Geen idee; ik zie niemand online die recent ook streamverslagen heeft geschreven.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ben je de enige die er last van heeft?
!?
Dat dacht ik ook al, maar ik wil toch wel graag weten wat er mis is; Gert wist het blijkbaar niet anders had hij vast wel geantwoord.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Er zit niets anders op dan voortaan perfecte streamverslagen schrijven.
!?
Misschien zit Gert lekker te eten?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al, maar ik wil toch wel graag weten wat er mis is; Gert wist het blijkbaar niet anders had hij vast wel geantwoord.
En Jappie, ik heb de foto's!![]()
Mocht het je niet ontrieven...urm uh...wellekuh fotoowsquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al, maar ik wil toch wel graag weten wat er mis is; Gert wist het blijkbaar niet anders had hij vast wel geantwoord.
En Jappie, ik heb de foto's!![]()
Ik heb ze ook binnen, thxquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mocht het je niet ontrieven...urm uh...wellekuh fotoows
Dat laatste vind ik echt niet kunnen voor een mod als er een lampje staat ipv een andere weloverwogen PIquote:
Volgens mij is het iets vrouwgerelateerds.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:40 schreef Disana het volgende:
Dat dacht ik ook al, maar ik wil toch wel graag weten wat er mis is.
ik weet ook niet wat er aan de hand is.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Dag Disana,quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:16 schreef Disana het volgende:
Is mijn streamverslag over de extensions van Amanda op slot gezet?
Ik kan het niet meer editen.
Correctie: Ik zie dat ik in Streamverslagen niets meer kan editen.
Tuinfluiter en Avonne, wat apart, dat wist ik dus helemaal niet. Ik had mijn 'extensions' stukje gisteren nog aangevuld, en vandaag kon het niet meer; toen zag ik ook pas dat de rest ook op slot zat.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:09 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dag Disana,
Het gaat om het streamverslag van Amanda en extensions, dinsdag 15 mei.
15 mei schreef ik ook bij streamverslagen,
je kan zien dat dit edit-blokje ook bij mij weg is.
Bij het streamverslag vannacht ,
kan ik nog wel veranderen,
over drie dagen ook niet meer,
dan gaat dat blokje weg en kun je niet meer veranderen.
Zoals ik het nu begrijp, is het normaal dat (alleen?) streamverslagen na een aantal dagen op slot gaan. Dus dan hoeven we niet verder te experimenteren. Bedankt voor het meedenken!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:22 schreef kleinzusje het volgende:
Disana het is gelukt ( bij mij dat is)
Geef me anders even jouw wachtwoord, dan log ik voor je in en probeer het opnieuw
Lieve schat, ik kom bijna niet meer in de COS en kijk bijna geen streams. Er zijn veel nieuwe cossers die nooit een stapje wagen buiten dit topic. Misschien is het een idee om daar reclame te maken ? Zij weten alles ( denken ze) maar wees wel gewaarschuwd, sommigen zijn erg emotioneelquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:26 schreef soylent het volgende:
De streamers geven geen antwoord op vragen in [DGK] Vraag het een Streamer . Kan hier wat aan gedaan worden, SVP?
tjek: updates ookquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoals ik het nu begrijp, is het normaal dat (alleen?) streamverslagen na een aantal dagen op slot gaan. Dus dan hoeven we niet verder te experimenteren. Bedankt voor het meedenken!
Dat is het idd.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:14 schreef Disana het volgende:
Zoals ik het nu begrijp, is het normaal dat (alleen?) streamverslagen na een aantal dagen op slot gaan. Dus dan hoeven we niet verder te experimenteren. Bedankt voor het meedenken!
Dan zit er toch niks anders op dan haar mod te makenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:43 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is het idd.
Je kunt maximaal 24 uur later iets editten.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan zit er toch niks anders op dan haar mod te maken
Als het nu even kon... ik heb de COS verkeerd genummerdquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan zit er toch niks anders op dan haar mod te maken
volgens mij zijn alle vragen beantwoord.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:26 schreef soylent het volgende:
De streamers geven geen antwoord op vragen in [DGK] Vraag het een Streamer . Kan hier wat aan gedaan worden, SVP?
Ik vind wel dat deze posten niet mee mogen tellen voor de stats.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:32 schreef APK het volgende:
Ik weet niet hoe hij het doet, maar hulde voor Soylent!
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:40 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind wel dat deze posten niet mee mogen tellen voor de stats.![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:44 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je trouwens een link naar een goed wurgseks topic op fok?
Ik ben nog bezig toegang te krijgen in het Keldertje.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:44 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je trouwens een link naar een goed wurgseks topic op fok?
Het hoort niet in dit topic -hoewel de TT anders doet geloven- maar ik heb in het verleden goede ervaringen opgedaan met hetgeen ik van Peter wilde weten.quote:
Moet je daar even vragen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:47 schreef Peter6000 het volgende:
Ik mis trouwens nog wel een aantal verhaaltjes in het smoelenboek.
Ik neem hem voortaan wel mee als ik een COS open (zie 1476).quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:26 schreef soylent het volgende:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik neem hem voortaan wel mee als ik een COS open (zie 1476].
Geklets, ik heb alleen een haakje veranderd omdat ik zelf mijn woorden niet zag staan (jij dus wel).quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:10 schreef APK het volgende:
[..]
Edit:
Edit 2: Disana's post was inmiddels veranderd.
Als die meneer voor Eric nog komt, is het een optie er Kringspiergesprek van te maken, en dat het dan gewoon een later topic is.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:17 schreef Disana het volgende:
[COS # 1478] Kringgesprek
Te laat dus moet dicht.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:17 schreef Disana het volgende:
Geklets, ik heb alleen een haakje veranderd omdat ik zelf mijn woorden niet zag staan (jij dus wel).
Ik zag ze alleen in jouw quote. Weird science.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:26 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zag idd de -veranderde- woorden niet staan.
Neuh.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:28 schreef Disana het volgende:
Ik zag ze alleen in jouw quote. Weird science.
Alweer mis, want daar zat ik en toen zag ik mijn woorden nog wel. Jij quootte mijn niet ge-editte tekst. Pas daarna heb ik een haakje in een ander haakje veranderd waardoor ik mijn tekst ook zag. En nou is 't genoegquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:33 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh.
Gewoon even op 'preview' klikken voor je op 'invoeren' klikt.
Done! Maar alleen als nalees-topic, anders ontstaan er 2 COS-reeksen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:43 schreef APK het volgende:
[DGK] Villa Vandaag Updates #1
Mag dit topic sticky?
En dan -wmb- het liefst zonder reacties, aangezien de nieuwsberichten automatisch gegenereerd worden en het lijkt of er niet gereageerd wordt.
Mooi script van soylent om op de hoogte te blijven van wat ze op de DGK site zeggen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |