Dit is ook geen humor, dat wist ik allangquote:
bewerkstelligen?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:23 schreef mrSPLIFFY het volgende:
opzich heb ik altijd wel een keer een donkere vrouw willen .... eeeh hoe zeg je dat netjes
JhA1!!!! Einnzzz!!!!!quote:
Dat is dan wel weer humorquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Deze was toch eerder?
ja, maar deze heeft last van de COS-bug, want ik zag hem niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Deze was toch eerder?
Je bent een heul liev en net modjequote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:31 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, maar deze heeft last van de COS-bug, want ik zag hem niet.
Zal hem sticky maken
Merci.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:31 schreef avonne het volgende:
Zal hem sticky maken
De titel kan misschien weer duidelijk? Ik herkende het niet eens als het vervolg op 'vragen etc'.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Zal hem sticky maken
Spaties tussen "FB" en "#" en "5" zou het idd wat leesbaarder maken.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:37 schreef Disana het volgende:
[..]
De titel kan misschien weer duidelijk? Ik herkende het niet eens als het vervolg op 'vragen etc'.
Wat begrijp jij niet aan [FB]?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:37 schreef Disana het volgende:
De titel kan misschien weer duidelijk? Ik herkende het niet eens als het vervolg op 'vragen etc'.
Het lijkt me goed als minder frequente en nieuwe bezoekers de bedoeling ook begrijpen, natte zakquote:
Ik ga er van uit dat het Brainaans gezwam isquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:31 schreef Leandra het volgende:
Kan deze TT nog even gefatsoeneerd worden trouwens?? Staat een beetje slordig zonder r
[COS#1358] Zatedag namiddag Brian gezwam
Fobo Fobo Fobo!!!!quote:Op zondag 6 mei 2007 01:06 schreef carpediem23 het volgende:
Foto Foto Foto!!!!
Beste,quote:Op zondag 6 mei 2007 00:35 schreef avonne het volgende:
Sorry, moppentrommels van me.
Retorisch, hypothetisch, whatever... praten over bewerkstelligen is niet toegestaan.
Ik vraag mij ook af of Tien er bezwaar tegen zou hebben als filmpjes via youtube te bekijken zijn.quote:Op zondag 6 mei 2007 02:11 schreef soylent het volgende:Enkele latere posts in het topic beschrijven een wijze om een videofragment van de streams op te nemen. De onlangs ingevoerde DRM-technologie maakt het toepassen van technische hulpmiddelen noodzakelijk. Het maken van een kopie van een werk voor eigen gebruik is toegestaan in het Nederlands auteursrecht2. Er is geen verbod op het opnemen en gebruiken van videomateriaal, zolang voldaan wordt aan de voorwaarden gesteld in Auteurswet 1912, artikel 16b, lid 13.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |