Het ging mij meer om het feit dat iemand niet snapte dat die uitdrukking niet kon, en kennelijk niet op de hoogte is van de geschiedenis (van oa Nederland) en ook niet schijnt te weten dat die vergelijking nog steeds gemaakt wordt door racisten en daardoor gewoon not done is.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Het enige wat mij stoort is dat het van 2 kanten steeds opgerakeld wordt. "Wij" gebruiken de "woorden" soms, maar "zij" halen het verleden ook steeds terug... vroeger vroeger vroeger..... en blijven "ons" aanspreken op acties van mensen waar wij niks mee te maken hebben en die wij afkeuren.
(en weer kom ik er niet uit)
Ik vind al die benamingen van Eric die je net noemt net zo fout maar om dan maar even heel kort door de bocht te gaan...quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:40 schreef cindy10 het volgende:
wrm is het wel rasicme als huub bv aap zegt...(oke,de geschiedenis,en iemand aanvallen op uiterlijk...).
maar wrm vliegt niemand in de fik als eric uitgemaakt word voor vieze flikker,aidslijder,cokesnuiver etc etc?
daarbij iemand met rood haar een beugel en een brilletje,word ook uitgescholden(en heeft vast ook een lange geschiedenis met gepest worden.)![]()
Done!quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Welk liev modje doet even TT van [SC # 69] 2 Soixante-neuf or not 2 Soixante-neuf veranderen in:
[SC # 69] 2 Soixante-neuf or not 2 Soixante-neuf
![]()
![]()
![]()
Je bent de lievste, mooiste, beste meest sexy moderator!quote:
donequote:Op donderdag 17 mei 2007 01:29 schreef Disana het volgende:
[COS # 1462] Nog een ijsje dan
Deze mag dicht
Anders stuur je er nog even een PM achteraan om haar te bedanken.quote:
Dat zou ik nooit doen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Anders stuur je er nog even een PM achteraan om haar te bedanken.
Wat wil je doen dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:06 schreef kleinzusje het volgende:
Beste moderators
Mogen de updates ook wat minder objectief zijn? Ik schrijf en cap graag, maar ben wat terughoudend in het posten omdat ik mij moeilijk aan de zeer strenge regels kan houden![]()
Kots smileys niet direct, dacht meer aan knipoogjes, lachicoontjes en hier en daar een boosplaatje. Verder een beetje ( heel klein beetje) door laten schemeren dat ik een voorkeur heb of iemand wat scheel vindt kijken.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:09 schreef APK het volgende:
[..]
Wat wil je doen dan?
Kotssmileys plaatsen?
Of gewoon een partij bij elkaar gelogen onzin in het topic plempen?
Moet heel af en toe wel kunnen als je het mij vraagt, als je er maar duidelijk bij zet dat het jouw mening is....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 03:51 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Kots smileys niet direct, dacht meer aan knipoogjes, lachicoontjes en hier en daar een boosplaatje. Verder een beetje ( heel klein beetje) door laten schemeren dat ik een voorkeur heb of iemand wat scheel vindt kijken.
Dat dan weer welquote:Op vrijdag 18 mei 2007 04:15 schreef soylent het volgende:
Ik heb de updates liever wat objectiever. Een beetje de bewoners afplassen mag best. Maar een update schrijf je meestal toch voor een breed publiek, dus echte pro- of anti-bewoner propaganda hoort er niet in thuis. Dat is meer voor de COS of de miljonairtopics.
Had je te veel gezopenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 04:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Moet heel af en toe wel kunnen als je het mij vraagt, als je er maar duidelijk bij zet dat het jouw mening is....
En nee ik ben niet blauw voordat je daar weer over begint![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:06 schreef kleinzusje het volgende:
OK, ik probeer in mijn caps wat subjectief te zijn en in mijn teksten totaal neutraal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |