je eerste vraag:bij wie is lieke geliefd en bij wie niet?quote:op donderdag 3 mei 2007 20:14 schreef ferdii het volgende:
dan trap ik maar af
bij wie is lieke nou wel geliefd en bij wie niet? en heeft lieke al met huub gesproken over hoe verder? heeft lieke ook iets gezegd over de bef actie tussen huub en amanda?
eerste contact tussen palma en lieke ging zo:quote:op donderdag 3 mei 2007 20:07 schreef smeercaas het volgende:
[voorbeeldje]
hoe werd lieke, die gisteravond als bewoner in dgk erbij kwam,
vanmorgen door palma als eerste begroet?
het is niet het plan van huub maar van de redaktie. huub is gewoon de sjaak gemaakt door achter. als huub nu nog net doet alsof het allemaal spontaan gebeurd dan is hij pas echt dom.quote:op donderdag 3 mei 2007 22:15 schreef flubberdewups het volgende:
wat is de reden dat huub jaap er niet uit heeft gestemd bij de laatste stemronde, ondanks dat brian al had gezegd dat jaap er uit moest?![]()
dit corrigeer ik even. ik denk niet dat huub jaap er in moest houden. ik denk dat het echt een plan was van huub om zo closer met jaap te worden (en hem van brian los te weken). brian had jaap er nooit uitgestemd, want zonder jaap heeft brian nog maar 1 backup. maar brian heeft vanmiddag al van de redactie gehoord dat huub jaap er niet uit stemt.quote:op donderdag 3 mei 2007 22:44 schreef mootie het volgende:
[..]
het is niet het plan van huub maar van de redaktie. huub is gewoon de sjaak gemaakt door achter. als huub nu nog net doet alsof het allemaal spontaan gebeurd dan is hij pas echt dom.
achter heeft bepaald dat huub dit moest doen heeft vervolgens brian geholpen door te vertellen dat huub jaap er wel in ging houden en zo stond huub alleen.
brian ging niet voor niets als laatste zn stem uitbrengen waarschijnlijk.
het lijkt mij duidelijk, brian zou zelf jaap er nooit uitgestemd hebben als hij niet wist dat huub hem erin zou houden.
(stukje van marky)
staat 3 topics hieronder:quote:op zaterdag 5 mei 2007 02:06 schreef easysatellite het volgende:
wat is er met diana gebeurd, was het verhaal dat ze ziek was gelogen?
neequote:op zaterdag 5 mei 2007 02:25 schreef dgk_tegengas het volgende:
leuk topic, bedankt !!
1. heeft natasia haar eerste uurtje auto-rijden al eens gehad ??
(een paar uren voor de stemming)quote:op donderdag 3 mei 2007 22:50 schreef scanman01 het volgende:
brian had jaap er nooit uitgestemd, want zonder jaap heeft brian nog maar 1 backup. maar brian heeft vanmiddag al van de redactie gehoord dat huub jaap er niet uit stemt.
precies.quote:op donderdag 3 mei 2007 22:44 schreef mootie het volgende:
[..]
het is niet het plan van huub maar van de redaktie. huub is gewoon de sjaak gemaakt door achter. als huub nu nog net doet alsof het allemaal spontaan gebeurd dan is hij pas echt dom.
achter heeft bepaald dat huub dit moest doen heeft vervolgens brian geholpen door te vertellen dat huub jaap er wel in ging houden en zo stond huub alleen.
brian ging niet voor niets als laatste zn stem uitbrengen waarschijnlijk.
het lijkt mij duidelijk, brian zou zelf jaap er nooit uitgestemd hebben als hij niet wist dat huub hem erin zou houden.
(stukje van marky)
hier zul je geen eenduidig antwoord op krijgen. de een noemt het "veegjes over de wang", de ander noemt het " klappen".quote:op dinsdag 8 mei 2007 13:08 schreef melissaatje007 het volgende:
o, en nog eentje:
die avond dat brian en natasia ergens anders zijn gaan slapen (nadat brian amanda en huub heeft betrapt), zijn er die avond door huub diverse klappen uitgedeeld aan brian ?
eerst de veegjes op de wang, dan trekt brian aan zijn haar en toen haalde huub uit.quote:op dinsdag 8 mei 2007 13:15 schreef gert het volgende:
[..]
hier zul je geen eenduidig antwoord op krijgen. de een noemt het "veegjes over de wang", de ander noemt het " klappen".
ik denk wel dat je kunt stellen dat huub een paar keer vrij hard, met vlakke hand, richting brian heeft geslagen, onmiddelijk nadat hij door brian -ook vrij hard- aan zijn haren was getrokken.
met de toevoeging dat bij het trekken aan het haar de grens werd overschreden van het bewust iemand pijn willen doen, en dat het "uithalen" met de vlakke hand was en met natasia er tussen. ("uithalen" klinkt m.i. iet te veel als: met de vuist vol op iemand inslaan, en daarvan was geen sprake).quote:op dinsdag 8 mei 2007 15:32 schreef pc eend het volgende:
[..]
eerst de veegjes op de wang, dan trekt brian aan zijn haar en toen haalde huub uit.
lieke was in gesprek met natasia. volgens mij was het bedoeld als "typecasting" in de trand van "ze vervult hier de rol van verleidelijke vrouw"quote:op dinsdag 8 mei 2007 17:04 schreef tino_flo het volgende:
wat was de aanleiding dat lieke melissa een hoer noemde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |