Huub wil van Lieke af zonder dat hij er schuld aan heeftquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:13 schreef F04 het volgende:
Huub hoopt dat Hedda komt.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:17 schreef Kaleddis het volgende:
Ik wil als troost nog wel een nieuwe lekkere vent erin vanavond, en nee, geen Mitch (die praat zo sloom, dat gaat snel vervelen.)
Eric wilde graag een lesbienne gaf hij net al te kennenquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:17 schreef Kaleddis het volgende:
Ik wil als troost nog wel een nieuwe lekkere vent erin vanavond, en nee, geen Mitch (die praat zo sloom, dat gaat snel vervelen.)
Ik heb toch vanaf het begin al het gevoel dat Mitch niet vies is van de mannenliefde.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:17 schreef Kaleddis het volgende:
Nee, Nicolaas was lekker actief!quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:17 schreef Kaleddis het volgende:
Ik ook en ik heb gezien dat hij een keer aan de kont van Eric zatquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb toch vanaf het begin al het gevoel dat Mitch niet vies is van de mannenliefde.
Laat dat actief maar achterwegenquote:
Briefjes ophangen is een teken van angst en dus zwakte. Niks humor, hij schijt in z'n broek die Jaap...(hij roept niet voor niets honderd keer dat hij dit of dat met schijt gaat insmeren) het is een angsthaas die zijn eigen smerigheid gebruikt om overwicht te verkrijgen..daar is hij mee begonnen als kleuter ( toen smeerde hij vast zijn bed en muur vol met schijt) en dat doet hij nu nog....ga toch weg met je humor...quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:05 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ehm..humor?en weghalen ben je gek ofzo? tart Jaap niet!
Volgens mij is het gewoon "Mission completed!"quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:18 schreef F04 het volgende:
De stokomotief is verslagen.
Nee, daarom is het ook niet eerrrruuugggg dat hij weggaat. Wel jammer van het uitzichtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |