Kan er als de grote levensvragen rond de Cos opener beantwoord zijn nog even ingegaan op mijn verzoek?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:47 schreef voyeur het volgende:
Kan er eens wat gedaan worden aan al die leuke racistische grapjes (aap mag niet, dus dan maar Bokito schrijven, antilliaanse vrienden op bezoek van Brian: criminelen etc.).
Gisteren was er een marokkaanse rapleraar op bezoek en ja hoor daar gingen we weer:
[COS # 1640] Zwart van de zon
[COS # 1640] Zwart van de zon
[COS# 1641] Spitten met Brian!
Zo gaat het steeds en als er dan iemand voor Huub langs komt zien we gelijk dat hij niet crimineel is
[COS # 1648] Little [s]green[/s] pink bag is missing Rara, waar zien we dat zo snel aan.
De wereld wordt er niet beter van, maar Fok in ieder geval minder triest als daar wat harder tegen opgetreden wordt.
Zeg troela, alleen omdat jij iets meld in FB, betekent nog niet dat dus iedereen zich naar jou moet voegen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Gezwets natuurlijk, maar ja, je moet je er toch uit redden nietwaar![]()
Alles keurig op tijd in FB gemeld, iedereen marcheert maar door en de OP wordt ook nog 'geleend', helaas nog altijd geen mod in de buurt om te beslissen... dan mag ik daar best wel eens 4 berichtjes aan wijden.
Als je dat doet, blijf je op het niveau van Nikky hangen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:20 schreef SHE het volgende:
Ik hoef me overigens nergens uit te redden, want ik heb naar behoren gehandeld.
Doe eens niet zo lelijk.quote:
Dat doen ze wel achter de schermen hoor.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:25 schreef Peter6000 het volgende:
Je kan beter een ONAFHANKELIJKE derde partij jou handelingen (inclusief bejegening) eens goed laten bestuderen.
Nee.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als je dat doet, blijf je op het niveau van Nikky hangen.
Je kan beter een ONAFHANKELIJKE derde partij jou handelingen (inclusief bejegening) eens goed laten bestuderen.
Peter peter...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als je dat doet, blijf je op het niveau van Nikky hangen.
Wat heb jij een raar beeld van mij; je las toch dagelijks de COSsen? So much for the grouphug, I guess...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:20 schreef SHE het volgende:
[..]
Zeg troela, alleen omdat jij iets meld in FB, betekent nog niet dat dus iedereen zich naar jou moet voegen.
De beslissing hier, worden niet door jou genomen.
Ik herhaal; NIET door jou.
Het is jammer dat jij deze manier van met een leuk forum omgaan blijft volhouden om maar niet van je zelf gemaakte troon verstoten te worden.
Ik hoef me overigens nergens uit te redden, want ik heb naar behoren gehandeld.
Op basis van mijn persoonlijke ervaringen heb ik daar echt ernstige twijfels over.quote:
Ga je lekker?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, scheldende moderatoren die je nooit in de COS ziet zijn hartstikke normaal![]()
Ik vervloek nog altijd de dag waarop jou is uitgelegd hoe je smilies kunt toevoegen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, scheldende moderatoren die je nooit in de COS ziet zijn hartstikke normaal![]()
Grouphug staat nog steeds hoor.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat heb jij een raar beeld van mij; je las toch dagelijks de COSsen? So much for the grouphug, I guess...![]()
Je bent dus gewoon zelf een zeurkous die toevallig ook eens wat zag, en steigerde.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:34 schreef SHE het volgende:
[..]
Grouphug staat nog steeds hoor.
En dat jij een ander beeld van jezelf hebt, is logisch. ik verwacht ook geen zelfreflectie.
Ik zou het alleen wel enorm kunnen waarderen als je eens wat dingen liet gaan. Gewoon, omdat het niet zo belangrijk is.
Jij leuker
Ik leuker
Mods van DGK in extase
Iedereen gelukkig.
Ja, je maakt prachtige OP's
Ja, je bent een zeer waardevolle user
Maar door overal overheen te walsen, wordt juist dat wat zo waardevol aan je is, compleet overschaduwd.
en nu, ga ik verder met mijn mojito's.
Ik hoop dat je mijn mening in elk geval een klein beetje wil overdenken en dat er nog een licht kumbaya klinkt vannacht.![]()
Hé yvonne!quote:
Neuh, ik ben dol op SHEquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:41 schreef APK het volgende:
[..]
Hé yvonne!![]()
SHE heeft eindelijk een keer gelijk.![]()
Heb je haar vaak achter de schermen moeten steunen vanwege haar botte gedrag?![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bent dus gewoon zelf een zeurkous die toevallig ook eens wat zag, en steigerde.
Lees de post waarop je hier reageert nog een keer, ik heb even later iets toegevoegd en daar houd ik me aan![]()
Disana, volg je eigen woorden eens op!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:29 schreef Disana het volgende:
Toevoeging: dit was mijn laatste reactie. Grote monden en vooroordelen zijn te vermoeiend om tegenin te redeneren.
Ik ben ook dol op Paris Hilton, maar ik zou er niet aan moeten denken dat ze DGK zou gaan modden.quote:
Done!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:42 schreef Day het volgende:
[..]
[..]
Disana, volg je eigen woorden eens op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |