14:07 Wat verbergt Lieke?De relatie tussen Huub en Lieke is nog pril. De blondine lijkt haar best te doen om zo fris en fruitig mogelijk over te komen. Een dame is niet altijd op haar best als zij haar oogjes opent. Vooral in De Gouden Kooi wordt de nachtrust nog al eens wreed verstoord. 'Diva' Lieke zet bij het ontwaken meteen een vette bril op. Alles voor de liefde...
Geen wallen te zien...14:10 Een duidelijke afspraakHuub is weer even terug bij Lieke in bed gekropen. Ze hebben een gesprek over hun relatie. "Je mag best met andere vrouwen flirten. Maar je houd je poten thuis", zegt Lieke. "Wat houdt dat in?", vraagt Huub. "Dat je niet met andere vrouwen mag zoenen", reageert de blondine. "Mag ik wel geil met ze dansen?", vraagt de Oldenzaler. "Ja, natuurlijk maar verder ook niet", roept Lieke. "Voorlopig houden we het zo", zegt Huub. "Maar als het verandert moet je het wel zeggen hoor", reageert de blondine. Kan Huub zich wel aan deze afspraak houden...
14:25 Gespierde Eric"Eric heb jij rimpelcrème besteld?", vraagt Natasia. "Ja, ik word echt oud en krijg rimpels", antwoordt Eric. De Miljonair wordt natuurlijk niet voor niets een diva genoemd. "Oud worden vind ik echt mooi", reageert de diva. "Mooi zo", reageert Brian. "Ik heb echt spierpijn in mijn benen", klaagt de Leidenaar. "Hoezo dan?", vraagt Natasia. "Van het sporten met Carlos. Ik krijg ook spierballen en dat heb ik echt nog nooit van mijn leven gehad", lacht Eric. Nou of je alterego Natrasha dat op prijs stelt?
14:45 Gat in je hand?Lieke is van mening dat haar vriendje Huub niet in staat is om goed met geld om te gaan. Zij weten zeker dat als hij wint, hij de poen er zo doorheen jast. "Schatje hé, ze neukt mij vier weken en zij denkt dat zij mij kent", zegt Huub spottend tegen Natasia. "Ik zet een halve ton op mijn pinpas, een halve ton kost mijn overwinningsfeest en de rest beheert Joris", zegt de Oldenzaler gewiekst. Lieke is niet overtuigd. "Je bent gewoon een arrogante bitch, wat is grootste aankoop die ik ooit heb gedaan, het grootste bedrag wat ik ooit op de bank had staan?", zegt hij uitdagend. De blondine moet hem helaas het antwoord schuldig blijven. Maar de eigenwijze Miljonair denkt toch dat ze gelijk heeft: "Hoe iemand met geld omgaat zie je gewoon aan het karakter!"
Bron: Villa Vandaag, 19-05-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel