Als er suggesties zijn, sta ik er zeker open voor hoor.quote:
Laat hem maar eerst vastnieten en plaats het linkje van de andere FB, dan maak je meer kansquote:Op zondag 13 mei 2007 13:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als er suggesties zijn, sta ik er zeker open voor hoor.
Ik heb zoiets van: dat lossen we samen wel op.
MAAR NIET BUITEN MIJ OM, WANT HET IS WEL MIJN TT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij verandert het linkje automatisch als een TT veranderd wordt.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Laat hem maar eerst vastnieten en plaats het linkje van de andere FB, dan maak je meer kans![]()
Niet meer nodig, is al gedaan.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:18 schreef kleinzusje het volgende:
Kan iemand van de moderatoren even een linkje plaatsen ajb
quote:
Peter! Doe niet zo vervelend, jij!quote:Op zondag 13 mei 2007 13:02 schreef Peter6000 het volgende:
GO![]()
Vervolg op [DGK FB # 5] Day is een lekker wijf.
Ik ging ook wel lang door, maar dat was m.i. toch wel even wat anders.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:00 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
eens.
God wat kan dat mens zeiken zeg.... Lijkt PC eend wel tijdens BB6...![]()
Ik had laatst nog een paar keer wat 'kritiek' te melden dus aanhanger van welk gezag dan ook zou ik me niet willen noemenquote:Op zondag 13 mei 2007 12:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En meerdere, die nu ineens tegen gezagsondermijnend gedrag zijn, omdat ze zelf aanhanger van het gezag zijn.
Ik ben blij dat ik dat aanbod om crewlid te worden naast me neergelegd heb, op deze manier ben ik toch een stuk onafhankelijker.
Eenden zijn dol op de polderquote:Op zondag 13 mei 2007 16:34 schreef PC eend het volgende:
Wel goed opgelost zo trouwens met die dubbele TT![]()
![]()
Al vrees ik dat disana hier anders over denkt![]()
Mijn titel dekte de lading beter dan Days keuze, aangezien er nog dingen gaande waren tussen Amanda, Brian en Natasia, en Huub al niet meer met een 'klaaguurtje' bezig was. Ik heb mijn opener ook daarop aangepast. Er was dus niet de minste reden de TT te veranderen.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:22 schreef shmoopy het volgende:
Misschien was het beter geweest als Day even gemeld had dat de TT veranderd was en waarom, want de reden daarvan was volstrekt legitiem imo.
De titel dekte de lading niet meer, en dat was nou toch juist de bedoeling van de TT?
Maar omdat Disana al een blauw plekje had opgelopen in de COS (die mede daardoor compleet verziekt werd) wordt er opeens moord en brand geschreeuwd en is het een terminale bloeduitstorting geworden.
Nergens voor nodig, en naar mijn idee meer een kwestie van je gram halen dan dat je van zoiets echt wakker ligt.
Meestal ben ik het niet eens met je meer uitgesproken posts, maar deze keer moet ik tot mijn spijt constateren dat je gelijk zou kunnen hebben.quote:Op zondag 13 mei 2007 08:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat heeft bij de huidige FOK crew helaas geen enkele zin.
Zelfs niet als het over weerloze plantjes gaat.
Maar ik ben het wel met je eens, Disana.
quote:Op zondag 13 mei 2007 13:02 schreef Peter6000 het volgende:
GO![]()
Vervolg op [DGK FB # 5] Day is een lekker wijf.
Ik herinner me dat BB forum maar al te goed, wat een rotzooi was het daar geworden. Of je dat de moderatoren kunt verwijten is de vraag, maar het leek er wel op dat er veel met de mantel der liefde werd bedekt dat de sfeer vervelend maakte.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ging ook wel lang door, maar dat was m.i. toch wel even wat anders.
Ik zag toen dingen gebeuren die de sfeer in de cos verziekte en dat bleef maar weken en weken doorgaan en mensen die er wat van zeiden werden afgeblaft en dorsten op het laatst niks meer te zeggen, toen heb ik me opgeofferd en nam de rol van spreekbuis op me![]()
Als Disana me wil evenaren heeft ze nog een lange weg te gaan
quote:Op zondag 13 mei 2007 17:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Meestal ben ik het niet eens met je meer uitgesproken posts, maar deze keer moet ik tot mijn spijt constateren dat je gelijk zou kunnen hebben.
Shmoopy heeft een vrij gekleurd verhaal gehoord of neergezet, dat zaken verdraait of met elkaar verbindt.
Ik heb Day gevraagd mijn topic titel terug te zetten en moest heel lang wachten op een reactie, terwijl Day wel in de COS aanwezig was en zelfs mij aansprak op het gedrag van Prospera. Nu wordt dit omgedraaid, alsof ik al boos was toen ik verzocht de titel te veranderen. Niets is minder waar.
Nu is de indruk ontstaan dat Shmoopy meer waarde aan Days relaas per email heeft geschonken dan aan het mijne. En dat is jammer en raar, omdat ik toch niet bekend sta als iemand die dingen verdraait of die herrie maakt om niets.
Jij mag lachen, maar ik zie zojuist dat de COS titel is aangepast. Ik vind dat een mooi gebaar en goed genoeg om deze zaak verder te laten voor wat hij was.quote:
quote:Op zondag 13 mei 2007 17:23 schreef mootie het volgende:
En het was zo simpel geweest, gewoon even een opmerking in de OP van de betreffende Cos: TT aangepast door Day.
Disana had dat er ook gewoon in kunnen zetten, niet perse Day, die kan ook niet overal tegelijk zijn toch?quote:Op zondag 13 mei 2007 17:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Maar het is niet altijd makkelijk voor Day om mod te zijn
Ze heeft wel in de cos melding gemaakt dat ze de TT aangepast hadquote:Op zondag 13 mei 2007 17:23 schreef mootie het volgende:
En het was zo simpel geweest, gewoon even een opmerking in de OP van de betreffende Cos: TT aangepast door Day.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |