abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 mei 2007 @ 17:28:49 #1
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49516279
Een onvolprezen pagina op de DGK-website is "Villa Vandaag". Hier post de DGK-redactie korte fragmenten en grapjes.

Vaak blijven de kleine beslommeringen van de miljonairs (buiten de COS) onbesproken en worden deze weer snel vergeten. Streamverslagen en updates zijn wat uitgedund sinds de streams betaald zijn. Ik heb ook het idee dat veel fokkers zelden de Tien-site checken.

Als experiment maak ik bij deze een topic waarin Tien's Villa Vandaag updates automatisch worden gepost. Hier kan dan over gediscussieerd worden (wat mij betreft in dit topic). Tevens is het misschien een makkelijke bron voor feitenmateriaal en plaatjes. Drop een tvp en je blijft op de hoogte.

Commentaar en opmerkingen graag via PM!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  vrijdag 18 mei 2007 @ 18:07:16 #2
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49517310
'All by herself'

Moet Natasia dan weer alles alleen doen?

Bron: Villa Vandaag, 18-05-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  vrijdag 18 mei 2007 @ 18:08:17 #3
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49517337
"Ik hou van diep!"

De nacht heeft Brian en Amanda weer eens dichterbij elkaar gebracht en de twee liggen samen te relaxen. Natrasha mengt zich ook in het gesprek en trakteert de twee op een lekker drankje. Tussen de gesprekken door, probeert Natrasha indruk te maken op Brian. Ze is natuurlijk op en top vrouw en dus gecharmeerd van de Antilliaan. Brian slaat toch zijn beurt over. "Ik hou van diep", zegt Brian om het te laten voor wat het is. "Bij mij kan je ook heel diep", probeert Natrasha. "Ik ben erg van de diepgang!" Tsja…

vrijdag 18 mei 2007 @ 18:11:00 #4
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49517399
Iets teveel vrouw?

Natrasha zit in de make-up bij Amanda, dus de 19-jarige kan zit lekker uitleven op de 25-jarige. Ook Natasia werkt haar wimpers bij onder het genot van een eigen versie van: 'hoofd, schouders, knie en teen, knie en teen'! Nostalgie Natasia? De diva is gecharmeerd van Natrasha, maar niet iedereen kan de acties van Eric, alias Natrasha, waarderen. "Wat heeft Huub tegen Natrasha?", vraagt de Surinaamse. "Hij vindt haar echt stom, ik denk dat hij zich geïntimideerd voelt", legt Natrasha uit. Misschien is Natrasha iets te veel vrouw voor Huub?

vrijdag 18 mei 2007 @ 18:34:39 #5
6941 APK
Factual, I think.
pi_49517964
Goed topic!

Ik kijk namelijk nooit naar het nieuws op die site.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 18 mei 2007 @ 18:45:00 #6
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49518180
Wat de boer niet kent...

Het is etenstijd. Iedereen loopt op de lekkere geuren af, die uit de keuken komen. Natasia heeft weer hard gewerkt vandaag en de Miljonairs krijgen een lekkere maaltijd voorgeschoteld. "Begin maar te eten", zegt ze liefdevol tegen Amanda en Natrasha. De Miljonairs vragen zich af wat ze überhaupt eten, dus Natasia legt het geduldig uit: "Broccoli, taugé…stop het maar gewoon in je mond!" Amanda schrikt als ze hoort dat ze broccoli in haar mond heeft en spuugt het meteen uit. "Ik lust geen sperzieboontjes", zeurt Natrasha bij het zien van iets groens. "Waarom heb je die zo klein gemaakt, nu kan ik ze er niet uit vissen!" En zo heeft iedereen altijd wat te zeuren!

pi_49518532
topic

ps. Dus die berichten komen automatisch hier ??? Wouw, wat knap

ps2. Misschien een idee om de topic titel te veranderen voordat er verwarring ontstaat met het andere update topic ?
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  vrijdag 18 mei 2007 @ 19:18:01 #8
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49519137
Huh? Seks met glas?

"Glassex!", althans volgens Huub dan!

vrijdag 18 mei 2007 @ 19:20:41 #9
6941 APK
Factual, I think.
pi_49519231
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 18:58 schreef kleinzusje het volgende:

ps. Dus die berichten komen automatisch hier ??? Wouw, wat knap
Dat had ik nog niet eens door!

Soylent!
  vrijdag 18 mei 2007 @ 19:51:00 #10
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49520376
Van voetbalvrouwen tot bamboe...

Brian en Amanda zitten gezellig op de grond in de woonkamer. Het zachte kleed zag er blijkbaar uitnodigender uit dan de bank. Op de grond ligt ook een tijdschrift waarin druk gebladerd wordt. "O, daar wil ik naar toe!", roept Amanda als ze een advertentie van de keten Starbucks (koffie red.) leest. Het gesprek gaat verder over van alles en nog wat: van voetbalvrouwen tot tatoeages en van Amanda's ex-vriend tot bamboe in de woonkamer. Net een echt stel!

vrijdag 18 mei 2007 @ 19:52:01 #11
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49520407
Honger of gewoon behulpzaam?

Huub heeft blijkbaar nog honger. Met een pincet probeert hij oorsmeer uit Jaaps oor te vissen. Jaap houdt gewillig zijn hoofd opzij en laat Huub rustig zijn gang gaan.

Ieuw!

vrijdag 18 mei 2007 @ 20:36:00 #12
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49522090
Ongeduldig...

Natasia staat te trappelen van ongeduld. Elke moment kan er een auto door de poort rijden met daarin twee zussen van de diva: Joan en Astrid. Eric, Amanda en Brian vergezellen haar op het bordes. Het klokje slaat al bijna 20:00 en dus komt ook Huub er nog eens bij staan. Uiteraard niet netjes op het bordes, maar baldadig bij de fontein. Ach, de twee zussen zijn zelf ook wel kinderen gewend…

vrijdag 18 mei 2007 @ 20:37:01 #13
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49522126
Excuses van juf Judith

Telefoon! Het is niemand minder dan Judith! Ze wil haar excuses aanbieden aan Brian. Ze heeft wat te hard gereageerd op hem tijdens de avond waarop Jaap eieren op het hoofd van Judith kapot brak. Brian legt uit wat er gebeurde: "Ik heb vier eieren in Jaaps gezicht kapot gepletst en modder over hem heen gegooid." "Ik had gezien dat hij je naast hem stond en vandaar… ", verduidelijkt Judith. "Ik zag de uitzending gisteren en dacht er meteen aan om jou te bellen." De excuses worden aanvaard en er wordt een nieuwe afspraak vastgesteld. "Morgen om 16:00 ben ik er weer!", besluit ze. Tot dan!

vrijdag 18 mei 2007 @ 21:15:00 #14
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49523597
Maneater?

Bedoelt Melisa dit soms met 'lekker ding' ?

vrijdag 18 mei 2007 @ 21:16:02 #15
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49523628
Jaap een lekker ding?

Jaap wil alles weten over Melisa's borsten. "Heb je borstvoeding gegeven met je siliconentieten?" Melisa knikt bevestigend. "Bizar!", roept Jaap. "Wat vindt je vader eigenlijk van je tieten? Heb je dat wel eens gevraagd?", wil Jaap weten. "Ik had vroeger ook al grote borsten", legt ze uit. " Ook Lieke is nieuwsgierig: "Kun je wel makkelijk kleding kopen?" Jaap begint plotseling over de lippen van Melisa. "Zijn die ook vergroot?" "Nee, die heb ik van mezelf", zegt ze. "Dan ben je een vislip!", lacht Jaap. "Jij hebt een centenbakje", snauwt Melisa meteen terug. Jaap wil graag weten wat dat precies is. Huub doet het voor en Jaap roept uit: "Nee hè!" Melisa ziet wel kansen voor Jaap: "Als jij een kilo of honderd afvalt, dan ben je best een lekker ding. Die ogen… die neus…" "Wij gaan twee keer per week sporten samen in bed", zegt hij snel. Het is raar, maar Melisa staat daar niet om te springen…

vrijdag 18 mei 2007 @ 21:17:04 #16
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49523652
Ouderwets gezellig...

Grappige anekdotes en hard gelach...

vrijdag 18 mei 2007 @ 21:44:59 #17
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49524525
"De culturen zijn anders!"

Huub en Amanda gaan verder met de discussie. Al schreeuwend maken ze beiden hun standpunt kenbaar. "In die cultuur zijn de verhoudingen anders. Ik had een Marokkaanse vriendin die de helft van de tijd bij haar tante zat. Die zag ze ook als een moeder", legt Amanda uit. Als Amanda Huub verwijt dat hij 'nep-aardig' doet tegen de kinderen van Natasia, is het hek van de dam. Natasia mengt zich er op een gegeven moment ook tussen en de toon wordt weer wat rustiger. Hoewel, dat duurt een paar minuten en dan schreeuwen Huub en Amanda al weer tegen elkaar…

vrijdag 18 mei 2007 @ 21:46:01 #18
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49524562
Huub en Eric vs. Joan en Astrid

Natasia's zussen gaan Huub uit leggen waarom Natasia haar kinderen achter heeft gelaten. De Oldenzaler wil het echt begrijpen, maar het lukt hem niet. Huub blijft bij zijn standpunt dat kinderen een moeder in hun buurt moeten hebben. De twee zussen zeggen die rol goed te kunnen overnemen. "Ik kan er niet bij", zegt Huub. "Dat hoeft ook niet", zegt Joan. Eric mengt zich ook in de discussie: "Als kinderen hun moeder kwijt raken als ze nog jong zijn, dan krijgen ze veel te vroeg een verantwoordelijkheidsgevoel. Ik zie dat aan Cheyenne." Het volume van de stemmen gaat met de minuut omhoog… Wat Huub vooral dwars zit, is dat de kinderen zelf moeten aangeven wanneer ze willen dat moeders terug komt. "Dat mag je niet van een kind vragen!" De twee kampen zullen er nooit uit komen…

FOK!Babe vrijdag 18 mei 2007 @ 22:33:55 #19
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_49526317
Sticky?

!?
  vrijdag 18 mei 2007 @ 22:39:24 #20
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49526520
Updates liggen er even uit, als de redactie er een paar tegelijk post (wat blijkbaar vaak gebeurt) staan ze niet in de goede volgorde, dus ik moet het even sorteren... Zal ook even de tijd erbij zetten.

Edit: OK het werkt weer.

[ Bericht 10% gewijzigd door eleusis op 18-05-2007 23:01:32 ]
  vrijdag 18 mei 2007 @ 22:54:29 #21
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49527084
20:05 Daar zijn ze!

Natasia gilt van blijdschap als ze de auto voor de poort ziet verschijnen. "Kom nou, breng mijn zusjes bij me! Open dat hek!", schreeuwt ze. "Zo kennen we je weer Tas…", zegt Huub. Maar… Natasia's wens gaat al in vervulling: de poort gaat open. Natasia houdt het niet droog en huilend valt ze in de armen van haar familie. "Hoe gaat ie?", vraagt ze snikkend en zo goed als onverstaanbaar. "Wat ben je klein eigenlijk!", zegt ze tegen haar oudste zus. Ook Brian omarmt de twee dames. "Dit is Joan, mijn oudste zus!, zegt Natasia trots. Na wat cadeautjes kan de rondleiding beginnen. Daarna zonderen ze zich af zodat er lekker bijgekletst kan worden. Gezellig!

21:56 Kwade dronk!

Alle discussies gaan langs Melisa en Brian heen. En dat is verstandig, want een gevalletje 'oneindige discussie' is natuurlijk ook onzinnig. De grappige anekdotes van Melisa zijn natuurlijk ook veel leuker. Ze vertelt over een voorvalletje laatst, na een avondje stappen. "Ik heb soms een kwade dronk. Ik zat toen in een shoarmazaak en iemand gooide iets naar me toe en toen werd ik zo kwaad! Toen dacht ik later: 'Wat rottig van me', want het was gewoon een bierviltje. Ik dacht dat hij een pitabroodje gooide!" Brian lacht hard om het voorval. Dat is in ieder geval beter dan het geschreeuw aan de andere kant!

22:17 Groepsknuffel

Alles weer goed!

22:44 Eric valt door de mand

Buiten is het nog aangenaam vertoeven, dus de Miljonairs zoeken elkaar 'verbaal' weer op. De enige die zich onttrekt aan alles is Jaap. Ook Natrasha neemt nog steeds deel aan het gesprek. Ze stuit echter wel op een probleem: ze moet namelijk heel erg nodig plassen. En dan wordt 'pijnlijk' duidelijk dat Eric toch niet helemaal vertrokken is. Val je toch even mooi door de mand...

Eric plast, euh, Natrasha

vrijdag 18 mei 2007 @ 23:30:00 #22
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49528530
23:07 Onvoorspelbaar

Huub en Jaap zitten in de Private Room even te babbelen. Hoewel Jaap de laatste tijd pittige uitspraken deed op zijn weblog, heeft de Briellenaar ook een zachte kant. "Je bent wat minder scherp de laaste tijd", merkt Huub op. "Onvoorspelbaar blijven", laat Jaap stoer weten. "Ik doe er af en toe ook leuke logs tussen!" Beetje afwisseling op z'n tijd...

vrijdag 18 mei 2007 @ 23:37:00 #23
6941 APK
Factual, I think.
pi_49528792
Dit gaat hard!

Huh huh.
Soylent zei volgens mij in de OP dat we konden discussiëren over de content, maar dat gaat met deze snelheid niet lukken.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 23:53:08 #24
58921 Day
You can fly!
pi_49529462
Ik wil 'm (als proef) best sticky maken, maar laten we dan het discussiëren achterwege laten, anders lopen er 2 COS-reeksen.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  vrijdag 18 mei 2007 @ 23:55:02 #25
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49529526
23:17 Vriendjes?

Jaap is er niet gerust op dat Natasia inderdaad vertrekt na een jaar, zoals ze zelf steeds zegt. "Jij hebt Cora, ik heb Wilgo, dus je zit een beetje in hetzelfde schuitje", merkt Natasia op. "Ik heb haast, die kwartjes interesseren me niet!" Natasia is dus vastbesloten om na een jaar weg te gaan. "Ik vind het prachtig om gezien te worden als een bedreiging, prachtig", zegt de diva glunderend. "Ik kan je echt met mijn hand op mijn hart zeggen, dat ik naar huis ga. Dan is het genoeg geweest, dan kunnen jullie het afmaken!" Jaap lijkt iets rustiger na deze woorden. "We gaan vanaf morgen lekker trainen samen hè", oppert de diva. "Ja, doen we", reageert de Briellenaar. Vriendjes?

23:40 Grijpgrage Jaap

Jaap heeft zijn armen om Natrasha geslagen. De handen weten de gecreëerde ronde vormen goed te vinden, maar Eric houdt Jaap tegen: "Pas op hè?", roept hij verontwaardigd. Jaap verontschuldigt zich, maar het feestje tussen de twee is wel ten einde. Natrasha vertrekt naar beneden om daar los te gaan op de muziek van Brian. Jaap zoekt het kantoor op, maar blijft haken bij Huub die tegen Fries staat te kletsen. Zal iedereen zich uiteindelijk nog in de 'Chill Room' verzamelen en de dag vredig afsluiten?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')