Als er suggesties zijn, sta ik er zeker open voor hoor.quote:
Laat hem maar eerst vastnieten en plaats het linkje van de andere FB, dan maak je meer kansquote:Op zondag 13 mei 2007 13:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als er suggesties zijn, sta ik er zeker open voor hoor.
Ik heb zoiets van: dat lossen we samen wel op.
MAAR NIET BUITEN MIJ OM, WANT HET IS WEL MIJN TT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij verandert het linkje automatisch als een TT veranderd wordt.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Laat hem maar eerst vastnieten en plaats het linkje van de andere FB, dan maak je meer kans![]()
Niet meer nodig, is al gedaan.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:18 schreef kleinzusje het volgende:
Kan iemand van de moderatoren even een linkje plaatsen ajb
quote:
Peter! Doe niet zo vervelend, jij!quote:Op zondag 13 mei 2007 13:02 schreef Peter6000 het volgende:
GO![]()
Vervolg op [DGK FB # 5] Day is een lekker wijf.
Ik ging ook wel lang door, maar dat was m.i. toch wel even wat anders.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:00 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
eens.
God wat kan dat mens zeiken zeg.... Lijkt PC eend wel tijdens BB6...![]()
Ik had laatst nog een paar keer wat 'kritiek' te melden dus aanhanger van welk gezag dan ook zou ik me niet willen noemenquote:Op zondag 13 mei 2007 12:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En meerdere, die nu ineens tegen gezagsondermijnend gedrag zijn, omdat ze zelf aanhanger van het gezag zijn.
Ik ben blij dat ik dat aanbod om crewlid te worden naast me neergelegd heb, op deze manier ben ik toch een stuk onafhankelijker.
Eenden zijn dol op de polderquote:Op zondag 13 mei 2007 16:34 schreef PC eend het volgende:
Wel goed opgelost zo trouwens met die dubbele TT![]()
![]()
Al vrees ik dat disana hier anders over denkt![]()
Mijn titel dekte de lading beter dan Days keuze, aangezien er nog dingen gaande waren tussen Amanda, Brian en Natasia, en Huub al niet meer met een 'klaaguurtje' bezig was. Ik heb mijn opener ook daarop aangepast. Er was dus niet de minste reden de TT te veranderen.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:22 schreef shmoopy het volgende:
Misschien was het beter geweest als Day even gemeld had dat de TT veranderd was en waarom, want de reden daarvan was volstrekt legitiem imo.
De titel dekte de lading niet meer, en dat was nou toch juist de bedoeling van de TT?
Maar omdat Disana al een blauw plekje had opgelopen in de COS (die mede daardoor compleet verziekt werd) wordt er opeens moord en brand geschreeuwd en is het een terminale bloeduitstorting geworden.
Nergens voor nodig, en naar mijn idee meer een kwestie van je gram halen dan dat je van zoiets echt wakker ligt.
Meestal ben ik het niet eens met je meer uitgesproken posts, maar deze keer moet ik tot mijn spijt constateren dat je gelijk zou kunnen hebben.quote:Op zondag 13 mei 2007 08:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat heeft bij de huidige FOK crew helaas geen enkele zin.
Zelfs niet als het over weerloze plantjes gaat.
Maar ik ben het wel met je eens, Disana.
quote:Op zondag 13 mei 2007 13:02 schreef Peter6000 het volgende:
GO![]()
Vervolg op [DGK FB # 5] Day is een lekker wijf.
Ik herinner me dat BB forum maar al te goed, wat een rotzooi was het daar geworden. Of je dat de moderatoren kunt verwijten is de vraag, maar het leek er wel op dat er veel met de mantel der liefde werd bedekt dat de sfeer vervelend maakte.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ging ook wel lang door, maar dat was m.i. toch wel even wat anders.
Ik zag toen dingen gebeuren die de sfeer in de cos verziekte en dat bleef maar weken en weken doorgaan en mensen die er wat van zeiden werden afgeblaft en dorsten op het laatst niks meer te zeggen, toen heb ik me opgeofferd en nam de rol van spreekbuis op me![]()
Als Disana me wil evenaren heeft ze nog een lange weg te gaan
quote:Op zondag 13 mei 2007 17:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Meestal ben ik het niet eens met je meer uitgesproken posts, maar deze keer moet ik tot mijn spijt constateren dat je gelijk zou kunnen hebben.
Shmoopy heeft een vrij gekleurd verhaal gehoord of neergezet, dat zaken verdraait of met elkaar verbindt.
Ik heb Day gevraagd mijn topic titel terug te zetten en moest heel lang wachten op een reactie, terwijl Day wel in de COS aanwezig was en zelfs mij aansprak op het gedrag van Prospera. Nu wordt dit omgedraaid, alsof ik al boos was toen ik verzocht de titel te veranderen. Niets is minder waar.
Nu is de indruk ontstaan dat Shmoopy meer waarde aan Days relaas per email heeft geschonken dan aan het mijne. En dat is jammer en raar, omdat ik toch niet bekend sta als iemand die dingen verdraait of die herrie maakt om niets.
Jij mag lachen, maar ik zie zojuist dat de COS titel is aangepast. Ik vind dat een mooi gebaar en goed genoeg om deze zaak verder te laten voor wat hij was.quote:
quote:Op zondag 13 mei 2007 17:23 schreef mootie het volgende:
En het was zo simpel geweest, gewoon even een opmerking in de OP van de betreffende Cos: TT aangepast door Day.
Disana had dat er ook gewoon in kunnen zetten, niet perse Day, die kan ook niet overal tegelijk zijn toch?quote:Op zondag 13 mei 2007 17:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Maar het is niet altijd makkelijk voor Day om mod te zijn
Ze heeft wel in de cos melding gemaakt dat ze de TT aangepast hadquote:Op zondag 13 mei 2007 17:23 schreef mootie het volgende:
En het was zo simpel geweest, gewoon even een opmerking in de OP van de betreffende Cos: TT aangepast door Day.
Euhm...... waar was de discussie dan voor nodig?quote:Op zondag 13 mei 2007 17:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze heeft wel in de cos melding gemaakt dat de ze de TT aangepast had
Je kunt het gewoon vragen, of je gaat meteen een verhandeling houden over machtsmisbruik etc.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:33 schreef Armani XL het volgende:
Maar ik snap nog steeds niet waarom die TT niet gewoon gewijzigd kon worden toen Disana er om vroeg, zij was uiteindelijk toch de TS? Dat had al dat gezeik voorkomen.
Dit is alles wat ik er in FB over lees. Valt best wel mee toch?quote:Op zondag 13 mei 2007 17:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Je kunt het gewoon vragen, of je gaat meteen een verhandeling houden over machtsmisbruik etc.![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 03:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Het tweede gedeelte is wel wat ik denk: je gebruikt je knopjes voor iets dat aan de users is.
Ik weet niet hoe de andere moderatoren hierover denken, maar ik heb niet eerder gezien dat een van hen zomaar een COS titel veranderde. Al helemaal niet als de starter zo'n titel nooit zouden kiezen, en ook niet als de openingspost met de titel in overeenstemming is.
Mag ik je vragen mijn oude titel terug te zetten en daarmee aan te tonen dat users zelf hun titels mogen kiezen?
Omdat disana het niet eens was met die wijziging (terwijl ze haar eigen TT ook al raar vond)quote:Op zondag 13 mei 2007 17:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Euhm...... waar was de discussie dan voor nodig?
Nu ik erover nadenk, heel slecht plan om dit allemaal weer op te rakelen.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:37 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Dit is alles wat ik er in FB over lees. Valt best wel mee toch?
[..]
Het ging in de cos wel wat langer door en dat hoort daar nietquote:Op zondag 13 mei 2007 17:37 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Dit is alles wat ik er in FB over lees. Valt best wel mee toch?
[..]
precies.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Euhm...... waar was de discussie dan voor nodig?
Disana, hoeveel tijd heb je nu aan deze discussie besteed?quote:Op zondag 13 mei 2007 02:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit was de vorige COS die te laat wasAls iemand het nummertje zou veranderen naar 1429 kan hij gewoon verder, alleen is de topic titel dan wat raar.
quote:Op zondag 13 mei 2007 17:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Nu ik erover nadenk, heel slecht plan om dit allemaal weer op te rakelen.![]()
Ik ook, maar ondanks dat ze af en toe flink overdreven kan zeiken, vind ik toch dat Disana in deze gelijk had. Maar goed, verder maar weerquote:Op zondag 13 mei 2007 17:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Nu ik erover nadenk, heel slecht plan om dit allemaal weer op te rakelen.![]()
De titel is half veranderd en dat is mooi. Hiermee is voor ons users allemaal een punt gemaakt waar we tevreden over kunnen zijn; dat was me de moeite waard.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:42 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ik ook, maar ondanks dat ze af en toe flink overdreven kan zeiken, vind ik toch dat Disana in deze gelijk had. Maar goed, verder maar weer![]()
quote:
quote:
Hoe vind je mijn recente TT ?quote:Op zondag 13 mei 2007 17:45 schreef Disana het volgende:
[..]
De titel is half veranderd en dat is mooi. Hiermee is voor ons users allemaal een punt gemaakt waar we tevreden over kunnen zijn; dat was me de moeite waard.
Nu wel een beetje dus, mijn honger is weer even gestildquote:
Heel netjesquote:
quote:Op zondag 13 mei 2007 17:45 schreef Disana het volgende:
[..]
De titel is half veranderd en dat is mooi. Hiermee is voor ons users allemaal een punt gemaakt waar we tevreden over kunnen zijn; dat was me de moeite waard.
Nee.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:35 schreef kleinzusje het volgende:
Disana ik las in de SC dat je mod gaat worden , klopt dat ?
Maar ik meen het welquote:Op zondag 13 mei 2007 18:32 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dit meeeen je niet.
Alsof je verdomme eigenhandig het tropisch regenwoud gered hebt, mens, sla niet zo door.
En weet je wat pas écht niet fair is?
Gaan janken dat Day d'r taak verzaakt omdat ze de COS vrij van slowchat dient te houden, en dan vervolgens zelf de hele COS verzieken met je eigen slowchat.
Als Day had gedaan wat ze geacht werd te doen volgens jou, dan had ze al je offtopiczooi verwijderd, en je, omdat je niet wilde luisteren, bij de FA's aangedragen voor een ban.
Maar zo lullig zit ze dan ook weer niet in elkaar.
Gejank om niks is het, verdoe je tijd niet zo, zeg.
quote:Op zondag 13 mei 2007 19:03 schreef APK het volgende:
De titel van dit topic is te lang, kan een mod dat even aanpassen?
jaja, maar je weet het niet met zo'n TS, he?quote:
nee, hoorquote:Op zondag 13 mei 2007 20:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mag ik dit lezen als een: "over mijn lijk!!" nee ?
Mag ik dit lezen als: ik spreek voor gertquote:
Ik zocht een smiley die mijn gevoel weergaf na het doorlezen van dat achterlijke gedram van die Disanika. En ik vond hem.quote:
neequote:Op zondag 13 mei 2007 20:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mag ik dit lezen als: ik spreek voor gert
Mag ik dit lezen als een: "over mijn lijk!!" nee ?quote:
pas.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:20 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Mag ik dit lezen als een: "over mijn lijk!!" nee ?
ow, sorry, ging een beetje mis. ik wilde er iets over zeggen en bedacht me.quote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 23:54 schreef schatje het volgende:
PC eend, dus ik probeer er in het vervolg rekening mee te houden. Ik was me er niet bewust van dat je er zo aan irriteerde.
Dat magquote:Op maandag 14 mei 2007 23:57 schreef Lobasca het volgende:
En ik erger me aan Pc eend dat 'ie alles war Brian krom doet, recht probeert te breien..
Wat ben je toch een skeetje.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat mag
Maar ik heb eens gelezen dat als bewoners consequent voor iets worden uitgemaakt, dat je dat dan hier kan melden en er naar gekeken wordt
Als we dat met users en hun favorieten gaan doen, is het einde zoek lijkt mij
Nee.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:01 schreef kleinzusje het volgende:
Beste moderators
Ik hoorde via via dat PC eend mod gaat worden, klopt dat ?
Sorry poepiequote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat ben je toch een skeetje.![]()
Maar.. wil je me nooit meer quoten voordat ik een domme taalfout verbeterd heb?![]()
Hoewel je het bijna zou denken, als je naar dit topic kijktquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:01 schreef kleinzusje het volgende:
Beste moderators
Moet ik weer ophouden met mijn geouwehoer?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:45 schreef Day het volgende:
[..]
Hoewel je het bijna zou denken, als je naar dit topic kijkt, maar ik kan je geruststellen/moet ik je teleurstellen: dit gerucht is niet waar!
Dank je Dayquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:45 schreef Day het volgende:
[..]
Hoewel je het bijna zou denken, als je naar dit topic kijkt, maar ik kan je geruststellen/moet ik je teleurstellen: dit gerucht is niet waar!
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:01 schreef kleinzusje het volgende:
Beste moderators
Ook graag de reactie van Lieve verwijderen op mijn post die ik al een half uur daarvoor had aangepast omdat ik het topic niet wilde verpesten.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:20 schreef kleinzusje het volgende:
Wil 1 van jullie de posting van lieve verwijderen uit dit topic: Wens hier LoveProfusion sterkte
Het gaat hier even niet over haar, dank u
Uit het oogpunt van precedentwerking vind ik niet dat dat het anders maakt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:57 schreef kleinzusje het volgende:
PC eend, mbt het topic LoveP heb je een punt. Maar hij heeft het in de cos gezet en dat maakt het anders. Tevens keurde hij het goed en was er blij mee. Ik zelf hoef geen topic over mijn liefde voor jou en het verdriet wat me dat geeft, maar dat terzijde. Als een Lieve frust zijn topic wil volbaggeren met haar shit.............jammer. Of verwijderen die shit of slotje. Tis wel goed.............kutwijf
Klik Hier!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:15 schreef Disana het volgende:
Redelijk off-topic (maar refereert wel aan de mooie linkjes die sommigen zoals shmoopy hebben):
Hoe maak ik een mooi linkje in mijn sig? Dus niet
http://www.youtube.com/watch?v=ROkJEHGeB_g
maar zoiets als 'klik hier'?
Heb het met <a href></a> geprobeerd zonder succes.
Aha, simpel maar doeltreffend. Ik ga het gelijk proberen, bedankt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Klik Hier!
[url=http://www.youtube.com/watch?v=ROkJEHGeB_g]Klik Hier![/url ]
Zonder die laatste spatie in [ /url ]
Lastig hequote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Uit het oogpunt van precedentwerking vind ik niet dat dat het anders maakt.
Voor je het weet gaat iedereen het in de COS melden en komen er alsnog heel veel van dat soort topics
En het lijkt me er niet om te gaan of hij het er mee eens is of niet, want ik zou namelijk wel graag een topic over jouw liefde voor mij zien en wat voor verdriet je dat geeft
Je zit nu ook niet zo netjes te zijn over Lieve en dat schijnt ook niet te mogen....
Fucking hell, ik ben wel wannebe mod![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Aha, simpel maar doeltreffend. Ik ga het gelijk proberen, bedankt.
Ik hou mij zo als gewoonlijk weer eens aan de TT, waar ik rechten aan denk te kunnen ontlenenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Lastig heverantwoordelijkheidsgevoel maar geen beslissingsbevoegdheden
![]()
9 jaarquote:Mocht ik mn liefde voor jou na 9 jaar niet meer dragen en het in de cos melden. Open ik een topic. Misschien ben je dan blauw en kun je het meteen vergrendelen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je hebt iig voor dat je een halfzachte bent..![]()
![]()
Oh ...en nu je toch bezig bent...hou dat pleuriszussie van je eens aangelijnd....wat een gifkikkertje is dat zeg...die groeit op voor galg en rad op deze manier.quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oh ...en nu je toch bezig bent...hou dat pleuriszussie van je eens aangelijnd....wat een gifkikkertje is dat zeg...die groeit op voor galg en rad op deze manier.![]()
Top shmoopy, en anders gewoon een slotje. LP is al bijgelezen, blij en verdrietig IRL..........thxquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:34 schreef shmoopy het volgende:
Ik ga even opruimen in dat topic, maar de originele post van Lieve laat ik wel staan, er staat geen ban op dom posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |