Echt waar joh?quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:57 schreef schatje het volgende:
Wat ik van de cossen heb begrepen is dat ze alles bij elkaar heeft gelogen en daarom niet meer komt.
Huh?quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:00 schreef BrauN het volgende:
Hetzelfde als met James Brown.
quote:CINDY SCHRAM zei om 14:12 op 10 APRIL 2007
Ongelovelijk, deze mevrouw heeft absoluut geen ****. Ik ken haar persoonlijk. Ze heeft zware schulden, misschien probeert ze via deze weg aan geld te komen. Banen kan ze niet houden, 2 maanden geleden was ze lichamelijk ziek vanwege "Borderline" (vreemd), in ieder geval zou Borderline dit vage verhaal verklaren, wat vreselijk om zo'n ziekte te gebruiken om aandacht te krijgen, bah.
Cossenquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:57 schreef schatje het volgende:
Wat ik van de cossen heb begrepen is dat ze alles bij elkaar heeft gelogen en daarom niet meer komt.
Stink Varka noemen ze naar altijd op nl.politiekquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:35 schreef Egbert1972 het volgende:
Klinkt als een gevalletje "Tara Singh Varma".
Tara Singh Pharmaquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:35 schreef Egbert1972 het volgende:
Klinkt als een gevalletje "Tara Singh Varma".
Het blijft vreemd dat je de bewoners -die 24/7 voor haar klaar zouden staan- er niet meer over hoort.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:38 schreef scanman01 het volgende:
Zo'n bericht van één persoon die schrijft dat ze Diane kent en dat het gelogen is zegt me helemaal niets. Ik kan me niet voorstellen dat iemand over zoiets gaat liegen op TV. Iedereen uit haar buurt gaat dat zien en horen en dan heeft ze echt geen leven meer en haar kinderen ook niet. Dus ik ga er absoluut vanuit dat het wél zo is en mensen die roepen dat ze loopt te liegen moeten eerst maar eens met echte bewijzen komen voordat ze zoiets als 'waar' hier neerplanten. Maar ja, zo gaat dat op FOK... dat is waar
http://www.xs4all.nl/~rec/exorcist.jpgquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:15 schreef LoveProfusion het volgende:
Eric en Sylvia wilden Diana bellen, Dat mocht niet van de redactie.
Er is gezegd dat er door een familielid naar de redactie is gebeld na de uitzending, Diana zou namelijk geestelijk niet in orde zijn --> Schrizofreen en gelooft in haar eigen ziekte.
Dat meen ik mij ook te herinneren ja. Toen ze de eerste uitslag hoorden ofzo.. Toen kwam zij zelf niet aan de tel. toch?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:25 schreef Soury het volgende:
Lijkt me sterkt ze hebben toch ook haar moeder gesproken over Diana's ziekte of ben ik weer es danig in de war. Is niet erg kies om hierover te speculeren zonder bewijs![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |