Open die danquote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:19 schreef APK het volgende:
Ik wilde net [DGK FB #7] Juf ik heb het nummer van de COS fout.openen.
Nee joh, wees blij dat we sinds kort een afwijkende titel mogen hebben die niet meer veranderd wordt omdat het gepeupel anders denkt dat het een COS is.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:37 schreef Prospera het volgende:
Open die dan, die heeft een leuke TT.
Dan vraag ik een slotje voor deze, want ik zag opeens dat ik de laatste was![]()
Hmmm, ik vind hem een beetje onPeterachtig?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 06:44 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Deze kijkcijferpagina is (helaas) nog niet beschikbaar.
Update-topic is weer schoon en goed punt!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:37 schreef kleinzusje het volgende:
Sorry, moet het even kwijt.CODUS (Commentaren op Updates / Streamverslagen)
Een dat is #1.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:18 schreef Marrije het volgende:
Kan een modje het nr aanpassen alsjeblieft, de 9 is weggevallen.
[COS #1529] Amanda en Huub op date 1529 moet het zijn, dank!
Protest: Ik kijk van af vandaag de uitzendingen en ben gestart met 1 oktober. Het commentaar is daarbij erg nuttigquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:11 schreef Peter6000 het volgende:
Kunnen alle uitzendingentopics vanaf 1 oktober worden gesloten, om het gevaar van onnodige topickicks te bezweren?
edit: het topic van vandaag kan natuurlijk nog tot maandagavond 1800 openblijven, om de internetkijkers ook de gelegenheid te geven te reageren.
Als het topic gesloten is, kan je het commentaar ook gewoon lezen hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Protest: Ik kijk van af vandaag de uitzendingen en ben gestart met 1 oktober. Het commentaar is daarbij erg nuttig
echt ???quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als het topic gesloten is, kan je het commentaar ook gewoon lezen hoor
Ja, gewoon je klikangst overwinnen, en klikken.quote:
Dank je lieverdquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, gewoon je klikangst overwinnen, en klikken.
Er zijn geen enge monsters of spoken ofzo.![]()
Alleen maar enge caps.
Waarom?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:02 schreef kleinzusje het volgende:
Kan dit topic verwijderd worden ?: Het pest-hier-gekke-Gertje-topic (deel 2)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |