abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48977037
lukt het je niet om 24/7 te kijken naar de streams? geen nood!
er is altijd wel een streamer die gezien heeft wat jij gemist hebt.

stel hier je vraag en op vrijwillige basis kan een streamer die op dat moment wel keek
jouw vraag wellicht beantwoorden.

- stel je een vraag?
formuleer je vraag kort en krachtig en heb geduld!

nb.
maak je vraag dikgedrukt en stel alleen duidelijke & concrete vragen:
  • fout: wat gebeurde er vorige week? (te vaag!)
  • fout: wat vonden jullie van brian zijn gitaarles? (vraag niet naar meningen!)
  • goed: wat zei natasia tijdens het ontbijt tegen brian over het sporten? (duidelijke vraag)

- je vraag werd beantwoord?
    ga geen discussie aan hier. het doel is een neutrale beantwoording
    over iets dat jezelf niet hebt kunnen zien. discussies worden elders gevoerd.

- je vraag werd niet beantwoord?
    tja... dan heb je pech. aandringen zal geen nut hebben. je kunt alleen hopen dat een streamer
    de tijd en moeite neemt om jouw vraag even te beantwoorden.

- beantwoord je een vraag?
  • begin eerst met (een gedeelte van) de vraag en de naam van de vraagsteller
  • gebruik bij voorkeur quotes waarin je de vraag herhaalt.
  • verkondig niet je mening maar alleen feiten en je waarneming.
  • beantwoord de vraag zo neutraal mogelijk.
  • ga in dit topic geen discussie aan.

********************************************************************************************************
    gelieve in dit topic niet te slowchatten en/of discussieren en lees de tips hierboven! dank u.
    ********************************************************************************************************

[ Bericht 1% gewijzigd door SmeerCaas op 05-05-2007 10:13:57 ]
  • pi_48977243
    [voorbeeldje]

hoe werd lieke, die gisteravond als bewoner in dgk erbij kwam,
    vanmorgen door palma als eerste begroet?

[ Bericht 2% gewijzigd door avonne op 05-05-2007 02:40:39 ]
      donderdag 3 mei 2007 @ 20:11:48 #3
    6941 APK
    Factual, I think.
    pi_48977398
    goed topic, maar ik vrees dat de meeste mensen die streams kijken niet buiten de cos komen.
    Who the fuck can sleep with all this shit going on?
    pi_48977499
    dan trap ik maar af

bij wie is lieke nou wel geliefd en bij wie niet? en heeft lieke al met huub gesproken over hoe verder? heeft lieke ook iets gezegd over de bef actie tussen huub en amanda?
    hardcoholic
    pi_48978734
    quote:
    op donderdag 3 mei 2007 20:14 schreef ferdii het volgende:
    dan trap ik maar af

bij wie is lieke nou wel geliefd en bij wie niet? en heeft lieke al met huub gesproken over hoe verder? heeft lieke ook iets gezegd over de bef actie tussen huub en amanda?
    je eerste vraag:bij wie is lieke geliefd en bij wie niet?
    lieke is geliefd bij huub.
    eric doet alsof hij haar wel leuk vind (weet niet of dat zo is) en ze hebben een pact gesloten. (dus we krijgen idnerdaad hel)
    natasia vind haar maar niets en probeert amanda daar ook van te overtuigen. maar amanda trekt toch naar haar toe (alleen zit lieke continu bij hel) . ik denk dat amanda en lieke best wel vriendinnen kunnen worden (in het huis dan)
    ze heeft nauwelijks contact met brian en jaap tot nu toe.

p.s ja lieke heeft wel met huub gesproken hoe verder maar meer over de strategie in huis. ze waren iig erg close vandaag.

je tweede vraag weet ik het antwoord niet op.

goed idee dit topic.

[ Bericht 4% gewijzigd door itsme op 03-05-2007 21:19:47 ]
    pi_48980028
    quote:
    op donderdag 3 mei 2007 20:07 schreef smeercaas het volgende:
    [voorbeeldje]

hoe werd lieke, die gisteravond als bewoner in dgk erbij kwam,
    vanmorgen door palma als eerste begroet?
    eerste contact tussen palma en lieke ging zo:
    ik weet niet of dat het eerste moment was wat ik zag op de streams maar ik dacht van wel.
    lieke kwam naar de keuken waar iedereen aan de ontbijt tafel zat.

palma had zwaar de pest in maar probeerde dat niet te laten blijken.
    ze zei ook dat ze al wist dat lieke er in zou komen.

lieke vroeg eerst om een kop koffie of iets dergelijks. ze zei er snel alsjebleift bij en palma ging het halen.
    even later vroeg lieke aan palma die een glas water voor haar ging pakken of ze ook een schoon mes wilde mee nemen . dat was de druppel ..... palma werd razend. waarom had ze een nieuw mes nodig. lieke omdat op haar oude mes filet american zat enz e wilde haar eitje tikken cq eten.

dat was wat ik zag. later was palma foetsie
    pi_48982840
    wat is de reden dat huub jaap er niet uit heeft gestemd bij de laatste stemronde, ondanks dat brian al had gezegd dat jaap er uit moest?
    pi_48984237
    quote:
    op donderdag 3 mei 2007 22:15 schreef flubberdewups het volgende:
    wat is de reden dat huub jaap er niet uit heeft gestemd bij de laatste stemronde, ondanks dat brian al had gezegd dat jaap er uit moest?
    het is niet het plan van huub maar van de redaktie. huub is gewoon de sjaak gemaakt door achter. als huub nu nog net doet alsof het allemaal spontaan gebeurd dan is hij pas echt dom.

achter heeft bepaald dat huub dit moest doen heeft vervolgens brian geholpen door te vertellen dat huub jaap er wel in ging houden en zo stond huub alleen.

brian ging niet voor niets als laatste zn stem uitbrengen waarschijnlijk.

het lijkt mij duidelijk, brian zou zelf jaap er nooit uitgestemd hebben als hij niet wist dat huub hem erin zou houden.

(stukje van marky)
      donderdag 3 mei 2007 @ 22:50:39 #9
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_48984505
    quote:
    op donderdag 3 mei 2007 22:44 schreef mootie het volgende:

[..]

het is niet het plan van huub maar van de redaktie. huub is gewoon de sjaak gemaakt door achter. als huub nu nog net doet alsof het allemaal spontaan gebeurd dan is hij pas echt dom.

achter heeft bepaald dat huub dit moest doen heeft vervolgens brian geholpen door te vertellen dat huub jaap er wel in ging houden en zo stond huub alleen.

het lijkt mij duidelijk, brian zou zelf jaap er nooit uitgestemd hebben als hij niet wist dat huub hem erin zou houden.

(stukje van marky)
    dit corrigeer ik even. ik denk niet dat huub jaap er in moest houden. ik denk dat het echt een plan was van huub om zo closer met jaap te worden (en hem van brian los te weken). brian had jaap er nooit uitgestemd, want zonder jaap heeft brian nog maar 1 backup. maar brian heeft vanmiddag al van de redactie gehoord dat huub jaap er niet uit stemt.
    My soul is painted like the wings of butterflies
      vrijdag 4 mei 2007 @ 03:03:21 #10
    798 voyeur
    bemoeit zich
    pi_48991375
    ik lees regelmatig over producente deboha flens' invloed op, dan wel bemoeienis met het programma. ian n_nick schreef daarop dat dit regelmatig op de streams te zien was. heeft zij zich ooit rechtstreeks op de streams geuit?
    Here we are now, entertain us.
    pi_49027968
    wat is er met diana gebeurd, was het verhaal dat ze ziek was gelogen?

[ Bericht 4% gewijzigd door avonne op 05-05-2007 02:40:16 ]
      Moderator zaterdag 5 mei 2007 @ 02:10:49 #12
    1025 crew  Armani XL
    Taggen heeft geen zin
    pi_49028040
    quote:
    op zaterdag 5 mei 2007 02:06 schreef easysatellite het volgende:
    wat is er met diana gebeurd, was het verhaal dat ze ziek was gelogen?
    staat 3 topics hieronder:

wat is er met diane gebeurd?
    Don't be surprised what the night brings.
    When you search the dark, you get dark things.
    Wat wij kijken
      zaterdag 5 mei 2007 @ 02:11:06 #13
    130385 HiDiHo
    hdhmedia.online
    pi_49028044
    is jaap echt weg ?

[ Bericht 16% gewijzigd door avonne op 05-05-2007 02:40:05 ]
    Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
    Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
      zaterdag 5 mei 2007 @ 02:25:47 #14
    167977 DGK_Tegengas
    Filmpjes, moet geen uren duren
    pi_49028216
    leuk topic, bedankt !!

1. heeft natasia haar eerste uurtje auto-rijden al eens gehad ??
    2. waarom zijn die acteer-lessen gestopt ??

[ Bericht 2% gewijzigd door avonne op 05-05-2007 02:39:54 ]
    .
    pi_49028368
    (
    quote:
    op zaterdag 5 mei 2007 02:25 schreef dgk_tegengas het volgende:
    leuk topic, bedankt !!

1. heeft natasia haar eerste uurtje auto-rijden al eens gehad ??
    nee
    danwel naar keuze

acteerlessen... geen idee.

(ik heb een aantal vragen bold gemaakt, in de hoop dat het wat meer er uit springt)
      zaterdag 5 mei 2007 @ 02:47:45 #16
    162917 tuinfluiter
    Ene FOK!ker is de andere niet.
    pi_49028505
    quote:
    op donderdag 3 mei 2007 22:50 schreef scanman01 het volgende:

brian had jaap er nooit uitgestemd, want zonder jaap heeft brian nog maar 1 backup. maar brian heeft vanmiddag al van de redactie gehoord dat huub jaap er niet uit stemt.
    (een paar uren voor de stemming)
    brian:ik ben niet bang om iemand los te laten.
    natasia: okay.
    brian: maar ik weet echt nog niet wat ik ga doen.

p.s. het lag weer zo voor de hand, dat brian ,
    jaap erin zou houden met alle blalalala tijdens de stemming,
    vermoedelijk in overleg met de redactie heeft huub het spannender
    mogen maken en was brian op de hoogte dat jaap er toch wel in zou blijven.
      zondag 6 mei 2007 @ 18:17:25 #17
    1585 itsme
    Chaoot!
    pi_49069454
    quote:
    op donderdag 3 mei 2007 22:44 schreef mootie het volgende:

[..]

(stukje van marky)
    precies.
    pi_49138703
    volgens de streamverslagen op de dgk-site heeft lieke huub na die tijd op zijn stemgedrag aangesproken. huub zei dat hij jaap erin had gehouden omdat hij dacht dat het een setup was. en als brian jaap erin zou houden zij voor altijd "vriendjes" zouden zijn.

is lieke klakkeloos in deze uitleg getrapt ? want huub mocht toch na brian stemmen. dus huub wist toch al dat het geen setup was en kon jaap er toch zo uitkicken ?
    /)__/) This is Bunny.
    (='.'=) Copy and paste Bunny into your signature
    (")_(") to help her gain world domination...
    pi_49139869
    o, en nog eentje:
    die avond dat brian en natasia ergens anders zijn gaan slapen (nadat brian amanda en huub heeft betrapt), zijn er die avond door huub diverse klappen uitgedeeld aan brian ?
    /)__/) This is Bunny.
    (='.'=) Copy and paste Bunny into your signature
    (")_(") to help her gain world domination...
      Moderator dinsdag 8 mei 2007 @ 13:15:07 #20
    819 crew  Gert
    spreekt voor zich
    pi_49140169
    quote:
    op dinsdag 8 mei 2007 13:08 schreef melissaatje007 het volgende:
    o, en nog eentje:
    die avond dat brian en natasia ergens anders zijn gaan slapen (nadat brian amanda en huub heeft betrapt), zijn er die avond door huub diverse klappen uitgedeeld aan brian ?
    hier zul je geen eenduidig antwoord op krijgen. de een noemt het "veegjes over de wang", de ander noemt het " klappen".
    ik denk wel dat je kunt stellen dat huub een paar keer vrij hard, met vlakke hand, richting brian heeft geslagen, onmiddelijk nadat hij door brian -ook vrij hard- aan zijn haren was getrokken.
    "Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
      dinsdag 8 mei 2007 @ 15:32:19 #21
    2018 PC eend
    relativist
    pi_49145986
    quote:
    op dinsdag 8 mei 2007 13:15 schreef gert het volgende:

[..]

hier zul je geen eenduidig antwoord op krijgen. de een noemt het "veegjes over de wang", de ander noemt het " klappen".
    ik denk wel dat je kunt stellen dat huub een paar keer vrij hard, met vlakke hand, richting brian heeft geslagen, onmiddelijk nadat hij door brian -ook vrij hard- aan zijn haren was getrokken.
    eerst de veegjes op de wang, dan trekt brian aan zijn haar en toen haalde huub uit.
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
      Moderator dinsdag 8 mei 2007 @ 15:36:03 #22
    819 crew  Gert
    spreekt voor zich
    pi_49146143
    quote:
    op dinsdag 8 mei 2007 15:32 schreef pc eend het volgende:

[..]

eerst de veegjes op de wang, dan trekt brian aan zijn haar en toen haalde huub uit.
    met de toevoeging dat bij het trekken aan het haar de grens werd overschreden van het bewust iemand pijn willen doen, en dat het "uithalen" met de vlakke hand was en met natasia er tussen. ("uithalen" klinkt m.i. iet te veel als: met de vuist vol op iemand inslaan, en daarvan was geen sprake).

dit bedoelde ik dus, melissa " license to kill"
    "Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
    pi_49150048
    wat was de aanleiding dat lieke melissa een hoer noemde?
    pi_49155374
    quote:
    op dinsdag 8 mei 2007 17:04 schreef tino_flo het volgende:
    wat was de aanleiding dat lieke melissa een hoer noemde?
    lieke was in gesprek met natasia. volgens mij was het bedoeld als "typecasting" in de trand van "ze vervult hier de rol van verleidelijke vrouw"

dat het escaleerde komt omdat lieke niet in staat is om simpelweg "sorry" of "dat vind ik nou eenmaal" te zeggen, en het daar bij te laten. ze begon melissa uit te leggen waarom ze dat vond (uiterlijk en zo) wat het alleen maar erger maakte. en daarna tegen huub bleef ze ook maar doorgaan en doorgaan met zichzelf verdedigen, waardoor het eigenlijk alleen maar erger werd. (hetzelfde recept gisteren t.a.v. amanda)
    pi_49156242
    is de ruzie van eric en huub die vandaag in de uitzending plaatsvind maar tijdelijk ?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')