quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:54 schreef Day het volgende:
Done! Maar alleen als nalees-topic, anders ontstaan er 2 COS-reeksen.
Ik denk dat het script nu crashed....quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:01 schreef Day het volgende:
Ja dat weet ik dus niet. Hij staat nu op sticky/open. Zal hem even alleen op sticky zetten. Kijken of er dan toch nog updates komen.
Ik heb 't alweer veranderd.:)quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:05 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat het script nu crashed....
Ik kan mij niet voorstellen dat zij dit geen goed idee vinden.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:07 schreef Day het volgende:
Overigens, als Gert en Avonne dit niet zien zitten, kan het nog veranderen.
Moan, moan, moan, moan, moan.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:52 schreef Disana het volgende:
en voor je het weet is het vol dus er moet goed op gelet worden. Daarnaast denk ik niet dat Tien het erg leuk zal vinden, reacties of niet. En, eerlijk gezegd, er waren naar mijn smaak precies genoeg stickies.
Mooiquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:54 schreef APK het volgende:
[..]
Natuurlijk sta ik open voor de mening van alle andere users die ook van dit forum gebruik maken.![]()
OKquote:Op zondag 20 mei 2007 00:52 schreef tuinfluiter het volgende:
Hoi Day, Avonne en Gert,
Het topic:
Poll: Wie is nu je favoriete bewoner ? (13-19 mei) mag dicht,
er is een nieuwe weekpoll.![]()
Je onderschat Fietsquote:Op zondag 20 mei 2007 03:20 schreef Disana het volgende:
[SC # 78] 2 Run Like Hell or Face the Attackers!
[SC # 78] Waar het steeds voller wordt
Kunnen dicht wegens te laat.
Aangepast.quote:
tsssk...2 dagen lang niet 1 post...waar gaat het heen...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:27 schreef flugeltje het volgende:
ah, jappie
Zo'n leeg FB topic is niets voor jou hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |