Euhm...... waar was de discussie dan voor nodig?quote:Op zondag 13 mei 2007 17:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze heeft wel in de cos melding gemaakt dat de ze de TT aangepast had
Je kunt het gewoon vragen, of je gaat meteen een verhandeling houden over machtsmisbruik etc.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:33 schreef Armani XL het volgende:
Maar ik snap nog steeds niet waarom die TT niet gewoon gewijzigd kon worden toen Disana er om vroeg, zij was uiteindelijk toch de TS? Dat had al dat gezeik voorkomen.
Dit is alles wat ik er in FB over lees. Valt best wel mee toch?quote:Op zondag 13 mei 2007 17:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Je kunt het gewoon vragen, of je gaat meteen een verhandeling houden over machtsmisbruik etc.![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 03:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Het tweede gedeelte is wel wat ik denk: je gebruikt je knopjes voor iets dat aan de users is.
Ik weet niet hoe de andere moderatoren hierover denken, maar ik heb niet eerder gezien dat een van hen zomaar een COS titel veranderde. Al helemaal niet als de starter zo'n titel nooit zouden kiezen, en ook niet als de openingspost met de titel in overeenstemming is.
Mag ik je vragen mijn oude titel terug te zetten en daarmee aan te tonen dat users zelf hun titels mogen kiezen?
Omdat disana het niet eens was met die wijziging (terwijl ze haar eigen TT ook al raar vond)quote:Op zondag 13 mei 2007 17:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Euhm...... waar was de discussie dan voor nodig?
Nu ik erover nadenk, heel slecht plan om dit allemaal weer op te rakelen.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:37 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Dit is alles wat ik er in FB over lees. Valt best wel mee toch?
[..]
Het ging in de cos wel wat langer door en dat hoort daar nietquote:Op zondag 13 mei 2007 17:37 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Dit is alles wat ik er in FB over lees. Valt best wel mee toch?
[..]
precies.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Euhm...... waar was de discussie dan voor nodig?
Disana, hoeveel tijd heb je nu aan deze discussie besteed?quote:Op zondag 13 mei 2007 02:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit was de vorige COS die te laat wasAls iemand het nummertje zou veranderen naar 1429 kan hij gewoon verder, alleen is de topic titel dan wat raar.
quote:Op zondag 13 mei 2007 17:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Nu ik erover nadenk, heel slecht plan om dit allemaal weer op te rakelen.![]()
Ik ook, maar ondanks dat ze af en toe flink overdreven kan zeiken, vind ik toch dat Disana in deze gelijk had. Maar goed, verder maar weerquote:Op zondag 13 mei 2007 17:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Nu ik erover nadenk, heel slecht plan om dit allemaal weer op te rakelen.![]()
De titel is half veranderd en dat is mooi. Hiermee is voor ons users allemaal een punt gemaakt waar we tevreden over kunnen zijn; dat was me de moeite waard.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:42 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ik ook, maar ondanks dat ze af en toe flink overdreven kan zeiken, vind ik toch dat Disana in deze gelijk had. Maar goed, verder maar weer![]()
quote:
quote:
Hoe vind je mijn recente TT ?quote:Op zondag 13 mei 2007 17:45 schreef Disana het volgende:
[..]
De titel is half veranderd en dat is mooi. Hiermee is voor ons users allemaal een punt gemaakt waar we tevreden over kunnen zijn; dat was me de moeite waard.
Nu wel een beetje dus, mijn honger is weer even gestildquote:
Heel netjesquote:
quote:Op zondag 13 mei 2007 17:45 schreef Disana het volgende:
[..]
De titel is half veranderd en dat is mooi. Hiermee is voor ons users allemaal een punt gemaakt waar we tevreden over kunnen zijn; dat was me de moeite waard.
Nee.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:35 schreef kleinzusje het volgende:
Disana ik las in de SC dat je mod gaat worden , klopt dat ?
Maar ik meen het welquote:Op zondag 13 mei 2007 18:32 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dit meeeen je niet.
Alsof je verdomme eigenhandig het tropisch regenwoud gered hebt, mens, sla niet zo door.
En weet je wat pas écht niet fair is?
Gaan janken dat Day d'r taak verzaakt omdat ze de COS vrij van slowchat dient te houden, en dan vervolgens zelf de hele COS verzieken met je eigen slowchat.
Als Day had gedaan wat ze geacht werd te doen volgens jou, dan had ze al je offtopiczooi verwijderd, en je, omdat je niet wilde luisteren, bij de FA's aangedragen voor een ban.
Maar zo lullig zit ze dan ook weer niet in elkaar.
Gejank om niks is het, verdoe je tijd niet zo, zeg.
quote:Op zondag 13 mei 2007 19:03 schreef APK het volgende:
De titel van dit topic is te lang, kan een mod dat even aanpassen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |