Dat zal Jensen erg vinden met z'n kwalbert grapjes. Albert Verlinde is een homo.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:38 schreef getl0st het volgende:
Brian: Huub huub huub huub.. Als ik met hem naar Jensen ga.. ga ik hem zo hard pakken.. Huub de homo-hater!
Niet lezen!quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:38 schreef scanman01 het volgende:
Die reacties op Huub's weblog worden echt met de minuut triester
Wat een volk zeg.
Volgens mij Jensen zelf ook. Heb ik wel eens gehoord tenminste.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat zal Jensen erg vinden met z'n kwalbert grapjes. Albert Verlinde is een homo.
Lachband: hahahahahahahaha
![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:38 schreef getl0st het volgende:
Brian: Huub huub huub huub.. Als ik met hem naar Jensen ga.. ga ik hem zo hard pakken.. Huub de homo-hater!
Palma vertelde dit aan Eric.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:42 schreef Disana het volgende:
Eric 'ving een gesprek op' tussen Palma en Huub. Huub zou Eric liever als vriend gehouden in en buiten de kooi.
Het blijft grappig om te zien dat Brian het bij een ander neerlegt terwijl Huub en Jaap vanuit hunzelf kijken...quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:38 schreef getl0st het volgende:
Brian wilde een collectcall van Netty als Huub iets van plan was en hij zou dan weigeren maar dan was hij voorbereidquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:31 schreef grazygirl het volgende:
[..]
haha zou ze daarom gister gebeld hebben ? dan is het toch jammer dat brian de cc niet heeft geaccepteerd, als huub daarna bezig was gegaan was ie pas echt para geworden haha
Goed zo!quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:45 schreef Disana het volgende:
Brian: Gaat Eric naar Huub om te praten. Die is ook niet te vertrouwen. Zie je?
dieptriestquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:38 schreef scanman01 het volgende:
Die reacties op Huub's weblog worden echt met de minuut triester
Wat een volk zeg.
Hhahaha, kansloosquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:45 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Brian wilde een collectcall van Netty als Huub iets van plan was en hij zou dan weigeren maar dan was hij voorbereid
die ziet haar wereld instorten. Haar uiterlijk was ook het belangrijkste bij Jenssen. Ze bleef maar vragen: hoe was mijn make-up, en hoe zat mijn haar?quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:41 schreef beequeen het volgende:
Lieke gaat alle styletangen, Carmenset en föhn's verstoppen.
Zal Dellie leuk vinden.![]()
![]()
![]()
Lieke is verreweg de leukste, lekkerste en sterkste van alle 7.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:46 schreef scanman01 het volgende:
Eric loopt er langs.
Huub: "Durf je wel zo alleen?"
Eric: "Jahoor. Jij ook wel hè, zo met je vriendinnetje"
Lieke: "Dat is dus niet alleen, dus laat dat 'ook' maar weg"
quote:
Eric beseft niet dat hij helemaal alleen staat. BAN laat hem binnen drie seconden vallen als het moet.quote:
Nee hoor, ze gaat alles verschuilenquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:52 schreef 2live het volgende:
Lieke vergeet toch de potten vet niet he?
Het moet....quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:51 schreef Meganog het volgende:
[..]
Eric beseft niet dat hij helemaal alleen staat. BAN laat hem binnen drie seconden vallen als het moet.
Over de schutting!quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:54 schreef Anderkeertje het volgende:
ik vraag me alleen af waar ze het gaat laten. Die vuilniszak zit propvol
En Palma dan?quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:36 schreef Disana het volgende:
Natasia en Eric hebben een tijdje in het zwembad zitten dobberen terwijl Jaap, Lieke en Huub op bed lagen te praten. Amanda en Brian zitten ook in de zon.
[afbeelding]
Natasia baalt stevig van het 'feit' dat Jaap en Huub een nieuw hoofd huishouding uit mogen zoeken. Ze is het niet eens met 'het opperhoofd'.
Hier leveren wij Commentaar Op de Streams
Als je over andere zaken dan de streams wilt babbelen, doe dat dan a.u.b niet hier maar in de gezellige slow chat:
[SC]
Mocht je je niet in kunnen houden en wil je even rellen, dan is er het reltopic:
DGK HOOLIGANS
Voor wie meer wil bijdragen:
Veel users zijn niet in staat om voortdurend de streams te volgen. Als er belangrijke ontwikkelingen zijn, wordt het daarom op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic. Iedereen kan hieraan toevoegen, ook enkele regels over een gebeurtenis zijn zeer welkom:
[DGK] Updates
Kun je snel typen en vind je het leuk af en toe eens een gesprek of gebeurtenis te verslaan, dan is je bijdrage meer dan welkom in
[DGK] Streamverslagen
Ben je op de hoogte van alle ins en outs, dan is je kennis hier welkom:
[DGK] Vraag het een streamer
Deze COSsen zijn vaak tijdelijk zoek. Als je op Active Topics in de tweede menubalk hierboven klikt, kom je terecht in een lijst met links naar aktieve topics; de actuele COS staat hierbij.
In dit geval niet, helemaal top van Lieke. Dellie gaat straks helemaal flippen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:01 schreef Snatsie het volgende:
Ik vind dat verstoppen van andermans spullen nu wel kinderachtig worden.
OMG dit wordt Amanda vast teveel en gaat ze d'r 24 uur aanvragen... tenminste als ze het aankan 24 uur zonder make-upspulletjes.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:57 schreef beequeen het volgende:
De make-up doos van Dellie er ook maar bij![]()
![]()
![]()
Spulletjes godsamme wat zit daar allemaal in, zoveel heb ik nog geneens aan complete bagage voor 2 weken vakantiequote:Op donderdag 7 juni 2007 14:59 schreef Disana het volgende:
Daar gaan de spulletjes van Amanda
[afbeelding]
Mitch komt vanavond, die kan ze echt niet ontvangen zonder een plamuur- en stylingsessie van een uur of 2quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:02 schreef akveor het volgende:
[..]
OMG dit wordt Amanda vast teveel en gaat ze d'r 24 uur aanvragen... tenminste als ze het aankan 24 uur zonder make-upspulletjes.
Het moet ook niet te lang duren dan is de lol er ook vanaf.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:01 schreef Snatsie het volgende:
Ik vind dat verstoppen van andermans spullen nu wel kinderachtig worden.
Nee, dat niet gok ik... Lieke is wel slim genoeg daarvoor denk ikquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:03 schreef avonne het volgende:
Zitten de nagelspullen er ook bij?
Tilly heeft dat specifiek verboden.
Lieke was ook fel op Huub dat hij daar af moest blijven, dus dat laat ze zelf vast ook wel met rust.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:03 schreef avonne het volgende:
Zitten de nagelspullen er ook bij?
Tilly heeft dat specifiek verboden.
Ow ja...... dat is zn nieuwe passiequote:Op donderdag 7 juni 2007 15:04 schreef beequeen het volgende:
Wifebeater gaat een rap schrijven. Dellie leestmee.......reactie, actie, taxi.
Dat begint goed.![]()
Ik heb momenteel geen streams, dus vind het niet zo ergquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:04 schreef avonne het volgende:
Ik weet trouwens niet of ik daar wel zin in heb... weer 2 dagen een kwaaie Amanda
Lieke pakt haar echt op een gevoelig puntquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:05 schreef Disana het volgende:
Geen hairspray, geen borstels, geen föhnen, geen gel... niks meer.
Zonder zender wel.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:06 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Lieke pakt haar echt op een gevoelig punt.. Eigenlijk zou ze nu Amanda het zwembad nog in moeten flikkeren, maar dat mag niet meer helaas
Die schrijven ze nl niet zelf.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:07 schreef Prik0 het volgende:
Nogmaals: +o
Waarom gebruiken de bewoners(behalve Brian) hun Gouden ...... log niet zo vaak?
Lieke heeft nog niets in die richting gedaan toch?quote:
Struikelen niet...quote:
Volgens mij is Lieke een enorme schijter wat dat betreft.. Volgens mij zul je Lieke ook niet snel zien slaan, ik vraag me af of ze uberhaupt al wel eens iemand heeft geslagen in haar levenquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:09 schreef getl0st het volgende:
[..]
Lieke heeft nog niets in die richting gedaan toch?
Ze kan hem hebben
Dat zal haar sierenquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:10 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Volgens mij is Lieke een enorme schijter wat dat betreft.. Volgens mij zul je Lieke ook niet snel zien slaan, ik vraag me af of ze uberhaupt al wel eens iemand heeft geslagen in haar leven
Een beschaafde lieve dame doet dat ook niet.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:10 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Volgens mij is Lieke een enorme schijter wat dat betreft.. Volgens mij zul je Lieke ook niet snel zien slaan, ik vraag me af of ze uberhaupt al wel eens iemand heeft geslagen in haar leven
Als je nog nooit iemand hebt geslagen ben je een schijtert?quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:10 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer met niveau of stijl te maken heeft ipv bang zijn. Dat siert haar juist.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:10 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Heeft Wifebeater zijn Glock gevonden?quote:
Mensen met karakter en sterke verbale kwaliteiten hoeven zich ook niet te verlagen door te gaan slaan. Slaan is een teken van machteloosheid.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:12 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Als je nog nooit iemand hebt geslagen ben je een schijtert?![]()
Daarna is het altijd regelrecht naar de kapsalon toch?quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:16 schreef beequeen het volgende:
Die kast van Dellie is echt een ravage, ze kan nooit iets vinden.
Ik ook nog nooit en ben daar ook trots opquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:10 schreef SiRojK het volgende:
Volgens mij zul je Lieke ook niet snel zien slaan, ik vraag me af of ze uberhaupt al wel eens iemand heeft geslagen in haar leven
Nee en ja.. Iedereen komt volgens mij wel eens iemand tegen waarbij praten geen nut meer heeft...Maargoed, dat is weer een hele andere discussie.. (ik heb btw ook nog nooit iemand geslagen, achteraf gezien vind ik dat ik in sommige situaties best een schijtert was en ik gewoon een tik uit had moeten delen.. Je moet ook niet altijd met je laten fucken...)quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:12 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Als je nog nooit iemand hebt geslagen ben je een schijtert?![]()
Houwen zoquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook nog nooit en ben daar ook trots op
Zuiver intelligent spel spelen...quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:20 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Nee en ja.. Iedereen komt volgens mij wel eens iemand tegen waarbij praten geen nut meer heeft...Maargoed, dat is weer een hele andere discussie..
Waar het om ging is dat ik denk dat Lieke heel voorzichtig is om geen geld kwijt te raken van die jackpot
Voor het verbod op fysiek geweld deed ze ook aan het nodige duw-, trek- en knijpwerk, hoor. Dan heb je toch niet goed gekeken.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:20 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Waar het om ging is dat ik denk dat Lieke heel voorzichtig is om geen geld kwijt te raken van die jackpot
Yo mama... dat is niet zomaar een rap. Dat is een rap om Huub te dissen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:22 schreef beequeen het volgende:
Dellie tegen Wifebeater: Wat kun je goed dichten.
Als ik het goed begrijp is het een rap over Huub. Waarom verbaast me dat nu niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |