Als er suggesties zijn, sta ik er zeker open voor hoor.quote:
Laat hem maar eerst vastnieten en plaats het linkje van de andere FB, dan maak je meer kansquote:Op zondag 13 mei 2007 13:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als er suggesties zijn, sta ik er zeker open voor hoor.
Ik heb zoiets van: dat lossen we samen wel op.
MAAR NIET BUITEN MIJ OM, WANT HET IS WEL MIJN TT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij verandert het linkje automatisch als een TT veranderd wordt.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Laat hem maar eerst vastnieten en plaats het linkje van de andere FB, dan maak je meer kans![]()
Niet meer nodig, is al gedaan.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:18 schreef kleinzusje het volgende:
Kan iemand van de moderatoren even een linkje plaatsen ajb
quote:
Peter! Doe niet zo vervelend, jij!quote:Op zondag 13 mei 2007 13:02 schreef Peter6000 het volgende:
GO![]()
Vervolg op [DGK FB # 5] Day is een lekker wijf.
Ik ging ook wel lang door, maar dat was m.i. toch wel even wat anders.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:00 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
eens.
God wat kan dat mens zeiken zeg.... Lijkt PC eend wel tijdens BB6...![]()
Ik had laatst nog een paar keer wat 'kritiek' te melden dus aanhanger van welk gezag dan ook zou ik me niet willen noemenquote:Op zondag 13 mei 2007 12:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En meerdere, die nu ineens tegen gezagsondermijnend gedrag zijn, omdat ze zelf aanhanger van het gezag zijn.
Ik ben blij dat ik dat aanbod om crewlid te worden naast me neergelegd heb, op deze manier ben ik toch een stuk onafhankelijker.
Eenden zijn dol op de polderquote:Op zondag 13 mei 2007 16:34 schreef PC eend het volgende:
Wel goed opgelost zo trouwens met die dubbele TT![]()
![]()
Al vrees ik dat disana hier anders over denkt![]()
Mijn titel dekte de lading beter dan Days keuze, aangezien er nog dingen gaande waren tussen Amanda, Brian en Natasia, en Huub al niet meer met een 'klaaguurtje' bezig was. Ik heb mijn opener ook daarop aangepast. Er was dus niet de minste reden de TT te veranderen.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:22 schreef shmoopy het volgende:
Misschien was het beter geweest als Day even gemeld had dat de TT veranderd was en waarom, want de reden daarvan was volstrekt legitiem imo.
De titel dekte de lading niet meer, en dat was nou toch juist de bedoeling van de TT?
Maar omdat Disana al een blauw plekje had opgelopen in de COS (die mede daardoor compleet verziekt werd) wordt er opeens moord en brand geschreeuwd en is het een terminale bloeduitstorting geworden.
Nergens voor nodig, en naar mijn idee meer een kwestie van je gram halen dan dat je van zoiets echt wakker ligt.
Meestal ben ik het niet eens met je meer uitgesproken posts, maar deze keer moet ik tot mijn spijt constateren dat je gelijk zou kunnen hebben.quote:Op zondag 13 mei 2007 08:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat heeft bij de huidige FOK crew helaas geen enkele zin.
Zelfs niet als het over weerloze plantjes gaat.
Maar ik ben het wel met je eens, Disana.
quote:Op zondag 13 mei 2007 13:02 schreef Peter6000 het volgende:
GO![]()
Vervolg op [DGK FB # 5] Day is een lekker wijf.
Ik herinner me dat BB forum maar al te goed, wat een rotzooi was het daar geworden. Of je dat de moderatoren kunt verwijten is de vraag, maar het leek er wel op dat er veel met de mantel der liefde werd bedekt dat de sfeer vervelend maakte.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ging ook wel lang door, maar dat was m.i. toch wel even wat anders.
Ik zag toen dingen gebeuren die de sfeer in de cos verziekte en dat bleef maar weken en weken doorgaan en mensen die er wat van zeiden werden afgeblaft en dorsten op het laatst niks meer te zeggen, toen heb ik me opgeofferd en nam de rol van spreekbuis op me![]()
Als Disana me wil evenaren heeft ze nog een lange weg te gaan
quote:Op zondag 13 mei 2007 17:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Meestal ben ik het niet eens met je meer uitgesproken posts, maar deze keer moet ik tot mijn spijt constateren dat je gelijk zou kunnen hebben.
Shmoopy heeft een vrij gekleurd verhaal gehoord of neergezet, dat zaken verdraait of met elkaar verbindt.
Ik heb Day gevraagd mijn topic titel terug te zetten en moest heel lang wachten op een reactie, terwijl Day wel in de COS aanwezig was en zelfs mij aansprak op het gedrag van Prospera. Nu wordt dit omgedraaid, alsof ik al boos was toen ik verzocht de titel te veranderen. Niets is minder waar.
Nu is de indruk ontstaan dat Shmoopy meer waarde aan Days relaas per email heeft geschonken dan aan het mijne. En dat is jammer en raar, omdat ik toch niet bekend sta als iemand die dingen verdraait of die herrie maakt om niets.
Jij mag lachen, maar ik zie zojuist dat de COS titel is aangepast. Ik vind dat een mooi gebaar en goed genoeg om deze zaak verder te laten voor wat hij was.quote:
quote:Op zondag 13 mei 2007 17:23 schreef mootie het volgende:
En het was zo simpel geweest, gewoon even een opmerking in de OP van de betreffende Cos: TT aangepast door Day.
Disana had dat er ook gewoon in kunnen zetten, niet perse Day, die kan ook niet overal tegelijk zijn toch?quote:Op zondag 13 mei 2007 17:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Maar het is niet altijd makkelijk voor Day om mod te zijn
Ze heeft wel in de cos melding gemaakt dat ze de TT aangepast hadquote:Op zondag 13 mei 2007 17:23 schreef mootie het volgende:
En het was zo simpel geweest, gewoon even een opmerking in de OP van de betreffende Cos: TT aangepast door Day.
Euhm...... waar was de discussie dan voor nodig?quote:Op zondag 13 mei 2007 17:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze heeft wel in de cos melding gemaakt dat de ze de TT aangepast had
Je kunt het gewoon vragen, of je gaat meteen een verhandeling houden over machtsmisbruik etc.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:33 schreef Armani XL het volgende:
Maar ik snap nog steeds niet waarom die TT niet gewoon gewijzigd kon worden toen Disana er om vroeg, zij was uiteindelijk toch de TS? Dat had al dat gezeik voorkomen.
Dit is alles wat ik er in FB over lees. Valt best wel mee toch?quote:Op zondag 13 mei 2007 17:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Je kunt het gewoon vragen, of je gaat meteen een verhandeling houden over machtsmisbruik etc.![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 03:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Het tweede gedeelte is wel wat ik denk: je gebruikt je knopjes voor iets dat aan de users is.
Ik weet niet hoe de andere moderatoren hierover denken, maar ik heb niet eerder gezien dat een van hen zomaar een COS titel veranderde. Al helemaal niet als de starter zo'n titel nooit zouden kiezen, en ook niet als de openingspost met de titel in overeenstemming is.
Mag ik je vragen mijn oude titel terug te zetten en daarmee aan te tonen dat users zelf hun titels mogen kiezen?
Omdat disana het niet eens was met die wijziging (terwijl ze haar eigen TT ook al raar vond)quote:Op zondag 13 mei 2007 17:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Euhm...... waar was de discussie dan voor nodig?
Nu ik erover nadenk, heel slecht plan om dit allemaal weer op te rakelen.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:37 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Dit is alles wat ik er in FB over lees. Valt best wel mee toch?
[..]
Het ging in de cos wel wat langer door en dat hoort daar nietquote:Op zondag 13 mei 2007 17:37 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Dit is alles wat ik er in FB over lees. Valt best wel mee toch?
[..]
precies.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Euhm...... waar was de discussie dan voor nodig?
Disana, hoeveel tijd heb je nu aan deze discussie besteed?quote:Op zondag 13 mei 2007 02:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit was de vorige COS die te laat wasAls iemand het nummertje zou veranderen naar 1429 kan hij gewoon verder, alleen is de topic titel dan wat raar.
quote:Op zondag 13 mei 2007 17:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Nu ik erover nadenk, heel slecht plan om dit allemaal weer op te rakelen.![]()
Ik ook, maar ondanks dat ze af en toe flink overdreven kan zeiken, vind ik toch dat Disana in deze gelijk had. Maar goed, verder maar weerquote:Op zondag 13 mei 2007 17:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Nu ik erover nadenk, heel slecht plan om dit allemaal weer op te rakelen.![]()
De titel is half veranderd en dat is mooi. Hiermee is voor ons users allemaal een punt gemaakt waar we tevreden over kunnen zijn; dat was me de moeite waard.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:42 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ik ook, maar ondanks dat ze af en toe flink overdreven kan zeiken, vind ik toch dat Disana in deze gelijk had. Maar goed, verder maar weer![]()
quote:
quote:
Hoe vind je mijn recente TT ?quote:Op zondag 13 mei 2007 17:45 schreef Disana het volgende:
[..]
De titel is half veranderd en dat is mooi. Hiermee is voor ons users allemaal een punt gemaakt waar we tevreden over kunnen zijn; dat was me de moeite waard.
Nu wel een beetje dus, mijn honger is weer even gestildquote:
Heel netjesquote:
quote:Op zondag 13 mei 2007 17:45 schreef Disana het volgende:
[..]
De titel is half veranderd en dat is mooi. Hiermee is voor ons users allemaal een punt gemaakt waar we tevreden over kunnen zijn; dat was me de moeite waard.
Nee.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:35 schreef kleinzusje het volgende:
Disana ik las in de SC dat je mod gaat worden , klopt dat ?
Maar ik meen het welquote:Op zondag 13 mei 2007 18:32 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dit meeeen je niet.
Alsof je verdomme eigenhandig het tropisch regenwoud gered hebt, mens, sla niet zo door.
En weet je wat pas écht niet fair is?
Gaan janken dat Day d'r taak verzaakt omdat ze de COS vrij van slowchat dient te houden, en dan vervolgens zelf de hele COS verzieken met je eigen slowchat.
Als Day had gedaan wat ze geacht werd te doen volgens jou, dan had ze al je offtopiczooi verwijderd, en je, omdat je niet wilde luisteren, bij de FA's aangedragen voor een ban.
Maar zo lullig zit ze dan ook weer niet in elkaar.
Gejank om niks is het, verdoe je tijd niet zo, zeg.
quote:Op zondag 13 mei 2007 19:03 schreef APK het volgende:
De titel van dit topic is te lang, kan een mod dat even aanpassen?
jaja, maar je weet het niet met zo'n TS, he?quote:
nee, hoorquote:Op zondag 13 mei 2007 20:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mag ik dit lezen als een: "over mijn lijk!!" nee ?
Mag ik dit lezen als: ik spreek voor gertquote:
Ik zocht een smiley die mijn gevoel weergaf na het doorlezen van dat achterlijke gedram van die Disanika. En ik vond hem.quote:
neequote:Op zondag 13 mei 2007 20:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mag ik dit lezen als: ik spreek voor gert
Mag ik dit lezen als een: "over mijn lijk!!" nee ?quote:
pas.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:20 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Mag ik dit lezen als een: "over mijn lijk!!" nee ?
ow, sorry, ging een beetje mis. ik wilde er iets over zeggen en bedacht me.quote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 23:54 schreef schatje het volgende:
PC eend, dus ik probeer er in het vervolg rekening mee te houden. Ik was me er niet bewust van dat je er zo aan irriteerde.
Dat magquote:Op maandag 14 mei 2007 23:57 schreef Lobasca het volgende:
En ik erger me aan Pc eend dat 'ie alles war Brian krom doet, recht probeert te breien..
Wat ben je toch een skeetje.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat mag
Maar ik heb eens gelezen dat als bewoners consequent voor iets worden uitgemaakt, dat je dat dan hier kan melden en er naar gekeken wordt
Als we dat met users en hun favorieten gaan doen, is het einde zoek lijkt mij
Nee.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:01 schreef kleinzusje het volgende:
Beste moderators
Ik hoorde via via dat PC eend mod gaat worden, klopt dat ?
Sorry poepiequote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat ben je toch een skeetje.![]()
Maar.. wil je me nooit meer quoten voordat ik een domme taalfout verbeterd heb?![]()
Hoewel je het bijna zou denken, als je naar dit topic kijktquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:01 schreef kleinzusje het volgende:
Beste moderators
Moet ik weer ophouden met mijn geouwehoer?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:45 schreef Day het volgende:
[..]
Hoewel je het bijna zou denken, als je naar dit topic kijkt, maar ik kan je geruststellen/moet ik je teleurstellen: dit gerucht is niet waar!
Dank je Dayquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:45 schreef Day het volgende:
[..]
Hoewel je het bijna zou denken, als je naar dit topic kijkt, maar ik kan je geruststellen/moet ik je teleurstellen: dit gerucht is niet waar!
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:01 schreef kleinzusje het volgende:
Beste moderators
Ook graag de reactie van Lieve verwijderen op mijn post die ik al een half uur daarvoor had aangepast omdat ik het topic niet wilde verpesten.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:20 schreef kleinzusje het volgende:
Wil 1 van jullie de posting van lieve verwijderen uit dit topic: Wens hier LoveProfusion sterkte
Het gaat hier even niet over haar, dank u
Uit het oogpunt van precedentwerking vind ik niet dat dat het anders maakt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:57 schreef kleinzusje het volgende:
PC eend, mbt het topic LoveP heb je een punt. Maar hij heeft het in de cos gezet en dat maakt het anders. Tevens keurde hij het goed en was er blij mee. Ik zelf hoef geen topic over mijn liefde voor jou en het verdriet wat me dat geeft, maar dat terzijde. Als een Lieve frust zijn topic wil volbaggeren met haar shit.............jammer. Of verwijderen die shit of slotje. Tis wel goed.............kutwijf
Klik Hier!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:15 schreef Disana het volgende:
Redelijk off-topic (maar refereert wel aan de mooie linkjes die sommigen zoals shmoopy hebben):
Hoe maak ik een mooi linkje in mijn sig? Dus niet
http://www.youtube.com/watch?v=ROkJEHGeB_g
maar zoiets als 'klik hier'?
Heb het met <a href></a> geprobeerd zonder succes.
Aha, simpel maar doeltreffend. Ik ga het gelijk proberen, bedankt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Klik Hier!
[url=http://www.youtube.com/watch?v=ROkJEHGeB_g]Klik Hier![/url ]
Zonder die laatste spatie in [ /url ]
Lastig hequote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Uit het oogpunt van precedentwerking vind ik niet dat dat het anders maakt.
Voor je het weet gaat iedereen het in de COS melden en komen er alsnog heel veel van dat soort topics
En het lijkt me er niet om te gaan of hij het er mee eens is of niet, want ik zou namelijk wel graag een topic over jouw liefde voor mij zien en wat voor verdriet je dat geeft
Je zit nu ook niet zo netjes te zijn over Lieve en dat schijnt ook niet te mogen....
Fucking hell, ik ben wel wannebe mod![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Aha, simpel maar doeltreffend. Ik ga het gelijk proberen, bedankt.
Ik hou mij zo als gewoonlijk weer eens aan de TT, waar ik rechten aan denk te kunnen ontlenenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Lastig heverantwoordelijkheidsgevoel maar geen beslissingsbevoegdheden
![]()
9 jaarquote:Mocht ik mn liefde voor jou na 9 jaar niet meer dragen en het in de cos melden. Open ik een topic. Misschien ben je dan blauw en kun je het meteen vergrendelen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je hebt iig voor dat je een halfzachte bent..![]()
![]()
Oh ...en nu je toch bezig bent...hou dat pleuriszussie van je eens aangelijnd....wat een gifkikkertje is dat zeg...die groeit op voor galg en rad op deze manier.quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oh ...en nu je toch bezig bent...hou dat pleuriszussie van je eens aangelijnd....wat een gifkikkertje is dat zeg...die groeit op voor galg en rad op deze manier.![]()
Top shmoopy, en anders gewoon een slotje. LP is al bijgelezen, blij en verdrietig IRL..........thxquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:34 schreef shmoopy het volgende:
Ik ga even opruimen in dat topic, maar de originele post van Lieve laat ik wel staan, er staat geen ban op dom posten.
Dat is meer Gert zijn afdelingquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oh ...en nu je toch bezig bent...hou dat pleuriszussie van je eens aangelijnd....wat een gifkikkertje is dat zeg...die groeit op voor galg en rad op deze manier.![]()
Gert en ik zijn even on a breakquote:
Jappie, daten ?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je bescheidenheid siert je...daar zou broeder Gert nog een hoop van kunnen leren.
![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:35 schreef Jappie het volgende:
@ Duckie
Ik zie dat je gelijk actie hebt ondernomen...klasse man..bedankt...ze is zo een stuk LIEVEr.![]()
Hoe moeten we dan het gezag ondermijnenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:42 schreef avonne het volgende:
Kan dat nou eens afgelopen zijn met Slow chatten hier?
Uiteraard moedersquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:42 schreef avonne het volgende:
Kan dat nou eens afgelopen zijn met Slow chatten hier?
Ok baasquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:45 schreef shmoopy het volgende:
*ferm achter Avonne gaat staan*
Hou de sc even in het daarvoor bestemde topic, jongens.
ok baasquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:45 schreef shmoopy het volgende:
*ferm achter Avonne gaat staan*
Hou de sc even in het daarvoor bestemde topic, jongens.
Dank je wel, ik kan me namelijk niet aan de indruk ontrekken dat het hier enigzins op ' das leben der anderen' begint te lijken! We leven niet in de DDR en het reguleren van reacties lijkt me 'eng'.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:34 schreef shmoopy het volgende:
Ik ga even opruimen in dat topic, maar de originele post van Lieve laat ik wel staan, er staat geen ban op dom posten.
je kunt ook zelf je post aanpassen, als je dat wiltquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
-knip-
n die van mij (die nu inmiddels als lul op dirk slaat) ....... ....beiden in het LP topic.
Best wel geschikt hoor, zo moeilijk kan het niet zijn. Kan me alleen heel moeilijk een voorstelling maken van jou in het blauw, maar ja, daar kon ik me bij Gert ook niet zoveel bij voorstellen. Ik kan het moeilijk uit mijn strot krijgen, maar hij doet het verrotte goed. Dus zal er voor jou ook nog wel hoop zijn dat het ooit nog wat met je wordt....quote:
En dat is voor herhaling vatbaar.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:56 schreef Mike1964 het volgende:
hij doet het verrotte goed.
Dat kon ik me juist wel voorstellenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:56 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Best wel geschikt hoor, zo moeilijk kan het niet zijn. Kan me alleen heel moeilijk een voorstelling maken van jou in het blauw, maar ja, daar kon ik me bij Gert ook niet zoveel bij voorstellen. Ik kan het moeilijk uit mijn strot krijgen, maar hij doet het verrotte goed. Dus zal er voor jou ook nog wel hoop zijn dat het ooit nog wat met je wordt....![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:41 schreef Jappie het volgende:
en bovendien is dit een typische Amanda streek naar Gert toe.![]()
En hoe noem je dit dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:18 schreef Lieve het volgende:
[..]
Beste mod,
Het is niet mijn gewoonte, nog mijn opzet om hier te reageren.
Maar het lijkt me in het kader van de evenwichtigheid niet meer dan redelijk dat deze 'bagger' 'vreemde manier van uiten' verdwijnt.
Het lijkt me dat waar dingen waar mensen met tenen tot in de hemel/hel en het begrip van een zeer gekleurde lenskijker serieus worden genomen ook deze SHIT [sub]ook wel : scheldpartij van een zeer gefrustreede user met beperkt gezichtsveld en een te nauw denkraam [/sub ]niet toelaatbaar is.
Heb je gelijk in, zal ik doen.quote:Ik wil hier geen scheldpartijen continueren of tot een issue uitbouwen en weet heel erg zeker dat ik me ten opzichte van deze user fatsoenlijk heb opgesteld.
Het lijkt me in alle redelijkheid zo dat deze vorm van afgeven op basis van allergie of gefrustreerde insteek evenzogoed mag worden verwijdert!
Aldus in drievoud ingediend, verblijf ik,quote:Ook al ben ik fel tegenstander van het reguleren van iemand vrije meningsuiting. Het lijkt me niet de bedoeling dat ik op basis van deze uitingen mijn mening lucht geef!![]()
Na het verwijderen van de postings op bovenstaande betrekking hebbende mag ook deze uiting met quote wat mij betreft worden verwijdert.
Kan iemand deze post verwijderen ?quote:
Ik had je nog gewaarschuwd, voor die hele rel begonquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:18 schreef kleinzusje het volgende:
Dank je wel shmoopy/ baasvoor het wijzigen van 7%
![]()
Zal dat lelijke woord nooit meer in de FB gebruiken Lieve![]()
quote:Ik zou dat scheldwoord in FB weghalen
Als je mod wordt luister ik naar je okquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had je nog gewaarschuwd, voor die hele rel begon![]()
[..]
Inderdaad! Alleen in de originele post staat niet meer dat Lieve een kutwijf is.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:44 schreef APK het volgende:
In de quotes staat nog steeds dat Lieve een kutwijf is.
Ook in haar eigen kwootquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:44 schreef APK het volgende:
Oh, dat is wel kwalijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:44 schreef APK het volgende:
Yep, die quote is het enige leesbare dat ze ooit op fok gepost heeft.quote:
Baggeraars!!! Scheer je weg naar de SC! Dit kan echt niet!!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:56 schreef kleinzusje het volgende:
Gert, hup stuur die baggeraars naar de SC ! Dit kan echt niet
Nou nou, op een lieve manier kan ook hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Baggeraars!!! Scheer je weg naar de SC! Dit kan echt niet!!!
Mijn welgemeende excuses, Gert.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Baggeraars!!! Scheer je weg naar de SC! Dit kan echt niet!!!
*doet stiekem een paar keer F5 drukkenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:58 schreef Peter6000 het volgende:
Precies 2007 views, en we zitten ook in het jaar 2007.
Is dat even toevallig.
Toen jij dat zei zag ik alleen maar feedbackquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:56 schreef kleinzusje het volgende:
Gert, hup stuur die baggeraars naar de SC ! Dit kan echt niet
Blauw staat je nietquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Toen jij dat zei zag ik alleen maar feedback
Wat is toch je fascinatie met blauwquote:
Ik vind het hier ook altijd erg leuk. Aardige mensen, leuke kleurtjes...quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat is toch je fascinatie met blauw
Als een user hier en paar keer iets post vraag je gelijk of ze mod worden
Users mogen toch ook feedback geven
Teveel geinen schijnt dan weer niet meer te mogen, vind ik op zich jammer, doet vaak niemand kwaad en maakt dit tot een leuk topic zoals Ian ook al opmerkte
Ik vond de BB FB van voor de grote COS discussie waardoor er allerlei berpekingen kwamen altijd het leukste topicquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het hier ook altijd erg leuk. Aardige mensen, leuke kleurtjes...![]()
'Brian moet dood.'quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vond de BB FB van voor de grote COS discussie waardoor er allerlei berpekingen kwamen altijd het leukste topic
Nu lijkt de COS goed te lopen, tijd misschien om de beperking op te heffen?
Was een beetje dom om jou te quoten, was eigenlijk geen vraag aan een 'doodgewone' userquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:20 schreef Disana het volgende:
[..]
'Brian moet dood.'
Moet ik aan toevoegen natuurlijk dat de COS hier inderdaad prima loopt, dat was daarzo wel anders.
Goh, laat ik dat nou helemaal niet doorgehad hebbenquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Was een beetje dom om jou te quoten, was eigenlijk geen vraag aan een 'doodgewone' user
En ik denk dat ik het over FB had van voor jouw tijd.
Mn imagoquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat is toch je fascinatie met blauw
Als een user hier en paar keer iets post vraag je gelijk of ze mod worden
Users mogen toch ook feedback geven
Teveel geinen schijnt dan weer niet meer te mogen, vind ik op zich jammer, doet vaak niemand kwaad en maakt dit tot een leuk topic zoals Ian ook al opmerkte
Omdat ik dat orgineel ook niet ben. Maar wat niet is kan altijd nog komen?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Inderdaad! Alleen in de originele post staat niet meer dat Lieve een kutwijf is.
Het ging mij meer om het feit dat iemand niet snapte dat die uitdrukking niet kon, en kennelijk niet op de hoogte is van de geschiedenis (van oa Nederland) en ook niet schijnt te weten dat die vergelijking nog steeds gemaakt wordt door racisten en daardoor gewoon not done is.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Het enige wat mij stoort is dat het van 2 kanten steeds opgerakeld wordt. "Wij" gebruiken de "woorden" soms, maar "zij" halen het verleden ook steeds terug... vroeger vroeger vroeger..... en blijven "ons" aanspreken op acties van mensen waar wij niks mee te maken hebben en die wij afkeuren.
(en weer kom ik er niet uit)
Ik vind al die benamingen van Eric die je net noemt net zo fout maar om dan maar even heel kort door de bocht te gaan...quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:40 schreef cindy10 het volgende:
wrm is het wel rasicme als huub bv aap zegt...(oke,de geschiedenis,en iemand aanvallen op uiterlijk...).
maar wrm vliegt niemand in de fik als eric uitgemaakt word voor vieze flikker,aidslijder,cokesnuiver etc etc?
daarbij iemand met rood haar een beugel en een brilletje,word ook uitgescholden(en heeft vast ook een lange geschiedenis met gepest worden.)![]()
Done!quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Welk liev modje doet even TT van [SC # 69] 2 Soixante-neuf or not 2 Soixante-neuf veranderen in:
[SC # 69] 2 Soixante-neuf or not 2 Soixante-neuf
![]()
![]()
![]()
Je bent de lievste, mooiste, beste meest sexy moderator!quote:
donequote:Op donderdag 17 mei 2007 01:29 schreef Disana het volgende:
[COS # 1462] Nog een ijsje dan
Deze mag dicht
Anders stuur je er nog even een PM achteraan om haar te bedanken.quote:
Dat zou ik nooit doen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Anders stuur je er nog even een PM achteraan om haar te bedanken.
Wat wil je doen dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:06 schreef kleinzusje het volgende:
Beste moderators
Mogen de updates ook wat minder objectief zijn? Ik schrijf en cap graag, maar ben wat terughoudend in het posten omdat ik mij moeilijk aan de zeer strenge regels kan houden![]()
Kots smileys niet direct, dacht meer aan knipoogjes, lachicoontjes en hier en daar een boosplaatje. Verder een beetje ( heel klein beetje) door laten schemeren dat ik een voorkeur heb of iemand wat scheel vindt kijken.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:09 schreef APK het volgende:
[..]
Wat wil je doen dan?
Kotssmileys plaatsen?
Of gewoon een partij bij elkaar gelogen onzin in het topic plempen?
Moet heel af en toe wel kunnen als je het mij vraagt, als je er maar duidelijk bij zet dat het jouw mening is....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 03:51 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Kots smileys niet direct, dacht meer aan knipoogjes, lachicoontjes en hier en daar een boosplaatje. Verder een beetje ( heel klein beetje) door laten schemeren dat ik een voorkeur heb of iemand wat scheel vindt kijken.
Dat dan weer welquote:Op vrijdag 18 mei 2007 04:15 schreef soylent het volgende:
Ik heb de updates liever wat objectiever. Een beetje de bewoners afplassen mag best. Maar een update schrijf je meestal toch voor een breed publiek, dus echte pro- of anti-bewoner propaganda hoort er niet in thuis. Dat is meer voor de COS of de miljonairtopics.
Had je te veel gezopenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 04:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Moet heel af en toe wel kunnen als je het mij vraagt, als je er maar duidelijk bij zet dat het jouw mening is....
En nee ik ben niet blauw voordat je daar weer over begint![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:06 schreef kleinzusje het volgende:
OK, ik probeer in mijn caps wat subjectief te zijn en in mijn teksten totaal neutraal
Wat mij betreft absoluut niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:57 schreef Gert het volgende:
Het ligt er een beetje aan welke bewoner wordt afgezeken, wat mij betreft.
Een Duitser?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:39 schreef SmeerCaas het volgende:
Sterker nog: moderators zouden dit standpunt sowieso moeten uitdragen. Lijkt me een wezenlijk onderdeel van je functie.... But then again: who am I?
Ik zal het in de gaten houden.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:47 schreef kleinzusje het volgende:
Gelukkig zijn ze op de 10 site objectief, daar moet ik maar eens een voorbeeld aan nemen. Mocht ik iets opschrijven wat echt niet kan willen jullie me dan straf geven ? Alvast bedankt![]()
Heel erg bedanktquote:
Ik tel er al meer dan drie hierboven....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heel erg bedankt![]()
Mocht ik ooit een jostiepost plaatsen wil ik graag een waarschuwingEen ban is wat mij betreft dan wel wat streng. Mocht ik meer dan 3 jostiepostings plaatsen vind ik het wel terecht trouwens
![]()
edit: ivm jostiepost en totaal off topic wat niet hier hoort maar in de SCquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:54 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik tel er al meer dan drie hierboven....![]()
Als een modje eraan heeft gezeten kan je dat zelf niet meer.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:16 schreef Disana het volgende:
Is mijn streamverslag over de extensions van Amanda op slot gezet? Ik kan het niet meer editen.
Voor alle duidelijkheid, want ik kreeg er zelfs al een ongeruste PM over: ook ik vind dat er objectiviteit betracht moet worden in de updates, onafhankelijk van om welke bewoner het gaat.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:39 schreef SmeerCaas het volgende:
[..]
Wat mij betreft absoluut niet.
Het update topic zou m.i. zeer objectief moeten blijven. Meningen zijn daar niet van belang. Sterker nog: moderators zouden dit standpunt sowieso moeten uitdragen. Lijkt me een wezenlijk onderdeel van je functie.... But then again: who am I?
Nee maar je mag daar al helemaal niet 'rellen' en voor de rest lees ik het amperquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:57 schreef Gert het volgende:
Het ligt er een beetje aan welke bewoner wordt afgezeken, wat mij betreft.
Dat pijltje wijst naar de quote-knop.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:05 schreef Disana het volgende:
[[url=http://aycu19.webshots.com/image/14658/2005913554209867819_rs.jpg]afbeelding][/URL]
Ik kan geen enkel bericht van mezelf meer editten in Streamverslagen.
Wat ik overal in Streamverslagen mis is dus de 'Wijzig dit bericht' knop.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:10 schreef APK het volgende:
[..]
Dat pijltje wijst naar de quote-knop.
Ben je wel ingelogd.
En alleen in Streamverslagen!?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat ik overal in Streamverslagen mis is dus de 'Wijzig dit bericht' knop.
Geen idee; ik zie niemand online die recent ook streamverslagen heeft geschreven.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ben je de enige die er last van heeft?
!?
Dat dacht ik ook al, maar ik wil toch wel graag weten wat er mis is; Gert wist het blijkbaar niet anders had hij vast wel geantwoord.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Er zit niets anders op dan voortaan perfecte streamverslagen schrijven.
!?
Misschien zit Gert lekker te eten?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al, maar ik wil toch wel graag weten wat er mis is; Gert wist het blijkbaar niet anders had hij vast wel geantwoord.
En Jappie, ik heb de foto's!![]()
Mocht het je niet ontrieven...urm uh...wellekuh fotoowsquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al, maar ik wil toch wel graag weten wat er mis is; Gert wist het blijkbaar niet anders had hij vast wel geantwoord.
En Jappie, ik heb de foto's!![]()
Ik heb ze ook binnen, thxquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mocht het je niet ontrieven...urm uh...wellekuh fotoows
Dat laatste vind ik echt niet kunnen voor een mod als er een lampje staat ipv een andere weloverwogen PIquote:
Volgens mij is het iets vrouwgerelateerds.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:40 schreef Disana het volgende:
Dat dacht ik ook al, maar ik wil toch wel graag weten wat er mis is.
ik weet ook niet wat er aan de hand is.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Dag Disana,quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:16 schreef Disana het volgende:
Is mijn streamverslag over de extensions van Amanda op slot gezet?
Ik kan het niet meer editen.
Correctie: Ik zie dat ik in Streamverslagen niets meer kan editen.
Tuinfluiter en Avonne, wat apart, dat wist ik dus helemaal niet. Ik had mijn 'extensions' stukje gisteren nog aangevuld, en vandaag kon het niet meer; toen zag ik ook pas dat de rest ook op slot zat.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:09 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dag Disana,
Het gaat om het streamverslag van Amanda en extensions, dinsdag 15 mei.
15 mei schreef ik ook bij streamverslagen,
je kan zien dat dit edit-blokje ook bij mij weg is.
Bij het streamverslag vannacht ,
kan ik nog wel veranderen,
over drie dagen ook niet meer,
dan gaat dat blokje weg en kun je niet meer veranderen.
Zoals ik het nu begrijp, is het normaal dat (alleen?) streamverslagen na een aantal dagen op slot gaan. Dus dan hoeven we niet verder te experimenteren. Bedankt voor het meedenken!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:22 schreef kleinzusje het volgende:
Disana het is gelukt ( bij mij dat is)
Geef me anders even jouw wachtwoord, dan log ik voor je in en probeer het opnieuw
Lieve schat, ik kom bijna niet meer in de COS en kijk bijna geen streams. Er zijn veel nieuwe cossers die nooit een stapje wagen buiten dit topic. Misschien is het een idee om daar reclame te maken ? Zij weten alles ( denken ze) maar wees wel gewaarschuwd, sommigen zijn erg emotioneelquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:26 schreef soylent het volgende:
De streamers geven geen antwoord op vragen in [DGK] Vraag het een Streamer . Kan hier wat aan gedaan worden, SVP?
tjek: updates ookquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoals ik het nu begrijp, is het normaal dat (alleen?) streamverslagen na een aantal dagen op slot gaan. Dus dan hoeven we niet verder te experimenteren. Bedankt voor het meedenken!
Dat is het idd.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:14 schreef Disana het volgende:
Zoals ik het nu begrijp, is het normaal dat (alleen?) streamverslagen na een aantal dagen op slot gaan. Dus dan hoeven we niet verder te experimenteren. Bedankt voor het meedenken!
Dan zit er toch niks anders op dan haar mod te makenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:43 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is het idd.
Je kunt maximaal 24 uur later iets editten.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan zit er toch niks anders op dan haar mod te maken
Als het nu even kon... ik heb de COS verkeerd genummerdquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan zit er toch niks anders op dan haar mod te maken
volgens mij zijn alle vragen beantwoord.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:26 schreef soylent het volgende:
De streamers geven geen antwoord op vragen in [DGK] Vraag het een Streamer . Kan hier wat aan gedaan worden, SVP?
Ik vind wel dat deze posten niet mee mogen tellen voor de stats.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:32 schreef APK het volgende:
Ik weet niet hoe hij het doet, maar hulde voor Soylent!
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:40 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind wel dat deze posten niet mee mogen tellen voor de stats.![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:44 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je trouwens een link naar een goed wurgseks topic op fok?
Ik ben nog bezig toegang te krijgen in het Keldertje.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:44 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je trouwens een link naar een goed wurgseks topic op fok?
Het hoort niet in dit topic -hoewel de TT anders doet geloven- maar ik heb in het verleden goede ervaringen opgedaan met hetgeen ik van Peter wilde weten.quote:
Moet je daar even vragen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:47 schreef Peter6000 het volgende:
Ik mis trouwens nog wel een aantal verhaaltjes in het smoelenboek.
Ik neem hem voortaan wel mee als ik een COS open (zie 1476).quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:26 schreef soylent het volgende:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik neem hem voortaan wel mee als ik een COS open (zie 1476].
Geklets, ik heb alleen een haakje veranderd omdat ik zelf mijn woorden niet zag staan (jij dus wel).quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:10 schreef APK het volgende:
[..]
Edit:
Edit 2: Disana's post was inmiddels veranderd.
Als die meneer voor Eric nog komt, is het een optie er Kringspiergesprek van te maken, en dat het dan gewoon een later topic is.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:17 schreef Disana het volgende:
[COS # 1478] Kringgesprek
Te laat dus moet dicht.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:17 schreef Disana het volgende:
Geklets, ik heb alleen een haakje veranderd omdat ik zelf mijn woorden niet zag staan (jij dus wel).
Ik zag ze alleen in jouw quote. Weird science.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:26 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zag idd de -veranderde- woorden niet staan.
Neuh.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:28 schreef Disana het volgende:
Ik zag ze alleen in jouw quote. Weird science.
Alweer mis, want daar zat ik en toen zag ik mijn woorden nog wel. Jij quootte mijn niet ge-editte tekst. Pas daarna heb ik een haakje in een ander haakje veranderd waardoor ik mijn tekst ook zag. En nou is 't genoegquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:33 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh.
Gewoon even op 'preview' klikken voor je op 'invoeren' klikt.
Done! Maar alleen als nalees-topic, anders ontstaan er 2 COS-reeksen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:43 schreef APK het volgende:
[DGK] Villa Vandaag Updates #1
Mag dit topic sticky?
En dan -wmb- het liefst zonder reacties, aangezien de nieuwsberichten automatisch gegenereerd worden en het lijkt of er niet gereageerd wordt.
Mooi script van soylent om op de hoogte te blijven van wat ze op de DGK site zeggen!![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:54 schreef Day het volgende:
Done! Maar alleen als nalees-topic, anders ontstaan er 2 COS-reeksen.
Ik denk dat het script nu crashed....quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:01 schreef Day het volgende:
Ja dat weet ik dus niet. Hij staat nu op sticky/open. Zal hem even alleen op sticky zetten. Kijken of er dan toch nog updates komen.
Ik heb 't alweer veranderd.:)quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:05 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat het script nu crashed....
Ik kan mij niet voorstellen dat zij dit geen goed idee vinden.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:07 schreef Day het volgende:
Overigens, als Gert en Avonne dit niet zien zitten, kan het nog veranderen.
Moan, moan, moan, moan, moan.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:52 schreef Disana het volgende:
en voor je het weet is het vol dus er moet goed op gelet worden. Daarnaast denk ik niet dat Tien het erg leuk zal vinden, reacties of niet. En, eerlijk gezegd, er waren naar mijn smaak precies genoeg stickies.
Mooiquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:54 schreef APK het volgende:
[..]
Natuurlijk sta ik open voor de mening van alle andere users die ook van dit forum gebruik maken.![]()
OKquote:Op zondag 20 mei 2007 00:52 schreef tuinfluiter het volgende:
Hoi Day, Avonne en Gert,
Het topic:
Poll: Wie is nu je favoriete bewoner ? (13-19 mei) mag dicht,
er is een nieuwe weekpoll.![]()
Je onderschat Fietsquote:Op zondag 20 mei 2007 03:20 schreef Disana het volgende:
[SC # 78] 2 Run Like Hell or Face the Attackers!
[SC # 78] Waar het steeds voller wordt
Kunnen dicht wegens te laat.
Aangepast.quote:
tsssk...2 dagen lang niet 1 post...waar gaat het heen...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:27 schreef flugeltje het volgende:
ah, jappie
Zo'n leeg FB topic is niets voor jou hè?
Ja, kom op Gert!quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:39 schreef soylent het volgende:
Hier mag een sletje op. De datum is verstreken.
Post een foto van jezelf, zou ik zeggen. Liefst met zichtbaar meubilair.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:53 schreef PC eend het volgende:
Zou een van de moderaters zo vriendelijk kunnen zijn om een rel te laten onstaan in De Gouden Kooi kijkers smoelenboek...
Ik bedoel, alle ingredienten zijn aanwezig, en ik zit maar te wachten![]()
Eeh euhquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Post een foto van jezelf, zou ik zeggen. Liefst met zichtbaar meubilair.
Dan blijven er maar 3 posten over.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:20 schreef SmeerCaas het volgende:
Sommige mensen (waaronder ik ook) zwerven hier al maanden rond. Het idee m.b.t. dit topic: De Gouden Kooi kijkers smoelenboek... kan ik me daarom goed voorstellen. Je wilt af en toe best eens weten wie achter die nick zit die je al honderd keer voorbij hebt zien komen. Helaas zit dat topic vol met non-profielen, discussies en ander off topic gezwam. Mogen die aub eruit worden verwijderd? Als je al de behoefte voelt om iets van jezelf te delen, wordt dat gevoel om zeep geholpen als je het commentaar leest. Het zijn overigens met name juist die gasten die zichzelf niet voorstellen, die daar de ruis creeren. Jammer!
Inderdaad: 3 persoonlijke posten van 3 serieuze posters. Mooi toch? En overzichtelijk...quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dan blijven er maar 3 posten over.![]()
Als je altijd dat consequente gedoe zou doen, zouden we het jaren na dato niet nog steeds over het legendarische bankstel hebben gehadquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:20 schreef SmeerCaas het volgende:
Sommige mensen (waaronder ik ook) zwerven hier al maanden rond. Het idee m.b.t. dit topic: De Gouden Kooi kijkers smoelenboek... kan ik me daarom goed voorstellen. Je wilt af en toe best eens weten wie achter die nick zit die je al honderd keer voorbij hebt zien komen. Helaas zit dat topic vol met non-profielen, discussies en ander off topic gezwam. Mogen die aub eruit worden verwijderd? Als je al de behoefte voelt om iets van jezelf te delen, wordt dat gevoel om zeep geholpen als je het commentaar leest. Het zijn overigens met name juist die gasten die zichzelf niet voorstellen, die daar de ruis creeren. Jammer!
Ik tweemaal daags op doktersvoorschrift.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Adieu Gert! Ik zal je elke dag een PM sturen!![]()
![]()
Doe jij ook gedichtjes?quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik tweemaal daags op doktersvoorschrift.![]()
Terug rijmt toch helemaal niet op mod.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe jij ook gedichtjes?![]()
Lieve Gert, jij gekke mod
Reis af naar een ander land.
Kom je snel weer bij ons terug
En denk om je zonnebrand.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Terug rijmt toch helemaal niet op mod.
Of hoort dat zo.
Dat vroeg ik me ook af?quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Terug rijmt toch helemaal niet op mod.
Of hoort dat zo.
Da's een gevoelskwestie.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Wtf! Sinds wanneer moeten alle zinnen rijmen!?
quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Blauwe Gertje gaat op reis
Met het vliegtuig naar de zon
Talitha en Peter zijn niet wijs
Ik wou dat ik fucking modden kon![]()
Avonne was sneller dan het lichtquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:47 schreef Prospera het volgende:
Modjes: kan deze TT [SC # 94] 2 tongue or not 2 tongue
veranderd in [SC # 94] 2 tongue or not 2 tongue ?
Was de [SC # 94] vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |