Dat is meer Gert zijn afdelingquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oh ...en nu je toch bezig bent...hou dat pleuriszussie van je eens aangelijnd....wat een gifkikkertje is dat zeg...die groeit op voor galg en rad op deze manier.![]()
Gert en ik zijn even on a breakquote:
Jappie, daten ?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je bescheidenheid siert je...daar zou broeder Gert nog een hoop van kunnen leren.
![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:35 schreef Jappie het volgende:
@ Duckie
Ik zie dat je gelijk actie hebt ondernomen...klasse man..bedankt...ze is zo een stuk LIEVEr.![]()
Hoe moeten we dan het gezag ondermijnenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:42 schreef avonne het volgende:
Kan dat nou eens afgelopen zijn met Slow chatten hier?
Uiteraard moedersquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:42 schreef avonne het volgende:
Kan dat nou eens afgelopen zijn met Slow chatten hier?
Ok baasquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:45 schreef shmoopy het volgende:
*ferm achter Avonne gaat staan*
Hou de sc even in het daarvoor bestemde topic, jongens.
ok baasquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:45 schreef shmoopy het volgende:
*ferm achter Avonne gaat staan*
Hou de sc even in het daarvoor bestemde topic, jongens.
Dank je wel, ik kan me namelijk niet aan de indruk ontrekken dat het hier enigzins op ' das leben der anderen' begint te lijken! We leven niet in de DDR en het reguleren van reacties lijkt me 'eng'.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:34 schreef shmoopy het volgende:
Ik ga even opruimen in dat topic, maar de originele post van Lieve laat ik wel staan, er staat geen ban op dom posten.
je kunt ook zelf je post aanpassen, als je dat wiltquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
-knip-
n die van mij (die nu inmiddels als lul op dirk slaat) ....... ....beiden in het LP topic.
Best wel geschikt hoor, zo moeilijk kan het niet zijn. Kan me alleen heel moeilijk een voorstelling maken van jou in het blauw, maar ja, daar kon ik me bij Gert ook niet zoveel bij voorstellen. Ik kan het moeilijk uit mijn strot krijgen, maar hij doet het verrotte goed. Dus zal er voor jou ook nog wel hoop zijn dat het ooit nog wat met je wordt....quote:
En dat is voor herhaling vatbaar.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:56 schreef Mike1964 het volgende:
hij doet het verrotte goed.
Dat kon ik me juist wel voorstellenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:56 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Best wel geschikt hoor, zo moeilijk kan het niet zijn. Kan me alleen heel moeilijk een voorstelling maken van jou in het blauw, maar ja, daar kon ik me bij Gert ook niet zoveel bij voorstellen. Ik kan het moeilijk uit mijn strot krijgen, maar hij doet het verrotte goed. Dus zal er voor jou ook nog wel hoop zijn dat het ooit nog wat met je wordt....![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:41 schreef Jappie het volgende:
en bovendien is dit een typische Amanda streek naar Gert toe.![]()
En hoe noem je dit dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:18 schreef Lieve het volgende:
[..]
Beste mod,
Het is niet mijn gewoonte, nog mijn opzet om hier te reageren.
Maar het lijkt me in het kader van de evenwichtigheid niet meer dan redelijk dat deze 'bagger' 'vreemde manier van uiten' verdwijnt.
Het lijkt me dat waar dingen waar mensen met tenen tot in de hemel/hel en het begrip van een zeer gekleurde lenskijker serieus worden genomen ook deze SHIT [sub]ook wel : scheldpartij van een zeer gefrustreede user met beperkt gezichtsveld en een te nauw denkraam [/sub ]niet toelaatbaar is.
Heb je gelijk in, zal ik doen.quote:Ik wil hier geen scheldpartijen continueren of tot een issue uitbouwen en weet heel erg zeker dat ik me ten opzichte van deze user fatsoenlijk heb opgesteld.
Het lijkt me in alle redelijkheid zo dat deze vorm van afgeven op basis van allergie of gefrustreerde insteek evenzogoed mag worden verwijdert!
Aldus in drievoud ingediend, verblijf ik,quote:Ook al ben ik fel tegenstander van het reguleren van iemand vrije meningsuiting. Het lijkt me niet de bedoeling dat ik op basis van deze uitingen mijn mening lucht geef!![]()
Na het verwijderen van de postings op bovenstaande betrekking hebbende mag ook deze uiting met quote wat mij betreft worden verwijdert.
Kan iemand deze post verwijderen ?quote:
Ik had je nog gewaarschuwd, voor die hele rel begonquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:18 schreef kleinzusje het volgende:
Dank je wel shmoopy/ baasvoor het wijzigen van 7%
![]()
Zal dat lelijke woord nooit meer in de FB gebruiken Lieve![]()
quote:Ik zou dat scheldwoord in FB weghalen
Als je mod wordt luister ik naar je okquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had je nog gewaarschuwd, voor die hele rel begon![]()
[..]
Inderdaad! Alleen in de originele post staat niet meer dat Lieve een kutwijf is.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:44 schreef APK het volgende:
In de quotes staat nog steeds dat Lieve een kutwijf is.
Ook in haar eigen kwootquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:44 schreef APK het volgende:
Oh, dat is wel kwalijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:44 schreef APK het volgende:
Yep, die quote is het enige leesbare dat ze ooit op fok gepost heeft.quote:
Baggeraars!!! Scheer je weg naar de SC! Dit kan echt niet!!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:56 schreef kleinzusje het volgende:
Gert, hup stuur die baggeraars naar de SC ! Dit kan echt niet
Nou nou, op een lieve manier kan ook hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Baggeraars!!! Scheer je weg naar de SC! Dit kan echt niet!!!
Mijn welgemeende excuses, Gert.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Baggeraars!!! Scheer je weg naar de SC! Dit kan echt niet!!!
*doet stiekem een paar keer F5 drukkenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:58 schreef Peter6000 het volgende:
Precies 2007 views, en we zitten ook in het jaar 2007.
Is dat even toevallig.
Toen jij dat zei zag ik alleen maar feedbackquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:56 schreef kleinzusje het volgende:
Gert, hup stuur die baggeraars naar de SC ! Dit kan echt niet
Blauw staat je nietquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Toen jij dat zei zag ik alleen maar feedback
Wat is toch je fascinatie met blauwquote:
Ik vind het hier ook altijd erg leuk. Aardige mensen, leuke kleurtjes...quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat is toch je fascinatie met blauw
Als een user hier en paar keer iets post vraag je gelijk of ze mod worden
Users mogen toch ook feedback geven
Teveel geinen schijnt dan weer niet meer te mogen, vind ik op zich jammer, doet vaak niemand kwaad en maakt dit tot een leuk topic zoals Ian ook al opmerkte
Ik vond de BB FB van voor de grote COS discussie waardoor er allerlei berpekingen kwamen altijd het leukste topicquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het hier ook altijd erg leuk. Aardige mensen, leuke kleurtjes...![]()
'Brian moet dood.'quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vond de BB FB van voor de grote COS discussie waardoor er allerlei berpekingen kwamen altijd het leukste topic
Nu lijkt de COS goed te lopen, tijd misschien om de beperking op te heffen?
Was een beetje dom om jou te quoten, was eigenlijk geen vraag aan een 'doodgewone' userquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:20 schreef Disana het volgende:
[..]
'Brian moet dood.'
Moet ik aan toevoegen natuurlijk dat de COS hier inderdaad prima loopt, dat was daarzo wel anders.
Goh, laat ik dat nou helemaal niet doorgehad hebbenquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Was een beetje dom om jou te quoten, was eigenlijk geen vraag aan een 'doodgewone' user
En ik denk dat ik het over FB had van voor jouw tijd.
Mn imagoquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat is toch je fascinatie met blauw
Als een user hier en paar keer iets post vraag je gelijk of ze mod worden
Users mogen toch ook feedback geven
Teveel geinen schijnt dan weer niet meer te mogen, vind ik op zich jammer, doet vaak niemand kwaad en maakt dit tot een leuk topic zoals Ian ook al opmerkte
Omdat ik dat orgineel ook niet ben. Maar wat niet is kan altijd nog komen?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Inderdaad! Alleen in de originele post staat niet meer dat Lieve een kutwijf is.
Het ging mij meer om het feit dat iemand niet snapte dat die uitdrukking niet kon, en kennelijk niet op de hoogte is van de geschiedenis (van oa Nederland) en ook niet schijnt te weten dat die vergelijking nog steeds gemaakt wordt door racisten en daardoor gewoon not done is.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Het enige wat mij stoort is dat het van 2 kanten steeds opgerakeld wordt. "Wij" gebruiken de "woorden" soms, maar "zij" halen het verleden ook steeds terug... vroeger vroeger vroeger..... en blijven "ons" aanspreken op acties van mensen waar wij niks mee te maken hebben en die wij afkeuren.
(en weer kom ik er niet uit)
Ik vind al die benamingen van Eric die je net noemt net zo fout maar om dan maar even heel kort door de bocht te gaan...quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:40 schreef cindy10 het volgende:
wrm is het wel rasicme als huub bv aap zegt...(oke,de geschiedenis,en iemand aanvallen op uiterlijk...).
maar wrm vliegt niemand in de fik als eric uitgemaakt word voor vieze flikker,aidslijder,cokesnuiver etc etc?
daarbij iemand met rood haar een beugel en een brilletje,word ook uitgescholden(en heeft vast ook een lange geschiedenis met gepest worden.)![]()
Done!quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Welk liev modje doet even TT van [SC # 69] 2 Soixante-neuf or not 2 Soixante-neuf veranderen in:
[SC # 69] 2 Soixante-neuf or not 2 Soixante-neuf
![]()
![]()
![]()
Je bent de lievste, mooiste, beste meest sexy moderator!quote:
donequote:Op donderdag 17 mei 2007 01:29 schreef Disana het volgende:
[COS # 1462] Nog een ijsje dan
Deze mag dicht
Anders stuur je er nog even een PM achteraan om haar te bedanken.quote:
Dat zou ik nooit doen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Anders stuur je er nog even een PM achteraan om haar te bedanken.
Wat wil je doen dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:06 schreef kleinzusje het volgende:
Beste moderators
Mogen de updates ook wat minder objectief zijn? Ik schrijf en cap graag, maar ben wat terughoudend in het posten omdat ik mij moeilijk aan de zeer strenge regels kan houden![]()
Kots smileys niet direct, dacht meer aan knipoogjes, lachicoontjes en hier en daar een boosplaatje. Verder een beetje ( heel klein beetje) door laten schemeren dat ik een voorkeur heb of iemand wat scheel vindt kijken.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:09 schreef APK het volgende:
[..]
Wat wil je doen dan?
Kotssmileys plaatsen?
Of gewoon een partij bij elkaar gelogen onzin in het topic plempen?
Moet heel af en toe wel kunnen als je het mij vraagt, als je er maar duidelijk bij zet dat het jouw mening is....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 03:51 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Kots smileys niet direct, dacht meer aan knipoogjes, lachicoontjes en hier en daar een boosplaatje. Verder een beetje ( heel klein beetje) door laten schemeren dat ik een voorkeur heb of iemand wat scheel vindt kijken.
Dat dan weer welquote:Op vrijdag 18 mei 2007 04:15 schreef soylent het volgende:
Ik heb de updates liever wat objectiever. Een beetje de bewoners afplassen mag best. Maar een update schrijf je meestal toch voor een breed publiek, dus echte pro- of anti-bewoner propaganda hoort er niet in thuis. Dat is meer voor de COS of de miljonairtopics.
Had je te veel gezopenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 04:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Moet heel af en toe wel kunnen als je het mij vraagt, als je er maar duidelijk bij zet dat het jouw mening is....
En nee ik ben niet blauw voordat je daar weer over begint![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:06 schreef kleinzusje het volgende:
OK, ik probeer in mijn caps wat subjectief te zijn en in mijn teksten totaal neutraal
Wat mij betreft absoluut niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:57 schreef Gert het volgende:
Het ligt er een beetje aan welke bewoner wordt afgezeken, wat mij betreft.
Een Duitser?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:39 schreef SmeerCaas het volgende:
Sterker nog: moderators zouden dit standpunt sowieso moeten uitdragen. Lijkt me een wezenlijk onderdeel van je functie.... But then again: who am I?
Ik zal het in de gaten houden.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:47 schreef kleinzusje het volgende:
Gelukkig zijn ze op de 10 site objectief, daar moet ik maar eens een voorbeeld aan nemen. Mocht ik iets opschrijven wat echt niet kan willen jullie me dan straf geven ? Alvast bedankt![]()
Heel erg bedanktquote:
Ik tel er al meer dan drie hierboven....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heel erg bedankt![]()
Mocht ik ooit een jostiepost plaatsen wil ik graag een waarschuwingEen ban is wat mij betreft dan wel wat streng. Mocht ik meer dan 3 jostiepostings plaatsen vind ik het wel terecht trouwens
![]()
edit: ivm jostiepost en totaal off topic wat niet hier hoort maar in de SCquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:54 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik tel er al meer dan drie hierboven....![]()
Als een modje eraan heeft gezeten kan je dat zelf niet meer.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:16 schreef Disana het volgende:
Is mijn streamverslag over de extensions van Amanda op slot gezet? Ik kan het niet meer editen.
Voor alle duidelijkheid, want ik kreeg er zelfs al een ongeruste PM over: ook ik vind dat er objectiviteit betracht moet worden in de updates, onafhankelijk van om welke bewoner het gaat.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:39 schreef SmeerCaas het volgende:
[..]
Wat mij betreft absoluut niet.
Het update topic zou m.i. zeer objectief moeten blijven. Meningen zijn daar niet van belang. Sterker nog: moderators zouden dit standpunt sowieso moeten uitdragen. Lijkt me een wezenlijk onderdeel van je functie.... But then again: who am I?
Nee maar je mag daar al helemaal niet 'rellen' en voor de rest lees ik het amperquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:57 schreef Gert het volgende:
Het ligt er een beetje aan welke bewoner wordt afgezeken, wat mij betreft.
Dat pijltje wijst naar de quote-knop.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:05 schreef Disana het volgende:
[[url=http://aycu19.webshots.com/image/14658/2005913554209867819_rs.jpg]afbeelding][/URL]
Ik kan geen enkel bericht van mezelf meer editten in Streamverslagen.
Wat ik overal in Streamverslagen mis is dus de 'Wijzig dit bericht' knop.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:10 schreef APK het volgende:
[..]
Dat pijltje wijst naar de quote-knop.
Ben je wel ingelogd.
En alleen in Streamverslagen!?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat ik overal in Streamverslagen mis is dus de 'Wijzig dit bericht' knop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |