20:05 Daar zijn ze!Natasia gilt van blijdschap als ze de auto voor de poort ziet verschijnen. "Kom nou, breng mijn zusjes bij me! Open dat hek!", schreeuwt ze. "Zo kennen we je weer Tas…", zegt Huub. Maar… Natasia's wens gaat al in vervulling: de poort gaat open. Natasia houdt het niet droog en huilend valt ze in de armen van haar familie. "Hoe gaat ie?", vraagt ze snikkend en zo goed als onverstaanbaar. "Wat ben je klein eigenlijk!", zegt ze tegen haar oudste zus. Ook Brian omarmt de twee dames. "Dit is Joan, mijn oudste zus!, zegt Natasia trots. Na wat cadeautjes kan de rondleiding beginnen. Daarna zonderen ze zich af zodat er lekker bijgekletst kan worden. Gezellig!
21:56 Kwade dronk!Alle discussies gaan langs Melisa en Brian heen. En dat is verstandig, want een gevalletje 'oneindige discussie' is natuurlijk ook onzinnig. De grappige anekdotes van Melisa zijn natuurlijk ook veel leuker. Ze vertelt over een voorvalletje laatst, na een avondje stappen. "Ik heb soms een kwade dronk. Ik zat toen in een shoarmazaak en iemand gooide iets naar me toe en toen werd ik zo kwaad! Toen dacht ik later: 'Wat rottig van me', want het was gewoon een bierviltje. Ik dacht dat hij een pitabroodje gooide!" Brian lacht hard om het voorval. Dat is in ieder geval beter dan het geschreeuw aan de andere kant!
22:17 Groepsknuffel
Alles weer goed!22:44 Eric valt door de mandBuiten is het nog aangenaam vertoeven, dus de Miljonairs zoeken elkaar 'verbaal' weer op. De enige die zich onttrekt aan alles is Jaap. Ook Natrasha neemt nog steeds deel aan het gesprek. Ze stuit echter wel op een probleem: ze moet namelijk heel erg nodig plassen. En dan wordt 'pijnlijk' duidelijk dat Eric toch niet helemaal vertrokken is. Val je toch even mooi door de mand...
Eric plast, euh, NatrashaBron: Villa Vandaag, 18-05-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel