volgens mij zijn alle vragen beantwoord.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:26 schreef soylent het volgende:
De streamers geven geen antwoord op vragen in [DGK] Vraag het een Streamer . Kan hier wat aan gedaan worden, SVP?
Ik vind wel dat deze posten niet mee mogen tellen voor de stats.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:32 schreef APK het volgende:
Ik weet niet hoe hij het doet, maar hulde voor Soylent!
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:40 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind wel dat deze posten niet mee mogen tellen voor de stats.![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:44 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je trouwens een link naar een goed wurgseks topic op fok?
Ik ben nog bezig toegang te krijgen in het Keldertje.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:44 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je trouwens een link naar een goed wurgseks topic op fok?
Het hoort niet in dit topic -hoewel de TT anders doet geloven- maar ik heb in het verleden goede ervaringen opgedaan met hetgeen ik van Peter wilde weten.quote:
Moet je daar even vragen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:47 schreef Peter6000 het volgende:
Ik mis trouwens nog wel een aantal verhaaltjes in het smoelenboek.
Ik neem hem voortaan wel mee als ik een COS open (zie 1476).quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:26 schreef soylent het volgende:
De streamers geven geen antwoord op vragen in [DGK] Vraag het een Streamer . Kan hier wat aan gedaan worden, SVP?
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik neem hem voortaan wel mee als ik een COS open (zie 1476].
Geklets, ik heb alleen een haakje veranderd omdat ik zelf mijn woorden niet zag staan (jij dus wel).quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:10 schreef APK het volgende:
[..]
Edit:
Edit 2: Disana's post was inmiddels veranderd.
Als die meneer voor Eric nog komt, is het een optie er Kringspiergesprek van te maken, en dat het dan gewoon een later topic is.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:17 schreef Disana het volgende:
[COS # 1478] Kringgesprek
Te laat dus moet dicht.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:17 schreef Disana het volgende:
Geklets, ik heb alleen een haakje veranderd omdat ik zelf mijn woorden niet zag staan (jij dus wel).
Ik zag ze alleen in jouw quote. Weird science.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:26 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zag idd de -veranderde- woorden niet staan.
Neuh.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:28 schreef Disana het volgende:
Ik zag ze alleen in jouw quote. Weird science.
Alweer mis, want daar zat ik en toen zag ik mijn woorden nog wel. Jij quootte mijn niet ge-editte tekst. Pas daarna heb ik een haakje in een ander haakje veranderd waardoor ik mijn tekst ook zag. En nou is 't genoegquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:33 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh.
Gewoon even op 'preview' klikken voor je op 'invoeren' klikt.
Done! Maar alleen als nalees-topic, anders ontstaan er 2 COS-reeksen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:43 schreef APK het volgende:
[DGK] Villa Vandaag Updates #1
Mag dit topic sticky?
En dan -wmb- het liefst zonder reacties, aangezien de nieuwsberichten automatisch gegenereerd worden en het lijkt of er niet gereageerd wordt.
Mooi script van soylent om op de hoogte te blijven van wat ze op de DGK site zeggen!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |