jaja, maar je weet het niet met zo'n TS, he?quote:
nee, hoorquote:Op zondag 13 mei 2007 20:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mag ik dit lezen als een: "over mijn lijk!!" nee ?
Mag ik dit lezen als: ik spreek voor gertquote:
Ik zocht een smiley die mijn gevoel weergaf na het doorlezen van dat achterlijke gedram van die Disanika. En ik vond hem.quote:
neequote:Op zondag 13 mei 2007 20:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mag ik dit lezen als: ik spreek voor gert
Mag ik dit lezen als een: "over mijn lijk!!" nee ?quote:
pas.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:20 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Mag ik dit lezen als een: "over mijn lijk!!" nee ?
ow, sorry, ging een beetje mis. ik wilde er iets over zeggen en bedacht me.quote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 23:54 schreef schatje het volgende:
PC eend, dus ik probeer er in het vervolg rekening mee te houden. Ik was me er niet bewust van dat je er zo aan irriteerde.
Dat magquote:Op maandag 14 mei 2007 23:57 schreef Lobasca het volgende:
En ik erger me aan Pc eend dat 'ie alles war Brian krom doet, recht probeert te breien..
Wat ben je toch een skeetje.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat mag
Maar ik heb eens gelezen dat als bewoners consequent voor iets worden uitgemaakt, dat je dat dan hier kan melden en er naar gekeken wordt
Als we dat met users en hun favorieten gaan doen, is het einde zoek lijkt mij
Nee.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:01 schreef kleinzusje het volgende:
Beste moderators
Ik hoorde via via dat PC eend mod gaat worden, klopt dat ?
Sorry poepiequote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat ben je toch een skeetje.![]()
Maar.. wil je me nooit meer quoten voordat ik een domme taalfout verbeterd heb?![]()
Hoewel je het bijna zou denken, als je naar dit topic kijktquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:01 schreef kleinzusje het volgende:
Beste moderators
Moet ik weer ophouden met mijn geouwehoer?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:45 schreef Day het volgende:
[..]
Hoewel je het bijna zou denken, als je naar dit topic kijkt, maar ik kan je geruststellen/moet ik je teleurstellen: dit gerucht is niet waar!
Dank je Dayquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:45 schreef Day het volgende:
[..]
Hoewel je het bijna zou denken, als je naar dit topic kijkt, maar ik kan je geruststellen/moet ik je teleurstellen: dit gerucht is niet waar!
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:01 schreef kleinzusje het volgende:
Beste moderators
Ook graag de reactie van Lieve verwijderen op mijn post die ik al een half uur daarvoor had aangepast omdat ik het topic niet wilde verpesten.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:20 schreef kleinzusje het volgende:
Wil 1 van jullie de posting van lieve verwijderen uit dit topic: Wens hier LoveProfusion sterkte
Het gaat hier even niet over haar, dank u
Uit het oogpunt van precedentwerking vind ik niet dat dat het anders maakt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:57 schreef kleinzusje het volgende:
PC eend, mbt het topic LoveP heb je een punt. Maar hij heeft het in de cos gezet en dat maakt het anders. Tevens keurde hij het goed en was er blij mee. Ik zelf hoef geen topic over mijn liefde voor jou en het verdriet wat me dat geeft, maar dat terzijde. Als een Lieve frust zijn topic wil volbaggeren met haar shit.............jammer. Of verwijderen die shit of slotje. Tis wel goed.............kutwijf
Klik Hier!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:15 schreef Disana het volgende:
Redelijk off-topic (maar refereert wel aan de mooie linkjes die sommigen zoals shmoopy hebben):
Hoe maak ik een mooi linkje in mijn sig? Dus niet
http://www.youtube.com/watch?v=ROkJEHGeB_g
maar zoiets als 'klik hier'?
Heb het met <a href></a> geprobeerd zonder succes.
Aha, simpel maar doeltreffend. Ik ga het gelijk proberen, bedankt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Klik Hier!
[url=http://www.youtube.com/watch?v=ROkJEHGeB_g]Klik Hier![/url ]
Zonder die laatste spatie in [ /url ]
Lastig hequote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Uit het oogpunt van precedentwerking vind ik niet dat dat het anders maakt.
Voor je het weet gaat iedereen het in de COS melden en komen er alsnog heel veel van dat soort topics
En het lijkt me er niet om te gaan of hij het er mee eens is of niet, want ik zou namelijk wel graag een topic over jouw liefde voor mij zien en wat voor verdriet je dat geeft
Je zit nu ook niet zo netjes te zijn over Lieve en dat schijnt ook niet te mogen....
Fucking hell, ik ben wel wannebe mod![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Aha, simpel maar doeltreffend. Ik ga het gelijk proberen, bedankt.
Ik hou mij zo als gewoonlijk weer eens aan de TT, waar ik rechten aan denk te kunnen ontlenenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Lastig heverantwoordelijkheidsgevoel maar geen beslissingsbevoegdheden
![]()
9 jaarquote:Mocht ik mn liefde voor jou na 9 jaar niet meer dragen en het in de cos melden. Open ik een topic. Misschien ben je dan blauw en kun je het meteen vergrendelen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je hebt iig voor dat je een halfzachte bent..![]()
![]()
Oh ...en nu je toch bezig bent...hou dat pleuriszussie van je eens aangelijnd....wat een gifkikkertje is dat zeg...die groeit op voor galg en rad op deze manier.quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oh ...en nu je toch bezig bent...hou dat pleuriszussie van je eens aangelijnd....wat een gifkikkertje is dat zeg...die groeit op voor galg en rad op deze manier.![]()
Top shmoopy, en anders gewoon een slotje. LP is al bijgelezen, blij en verdrietig IRL..........thxquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:34 schreef shmoopy het volgende:
Ik ga even opruimen in dat topic, maar de originele post van Lieve laat ik wel staan, er staat geen ban op dom posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |