Dat zal Jensen erg vinden met z'n kwalbert grapjes. Albert Verlinde is een homo.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:38 schreef getl0st het volgende:
Brian: Huub huub huub huub.. Als ik met hem naar Jensen ga.. ga ik hem zo hard pakken.. Huub de homo-hater!
Niet lezen!quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:38 schreef scanman01 het volgende:
Die reacties op Huub's weblog worden echt met de minuut triester
Wat een volk zeg.
Volgens mij Jensen zelf ook. Heb ik wel eens gehoord tenminste.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat zal Jensen erg vinden met z'n kwalbert grapjes. Albert Verlinde is een homo.
Lachband: hahahahahahahaha
![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:38 schreef getl0st het volgende:
Brian: Huub huub huub huub.. Als ik met hem naar Jensen ga.. ga ik hem zo hard pakken.. Huub de homo-hater!
Palma vertelde dit aan Eric.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:42 schreef Disana het volgende:
Eric 'ving een gesprek op' tussen Palma en Huub. Huub zou Eric liever als vriend gehouden in en buiten de kooi.
Het blijft grappig om te zien dat Brian het bij een ander neerlegt terwijl Huub en Jaap vanuit hunzelf kijken...quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:38 schreef getl0st het volgende:
Brian wilde een collectcall van Netty als Huub iets van plan was en hij zou dan weigeren maar dan was hij voorbereidquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:31 schreef grazygirl het volgende:
[..]
haha zou ze daarom gister gebeld hebben ? dan is het toch jammer dat brian de cc niet heeft geaccepteerd, als huub daarna bezig was gegaan was ie pas echt para geworden haha
Goed zo!quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:45 schreef Disana het volgende:
Brian: Gaat Eric naar Huub om te praten. Die is ook niet te vertrouwen. Zie je?
dieptriestquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:38 schreef scanman01 het volgende:
Die reacties op Huub's weblog worden echt met de minuut triester
Wat een volk zeg.
Hhahaha, kansloosquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:45 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Brian wilde een collectcall van Netty als Huub iets van plan was en hij zou dan weigeren maar dan was hij voorbereid
die ziet haar wereld instorten. Haar uiterlijk was ook het belangrijkste bij Jenssen. Ze bleef maar vragen: hoe was mijn make-up, en hoe zat mijn haar?quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:41 schreef beequeen het volgende:
Lieke gaat alle styletangen, Carmenset en föhn's verstoppen.
Zal Dellie leuk vinden.![]()
![]()
![]()
Lieke is verreweg de leukste, lekkerste en sterkste van alle 7.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:46 schreef scanman01 het volgende:
Eric loopt er langs.
Huub: "Durf je wel zo alleen?"
Eric: "Jahoor. Jij ook wel hè, zo met je vriendinnetje"
Lieke: "Dat is dus niet alleen, dus laat dat 'ook' maar weg"
quote:
Eric beseft niet dat hij helemaal alleen staat. BAN laat hem binnen drie seconden vallen als het moet.quote:
Nee hoor, ze gaat alles verschuilenquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:52 schreef 2live het volgende:
Lieke vergeet toch de potten vet niet he?
Het moet....quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:51 schreef Meganog het volgende:
[..]
Eric beseft niet dat hij helemaal alleen staat. BAN laat hem binnen drie seconden vallen als het moet.
Over de schutting!quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:54 schreef Anderkeertje het volgende:
ik vraag me alleen af waar ze het gaat laten. Die vuilniszak zit propvol
En Palma dan?quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:36 schreef Disana het volgende:
Natasia en Eric hebben een tijdje in het zwembad zitten dobberen terwijl Jaap, Lieke en Huub op bed lagen te praten. Amanda en Brian zitten ook in de zon.
[afbeelding]
Natasia baalt stevig van het 'feit' dat Jaap en Huub een nieuw hoofd huishouding uit mogen zoeken. Ze is het niet eens met 'het opperhoofd'.
Hier leveren wij Commentaar Op de Streams
Als je over andere zaken dan de streams wilt babbelen, doe dat dan a.u.b niet hier maar in de gezellige slow chat:
[SC]
Mocht je je niet in kunnen houden en wil je even rellen, dan is er het reltopic:
DGK HOOLIGANS
Voor wie meer wil bijdragen:
Veel users zijn niet in staat om voortdurend de streams te volgen. Als er belangrijke ontwikkelingen zijn, wordt het daarom op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic. Iedereen kan hieraan toevoegen, ook enkele regels over een gebeurtenis zijn zeer welkom:
[DGK] Updates
Kun je snel typen en vind je het leuk af en toe eens een gesprek of gebeurtenis te verslaan, dan is je bijdrage meer dan welkom in
[DGK] Streamverslagen
Ben je op de hoogte van alle ins en outs, dan is je kennis hier welkom:
[DGK] Vraag het een streamer
Deze COSsen zijn vaak tijdelijk zoek. Als je op Active Topics in de tweede menubalk hierboven klikt, kom je terecht in een lijst met links naar aktieve topics; de actuele COS staat hierbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |