparaten. "Para-brother! Para-brother!", schreeuwt hij. Brian kan er gelukkig om lachen…

"Ik ben para!"

21:04 Amanda neemt Eric apart

Amanda neemt Eric even apart. "Is er een mogelijkheid dat je de reis aan Huub geeft?", wil ze weten. "Ik weet het niet", antwoordt Eric. "Ik heb me er niet mee bezig gehouden eerlijk gezegd" "Ik geef 'm echt niet aan Huub", zegt Amanda. "Ik weet het niet", zegt Eric nog een keer. Meteen daarna brengt Amanda verslag uit aan Natasia, maar Eric komt er al snel bij zitten. Tot zover het gefluister!

dinsdag 29 mei 2007 @ 21:55:00 #6
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49906376
    21:05 Huub telt zijn stemmen

Eric besluit toch even te gaan praten met Huub voordat iedereen straks een pleidooi gaat houden. Huub zegt drie stemmen te hebben, maar dat is nog niet voldoende. "Ik heb Jaap een aanbod gedaan wat hij niet kan weigeren met het oog op de bruiloft. Als ik die van jou ook krijg, dan heb ik de meerderheid", zegt Huub. "Amanda gaat niet op jou stemmen", weet Eric te melden. "Als ik vier stemmen heb, dan heb ik haar stem ook niet nodig", zegt Huub. Wat zal Eric doen?

Snel naar Huub!

21:12 Opruiming!

Iedereen wil graag weten wat de gedachten zijn over de reis naar Istanbul. Wie gunt het wie en wie heeft er een kans op de meerderheid van stemmen? Met z'n allen nemen ze plaats op de bank. Jaap doet als eerste een poging, maar beseft al snel dat hij niet zal gaan. Ook Lieke laat deze reis passeren omdat ze niet denkt een meerderheid binnen te kunnen halen. Natasia hoeft ook niet zo nodig naar Istanbul. Zo, dat ruimt alvast wat op!

dinsdag 29 mei 2007 @ 22:25:00 #7
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49907841
    21:31 Iedereen weet het zeker: Huub gaat vreemd in Istanbul!

Lieke doet haar woordje, maar dat wekt alleen maar irritatie op bij de rest, want ze is erg lang van stof. Ze gunt de reis aan Amanda en Eric, maar geeft haar stem aan Huub. Dat begrijpt de rest niet… Het duurt een kwartier, maar dan is duidelijk wat Lieke bedoelt: "Ik denk dat het tussen Huub en Brian gaat en daarom gaat mijn stem naar Huub." Brian probeert op slinkse manier haar stem te winnen: "Huub zei vrouwen te gaan, uhh…", probeert hij. Daar wil Lieke het niet over hebben. "Dat is wel zijn instelling", valt Amanda bij. "Iedere man gaat vreemd. Lekker belangrijk!", roept Natasia. "Het gaat erom hoe je ermee omgaat!", gaat ze verder. Iedereen heeft het al over het vreemdgaan van Huub in Turkije. De Miljonairs lijken twee stappen over te slaan. 1: Huub moet eerst gaan. 2: Huub moet nog vreemdgaan in Istanbul.

Kan Huub zich nog verdedigen?

21:50 Geen ontslagronde

"U spreekt met Huub. Ik wil graag mijn ontslagronde intrekken. Dank u wel!" Met deze woorden houdt de ontslagronde voor Eric dus op te bestaan. "Slim!", reageert Jaap direct, die bij Huub in de Private Room is komen zitten. Nou Eric, daar kom je weer goed weg!

dinsdag 29 mei 2007 @ 23:25:02 #8
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49910325
    22:05 Natasia moet perfect...

...naar Life & Cooking!

22:31 Opperste concentratie in het kantoor

Terwijl Eric, de hard werkende student, aan het studeren is in het kantoor, zit de rest klaar voor de televisie. Er wordt nog wat luchtig gekletst over de verre reis naar het oosten. Brian ziet al voor zich hoe Jaap het vliegtuig onder zou kotsen als hij mocht gaan. Eric buigt zich dieper en dieper over de materie in zijn boek. Een moeilijke blik maakt duidelijk dat niet alles naar wens verloopt. Ontspanning versus keiharde concentratie. Wij wisten het wel!

dinsdag 29 mei 2007 @ 23:55:00 #9
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49911697
    23:00 Eric aan de studie!

Het valt niet mee...

23:21 Ongeduldige Jaap

Het televisieprogramma is nog niet afgelopen of Jaap begint over de reis naar Istanbul. De beste man is erg ongeduldig en wil het liefst vanavond nog tot een unaniem besluit komen. "Zullen we aan Eric vragen of hij al weet op wie hij stemt?", probeert hij. De rest wil Eric liever met rust laten. Nog maar minder dan 24 uur, Jaap! Je bent al over de helft!

23:44 Klaar voor de nacht

Huub en Lieke nemen nog een drankje, maar Natasia en Amanda houden het voor gezien. De dames verwijderen hun make-up en trekken een slaapoutfit aan. Voor Natasia is dat een strak hempje met boxershort en Amanda heeft gekozen voor haar babydoll. Ook Brian onkleedt zich, maar dat heeft een andere reden. De Antilliaan zoekt de warmte van de sauna op. "Proost!", zegt Huub boven in de woonkamer. "Wat drink jij?", vraagt Lieke aan Jaap. "Melk", zegt hij. "En jij?" "Martini", antwoordt Lieke. Ach, ieder zijn voorkeur!

woensdag 30 mei 2007 @ 09:25:03 #10
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49916610
    08:30 Zachtjes wakker worden

De huishoudster dartelen al vrolijk door de Villa. Ze lijken er zin in te hebben vandaag. "Nou ik ga mevrouw Lieke wakker maken", zegt Palma opgewekt. Zachtjes wekt ze Lieke: "Ik heb nieuwe batterijen in je zender gedaan." Lieke draait zich slaperig om en kruipt in de armen van haar vriendje. Palma laat haar rustig begaan. Is de oorlog tussen de twee vrouwen voorbij?

08:50 Alexis en Jr.

Natasia heeft een leuk nieuwtje voor Palma: "Ik ga naar 'Live and Cooking', ze willen de Alexis and Jr. uit De Gouden Kooi." Alexis en Jr. zijn karakters uit de wereldberoemde soap 'Dynasty' uit de jaren tachtig. Het hoofd huishouding vindt het fantastisch. "Oh, ik kijk iedere zondag", zegt ze opgetogen. Palma is helemaal gek van het programma. "Irene is niet zo'n fan dus bereid je voor!", waarschuwt Palma.

Bron: Villa Vandaag, 30-05-2007
      woensdag 30 mei 2007 @ 09:55:02 #11
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49917351
    09:13 Bijzonder takenpakket

Als hoofd huishouding van De Gouden Kooi is je takenpakket zeer gevarieerd. Bespetterd worden met kots, urenlang bekvechten en bedreigingen aan huis, het hoort allemaal bij the job. Ook vanochtend wacht er weer een bijzonder taakje op Palma. Ze mag de gloednieuwe borsten van Natasia intapen. Ach je moet er wat voor over hebben om in de meest bizarre Villa van Nederland te werken

09:41 Echte Miljonairs...

...genieten van de ochtendzon!

woensdag 30 mei 2007 @ 10:25:02 #12
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49918342
    09:53 "Zullen we Palma gaan focken"

Huub en Lieke zitten bij de stallen en genieten van de eerste zonnestraaltjes. Huub is klaarwakker. "Zullen we Palma gaan focken", zegt hij stralend. Zijn vriendinnetje heeft niet zo'n zin in een kibbelpartij met haar grote rivale en legt slaperig haar hoofd op Huub zijn schouder. Genoeg tijd om herrie te schoppen jongens, jullie zitten immers oneindig gevangen in luxe!

woensdag 30 mei 2007 @ 10:55:01 #13
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49919494
    10:00 Losgeslagen Miljonairs

Iets wat een rustige ochtend lijkt, is helemaal omgeslagen. Iedereen is opgestaan. "Eerst maar even met z'n allen ontbijten", roept Palma. Huub heeft een discussie met Amanda, maar Palma vindt het nodig om zich erin te mengen. Wanneer ze niet ophoudt, begint Huub de hoofd huishouding bij haar hoofd weg te duwen. Dit wil niet helpen. Wanneer de Oldenzaler opstaat en zijn broodje met een grote snelheid op Palma afwerpt, knapt er iets in Brian. Huub en Brian staan dreigend tegenover elkaar en duwen tegen elkaar aan. Gelukkig houden de dames wel het hoofd koel. Amanda en Lieke springen zonder aarzelen tussen de twee kemphanen. Bedankt dames!

10:23 Wanhopige Natasia

Natasia is nog volop aan het herstellen van haar operatie en probeert zoveel mogelijk de ruzie's in De Gouden Kooi uit te weg te gaan. Maar tijdens het ontbijt loopt het uit de hand. Brian en Huub gaan elkaar bijna te lijf. Natasia vlucht na een tijdje naar boven. "Het is de laatste tijd zoveel ruzie, het is niet te geloven, laat elkaar nou gewoon", zegt de diva overstuur tegen Eric. Maar de wanhoopskreet van Natasia lijkt gericht aan dove oren...

woensdag 30 mei 2007 @ 11:25:02 #14
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49920518
    10:26 "Ik vind het niet normaal"

Natasia ligt op lamlendig op bed. Brian wrijft troostend over haar arm. "Je hebt je niet druk gemaakt toch?", vraagt hij zachtjes. "Om jou altijd", zegt de diva met gebroken stem. "Ik heb mijn handen altijd op mijn rug gehouden. Hij is het zeker niet waard om te slaan!", laat de Antilliaan rustig weten. Een verbijsterde Amanda voegt zich bij de twee. "Ik vind het niet normaal", zegt Amanda verontwaardigd.

10:53 Even alles op een rijtje...

De Miljonairs hebben zich opgedeeld in twee groepen. Brian, Amanda en Natasia bevinden zich in de slaapkamer en Huub, Lieke en Eric zitten op het terras bij de keuken. Er wordt even geprobeerd weer wat adem te halen. Huub lucht zijn hart bij de twee andere Miljonairs: "Ik heb er niks aan als de huishouding zo in mijn nek zit te schreeuwen!" En zo zetten ze alles even op een rijtje.

woensdag 30 mei 2007 @ 11:55:01 #15
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49921765
    11:22 Back to business

De Miljonairs waren even afgeleid door de heftige strubbelingen tussen Huub en Brian. Maar dit is van korte duur. Zij richten zich weer volop op het snoepreisje wat in verschiet ligt. "Als alle stemmen straks richting Brian gaan en alleen Huub moet nog zijn stem nog uitbrengen, dan zou het wel eens zo kunnen zijn dat hij het blokkeert", laat Natasia weten aan Amanda en Brian. Alle Miljonairs azen op het tripje naar Istanbul. Want ondanks dat nu even de zon schijnt, in Turkije is het weer toch net even iets beter…

woensdag 30 mei 2007 @ 12:25:02 #16
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49922755
    11:46 Ontploffingsgevaar?

Huub leunt lui achterover in zijn stoel. "Ik irriteer mij eraan dat Brian zo'n komediant is", zegt de Oldenzaler geïrriteerd. Ondanks dat Eric Huubs treiterpraktijken aan den lijve heeft ondervonden, lijkt hij zich deze keer aan de kant van zijn 'maatje' te scharen. "Hij moet nadenken voordat hij gaat ontploffen", zegt de Leidenaar. Ontploffen en nadenken gaat over het algemeen niet zo goed samen, jongens!

woensdag 30 mei 2007 @ 12:55:02 #17
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49923793
    12:12 Lekker maffen

De sfeer in de Villa is al de hele ochtend op zijn zachts gezegd gespannen. Het is welbekend dat stress negatieve effecten heeft op het lichaam. Yogalerares Nancy komt dus als geroepen. Met hun ogen dicht volgen de Miljonair braaf alle instructies van de lenige schoonheid. Huub vult de yogales in op zijn eigen´creatieve´ manier. Hij knapt een uiltje op een matje ergens in de hoek van de zaal.

12:15 Bekende dansjes...

12:31 Het zit er weer op!

De yogales zit er weer op voor de Miljonairs. Ze zijn weer helemaal tot rust gekomen. Dat was wel even nodig na de ruzie van vanochtend. Tilly is inmiddels ook al gearriveerd en is met de nagels van Natasia bezig. Natuurlijk komen de anderen Miljonairs ook even naar de nagelstyliste toe. "Even gedag zeggen", zegt Amanda enthousiast. Nancy gaat er weer vandoor. "Doen jullie wel even rustig aan?", vraagt ze terwijl Brian met haar voor de Villa staat. "Uiteraard", antwoordt de Antilliaan dan ook. Tot volgende week Nancy!

woensdag 30 mei 2007 @ 13:25:02 #18
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49924867
    12:47 Tilly is wel in voor een lolletje

"Wat ik persoonlijk heel erg vind, is dat juf Judith met zand bekogeld is", zegt Tilly tijdens haar werkzaamheden. "Dat doe je gewoon niet! Je weet nooit wat voor schade je kan aanrichten!" De Miljonair die besproken wordt, is natuurlijk Jaap. "Hij moet ook gewoon de maatschappij weer in straks", reageert Natasia. "Leuk zo'n iemand op de zaak, die bij je komt werken", zegt de diva spottend. "Ik heb er bepaalde meningen over, maar ik besluit me op de vlakte te houden", zegt Tilly verstandig. "Straks pakt hij jou ook nog", vult Amanda aan. "Dan gaan we op hem zitten en dan gieten we een fles aceton in zijn mond", besluit Natasia. Maar de nagelstyliste is voor niemand bang, zelfs niet voor Jaap. "Ik ben altijd wel in voor een lolletje", is dan ook Tilly's reactie. Maar of Jaap hetzelfde verstaat onder een lolletje is de vraag...

13:01 "Wat ben je ook een doos!"

Palma en Eric hebben zo hun pleziertje in de keuken. Zo komt onze koninklijke hoogheid ook aan bod, maar ook hun eigen beroemdheid. "Zo stond ik in de supermarkt mijn dingetje te doen met mijn boodschappenwagentje. En er stond een dame voor me. Ik wou dus even op het knopje drukken voor een pakje sigaretten….", en zodra Palma het uitspreekt corrigeert ze zichzelf meteen. "Oh nee, ik rook niet. Euhm...voor mijn dochter!", roept ze lachend. "Wat ben je ook een doos jij hè!", zegt een lachende Eric. Dat was ook even een blunder, hè Palma?

woensdag 30 mei 2007 @ 14:25:01 #19
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49927103
    13:25 Amanda strikes back

Amanda heeft in de gaten dat er iets moet gebeuren, wil ze de reis naar Istanbul naar zich toetrekken en doet Jaap daarom een aantrekkelijk voorstel. "Als jij op mij stemt, dan krijg jij back-up van mij", zegt de 19-jarige glunderend. "Tot welk moment?", wil Jaap weten. "Een maand", belooft Amanda. "Ik heb niet genoeg aan een maand, langer!", roept Jaap. "Een maand en een week dan", zegt Amanda. De 19-jarige maakt het nog aantrekkelijker voor de Briellenaar en gooit alles in de strijd, zelfs een foto van haar voorgevel: "Ondertussen kom je dichter bij de prjjs. Mensen weten niet dat ik je back-up ben en je stuurt me naar Istanbul. Je weet dat ik niet lieg!" "Moeilijk", zegt Jaap bedenkelijk. "Als Brian naar me toe komt en zegt: 'ik geef Amanda mijn stem, dan geloof ik erin", zegt de Briellenaar. We zullen het zien vanavond!

13:56 Van poolboy tot butler...

Eric, Huub en Tilly hebben het over een toekomstige poolboy en komen uit bij Dimitri. "Poolboys worden tegenwoordig omgedoopt in butlers", zegt Huub lachend. "Ja, hè Dimitri?", voegt hij eraan toe. "Ja, is een leuke jongen hè?", begint de nagelstyliste. "Is dat niet iets voor een ondeugende date voor jou?", vraagt Tilly enthousiast aan Eric. "Mooi lichaam heeft hij wel, maar nee!", antwoordt Eric. Het had natuurlijk altijd gekund!

woensdag 30 mei 2007 @ 14:55:02 #20
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49928091
    14:20 Miljonairs maken eigen sigaren!

De Miljonairs maken zich op voor een workshop sigaren maken. Iedereen trekt fatsoenlijke kleding aan, want als Miljonair moet je natuurlijk wel representatief zijn. "Ik heb er echt zin in!", laat Huub weten. "Volgens mij is het ook erg interessant", reageert Tilly. En net wanneer ze het erover hebben, komt Ria Bos aanrijden. "Hallo", wordt er gegroet. Hoe gaan de Miljonairs het ervaren om hun eigen sigaren te maken?

14:43 "Maar ik proef helemaal niks"

Alles staat klaar, de Miljonairs verzamelen zich in de woonkamer om aan de slag te gaan met de workshop. Ria begint te vertellen over hoe zij in het vak is gekomen: "Ik doe het al zestien jaar en vijf jaar geleden ben ik voor mezelf begonnen." Vervolgens vertelt ze iets meer over de verschillende soorten materialen waar ze gebruik van maken. De Miljonairs kijken geboeid toe. Ze laten een potje rondgaan. "Dit zorgt voor drop en munt smaak", vertelt Ria. "Maar ik proef helemaal niks", zegt Natasia verbaasd. Dat klopt! Je rookt het namelijk. Tja, dat had je kunnen weten natuurlijk.

woensdag 30 mei 2007 @ 15:25:01 #21
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49929161
    15:10 Vreemde uitspraak

Ria waarschuwt de Miljonairs om vooral goed hun handjes goed te wassen na de workshop. "Het prikt namelijk ontzettend als je het in je ogen krijgt", legt de sigarenmaaktster uit. "Oh, dan gaan we het in Jaap zijn ogen wrijven", zegt Huub verlekkerd. Ria kijkt de Miljonair bevreemd aan. Tja, in De Gouden Kooi moet je altijd op je woorden passen…

woensdag 30 mei 2007 @ 16:25:01 #22
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49931264
    15:53 Probeert Huub te compenseren?

Vooral Huub bouwt een enorme sigaar, probeert de jongeman iets te compenseren? "En nu juf?", vraagt de Oldenzaler enthousiast. "Ja, je moet hem natuurlijk niet loslaten", zegt Ria als zij de verfomfaaide sigaar bekijkt, die langzaam uit elkaar valt. Eric is al wel geslaagd en toont trots zijn eerste sigaar aan Amanda. "Ik vind het echt een plaatje", zegt de Leidenaar stralend. "En als je een keer lekkere sigaren maakt, je mag ze altijd opsturen", zegt de Leidenaar lachend tegen de sigarenmaakster. Ria legt uit uit dat ze de creaties van de Miljonairs thuis gaat persen. "En als het goed gaat dan stuur ik ze op", vertelt ze. Laten we hopen dat deze joekels net zo goed smaken als ze groot zijn...

woensdag 30 mei 2007 @ 17:25:00 #23
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49933400
    16:16 Dag dames!

De sigarenmaaksters vertrekken weer. Eric, Lieke, Brian en Amanda zoenen de dames gedag. "Bedankt!", roept Amanda. Brian zegt het leuk te hebben gevonden. "Leuke dames", zegt Eric, terwijl de auto wegrijdt. "Wat een borsten had die ene! Dat zag ik net pas tijdens het inladen van de spullen", zegt Huub terwijl hij zijn arm om Lieke heen slaat. "Je bent ziek", mompelt ze. Ach, Huub blijft Huub.

16:30 Brian vertrouwt Amanda niet

Brian maakt zich zorgen over vanavond. "Hij heeft het niet verdiend", zegt Brian over Huub. Natasia is het daar mee eens. "Ik gun het Amanda veel meer. Als de reis niet naar mij of Huub gaat, dan gaat 'ie naar Amanda", zegt Brian. Er is wel iets wat hem dan niet lekker zit… "Op het relatievlak… Als ze weer veel alcohol neemt…", begint Brian. Natasia vindt dat hij inderdaad realistisch moet zijn: "Je weet dat er van alles kan gebeuren." Zou Brian het aandurven toch op Amanda te stemmen?

16:46 "We weten het niet!"

Nu de sigarendames er weer vandoor zijn, is de trip naar Istanbul natuurlijk weer het gespreksonderwerp. Op het terras wil Eric het één en ander weten van Amanda. "Gaat Brian nog steeds stemmen op Huub?", vraagt hij. "Nee", antwoordt de 19-jarige kortaf. "Hij gaat op jou stemmen", suggereert Eric. "Weet ik niet. Maar in ieder geval niet op Huub", laat ze weten. Amanda heeft zo haar bedenkingen over de trip: "Vaag dat er maar één iemand mag." Eric vraagt vervolgens wie ze mee zou nemen als er iemand mee mocht. "Met Brian zou wel leuk zijn, maar misschien mag je wel iemand van thuis meenemen", vertelt Amanda. "Maar ja, we weten het niet!", besluiten ze samen. En zo is het maar net…

16:54 Neem me...

...mee naar dromenland

woensdag 30 mei 2007 @ 17:55:01 #24
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49934438
    17:06 Brian de romanticus

Wat een romanticus is die Brian toch! Hij neemt een fles wijn en twee glazen mee en gaat bij Amanda zitten in het gras. "Nou dame, we gaan het eens hebben over iets wat kan gebeuren…", begint hij. "Het zou kunnen dat je de trip naar Istanbul krijgt en iemand mee mag nemen van het personeel…", gaat hij verder. Amanda ziet de bui al hangen. Het gaat straks waarschijnlijk over alcohol en Mitch. "Even naar het toilet", zegt ze. "Ben er zo weer!" Wordt vervolgd!

17:11 Wordt vervolgd...

Huub maakt zich toch wat zorgen over de stemming van vanavond. "Eric gaat moeilijk doen omdat Amanda hem heeft verteld van het wegstemmen…", vreest hij. "Ik vind Eric een lastige om te peilen", zegt Lieke. Ondertussen ligt Brian nog te wachten op Amanda. Heeft ze even de tijd nodig om na te denken? Als ze na een kwartiertje terug komt, wil Brian haar ook even laten wachten. "Wat ga je doen?", vraagt ze als hij opstaat. "Naar het toilet", antwoordt hij. Wordt wederom vervolgd!

17:25 Eindelijk!

Brian begint eindelijk het gesprek met Amanda. Het gaat over haar alcoholgebruik en dan met name tijdens een eventuele trip naar Istanbul. Zelf heeft hij een glaasje wijn voor haar ingeschonken, dus wie helpt haar nou eigenlijk aan de alcohol? "Stel, je moet tussen een Miljonair en iemand van het personeel kiezen…", begint Brian. "Wie neem je mee?" "Wie zegt dat de reis naar mij gaat!", roept Amanda. "Misschien ga je iets meemaken met iemand, maar je zit wel in een relatie…", legt Brian uit. "Ik doe niks!", zegt Amanda. "Maar wat als je daar met Mitch zit!", probeert Brian verder. "Wat een onderwerp! We zitten dan gewoon als Miljonair en butler", lacht Amanda. Ondertussen trekt ze wat grassprietjes los en neemt een slok wijn. Lichaamstaal… " Nee, ik vind jou hartstikke leuk en ik vind onze relatie belangrijk", zegt ze tot slot. We shall see!

17:36 Amanda neemt het niet zo nauw...

Haar rondingen op een rijtje!

woensdag 30 mei 2007 @ 18:25:01 #25
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49935374
    17:54 Amanda kiest Melisa... Yeah right!

Bian en Amanda hebben het nog steeds over 'vertrouwen'. "Vertrouw je me zonder alcohol?", vraagt Amanda. "Ja, voor de volle 100%", zegt Brian. "Dan drink ik niet als ik naar Istanbul mag", zegt ze. Dat valt natuurlijk verkeerd. Brian denkt nu, dat ze zonder alcohol wel meteen vreemd zou gaan. De twee ruziën nog even verder. Brian neemt Amanda plotseling mee naar Natasia. "Does, als deze stemming tussen Amanda en mij gaat, wie gaat er dan?", vraagt hij. "Amanda", klinkt het meteen. "Niemand heeft iets tegen je, dus dan gaat hij naar jou", legt Natasia uit. "Snap je nu waarom ik erover begin?", vraagt Brian. Amanda begrijpt het. Er is een reële kans dat zij mag gaan. "Maar ik zou voor Melisa kiezen als ik iemand van het personeel mee mag nemen", zegt Amanda. Er volgt een lachsalvo.

18:05 Natasia verklaart Brian de oorlog

Het gesprek ontaardt langzaam in een ruzie. Brian is boos, omdat Natasia tegen hem heeft gezegd dat het belangrijk is te weten wie je vijanden zijn. "Jij zoent met Huub!", steekt Brain naar de diva. "Waar heb je het over? Wanneer zoen ik met Huub?", wil Natasia graag weten. Brian verheft steeds meer zijn stem: "Elke ochtend bijna! Is het waar of niet? Terwijl jij tegen mij zegt: 'weet wie je vijanden zijn!'" Ook de diva zet het nu op een schreeuwen. "Vanaf vandaag zijn wij vijanden. Wil je dat? Dan kun je het krijgen!" Is dit een serieuze oorlogsverklaring?

woensdag 30 mei 2007 @ 18:55:01 #26
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49936532
    18:23 Einde vriendschap?

"Waar haal je het lef vandaan om oude koeien uit de sloot te halen! Huub en Eric beginnen over je kinderen, zeg je…We hadden het over vijanden, we hadden het over vijanden!", roept Natasia. "Langspeelplaat is lang", zegt Brian alleen. "Vijanden Brian, vijanden!", gaat Natasia verder. "Is de vriendschap over?", vraagt Brian. "Dan maar, dan maar, dan maar!", herhaalt Natasia keer op keer. "Ik heb genoeg sh*t gepikt van je, rot op!", zegt ze. "Heel onbeschoft", zegt Brian en loopt weg. Amanda volgt. "Het is duidelijk dat Tas f*cking gefrustreerd is!", klaagt hij. Ben je zelf ook niet een beetje gefrustreerd vanwege Amanda Brian?

woensdag 30 mei 2007 @ 19:25:01 #27
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49937677
    18:41 Is Eric Huub te slim af?

Het gesprek over de stemming gaat onverminderd door en Eric en Huub doen nog maar eens een poging. Huub gaat er al helemaal vanuit dat hij de stem van Eric krijgt, maar Eric doet nogal geheimzinnig. "Waarom stem je niet op mij?", vraagt de Leidenaar. "Omdat ik de stemming wil", reageert Huub. "Maar je gunt het mij toch ook?", vraagt Eric door. "Dan gaan we 'the battle' gewoon aan!" En dat is een slimme zet van hem, want Huub staat met zijn mond vol tanden. "Je wil wel dat ik op jou stem, maar vice-versa kan ik niets verwachten", zegt Eric verontwaardigd. "Dan gaat de stemming sowieso naar mij", concludeert Huub. "En dan zit ik nog niet in Istanbul", reageert Eric om het gesprek af te sluiten. Zal hij straks voor zichzelf kiezen?

woensdag 30 mei 2007 @ 20:25:00 #28
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49940277
    19:10 Peiling

Natasia is klaar met voorlezen en dus kan de peiling beginnen! Jaap wil graag weten hoe iedereen denkt over de reis naar Istanbul, maar de rest heeft het druk met andere dingen. Huub staat te draaien in de chillroom, Lieke leest aan tafel en Brian is in de slaapkamer. Er wordt een paar keer hard geroepen door Natasia en dat heeft effect. Als makke schaapjes lopen Brian en Huub direct naar boven. Let's begin!

19:25 Huub voorlopig de meeste stemmen

"Beste Miljonairs, we zijn hier bijeengekomen voor de stemming. Wie weet zeker op wie hij gaat stemmen?", begint Jaap serieus. "Ik ben benieuwd naar Erics stem", zegt Brian. Eric was gisteren de enige die nog niet had nagedacht over de reis. "Ik heb minder hard gestudeerd en meer over de Istanbul-kwestie nagedacht. Ik heb gesproken met mensen en afspraken gemaakt. Mijn stem gaat naar Huub", zegt Eric. "Verrassend", klinkt het uit verschillende hoeken. Brian heeft zijn mening klaar: "Ik vind niet dat Huub het verdiend heeft. Hij heeft gescholden en zich onbeschoft gedragen." Al snel wordt duidelijk dat Huub meer stemmen heeft dan de rest. Toch moeten de Miljonairs er unaniem uit komen en niet met meerderheid van stemmen. Vanavond om 22:30 zal het duidelijk worden!

Kan Huub zich rijk rekenen?

19:30 De grootste kanshebbers?

De peiling gaat verder. "Mijn stem gaat uit naar Brian", vertelt Amanda. "Ik gun het iedereen, maar Brian zit hier heel erg lang", legt ze uit. Jaap is ten opzichte van gister niet op andere ideeën gebracht. "Ja, mij lijkt het duidelijk. Beste bod is van Huub, dus wat mij betreft gaat Huub", laat hij weten. "Ik stem op Eric", zegt Huub. Hij gaat verder: "Er zijn nog twee serieuze gegadigden. Vier mensen hebben één of nul stemmen gehad", berekent Huub. De rest, Brian en hijzelf, zouden dus de grootste kanshebbers zijn. Maar de twee kemphanen hebben te kennen gegeven niet op elkaar te zullen stemmen, dus het is maar de vraag of we vanavond tot een unaniem besluit komen!

19:32 Brians kansen worden kleiner

"Wie stemt zeker weten niet op een bepaald persoon?", wil Huub weten. Lieke zegt sowieso niet op Brian te stemmen. "Ik heb er als vies vuil t*ringwijf wel moeite mee om op jou te stemmen", zegt Amanda tegen Huub. Verder is er niemand die zo overtuigd is. "Wat ben jij ineens geswitcht van vriendjes", vraagt Natasia aan Jaap als Huub en Lieke naar buiten zijn gegaan. Jaap lacht wat. "Het is zo zielig!", gaat Natasia verder. "Eric, zou je 'm eerder aan mij gunnen of aan Lieke?", wil Amanda weten. "Dat weet ik nog niet", zegt de Leidenaar. Natasia zegt dat Eric blij mag zijn met de ingetrokken stemronde. "Er is nu wel een nieuwe aangevraagd en voor wie weten we nog niet", zegt de diva. Die is voor je maatje Brian, Natas!

19:36 Amanda begrijpt Erics stem niet

Brian gebruikt de afwezigheid van Huub om Eric om met te praten. Hij somt alle lelijke acties van Huub op. "Je brieven, je date…", zegt Brian. "Waarom gun je hem dit?" Amanda begrijpt er ook niks van. Eric neemt Amanda mee en gaat proberen uit te leggen wat de reden is voor zijn stem. Chantage?

19:43 Eric legt uit...

"Ik, uhhh, ik heb moeite met Lieke en daarom ben ik ook niet altijd even aardig tegen Huub geweest", legt Eric uit. "Jij zou nooit een ontslagronde voor hem aanvragen, jij zou nooit van die lelijke dingen zeggen", zegt Amanda. "Ik wil ook heel graag naar Istanbul en dat is belangrijk in dit geval. Ik weet dat jij en Brian nooit op Huub zullen gaan stemmen. Jullie zullen eerder op mij stemmen. Dus als ik nu op Huub stem, dan krijg ik ook zijn stem", gaat Eric verder. Slim, slim, slim!

20:10 Eric wil ook graag gaan!

Amanda is nog steeds in gesprek met Eric. "Ik moet een stem uit brengen", legt Eric uit. "Ik denk niet dat het slim is om voor Huub te kiezen", zegt Amanda nog, maar lijkt Eric niet meer op andere gedachten te kunnen brengen. "Als je niet wilt dat Huub de meerderheid krijgt, dan kunnen jullie ook je stem op mij uitbrengen", zegt Eric. "Dan is het drie-drie", beredeneert hij. Dat begrijpt Amanda wel. Maar ja, ze heeft natuurlijk het liefst dat Brian gaat!

woensdag 30 mei 2007 @ 20:55:00 #29
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49941639
    20:32 Kansloze missie?

"Als Amanda op Eric gaat stemmen, dan is het belangrijk dat ik de stem van Natasia krijg", zegt Huub tegen Lieke. "Misschien kun jij eens met haar gaan praten", gaat hij verder. "Denk je dat ze wat van mij aanneemt?", vraagt Lieke. "Het gaat om kleine subtiele duwtjes", legt Huub uit. Lieke gaat haar best doen. Kansloze missie of toch 'possible'?

woensdag 30 mei 2007 @ 21:25:01 #30
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49943043
    20:42 Jaap onthult...

Jaap onthult het mysterie achter zijn deelname aan De Gouden Kooi. "Op een gegeven moment zakte ik thuis door een stoel heen", vertelt hij. "Toen werd mijn moeder zo ontzettend kwaad. 'Flikker maar op', dacht ik. Toen heb ik me meteen opgegeven voor De Gouden Kooi!" Huub en Lieke luisteren geboeid naar de verhalen van de Briellenaar. Maar je ziet ze denken: stel dat die stoel nou íets sterker was geweest…

20:55 Er mag een mede-Miljonair mee naar Istanbul! Maar...

Er valt een brief op de mat voor alle Miljonairs. Huub begint te lezen: "Beste Milljonairs. U heeft vanaf half tien vanavond precies één uur om tot een unanieme beslissing te komen. En er is nog iets: u mag een mede-Miljonair uitkiezen om mee te gaan. Deze Miljonair moet van het zelfde geslacht zijn als de unaniem gekozen winnaar." De groep is geschokt en vooral Lieke is niet bepaald gelukkig met dit nieuws. Zij ziet haar uitje met Huub compleet in het water vallen. "Ik vind dat de twee aartsvijanden moeten gaan. Huub en Brian!", stelt Jaap voor. "Eric, tel jij als man of als vrouw?", vraagt Amanda. De groep is nogal in verwarring geraakt. Dit gaat ongetwijfelt alles veranderen!

woensdag 30 mei 2007 @ 21:54:59 #31
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49944532
    21:11 Lieke doet wat Huub vroeg

Wat Huub gevraagd heeft, doet Lieke. Ze praat met Natasia en probeert Huub bij de diva te promoten. "Hij steekt me een mes in de rug zodra ik me omdraai", zegt Natasia. Ook Eric kan haar goedkeuring niet wegdragen. "Als je moet gaan switchen? Stel, Huub heeft kans op de meerderheid", probeert Lieke. "Natuurlijk! Dan stem ik wel op Huub. Ik ga dan niet lopen zieken", zegt Natasia. Die staat!

21:12 Huub bewerkt Brian

"Het levert het meest op als wij straks met zijn tweeën naar Istanbul gaan", vertelt Huub in een één-op-één-gesprek met Brian. "Dan kunnen we eindelijk eens een biertje buiten de Villa drinken. Maar ik vertrouw je niet genoeg", bekent Brian. "Want waarom zou je het mij gunnen?", wil de Antilliaan weten. "Het is Ajax-Feyenoord tussen ons", verduidelijkt Huub de situatie, die daarop nogmaals aangeeft dat het wel het beste zou zijn als zij met z'n tweeën de trip gaan maken. "Dit geeft mij allemaal niet de zekerheid dat Huub straks Brian meeneemt", zegt Brian uiteindelijk. Tja, Brian, wat ga je straks doen?

21:15 Trekt Brian zich terug?

Brian en Amanda zoeken elkaar op. "Huub gaat jou zeker niet meenemen", begint Amanda. "Nee! Maar ik hem ook niet. Ik zeg het wel tegen hem…", legt Brian uit. "We kunnen een drie-drie situatie krijgen", voorspelt Brian. Ook Natasia komt erbij staan. "Ik heb liever dat jullie twee gaan, dan dat Huub in dat vliegtuig stapt", zegt Brian. "Ja, ik wil graag met Tas! Ik zou echt niet met Lieke willen!", zegt Amanda. Trekt Brian zich terug?

21:30 De laatste beloftes

"Ik stem op jou", belooft Huub op de valreep aan Brian. "Dan is het 3-3", concludeert Brian. "Als ik win neem ik jou mee", voegt Huub er nog eens aan toe. "Ik denk dat Tas of Amanda hoogstens twee stemmen krijgen", voorspelt de Oldenzaler. "Ik weet het nog niet", zegt Brian uiteindelijk. En dan is het eindelijk half tien, en moeten de Miljonairs zich verzamelen op de bank!

En de klok loopt!

woensdag 30 mei 2007 @ 22:25:01 #32
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49945975
    21:45 Eerste uitslagen

Het eerste rondje van het laatste uur levert de volgende resultaten op: drie stemmen voor Huub (Eric, Lieke en Jaap); twee stemmen voor Amanda (Brian en Natasia); één stem voor Brian (Huub) en één stem op Natasia (Amanda). De discussie is volop in gang gezet. De Miljonairs lobbyen behoorlijk om de 'losse flodder'-stemmers van mening te laten veranderen. Nog drie kwartier, jongens!

21:50 Hoog spel

"Eric, waarom stem je op Huub?", vraagt Brian wanhopig. "Omdat ik graag naar Istanbul wil, en een stem op Huub is voor mij de grootste kans daarop. Ik hoop het beste!", antwoordt de Leidenaar. "Huub, wie neem je mee als je gaat?", vraagt de Antilliaan door. "Dat zeg ik pas als ik weet wat de uitslag is", meldt de Oldenzaler. Hierop loopt Brian hardop lachend de kamer uit. Hij herinnert zich namelijk het gesprek van twintig minuten geleden, waarin Huub stellig aan Brian beloofde hem mee te nemen wanneer Huub de meeste stemmen zou krijgen. Maar had Huub dat nu toegegeven, dan was de kans weer groot Eric zijn stem op Huub zou intrekken…Huub speelt hoog spel!

21:54 Diva mag vliegen!

Natasia gaat bellen met de Bergman Kliniek. Ze wil weten of ze mag vliegen vanwege de operatie." Ik heb een vraag: we kunnen binnenkort naar Istanbul en het kan zijn dat ik mee mag. Mag ik wel vliegen?", vraagt ze voorzichtig. "Wanneer is dat?", wordt er gevraagd. Is het is niet volgende week al? Dan kan het wel. Je hebt sowieso nog een controle", is het antwoord. "Zou het kunnen dat het niet mag?", vraagt Natasia nog een keer. "Als er twee weken tussen zit, dan mag het sowieso. Is het eerder, dan kan er teveel druk komen op de protheses. Maar in dit geval denk dat de dokter dat wel goed vindt." Natasia veert op. Blij kijkt ze naar Brian. De diva is in het spel!

woensdag 30 mei 2007 @ 22:43:35 #33
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49947009
    22:04 Brian spreekt de vrouwtjes toe

Brian praat met Amanda in the gameroom. "Ga lekker met Tas feesten als jullie het krijgen. Natas! Kom eens!", zegt Brian. Hij spreekt zijn dames toe. "We hebben allemaal gedoe over ons heen gekregen. Ik vind het belangrijk dat de 8-maanden vrouw voor mij en de 4-maanden vrouw voor mij, heen gaan! Ik wil graag dat jullie met z'n tweeën gaan. Met de ene vrouw heb ik lief en leed gedeeld, al acht maanden lang. Met de ander heb ik een relatie", licht Brian zijn voorkeur toe. Wat een harmonie!

22:13 Laatste ronde!

Weer zitten de Miljonairs gezamenlijk op de bank. Met nog ruim een kwartier op de klok, zal dit de laatste keer zijn wat betreft deze stemming. Natasia doet voor de volle 100% mee omdat toch mag vliegen. In de 'pauze' zijn er gesprekjes gevoerd, maar een duidelijke winnaar is nog niet aan te wijzen. De spanning stijgt!

woensdag 30 mei 2007 @ 23:25:07 #34
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49948768
    22:27 Brian neemt Eric apart

Brian loopt mee met Eric naar buiten. "Heeft Huub je gezegd dat hij een ontslagronde voor je heeft aangevraagd?", wil Brian weten. "Ja", zegt Eric. "Huub doet alles nu om de stemmen te krijgen. Hij heeft me beloofd om me mee te nemen, maar jou ook", zegt Brian. "Ik stem op Huub omdat ik dan de meeste kans heb om mee te gaan Istanbul. Wat dacht je anders anders?", vraagt Eric. "Blijf bij jezelf",adviseert Brian. Maar de heren horen de knallende ruzie en gaan naar binnen.

22:45 "Ik diss je!"

Amanda en Lieke gillen intussen vrolijk door. "Ja joh, duw maar tegen me aan met je tieten!", brult Lieke. "Ja, ik heb ze tenminste! Jij moet ze kopen!", is het weerwoord van Amanda. Huub loopt achter Amanda aan en scheldt haar voortdurend uit voor h*er. "Jij laat je door iedere man in je kont nemen! Een mannentrio in De Gouden Kooi!", schreeuwt Amanda vervolgens tegen Huub. "Wat is er mis mee?", vraagt Huub dan weer, en het duurt niet lang voordat Eric met dezelfde vraag de discussie komt verrijken. "Donder op Huub. Jij wilde met mij, terwijl je een vriendin had. Ik diss je!", gilt de 19-jarige dan weer. Het wordt nog gezellig zo!

22:54 Journalist Jaap

Jaap geniet op zijn eigen manier van de totale chaos. Terwijl de hele Villa tegen elkaar staat te schreeuwen, maakt Jaap notities en observeert het geheel. Even later maakt hij zelfs foto's van de hoofdrolspelers en glimlacht tevreden. Hij voelt zich helemaal in zijn element. Wat is het toch ook een lieverd af en toe!

woensdag 30 mei 2007 @ 23:55:00 #35
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49949889
    23:09 Twee kampen

Buiten in de tuin vormen zich letterlijk en figuurlijk twee kampen. In beide kampen zijn de verwijten niet van de lucht. "Zij slikt alles van Huub! Letterlijk en figuurlijk!", roept Brian ontsteld over Lieke. "Zij moet echt 'r bek houden!", vindt Amanda. Even verderop in de tuin zitten Huub en Lieke. "Als je alleen maar op je rug ligt en met je neptieten zwaait om je huis te kunnen betalen, dan doet een hoer het nog beter, want die maakt er tenminste eerlijk haar beroep van!", zegt Huub over Amanda. Maar dan worden de Miljonairs naar binnen geroepen, want er is post…

23:11 "Beste Miljonairs!"

"Beste Miljonairs", leest Jaap voor: "Helaas bent u er niet in geslaagd unaniem tot een winnaar komen. Daarom is de trip naar Istanbul, waarin u tienduizend euro had mogen besteden, definitief komen te vervallen." "Een minderheid heeft het verknald voor een meerderheid!", roept Huub meteen. En daarmee is de volgende discussie geboren!

23:26 Vergeet je tandenborstel niet!

Amanda gooit een tandenborstel naar Huub. Maar helaas mist ze haar doel, en het object raakt Eric, die danig van zijn à propos raakt. "Sorry! Ik mikte op Huub!", verontschuldigt ze zich. "Ja, maar je raakte mij!", roept de Leidenaar uit. "Je bent een flikker!", springt Brian zijn vriendinnetje weer bij. "Niemand naar Istanbul, olé, olé!", zingt Amanda. "Kijk uit, ik heb een mes in mijn hand!", waarschuwt ze als ze op Brian af komt lopen, die daar hartelijk om moet lachen. "Dit was de leukste stemming die we tot nu toe hebben gehad!", roept Amanda in alle chaos. Tja, het is maar wat je leuk vindt…

23:40 "F*cking zonde"

Eric wil graag in alle rust even met Amanda praten. Ze zoeken een rustig plekje op in de tuin. "Wat er vanavond gebeurd is, is f*cking zonde", zegt Eric. "Iedereen gunde het iedereen, maar als puntje bij paaltje komt, mislukt het compleet", gaat de Leidenaar verder. "Waarom stemde je niet op Huub?", vraagt hij dan. "Ik gunde het hem niet", antwoordt Amanda. "Waarom heb je niet op mij gestemd dan?", vraagt Eric weer. "Omdat jij niet op mij stemde", zegt de 19-jarige. "Ik heb f*cking vliegangst. Dit was voor mij een geweldige kans geweest om er vanaf te komen", probeert Eric nog. "Dan moet je maar een keer op vakantie gaan", snauwt Amanda. Jongens, hier komen we niet uit…

donderdag 31 mei 2007 @ 09:25:03 #36
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49955200
    08:35 Een nieuwe rumoerige dag?

Gisteren was een rumoerige dag. 's Ochtends breekt de hel los en vliegen Huub en Brian elkaar in de haren. 's Avonds vindt de definitieve stemming plaats, over wie er naar Istanbul mag. De Miljonairs komen er niet uit. Sterker nog, het wordt één grote schreeuwpartij. Uiteindelijk gaat niemand naar de Turkse hoofdstad. Huub, Lieke en Eric vinden dat de minderheid het verziekt heeft voor de meerderheid. De discussies en schreeuwpartijen zijn tot diep in de nacht doorgegaan. Of ze vandaag weer zo'n heftige dag op de planning hebben staan, zullen we merken. Laten we hopen dat iedereen zich bij het verlies van de reis neer heeft gelegd…

08:54 In coma?

De Miljonairs zijn in diepe rust verzonken. "Goedemorgen zonnestraaltjes", roept Palma hees. Dan is Huub de eerste die verward zijn oogjes opent. "Begin de dag met een dansje", zegt de huishoudster vrolijk. "Lieve schatten, het valt niet mee. Ik weet het en het regent ook nog", roept zij in de rondte. De 'comateuze' Miljonairs geven geen krimp. Nou op het dansje zullen we nog even moeten wachten....

09:13 In jullie dromen?

Palma en Herma hebben een blijde mededeling voor de slaperige Miljonairs. Zij mogen volgens eigen zeggen naar Istanbul. Palma danst door de slaapkamer heen. "We zijn zo blij. Terwijl jullie aan de bullshit waren, waren wij aan de champagne. Maar er gaat een cameraman mee en jullie kunnen alles volgen", vertelt zij dolenthousiast. Droomt Palma of ligt ze binnenkort in de zon?

Bron: Villa Vandaag, 31-05-2007
      donderdag 31 mei 2007 @ 09:55:01 #37
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49956018
    09:27 Stilte voor de storm?

Terwijl Huub en Lieke zich al aan het klaarmaken zijn, ligt Amanda nog half te slapen. Brian heeft zijn gitaar op zijn schoot gelegd en begint wat te spelen. De schreeuwpartij van gisteren lijkt even aan de kant te zijn gezet, waarschijnlijk omdat het nog zo vroeg is. Vandaag staat de ontslagronde ook weer voor de deur. De ruzies zullen waarschijnlijk dus niet lang stil liggen.

donderdag 31 mei 2007 @ 10:25:02 #38
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49956863
    09:51 "Ga toch weg! Ik had de krant"

Vooral het liefdeskoppel Huub en Lieke hebben zo hun kleine aanvaringen. "Ik was de krant aan het lezen!", zegt de Oldenzaler tegen Lieke. "Hij lag op de grond", zegt een licht geïrriteerde Lieke, terwijl ze de krant weghoudt. "Ga toch weg! Ik had de krant", begint hij lichtelijk te schreeuwen. De Hilversumse geeft niet gauw toe en dus probeert Huub de krant af te pakken en met succes! Ze zitten nog maar met z'n tweeën aan de ontbijttafel. Nu de rest nog!

donderdag 31 mei 2007 @ 10:55:02 #39
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49957790
    10:08 Palma en Herma naar Istanbul!

Het hoofd huishouding probeert maar bij de Miljonairs door te dringen. "Gisteren hebben Herma en ik een fles champagne gekregen en het bericht dat wij naar Istanbul gaan. Ik kan dan de gouden bikini lenen van Amanda. Of ik er wat mee kan is een tweede", vertelt Palma vol enthousiasme. "En dan kan Herma de gouden teenslippers van Natasia wel meenemen", voegt ze er nog aan toe. Het lijkt erop Huub, Lieke en Jaap het niet zo serieus nemen, want is het wel waar?

donderdag 31 mei 2007 @ 11:25:02 #40
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49958820
    10:21 Ongure plannetjes....

De huishouding kletst even bij met Amanda in de gameroom. Natuurlijk willen ze alles tot in detail weten, wat er afgelopen nacht allemaal is gebeurd. "Brian is de hele tijd wakker gebleven, omdat hij gewoon wist dat ze iets van plan waren", vertelt Amanda over haar 'lover'. "En tot hoe laat heeft dit alles geduurd?", vraagt Palma. "Een uur of drie", antwoordt de blondine. Wordt het vanavond ook één grote ruzie met ongure plannetjes?

10:50 Social talk tussen Brian en Palma

Geen geschreeuw, geen ruzie en geen terror. De Villa ligt er op dit moment vrij rustig bij. Palma en Brian hebben even 'social talk' in de keuken, terwijl de rest doodstil in het kantoor zit. "Het enige mooie is, dat Huub de stemming niet heeft gekregen. Hij gebruikt mensen soms op een vieze manier om er zelf beter van te worden", vertelt het hoofd huishouding. "Dat is ook één van de redenen waarom ik niet op hem heb gestemd", vertelt de Antilliaan bloedserieus. Wordt er vanavond ook niet gestemd op Brian tijdens zijn ontslagronde, of mag hij zijn koffers pakken?

11:14 Leven in de brouwerij?

Al gapend en starend zitten Jaap en Huub in het kantoor. Lieke zit er ook, maar het is allemaal ontzettend stil. Behalve dat er één keer in de vijf minuten wat gemompeld wordt, zeggen de Miljonairs helemaal niks. Het lijkt erop dat ze zich vervelen… En dat terwijl je nog Miljonair bent ook! Hopelijk komt er straks nog wat leven in de brouwerij…

donderdag 31 mei 2007 @ 12:25:05 #41
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49960869
    11:25 Leven in de brouwerij?

Al gapend en starend zitten Jaap en Huub in het kantoor. Lieke zit er ook, maar het is allemaal ontzettend stil. Behalve dat er één keer in de vijf minuten wat gemompeld wordt, zeggen de Miljonairs helemaal niks. Het lijkt erop dat ze zich vervelen… En dat terwijl je nog Miljonair bent ook! Hopelijk komt er straks nog wat leven in de brouwerij…

11:49 Even tijd voor jezelf

De drukte van gister eist zijn tol. Tijd voor rust!

donderdag 31 mei 2007 @ 12:55:02 #42
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49961842
    12:19 Het is tijd!

Het is tijd! Lieke staat op."Carlos komt zo", zegt ze enthousiast. Huub lijkt hier alleen niet zo blij mee te zijn. "Ja, nou olé!", roept hij sarcastisch en bekijkt de sportuitslagen. Hier is hij alles behalve blij mee. "F*cking hell! Doe normaal", schreeuwt hij door het kantoor heen, wanneer hij merkt dat zijn favoriete team heeft verloren. Jaap kan er alleen maar om lachen. Hij maakt zich nergens druk om. De Briellenaar is bezig met zijn weblog weer een boost te geven. Een poosje geleden heeft hij gezegd om op 100.000 pageviews per dag te willen komen. Hij komt echter alleen niet verder dan de 87.000. Wat gaat hij doen om die laatste 13.000 nog over de streep te halen?

12:30 Een mededeling van Ellen...

"Ik wil eigenlijk iedereen even bij elkaar hebben, want ik moet even wat mededelen", vertelt Ellen tegen Huub. Ondertussen lopen ze naar de Villa toe vanuit het kantoor. Iedereen bij elkaar, doet ze haar mededeling: "Ik ga acht dagen op vakantie. Negen Juni vertrek ik." De Miljonairs maken meteen grapjes: "Ga jij naar Turkije?", vraagt Brian. Huub stelt ook een vraag: "Hoeveel geld neem je mee?" Ellen moet ook erg lachen. "Nee, niet naar Turkije", antwoordt ze. "Er komt dan iemand mij vervangen. Zaterdag komt ze even meelopen en kennismaken met jullie", gaat ze verder. "We houden het goed bij", laten Amanda en Huub weten. "Jullie moeten voornamelijk even stappen met hem. Het liefste drie keer per dag", vertelt het paardenmeisje. De Miljonairs zijn toch wel erg benieuwd: "Waar ga je heen?" "Ik ga naar Zuid-Frankrijk", antwoordt Ellen. Volgende week is ze er nog en daarna een poosje niet. We zullen je missen!

donderdag 31 mei 2007 @ 13:25:01 #43
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49962723
    12:53 Carlos durft

Carlos wordt met open armen door Brian en Amanda ontvangen. "Weet je zeker dat je je auto daar wilt zetten", grinnikt de Antilliaan. Vorige week was de auto flink beschadigd, omdat Huub en Jaap met het golfkarretje in de tuin wilde crossen. "Niemand gaat vandaag golfen, maak je niet druk", verzekert Brian de trainer. Nou je auto blootstellen aan 'terroristische' Miljonairs blijft natuurlijk altijd gevaarlijk…

donderdag 31 mei 2007 @ 14:25:01 #44
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49964624
    13:16 Bokspartij in de paardenbak!

Brian en Huub zien het wel zitten. Nadat Carlos bekend heeft gemaakt dat ze vandaag gaan boksen, hebben de twee Miljonairs wat leuks bedacht. "Huub en ik zouden zo tegen elkaar willen en kunnen boksen. We kunnen zelfs sponsors vinden. We houden het dan in de paardenbak", vertelt Brian. De fitnessinstructeur is het hier alleen niet zo mee eens. "Vergeet niet dat het in de ring dan om emoties gaat. De sterren die in de ring staan kunnen nog zo goed hebben getraind, maar in de ring slaan ze ineens in het wilde weg", vertelt Carlos. Misschien is een andere bokspartner een idee of houden we het gewoon alleen bij de oefeningen?

13:37 Huub niet zo aaien!

Gisterochtend gebruikte Brian het liefst Huubs hoofd als boksbal. Hij verdedigde Palma's eer tegenover Huub, die vervolgens alles uit de kast haalde om de Miljonair op stang te jagen. Maar de getergde Miljonair hield zijn hoofd koel. Tijdens de training gaat Brian vanaf de eerste seconde er keihard tegen aan. Hij slaat de boksbal volledig tot 'moes'. Huub daarentegen behandelt zijn boksbal meer als een mooie vrouw en aait meer dan hij bokst. Huub wees blij dat je veilig in de Kooi zit!

donderdag 31 mei 2007 @ 14:55:02 #45
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49965623
    14:04 Jaap laat zich gaan?

Jaap waagt zich al tijden niet in de sportzaal. Sinds hij in een baldadige bui Carlos heeft 'ontslagen' is een sportieve vibe ver te zoeken bij de Briellenaar. Sterker nog Jaap laat zich de laatste tijd een beetje gaan. Hij snackt dat het een lieve lust is en verlaat amper het kantoor. Kom op Jaap, je bent nog niet getrouwd!

14:28 Adrenaline raast?

Je zou denken dat de Miljonairs al hun agressie eruit hebben gegooid bij de bokstraining van Carlos. Maar niets is minder waar, nog in de gymzaal komen een opgefokte Amanda en Huub met elkaar in botsing. "Huub jij bent echt net een 'chick' als je vecht", zegt Amanda venijnig. Huubs subtiele antwoord laat weinig aan de verbeelding over: "Je moet je mond houden, domme bitch!"

donderdag 31 mei 2007 @ 15:25:01 #46
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49966551
    14:34 Vrede op aarde...

De fitnessles is nog niet afgelopen en de Miljonairs gaan alweer te keer. "Wat zijn jullie het lelijkste stel hier in huis! Huub en Lieke", roept Amanda vanuit de keuken. "Ne*k erop los! Ne*ken voor je vaderland", roept Amanda door na een heftige reactie van Lieke. Huub pikt het ook niet en loopt langs haar en schreeuwt: "Vieze stinkho*r!" Carlos pakt zijn spullen en zegt gedag tegen de Miljonairs. "Oké jongens. Vrede op aarde! Tot dinsdag. Doei!", roept de fitnessinstructeur. Hopelijk weten de Miljonairs wat dat betekent, vrede op aarde…

14:56 "Mag ik langskomen?"

De Miljonairs krijgen wel op een hele vreemde manier post. Palma ruimt een beetje op bij het terras in de tuin. "Wat zie ik hier nou liggen? Het is een pakketje!", roept het hoofd huishouding. Ze loopt hiermee naar Brian die het probeert te lezen. "Oh, het is nat geworden", zegt Natasia teleurgesteld. "Het is een luchtje", vertelt Brian terwijl hij het pakketje uitpakt. Het natte briefje vouwt hij uit. "Hallo, ik ben Lisa. Ik ben 10 jaar, ik kom uit Eemnes. Mijn papa werkt naast jullie hij is namelijk tuinman en kijkt vaak naar De Gouden Kooi. Mag ik langskomen? Zaterdag 27 Mei", leest Brian voor. "Aah, dat is al geweest", reageert Palma teleurgesteld. Nou dat is wel hele lieve post…

donderdag 31 mei 2007 @ 15:55:00 #47
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49967611
    15:17 Positieve emoties...

Natasia is haar audiodagboek aan het inspreken. Ze vertelt heerlijk over haar borsten en over de gebeurtenissen in De Gouden Kooi. Als ze klaar is begint ze tegen Eric: "Soms weet ik niet wat ik moet zeggen en soms praat ik 'm aan één stuk door." "Ja, dat is waar", antwoordt Eric terwijl hij met zijn studie bezig is. Vandaag is een dag waar de iets positievere emoties weer naar bovenkomen, en dat mag ook wel na een heftige dag als gisteren. Zal de sfeer vanavond tijdens de ontslagronde weer omslaan?

donderdag 31 mei 2007 @ 16:25:00 #48
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49968682
    15:30 De Gouden Kooi wint award

Radiozender Caz hangt onverwachts voor Jaap aan de lijn."Hey, met de psychopaat", zegt Jaap vrolijk. "Je bent live in de uitzending", vertelt de presentator van Timor open Air. Het televisieseizoen is ten einde en daarom reikt het programma awards uit voor het beste en slechtste televisieprogramma en persoonlijkheid. De Gouden Kooi Kooi heeft 'De Wereld Draait Door' en 'Pauw en Witteman' glansrijk verslagen. Jaap steekt zijn vuist in de lucht: "Wij zijn ook echt supergoed, het is terecht", laat de Miljonair met valse bescheidenheid weten. Jaap nodigt de presentator uit om binnenkort een uitzending te maken in de Villa. "Als je het lef hebt of durf je niet? Ben je bang voor de terror?", zegt de Miljonair uitdagend. Maar Timor neemt de uitdaging aan! Dat wordt vast een waar spektakel, Jaap als radiopresentator!

15:33 Wat doe je als je verveelt?

Dan speel je sudoko's of natuurlijk met elkaar...

15:55 Is Huub jaloers?

Huub is erg enthousiast over het telefoontje dat Jaap heeft ontvangen. "Hij snapt het echt! Als ik deze show zou kijken, zou ik ook fan van Jaap zijn", vertelt hij aan Lieke. "Dat is toch niet normaal. De hele tijd was hij stil en aan het eind zei hij: 'als je dan hier komt, moet je wel cola light meenemen en taart! Adios!", voegt hij eraan toe. Is Huub echt enthousiast of is hij gewoon jaloers dat hij niet gebeld is?

donderdag 31 mei 2007 @ 16:55:02 #49
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49969847
    16:10 "Cora trouwt de grootste engerd uit De Gouden Kooi"

Bijna twee meter lang en 175 kilo zwaar. Wie wil er nou met zo'n vent trouwen? Jaap staat in het blad Privé. De Miljonairs moeten hard lachen om het artikel over de Briellenaar. "Dat er over hem een privé special gemaakt is. Jij bent echt de grootste engerd hier!", zegt Huub. De Briellenaar kan het allemaal niet schelen, hij is helemaal in zijn nopjes dat de Privé over hem schrijft. In het artikel vertelt Cora dat Jaap buiten De Gouden Kooi totaal anders is. Laten we maar zeggen liefde is blind!

donderdag 31 mei 2007 @ 17:25:00 #50
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49970891
    16:30 Nog meer publiciteit a.u.b!

De Miljonairs luisteren naar een fragment op radiozender Caz. Een luisteraar heeft commentaar op Natasia. De presentator start verschillende momenten in en er is enkel geruzie te horen uit de Villa. De luisteraar vindt zelfs dat Natasia niet meer terug mag naar haar kinderen, omdat ze een slecht voorbeeld zou zijn. "We stemmen haar nu weg!", wordt er geroepen in het kantoor. Natasia zelf kan er ook om lachen. "Je moet bellen", zeggen Huub en Jaap. Maar Natasia wil er niet op ingaan. "Moet ik je anders verdedigen?", vraagt Jaap. "Nee!", zegt Natasia meteen. De diva is wel weer gesterkt: "Ik ben interessant en blijf interessant. Nog even en ik ben in mijn eentje De Gouden Kooi! Nog meer publiciteit a.u.b!"

16:45 Natasia verslagen door Jaap?

Dat Jaap zo populair is bij de luisteraars van Caz, valt niet helemaal lekker bij Natasia. Ze zoekt duidelijk ruzie met haar grote concurrent wat betreft 'aandacht trekken'. "Elke ochtend ga ik je afzeiken!", zegt Natasia boos tegen Jaap. "Ik maak er mijn hobby van!", voegt ze toe. Barst er een grote strijd los?

Top Jaap!

16:55 Geen stoel voor Eric

Jaap probeert Eric te irriteren. "Geef de stoel eens terug, want ik moet studeren", zegt de Leidenaar. Jaap blijft gewoon op de stoel zitten met een grote glimlach. "Pak maar een andere stoel. Ik ben nog sociaal want ik pik niet eens de computer in", roept de Briellenaar. Gepikeerd loopt Eric het kantoor uit om in de Villa een stoel te pakken. Zo, dat heb je weer mooi voor elkaar Jaap!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')