Wat mij betreft absoluut niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:57 schreef Gert het volgende:
Het ligt er een beetje aan welke bewoner wordt afgezeken, wat mij betreft.
Een Duitser?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:39 schreef SmeerCaas het volgende:
Sterker nog: moderators zouden dit standpunt sowieso moeten uitdragen. Lijkt me een wezenlijk onderdeel van je functie.... But then again: who am I?
Ik zal het in de gaten houden.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:47 schreef kleinzusje het volgende:
Gelukkig zijn ze op de 10 site objectief, daar moet ik maar eens een voorbeeld aan nemen. Mocht ik iets opschrijven wat echt niet kan willen jullie me dan straf geven ? Alvast bedankt![]()
Heel erg bedanktquote:
Ik tel er al meer dan drie hierboven....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heel erg bedankt![]()
Mocht ik ooit een jostiepost plaatsen wil ik graag een waarschuwingEen ban is wat mij betreft dan wel wat streng. Mocht ik meer dan 3 jostiepostings plaatsen vind ik het wel terecht trouwens
![]()
edit: ivm jostiepost en totaal off topic wat niet hier hoort maar in de SCquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:54 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik tel er al meer dan drie hierboven....![]()
Als een modje eraan heeft gezeten kan je dat zelf niet meer.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:16 schreef Disana het volgende:
Is mijn streamverslag over de extensions van Amanda op slot gezet? Ik kan het niet meer editen.
Voor alle duidelijkheid, want ik kreeg er zelfs al een ongeruste PM over: ook ik vind dat er objectiviteit betracht moet worden in de updates, onafhankelijk van om welke bewoner het gaat.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:39 schreef SmeerCaas het volgende:
[..]
Wat mij betreft absoluut niet.
Het update topic zou m.i. zeer objectief moeten blijven. Meningen zijn daar niet van belang. Sterker nog: moderators zouden dit standpunt sowieso moeten uitdragen. Lijkt me een wezenlijk onderdeel van je functie.... But then again: who am I?
Nee maar je mag daar al helemaal niet 'rellen' en voor de rest lees ik het amperquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:57 schreef Gert het volgende:
Het ligt er een beetje aan welke bewoner wordt afgezeken, wat mij betreft.
Dat pijltje wijst naar de quote-knop.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:05 schreef Disana het volgende:
[[url=http://aycu19.webshots.com/image/14658/2005913554209867819_rs.jpg]afbeelding][/URL]
Ik kan geen enkel bericht van mezelf meer editten in Streamverslagen.
Wat ik overal in Streamverslagen mis is dus de 'Wijzig dit bericht' knop.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:10 schreef APK het volgende:
[..]
Dat pijltje wijst naar de quote-knop.
Ben je wel ingelogd.
En alleen in Streamverslagen!?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat ik overal in Streamverslagen mis is dus de 'Wijzig dit bericht' knop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |