quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
Ik kan niet zo goed klagen tegen oortje![]()
u riepquote:
Moet ik vraguh of ze het willen veranderen ????quote:
Is het Kitsch of Kitchquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Moet ik vraguh of ze het willen veranderen ????
Daar twijfelde ik ook overquote:
Hopen dat er een modje wakker isquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:50 schreef petraa het volgende:
Ik heb gevraagd of ze het willen veranderen
een op een rij ... slaap lekker petraaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
tis er?quote:
quote:
Trusten!quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:02 schreef puntoortje het volgende:
[..]
daarom ga ik ook maar me bedje in .... slaap lekker voor strakkies
![]()
Een tikkeltje uit m'n hum door allerlei dingen die fout zijn gegaan de afgelopen paar dagen... Maar ik heb hoop voor de toekomstquote:
Een tikkeltje uit m'n hum door allerlei dingen die fout zijn gegaan de afgelopen paar dagen... Maar ik heb hoop voor de toekomstquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:04 schreef Veulen het volgende:
[..]
Een tikkeltje uit m'n hum door allerlei dingen die fout zijn gegaan de afgelopen paar dagen... Maar ik heb hoop voor de toekomst
En hoe is het met u meneer?
Zeg zit je mij nou in de maling te nemen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Een tikkeltje uit m'n hum door allerlei dingen die fout zijn gegaan de afgelopen paar dagen... Maar ik heb hoop voor de toekomst![]()
En ik zit vandaag geniaal te ontwerpen![]()
Neej, ik was net zo positief over de laatste paar dagen als jijquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:09 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zeg zit je mij nou in de maling te nemen?![]()
Mare geniaal ontwerpen? Ja ik zag wel wat voorbij komen, maar of dat geniaal is...
In ieder geval wél met Photoshop en Illustratorquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:20 schreef Peter6000 het volgende:
Oproepje: weet iemand hoe je .psd bestanden open krijgt.
Ja.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
In ieder geval wél met Photoshop en Illustrator![]()
Moet ik een ander bestandstype sturen?![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ik uhhhhhhhhhhh bedoelde met dat 70 - 100 trouwens de 'ongeveer schaal'.
Zeg maar als in 'een kleine tekening is okay'.
10 kleine dingetjes die tegen zitten zijn haast net zo irritant als 1 groot ding. Stukken techniek die niet werken (tijdklokken, pompen, computer) , een verkloot zelfbouw (neeh niet zo'n ikea ding een echte) kastje. Een vuilnisbelt voor de deur, een zaggende buurman en een vet duur postpakket waar ik voor thuis bleef en vandaag echt zo worden bezorgd door de dpd en er niet is... Ja dat verkloot de afgelopen 2 dagen een beetje.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Neej, ik was net zo positief over de laatste paar dagen als jij![]()
Arme jij. Je bent net karel appel; er zijn ook zat kinderen die van hem jattenquote:En de ontwerpjes die geniaal zijn post ik hier niet, want dan jat iemand ze![]()
Kolere, had jij laatst ook niet de brand in de buurt?quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
10 kleine dingetjes die tegen zitten zijn haast net zo irritant als 1 groot ding. Stukken techniek die niet werken (tijdklokken, pompen, computer) , een verkloot zelfbouw (neeh niet zo'n ikea ding een echte) kastje. Een vuilnisbelt voor de deur, een zaggende buurman en een vet duur postpakket waar ik voor thuis bleef en vandaag echt zo worden bezorgd door de dpd en er niet is... Ja dat verkloot de afgelopen 2 dagen een beetje.
Je lijkt nu Disana welquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En de ontwerpjes die geniaal zijn post ik hier niet, want dan jat iemand ze![]()
Neeh ik woon niet in appelschaquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:34 schreef PC eend het volgende:
Kolere, had jij laatst ook niet de brand in de buurt?
Wel foto sturen d'r van dan hé?quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tnx, wellicht hangt er binnenkort een Ian_Nick aan mijn muur.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:36 schreef Peter6000 het volgende:
@ Veulen: Vertel eens wat meer over 'een zaggende buurman'.
Ok, ik was al bang dat je al dat ongeluk aantrokquote:
Dat moest je even terug zoeken of nietquote:
Huhquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je weet best dat ik meer durf dan jij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |