hoezo Brian heeft nu toch geen opdracht gegeven.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:22 schreef scanman01 het volgende:
Laatst lag Amanda dehele middag topless te zonnen en nu heeft ze weer wél een topje aan?
Moeilijk te peilen die meid.
Het was ook vreemd geweest als hij Huub aan het ophemelen was in die rap.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Yo mama... dat is niet zomaar een rap. Dat is een rap om Huub te dissen.
Hij zei het zelf hoor, een rap om Huub te dissenquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het was ook vreemd geweest als hij Huub aan het ophemelen was in die rap.
Wie was die zak dan?quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:27 schreef beequeen het volgende:
Is die zak nu weg?
Welk weblog is dat?quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:43 schreef SiRojK het volgende:
Hahahha, die reacties op dat 'weblog van Huub'... Hahaha, wat kansloos!
Nee, Lieke en Huub moeten eerst uitgebreid bespreken hoe en wanneer ze 't gaan verstoppen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:27 schreef beequeen het volgende:
Is die zak nu weg?
Hebben ze niet eens een battle gehouden, waarbij Huub won?quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij zei het zelf hoor, een rap om Huub te dissen![]()
Alsof Brian weet hoe het echt moetquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:31 schreef Sebi het volgende:
[..]
Hebben ze niet eens een battle gehouden, waarbij Huub won?
Ze noemde haar eigen boomstammen eerder nog 'stalpoten'.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:33 schreef riri het volgende:
Heeft natasia die poen van zichzelf weleens gezien....Brian? Zeg daar eens wat van....
Dat is nog een te mooie omschrijving...lelijk mens is het...van binnen en van buitenquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze noemde haar eigen boomstammen eerder nog 'stalpoten'.
Het zijn echt lowlives, ik heb er echt geen woorden meer voor.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:33 schreef Disana het volgende:
Natasja: Kijk die benen, het lijkt net een kerel.
Brian: Een glazenwasser met dikke poten.
Lekker op Lieke afgeven.
Dat is het niveau van dat drietal.... en Eric hoort daar nu ook bij.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:33 schreef Disana het volgende:
Natasja: Kijk die benen, het lijkt net een kerel.
Brian: Een glazenwasser met dikke poten.
Lekker op Lieke afgeven.
Als ze zichzelf nu gewoon kaalscheert, maakt ze zich wat dat betreft onkwetsbaar.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:05 schreef Disana het volgende:
Geen hairspray, geen borstels, geen föhnen, geen gel... niks meer.
Maar het mooiste, of moet ik zeggen het meest tragische, is dat Eric daar nu tussen zit.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het zijn echt lowlives, ik heb er echt geen woorden meer voor.![]()
Wat dacht van mij, zeker gezien het feit dat Mitch komt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:35 schreef Copycat het volgende:
Nooit gedacht dat ik het ooit zou zeggen, maar ik kan niet wachten tot Amanda haar dagelijkse extensions-verkracht-sessie wil houden.
Het zijn een stelletje Tokkies!quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het zijn echt lowlives, ik heb er echt geen woorden meer voor.![]()
Het kind werd al gek bij de gedachte dat Huub een stukje van haar extensions zou afknippen. Niet haar echte haar, maar haar extensions.......quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als ze zichzelf nu gewoon kaalscheert, maakt ze zich wat dat betreft onkwetsbaar.
En bovendien kan het psychologisch gezien interessante ontwikkelingen als gevolg hebben.
Maar goed, dit idee heb ik al eens vaker geopperd.
Vanavond?quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat dacht van mij, zeker gezien het feit dat Mitch komt.![]()
![]()
![]()
Nee die reageren het af op Nettyquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:39 schreef beequeen het volgende:
Eric vraagt zich af of de streamers elkaar onderling ook in de haren vliegen wanneer ze een bepaalde favo hebben. Grappig.![]()
quote:
Ik zit nu al te genietenquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Daar stond ik nog helemaal niet bij stil.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:37 schreef beequeen het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:39 schreef beequeen het volgende:
Eric vraagt zich af of de streamers elkaar onderling ook in de haren vliegen wanneer ze een bepaalde favo hebben. Grappig.![]()
Wieso?quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:41 schreef beequeen het volgende:
De Volkskrant?
Heeft Huub altijd al gehad die kan gewoon onbeperkt babbelen over allerlei zaken die niet over DGK gaan.. áls hij daar maar de juiste gesprekspartner voor heeft.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:36 schreef grazygirl het volgende:
toch is het bij huub en lieke gezelliger heb ik het idee, bij die 4 andere mafkezen is het of hysterisch gelach of stilte![]()
Die werd net door de brievenbus gegooid, geen idee dus.quote:
Staat geloof ik een artikel in over Jaap... zei iemand in de COS vanmorgen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die werd net door de brievenbus gegooid, geen idee dus.
Eenschquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:42 schreef Clank het volgende:
[..]
Heeft Huub altijd al gehad die kan gewoon onbeperkt babbelen over allerlei zaken die niet over DGK gaan.. áls hij daar maar de juiste gesprekspartner voor heeft.
Dat Jaap tegen zichzelf in bescherming moet worden genomen geloof ik..quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:44 schreef grazygirl het volgende:
wat staat er in die krant?
Die heeft BAN toch niet?quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:41 schreef Meganog het volgende:
[..]
Aanhang van BAN wordt gewoon niet serieus genomen.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:50 schreef basicsaint het volgende:
Komt erop neer dat Jaap tegen zichzelf in bescherming moet worden genomen en dat DGK een gevaarlijk psychologisch experiment is dat zo snel mogelijk beëindigd moet worden.
(Zit wel wat in.)
hahahaquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:53 schreef Anderkeertje het volgende:
warrie - donderdag 7 juni 2007 @ 11:56
Bron: De Volkskrant
Waanzin in De Gouden Kooi
Jaap uit de villa van het programma De Gouden Kooi kotst zichzelf onder. Volgens Vittorio Busato moet Tien hem tegen zichzelf in bescherming nemen.
Ik heb weleens gedacht dat John de Mol een eredoctoraat verdiende voor de eerste versie van Big Brother.
Die deelnemers werden van achter de schermen niet met allerlei opdrachten en 'spelletjes'beinvloed in hun gedrag.
Ze moesten het volledig zelf uitzoeken, hadden geen idee wat voor hype ze veroorzaakten.
Alle Big Brother-versies daarna zijn slappe aftreksels geweest; niemand die nog onbevooroordeeld meedeed.
Die gedachte voor een eredoctoraat heb ik nooit gehad bij het Tien programma De Gouden Kooi, dat in oktober begon.
Zo'n tien mensen bewonen een luxueuze villa en moeten elkaar wegwerken.
Wie overblijft, mag de villa houden en krijgt bovendien een smak geld.
Er was direct ophef over Natasia.
Zij liet haar 6-jarige zoontje (die een levertransplantatie onderging) en 9-jarige dochtertje in de steek om haar intrek in de villa te nemen.
Het leidde tot Kamervragen en bezordheid van Bureau Jeugdzorg Flevoland, maar Natasiais nog dagelijks op de televisie.
Nu kan heel Nederland getuige zijn van Jaap, bij wie alle stoppen doorslaan.
Zonder enige schaamte rolt deze corpulente twintiger in zijn eigen kots, eet die osenstatief in het bijzijn van anderen op, besmeurt bedden en muren ermee, en kotst anderen onder.
Tactiek om de villa te winnen?
Jaap loopt regerecht de waanzin tegemoet en heeft professionele hulp nodig.
De Mol manipuleert mensen met zij reaity-televisie.
Probleem is dat steeds meer mensen, voornamelijk om redenen van roemen rijkdom, zich laten manipuleren.
Medewerkers bij De Gouden Kooi wijzen evenwel op de eigen verantwoordelijkheid van de deelnemers; ze zijn gecreend en geschikt bevonden om mee te doen.
Je zou denken dat die screening onmogelijk door een psycholoog kan zijn gedaan.
Die zal een vrouw die haar kinderen voor onbepaalde tijd in de steek wil laten immers direct ongeschikt bevinden wegens voorgenomen geestelijke mishandeling van haar kroost.
Uit navraag bij de persvoorlichter vanTien blijkt dat er wel psychologen bij De Gouden Kooi zijn betrokken.
Een collegiaal gesprek zit er echter niet in; zij mogen zich publiekelijk nietuitlaten over het programma.
Ik kon er zeker van zijn dat ze de bewoners deskundig bijstaan.
Daar geloof ik niets van.
De Gouden Kooi doet steeds meer denken aan een gevangenisexperriment van Zimbardo en de collega's uit de jaren zeventig.
Proefpersonen kregen een gesimuleerde gevangenis op sanford University voor twee weken de rol van gevangene of cipier toegewezen.
De cipiers gedroegen zich steeds wreder.
De simulatie liep volkomen uit de hand, het experiment werd na 6 dagen gestopt.
De psuchologen bij De Gouden Kooi kennem dit experiment uit hun opleiding.
Als zij niet snel ingrijpen en Jaap tegen zichzelf beschermen, is hun houding net zo om te kotsen.
Anders is het de hoogste tijd voor externe actie.
Vittorio Busato is psycholoog en mede-auteur van Het geheim van de uitblinker(Prometheus)
van VOL
dat noemt natas toch positieve publiciteitquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:00 schreef beequeen het volgende:
Het commentaar op Natasja is ook niet mild in dat artikel.
Ow ja, even vergeten dat ze een hype is.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:00 schreef 2live het volgende:
[..]
dat noemt natas toch positieve publiciteit![]()
Dat is dan ook het meest leuke als Natasia dat stuk leestquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:00 schreef beequeen het volgende:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:00 schreef beequeen het volgende:
Dat is stoer man.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:03 schreef beequeen het volgende:
WB: Wil je wat drinken man?
Persoon: Nee man, ik heb net een AA'tje op man.
WB: Kom je uit Almere?
Persoon: Ja man.
Klopt.. Hij doet het goed vind ik, al zijn er wel zat momenten dat het er niet op lijktquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:05 schreef Clank het volgende:
Jaap zegt dat of hij is echt gestoord óf hij verdient een Oscar
Je bent volgens mij nog 10x 'weet je' vergetenquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:13 schreef beequeen het volgende:
Peroon:
Kijk, wat het is man, kijk.
Je hebt ballterappers man, ja man.
Die DJ's denken dat ze wat zijn man, maar ik ben beter man.
Ik wil dat ze naar mij luisteren man.
In je rap kun je relativeren man.
Kadir heet hij man.
Als je elke zin afsluit met hetzelfde woord, rijmt het altijd.. Slimme gast!quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:13 schreef beequeen het volgende:
Peroon:
Kijk, wat het is man, kijk.
Je hebt ballterappers man, ja man.
Die DJ's denken dat ze wat zijn man, maar ik ben beter man.
Ik wil dat ze naar mij luisteren man.
In je rap kun je relativeren man.
Kadir heet hij man.
Klopt man, weet je.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:14 schreef Clank het volgende:
[..]
Je bent volgens mij nog 10x 'weet je' vergeten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |