abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 mei 2007 @ 23:56:26 #26
6941 APK
Factual, I think.
pi_49529579
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 23:53 schreef Day het volgende:

Ik wil 'm (als proef) best sticky maken, maar laten we dan het discussiëren achterwege laten, anders lopen er 2 COS-reeksen.

Maar lukt dat:?
Dan moet deze sticky en op slot...

En als dit topic op slot zit werkt het script niet meer. toch
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 19 mei 2007 @ 00:01:42 #27
58921 Day
You can fly!
pi_49529761
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 23:56 schreef APK het volgende:

[..]

Maar lukt dat:?
Dan moet deze sticky en op slot...

En als dit topic op slot zit werkt het script niet meer. toch
Ja dat weet ik dus niet. Hij staat nu op sticky/open. Zal hem even alleen op sticky zetten. Kijken of er dan toch nog updates komen.

Edit: dat gaat dus niet, want dat zit er echt een slotje op. Ik laat 'm dus open en zal commentaar verwijderen.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  zaterdag 19 mei 2007 @ 00:08:02 #28
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49529976
Hij kan inderdaad niet op slot, want dan kan mijn geautomatiseerde alter ego niet meer posten.

Wat betreft discussie, wat mij betreft zou het mogelijk moeten blijven; als we deze citaten gebruiken in het kader van de forumdiscussie valt het gebruik ervan beter te verdedigen. Nu is Talpa tamelijk vooruitstrevend en sportief in mijn ervaring (over m'n DGK-remixfilmpje kreeg ik een mailtje van ze), maar ik kan me voorstellen dat ze niet heel blij worden als deze pagina puur een kopie van hun werk wordt, zonder toegevoegde waarde.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 19 mei 2007 @ 00:14:25 #29
58921 Day
You can fly!
pi_49530165
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 00:08 schreef soylent het volgende:
Hij kan inderdaad niet op slot, want dan kan mijn geautomatiseerde alter ego niet meer posten.

Wat betreft discussie, wat mij betreft zou het mogelijk moeten blijven; als we deze citaten gebruiken in het kader van de forumdiscussie valt het gebruik ervan beter te verdedigen. Nu is Talpa tamelijk vooruitstrevend en sportief in mijn ervaring (over m'n DGK-remixfilmpje kreeg ik een mailtje van ze), maar ik kan me voorstellen dat ze niet heel blij worden als deze pagina puur een kopie van hun werk wordt, zonder toegevoegde waarde.
Snap ik. Maar wij zitten weer niet te wachten op een 2e COS.
Weet je wat, ik laat 'm voor nu gewoon open. Als Gert en Avonne er morgen weer zijn, kijken we wel wat we ermee doen.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  zaterdag 19 mei 2007 @ 00:16:59 #30
6941 APK
Factual, I think.
pi_49530233
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 00:14 schreef Day het volgende:

Weet je wat, ik laat 'm voor nu gewoon open. Als Gert en Avonne er morgen weer zijn, kijken we wel wat we ermee doen.
Kan soylent niet -beperkte- modrechten krijgen voor dit fenomenale topic

Hmmz, dilemma.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_49532408
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 00:14 schreef Day het volgende:

[..]

ik denk niet dat er veel gereageerd wordt hier.
Bovendien vind ik dat er een wel reactie mag zijn als de tien-update weer een leugen is.

Dus open lijkt me het beste

onzin posts kunnen gewoon verwijderd worden af en toe
  zaterdag 19 mei 2007 @ 09:55:04 #32
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49534734
09:20 Weekend

Eindelijk is het weekend en ook de Miljonairs nemen het ervan. Ze liggen nog allemaal lekker op één oor en draaien zich nog een paar keer om. Geniet van de rust en slaap maar lekker uit!

09:45 Het is nog stil!

Het belooft vandaag een mooie dag te worden. Het zonnetje begint al lekker te schijnen maar de Miljonairs merken er nog vrij weinig van. Er is nog totaal geen leven te bekennen in de Villa. De Miljonairs nemen het er lekker van, na zo'n drukke week kunnen ze vandaag lekker uitslapen. Wie zal de eerste zijn die ontwaakt?

Bron: Villa Vandaag, 19-05-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_49535474
na zo'n drukke week = leugen
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  zaterdag 19 mei 2007 @ 11:25:04 #34
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49536090
10:20 Geen lepeltje lepeltje vandaag?

10:41 Waar dromen ze over?

Natasia is de eerste die ontwaakt, maar dat was alleen voor een kort bezoek voor het toilet. Al snel duikt ze weer haar bed in. Nog steeds zijn alle Miljonairs in dromenland te vinden. Voorlopig is het nog steeds rustig in de Villa. Benieuwd wat deze zaterdag allemaal met zich mee brengt!

11:10 Is het al tijd?

Jaap zit rechtop in zijn bed om te kijken hoe laat het is en kan maar moeilijk zijn ogen open houden. Hij verlaat heel even zijn bed, maar komt al snel weer terug om weer lekker onder de wol te kruipen. De Briellenaar lijkt niet erg lekker te liggen en ligt maar te draaien in zijn bed. Misschien is het wel gewoon tijd om lekker rustig op te staan en van het mooie weer te genieten!

zaterdag 19 mei 2007 @ 11:55:02 #35
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49536801
11:44 Slapen, slapen en nog eens slapen

De Miljonairs nemen het er echt van en slapen ook echt uit! Er is eindelijk leven in de Villa. Het is Lieke die als eerste uit haar bed komt maar ook dat blijkt weer van korte duur. Ze kruipt weer in bed en gaat lekker tegen Huub aan liggen. Het is een prachtige dag en het is zonde om zo lang in je bed te blijven liggen. Sta op en kom lekker genieten van het zonnetje!

zaterdag 19 mei 2007 @ 12:55:03 #36
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49538223
12:24 Sportief begin

Eindelijk is er leven in de Villa. Zelfs als Natasia slaapt ze tot 12 uur uit dan nog houdt zijhaar reputatie van vroege vogel in stand. Want zij is zelf op dit tijdstip de eerste die uit bed kruipt. Zij besluit haar dag sportief te beginnen. Ze knoopt haar bekende bandana om en gewapend met een kan waterijs, vertrekt ze naar de fitnessruimte. Zij zet zet wat swingende latinbeats aan en springt dan vrolijk op de loopband. Zet hem op Natas!

zaterdag 19 mei 2007 @ 13:25:02 #37
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49539009
13:00 Zorgen voor Fries

Huub bekijkt bezorgd naar het been van het paard Fries. Het arme paard heeft vorige week een lichte verwonding opgelopen, toen Huub de bak openzette. Gelukkig is hij bij Ellen in goede handen. Behoedzaam maakt ze het gewonde been schoon met water. "Ik vind dat hij zich goed rustig houdt , hij staat al 8 dagen binnen", zegt de Oldenzaler. Hopelijk mag het paard binnenkort weer het zonnetje opzoeken. Sterkte Fries!

zaterdag 19 mei 2007 @ 13:55:01 #38
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49539914
13:30 "Jaap gaat nergens naar toe"

Ellen en Huub zitten samen in de tuin even bij te kletsen. "Ik laat Jaap echt nergens naar toe gaan. Ook al is het soms een verschrikkelijke gast", zegt Huub. "Ja, hij speelt een goed spel", vertelt Ellen. "Ik denk echt dat er tot 23 september niemand de Villa verlaat. Morgen is het familiedag, we hebben allemaal 2 gasten uitgenodigd", vertelt de Oldenzaler. "Wie heb je uitgenodigd?", vraagt Ellen nieuwsgierig. "Mijn broertje Joris en mijn ex-vriendin", antwoordt Huub. Ellen weet niet zo goed wat ze daar op moet zeggen, en begint over de zussen van Natasia. "Ja, dat was erg leuk", reageert de Oldenzaler. Maar Huub vond je het op dat moment echt wel leuk?

zaterdag 19 mei 2007 @ 14:25:01 #39
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49540562
13:40 Natasia is goed bezig

Natasia is al meer dan een uur intensief in haar eentje aan het sporten. De diva weet gewoon niet ophouden. Ondertussen is Brian zijn maatje komen opzoeken. "Jij maakt echt iedereen gek met idee dat je gaat blijven in de Villa. Je zussen zijn echt gruwelijk goed." "Ja, dan heb je mijn broers nog niet gezien", reageert Natasia. "We gaan er echt nog iets mee doen", oppert de Antilliaan. Wat zijn de twee maatjes van plan?

13:51 Een boot voor Brian?

Jaap heeft uitgerekend dat de winnaar van het programma precies één miljoen overhoudt, want er gaat namelijk een hoop kansbelasting af. "Om je zo te verlagen voor één miljoen kwartjes 'no way' ", zegt Natasia gedecideerd. Brian knikt instemmend. "Ja, maar voor mij is het toch anders. Ik zit er al zo lang." "Je zit hier voor de belasting, voor de belasting haalt Jaap die shit uit", laat de diva verontwaardigd weten. Brians ogen beginnen toch te twinkelen als hij denkt aan al dat geld. "Ik ga een boot kopen", zegt de Miljonair dromerig. Blijven zit waar je zitten dan Brian!

zaterdag 19 mei 2007 @ 14:55:01 #40
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49541222
14:07 Wat verbergt Lieke?

De relatie tussen Huub en Lieke is nog pril. De blondine lijkt haar best te doen om zo fris en fruitig mogelijk over te komen. Een dame is niet altijd op haar best als zij haar oogjes opent. Vooral in De Gouden Kooi wordt de nachtrust nog al eens wreed verstoord. 'Diva' Lieke zet bij het ontwaken meteen een vette bril op. Alles voor de liefde...

Geen wallen te zien...

14:10 Een duidelijke afspraak

Huub is weer even terug bij Lieke in bed gekropen. Ze hebben een gesprek over hun relatie. "Je mag best met andere vrouwen flirten. Maar je houd je poten thuis", zegt Lieke. "Wat houdt dat in?", vraagt Huub. "Dat je niet met andere vrouwen mag zoenen", reageert de blondine. "Mag ik wel geil met ze dansen?", vraagt de Oldenzaler. "Ja, natuurlijk maar verder ook niet", roept Lieke. "Voorlopig houden we het zo", zegt Huub. "Maar als het verandert moet je het wel zeggen hoor", reageert de blondine. Kan Huub zich wel aan deze afspraak houden...

14:25 Gespierde Eric

"Eric heb jij rimpelcrème besteld?", vraagt Natasia. "Ja, ik word echt oud en krijg rimpels", antwoordt Eric. De Miljonair wordt natuurlijk niet voor niets een diva genoemd. "Oud worden vind ik echt mooi", reageert de diva. "Mooi zo", reageert Brian. "Ik heb echt spierpijn in mijn benen", klaagt de Leidenaar. "Hoezo dan?", vraagt Natasia. "Van het sporten met Carlos. Ik krijg ook spierballen en dat heb ik echt nog nooit van mijn leven gehad", lacht Eric. Nou of je alterego Natrasha dat op prijs stelt?

14:45 Gat in je hand?

Lieke is van mening dat haar vriendje Huub niet in staat is om goed met geld om te gaan. Zij weten zeker dat als hij wint, hij de poen er zo doorheen jast. "Schatje hé, ze neukt mij vier weken en zij denkt dat zij mij kent", zegt Huub spottend tegen Natasia. "Ik zet een halve ton op mijn pinpas, een halve ton kost mijn overwinningsfeest en de rest beheert Joris", zegt de Oldenzaler gewiekst. Lieke is niet overtuigd. "Je bent gewoon een arrogante bitch, wat is grootste aankoop die ik ooit heb gedaan, het grootste bedrag wat ik ooit op de bank had staan?", zegt hij uitdagend. De blondine moet hem helaas het antwoord schuldig blijven. Maar de eigenwijze Miljonair denkt toch dat ze gelijk heeft: "Hoe iemand met geld omgaat zie je gewoon aan het karakter!"

zaterdag 19 mei 2007 @ 15:55:00 #41
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49542433
15:02 Brian geeft Jaap informatie

Brian en Jaap bespreken samen, wanneer ze Miljonair kunnen worden als ze het spel winnen. "Jij moet dan zeker tot april hier blijven als je Miljonair wilt worden", vertelt Brian. De Briellenaar kan het gewoon niet geloven. "Waar heb je die informatie gevonden?", vraagt Jaap heel nieuwsgierig. "Bij de Belastingdienst", antwoordt de Antilliaan. "We moeten dus van de jackpot vier ton aan de Belasting betalen?", vraagt Jaap ter verduidelijking. "Ja, dat klopt helemaal, ¼ is voor de Belasting", vertelt Brian. Nou Jaap dan moet je nog heel wat maandjes in de Villa blijven!

15:21 De schaamte voorbij

Huub en Lieke lijken de schaamte voorbij. Natasia loopt zingend de slaapkamer op te ruimen. Maar het deert de hitsige Miljonairs helemaal niets. En waarom ook? Ze zijn immers toch live te zien op het internet, dan maakt één extra toeschouwer ook niet uit.

Ze kunnen niet van elkaar afblijven!

15:45 Wat een dom wijf

Natasia staat weer in de keuken alles op te ruimen en Brian komt haar even helpen. "Ik heb domme wijven meegemaakt. Maar Lieke slaat echt alles. Zij pikt ook alles wat die gozer zegt", vertelt Natasia. "Wat dan?", vraagt Brian. "Nu staan ze ook weer samen onder de douche te seksen", reageert de diva. "Dat Huub ook zei dat je zus een leugenaar was. Huub zijn vader zei dat Lieke een bitch is", vertelt de Antilliaan. "Ja, belachelijk zij kunnen horen wat zijn vader zei aan de telefoon en wij niet. Mijn zus is ook echt geen leugenaar", roept Natasia.

zaterdag 19 mei 2007 @ 16:55:01 #42
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49544165
16:06 Zonder glas...

Jaap maakt een lekker glaasje sinaasappelsap voor zichzelf. Eén voor één belanden ze op de roterende pin. Terwijl Jaap rustig zijn werk staat te doen, ontstaat er een grote plas sap op het aanrecht. Misschien is het ook wel handig om er een glas te zetten… "O, f*ck!", roept hij plotseling uit en pakt snel een glas. Jaap begint overnieuw...

Werk voor niks!

zaterdag 19 mei 2007 @ 17:25:01 #43
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49545164
16:30 Eindelijk in de zon!

Het is vier uur geweest en de eerste Miljonairs hebben de zon opgezocht. Brian ligt te pingelen op zijn gitaar, Lieke bladert door een tijdschrift en Natasia heeft gekozen voor de krant. Het drietal wacht op Judith. De zanglerares heeft besloten haar lessen voort te zetten, ondanks het ei-incident met Jaap van vorige week. Voor nu, is het nog even relaxen!

17:01 Cancelled

Gisteren belde Judith al op om haar excuses aan te bieden aan Brian. Ze vond dat ze iets te heftig op hem had gereageerd tijdens het Jaap-voorval op De Gouden Kooi camping. De Antilliaan accepteerde haar excuses en voor heel even leek er geen vuiltje meer aan de lucht. Maar blijkbaar zit Judith nog meer dwars. Vandaar dat ze had afgesproken om vanavond langs te komen en de discussie aan te gaan, maar Judith heeft zojuist afgebeld. Ze moet ook nog ergens anders optreden vanavond en dat optreden is vervroegd. De confrontatie zal een andere keer moeten worden aangegaan. We zijn benieuwd!

17:05 Vliegenjacht!

Jaap is niet alleen de schrik van veel Miljonairs, ook de vliegen zullen de Briellenaar inmiddels wel goed kennen. Zij hebben al tientallen vriendjes verloren aan de elektrische vliegenmepper waarmee met name Eric en Jaap erg actief zijn. Binnen een paar minuten zijn er ook vandaag weer een aantal gesneuveld. Jaap spaart werkelijk 'niemand'. Op het toetsenbord, op de stoel, op het plafond… Nergens zijn ze veilig voor de terror van Jaap!

zaterdag 19 mei 2007 @ 18:25:00 #44
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49547053
17:30 Brian kijkt moeilijk...

Hoe ging het gitaarspelen ook al weer?

17:53 Zzzzzzzzzzzz...

Voorlopig is deze zaterdag niet de meest enerverende allertijden. Een paar Miljonairs genieten van de zon, Jaap zit nog steeds achter de computer en de overige Miljonairs helpen met het uitpakken van de boodschappen. Laten we voor vanavond hopen op meer spanning en misschien ook wat sensatie!

zaterdag 19 mei 2007 @ 19:25:00 #45
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49548830
18:27 Genieten geblazen

Wat een gezelligheid! De Miljonairs genieten van het warme weer en kletsen over van alles en nog wat. Behalve Jaap. De grootste Miljonair in de geschiedenis van De Gouden Kooi zondert zich liever af en loopt alleen achter zijn computer weg om wat water te halen. Lekker weer zorgt altijd voor verbroedering in de Villa. Hopelijk laat de zon zich de komende tijd nog wat vaker zien…

18:49 De aanhouder wint (niet altijd)

Amanda pakt een papiertje en haar contactpunten. Tijd om eens lekker bij te kletsen met de familie! De telefoon gaat over. En gaat over…, en blijft over gaan… Bij het tweede nummer dat ze probeert is het hetzelfde liedje. De derde keer krijgt ze een voicemail en de bij de vierde keer: "Dit informatienummer…". Helemaal lekker gaat het dus niet, maar Amanda geeft niet op. Er worden nog drie nummers geprobeerd, maar ze heeft geen succes. Is er dan niemand die haar wil spreken?

zaterdag 19 mei 2007 @ 19:55:01 #46
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49549788
19:04 Wie kent de dader?

"Dat kun je niet menen!", roept Natasia bij het zien van een opengereten vuilniszak. "Wat een kl*tekat!", gaat ze verder. "Ik had er zelfs al een dubbele zak omheen gedaan, maar daar is 'ie gewoon doorheen gegaan!" Laten we hopen voor de kat, dat Natasia hem nooit te pakken krijgt…

19:31 "Gefeliciteerd met je zoon!"

Huub belt met Tom, zijn allerbeste vriend. De beste jongen is sinds kort de trotse vader van een zoon. Huub is helemaal blij voor zijn maatje, maar moet ook wel even wennen aan het idee. "Ik ken je al zo lang en nu ben je vader! Gefeliciteerd man!" De uitnodiging voor een beschuit met muisjes moet Huub helaas afslaan. "Dat wordt dan een heel duur beschuitje", lacht hij. Gelukkig kan Huub zijn vriend binnenkort 'face to face' feliciteren want aan het eind van het gesprek nodigt de Oldenzaler Tom uit om een langs te komen. Zou de nieuwe aardbewoner mee komen?

zaterdag 19 mei 2007 @ 20:25:00 #47
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49550586
19:52 Bellen geblazen

Een rustige avond in De Gouden Kooi zorgt er blijkbaar voor dat een aantal Miljonairs een belletje willen plegen. Eerder probeerde Amanda al tevergeefs in contact te komen met haar achterban en sprak Huub met zijn beste vriend, Tom. Nu is Lieke aan de beurt en zij besluit Jiske, haar zusje, te bellen. Een weinig interessant gespek volgt. Lieke vertelt dat het allemaal erg goed met haar gaat en dat ze voorlopig nog niet van plan is om naar huis te gaan. "Ik laat haar nog wel even erin!", zegt Huub, die naast haar zit. Jiske moet wel nog even iets anders kwijt: "Alleen die Palma, die vind ik echt een trut!" Dat kan Lieke alleen maar beamen. Ah, zusterliefde…

zaterdag 19 mei 2007 @ 20:55:00 #48
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49551331
20:23 De derde beller van vanavond...

Na Huub en Lieke, heeft ook eindelijk Amanda iemand aan de lijn gekregen. Haar zusje neemt op… "Ik zei net tegen iemand dat ik morgen naar De Gouden Kooi ga!", zegt ze enthousiast. "Dus je komt!", zegt Amanda blij. De twee kletsen kort bij. Amanda's zusje blijkt weer vrijgezel. "Nou, hier gaat het er ook raar aan toe hoor", reageert Amanda. Morgen zullen de twee elkaar vier uur lang zien!

20:38 Chillen met Mitch

Romantiek alom in De Gouden Kooi. Buiten genieten Huub en Lieke van elkaars gezelschap en binnen doen Amanda en Brian precies hetzelfde. De Antilliaan en zijn 'bedbuddy' hebben elkaar weer helemaal gevonden. Maar dat iedereen zo verspreid zit, zorgt er wel voor dat Mitch, de butler, veel moet lopen. Ook Jaap zorgt ervoor dat Mitch voldoende beweging krijgt. Heeft de beste jongen net allemaal drankjes gemaakt en de tuin ingebracht, zakt Jaap door zijn stoel en mag Mitch het oplossen. Ach ja, die paar uurtjes dat je er bent, kun je maar beter wat te doen hebben.

zaterdag 19 mei 2007 @ 21:55:00 #49
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49552681
21:07 "Straks worden ze samen sterk..."

Natasia heeft het even moeilijk met het spel: "Ik vind dit een onvoorspelbaar spel gewoon, weet je", Brian knikt begrijpend. "Uit het niets komt er opeens een Lieke in het huis…", klaagt de diva. "Het wordt heel lelijk als ze samen heel sterk worden…", voorspelt ze. Brian is het er mee eens, maar ziet de dreiging niet zo. De twee worden gestoord door Huub die roept dat het eten klaar is. Aanschuiven maar!

21:28 Samen eten, samen de sfeer verpesten!

Etenstijd! Amanda heeft samen met Huub een maaltijd bereid en die is nu klaar. Compleet uitgehongerd schuiven alle Miljonairs aan tafel en Mitch voorziet in alle overige behoeften. Alle Miljonairs aan één tafel, dat kan maar één ding betekenen: ruzie. Of zal het deze keer rustig blijven? In ieder geval, eet smakelijk!

21:37 Acht Miljonairs aan één tafel = ruzie!

En ja hoor! De Miljonairs zitten nog geen twee minuten aan tafel, of de hel breekt los. Dit keer breekt men elkaar nek om een fles Ketjap. Als Huub Jaaps eten probeert te verpesten door de fles Ketjap iets te lang boven zijn bord te houden, wordt Jaap kwaad. De Briellenaar pakt de fles en rukt hem uit Huubs handen. Deze actie blijft niet geheel zonder gevolgen. De inhoud vliegt alle kanten op en raakt alles wat hij op zijn weg tegenkomt. De nieuwe lamp, Lieke en Jaap zitten al snel helemaal onder. Wat volgt is een discussie tussen Jaap en Huub over wie er nou eigenlijk schuldig is en een ruzie tussen Jaap en zijn mede-Miljonairs omdat zij vinden dat hij het heeft gedaan. Het kon niet al te lang uitblijven natuurlijk…

zaterdag 19 mei 2007 @ 22:25:00 #50
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49553397
22:04 Tijd voor een film

Om een dag die al niet zo heel spannend is, op het Ketjap-incident van eerder vanavond na, nog wat extra pit te geven, besluiten de Miljonairs een film te gaan kijken. Een thriller, zo blijkt uit Natasia's reacties. Echt spannend is het alleen niet voor de mensen die naar de Miljonairs moeten kijken…

Gaap!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')