De vraag is dan wel weer is het gemeend of geacteerd.. dat weet je bij Jaap gewoon niet.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:13 schreef noekje het volgende:
Komt even wat oud zeer naar boven bij Jaap.
De vrijheid van een kunstenaarquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:21 schreef demins het volgende:
Brian gaf het zelf toe: zinsconstructies opbouwen doet hij niet bij zijn gedichten, omdat het poetisch is!![]()
Huub!quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:23 schreef demins het volgende:
Het gaat weer over...
Brian is echt niet domquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:23 schreef CoT het volgende:
Brain is echt zooo dom
Zijn de spullen al verstopt? Amandel wordt echt gek![]()
vriend van me schrijft ook gedichten (en treedt er regelmatig mee op) maar als je die dingen aanhoort dan heb je helemaal geen idee waar hij het over heeft, wat dat betreft is Brain dus op de goeie weg!!quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:21 schreef demins het volgende:
Brian gaf het zelf toe: zinsconstructies opbouwen doet hij niet bij zijn gedichten, omdat het poetisch is!![]()
Gaat ie een kaartenactie beginnen?quote:
Knap hoe je een gebrek kan gebruiken in je eigen voordeel.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:21 schreef demins het volgende:
Gister tochquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Brian is echt niet dom
Zijn de spullen van huub al verbrandt?![]()
OK danquote:
Dat is wat huub doetquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:27 schreef beequeen het volgende:
Ik ben een leek op het gebied van rappen. Wat is spitten?![]()
Je woorden snel en vloeiend uit je mond laten rollen, zeg maar.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:27 schreef beequeen het volgende:
Brian treedt al maanden op, waar denk je dat je naar zit te kijkenquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:28 schreef demins het volgende:
De Marokkaanse Rapdocent heeft zelf al een paar keer opgetreden, daar kan Brian nog veel van opsteken!![]()
en een ansichtkaarrrrrrrrrrrrrrrrrtquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:27 schreef cobain94 het volgende:
Brian's eerste rapregel:Thuis heb ik nog een karrrrr met paarrrrrrd...
Dat gaat dus een probleem worden met Wifebeater.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je woorden snel en vloeiend uit je mond laten rollen, zeg maar.
Een lekkere flowquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je woorden snel en vloeiend uit je mond laten rollen, zeg maar.
in de tuin een kuil scheppen tot er iemand in valt..........je kan dat spreekwoord wel! wie een Kquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:27 schreef beequeen het volgende:
Wat een vrouw!quote:
Met schrijven is dat minder een probleem hequote:Op donderdag 7 juni 2007 16:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat gaat dus een probleem worden met Wifebeater.
Juistemquote:
zijn er weer racisten in het huis, what's newquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:03 schreef getl0st het volgende:
Wie de fuck is die achterlijke marokaan
Streams weer uit.. kan niet tegen dat accent
Hij wil rappen man, weet je.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Met schrijven is dat minder een probleem he![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:32 schreef beequeen het volgende:
Kadir kan het ook a capella. Voor mij mag hij zijn schjmoel houden.
Dat weet je niet,.... JJ had een een mooi liedje van zijn tekst gemaaktquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juistem
Iets wat Brian nooit zal kunnen bewerkstelligen.
Nee weet ik niet, ik heb geen streamsquote:
Heb je Brian horen rappen, toen hij en Huub een battle hadden in het huis? Voor mij (en ik ben een redelijk onderlegd hiphophead) meer dan genoeg redenen om aan te nemen dat Brian er niks van bakt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:34 schreef PC eend het volgende:
Dat weet je niet,.... JJ had een een mooi liedje van zijn tekst gemaakt
En een goeie freestyler kan het telefoonboek nog spitten
Beter lezen dus man.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee weet ik niet, ik heb geen streams
Ik lees hier dat hij raps wil schrijven
Wees eens wat duidelijker hier![]()
dat vind ik eigenlijk best slimquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:35 schreef SiRojK het volgende:
Whahahha.. Die gast ging zichzelf bellen om op zijn voicemail 'te spitten'...Whahaha
Volgens mij had brian dat zelf ook door en legt zich toe op het schrijvenquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je Brian horen rappen, toen hij en Huub een battle hadden in het huis? Voor mij (en ik ben een redelijk onderlegd hiphophead) meer dan genoeg redenen om aan te nemen dat Brian er niks van bakt.
Wat is daar zo grappig aan?quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:35 schreef SiRojK het volgende:
Whahahha.. Die gast ging zichzelf bellen om op zijn voicemail 'te spitten'...Whahaha
Dat je telefoon helemaal onder het spuug zitquote:
Met het erbarmelijke niveau van die schrijfseltjes kan zelfs de beste rapper ter wereld geen lekkere flow bewerkstelligen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:37 schreef PC eend het volgende:
Volgens mij had brian dat zelf ook door en legt zich toe op het schrijven
het probleem met brian is dat hij geen tot weinig maatgevoel heeft.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je Brian horen rappen, toen hij en Huub een battle hadden in het huis? Voor mij (en ik ben een redelijk onderlegd hiphophead) meer dan genoeg redenen om aan te nemen dat Brian er niks van bakt.
WBquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:41 schreef beequeen het volgende:
WB is ook gek op Ghetto Gospel.
Maak me nou niet blij met een dooie WBquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:40 schreef Copycat het volgende:
Live by the mike, die by the mike!
Vanavond elektrocuteert Brian zichzelf,
Volgens mij ook! Het succes van de single die hij met JJ heeft uitgebracht (tekst B. Kubatz; muziek: JJ) heeft hem aangezet tot het schrijven van teksten voor 2Pac en anderen!quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij had brian dat zelf ook door en legt zich toe op het schrijven
2pac leeft, ik wist hetquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:42 schreef demins het volgende:
[..]
Volgens mij ook! Het succes van de single die hij met JJ heeft uitgebracht (tekst B. Kubatz; muziek: JJ) heeft hem aangezet tot het schrijven van teksten voor 2Pac en anderen!
Yep. Hij heeft geen ritmegevoel en geen tekstgevoel. Onontbeerlijk voor een rapper van enig niveau.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:41 schreef jacqjacq het volgende:
het probleem met brian is dat hij geen tot weinig maatgevoel heeft.
dat was bij het zingen al het geval (en daarbij kon hij de toonhoogtes ook al niet plaatsen), en bij die rap-battle tegen huub zat hij ook steeds uit het ritme van de beat (zeg ik dat goed zo).
Rappers zijn naast de tekst ook heel erg bezig met het ritme van de tekst en de muziek, en dat lukt brian gewoon niet.
zie je ook aan zijn gedichten, die lopen gewoon niet lekker. (en de inhoud lijkt ook nergens op)
Klopt helemaal...Je hebt het of je hebt het niet..En brian heeft het niet en zal het ook nooit krijgen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:41 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
dat was bij het zingen al het geval (en daarbij kon hij de toonhoogtes ook al niet plaatsen), en bij die rap-battle tegen huub zat hij ook steeds uit het ritme van de beat (zeg ik dat goed zo).
Rappers zijn naast de tekst ook heel erg bezig met het ritme van de tekst en de muziek, en dat lukt brian gewoon niet.
zie je ook aan zijn gedichten, die lopen gewoon niet lekker. (en de inhoud lijkt ook nergens op)
Dan zijn het er nu al twee die het weten! Benieuwd of Brian en jij het geheim weten te houden...quote:
Juist. En hij is niet alleen daarin. Daarom kunnen ze ook beter de DJ-lessen schrappen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:41 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
Brian is poeet. Dat rappen wordt een probleem, gok ik.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:47 schreef cobain94 het volgende:
Schrijven van een track? Wat dacht je van leren van het ritme?
Ik denk dat die gozer na 1 les al gillend wegloopt en zijn carrière als rapleermeester aan de hoogste wilg hangt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:49 schreef beequeen het volgende:
Na 6 lessen is Wifebeater dus een meesterrapper. Meer lessen krijgt hij niet.
Wat bedoel je?quote:
En terecht, achter zien ze ook wel dat het nooit wat zal worden.. Die gast heeft gewoon 0,0 ritmegevoel, dat is eigenlijk het allerbelangrijkst.. Dan kun je nog zo vals zingen, dan klopt het nog steeds enigszins..quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:49 schreef beequeen het volgende:
Na 6 lessen is Wifebeater dus een meesterrapper. Meer lessen krijgt hij niet.
Proleet, bedoel je?quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:49 schreef Meganog het volgende:
Brian is poeet. Dat rappen wordt een probleem, gok ik.
En tupac dan?quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:49 schreef Meganog het volgende:
[..]
Brian is poeet. Dat rappen wordt een probleem, gok ik.
oh, ik vond het walgelijk dat hij amanda kuste.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:50 schreef Clank het volgende:
[..]
Dat hij aan de tenen van Lieke zat te likken ws.. what's new![]()
Ja, dat bedoelde ikquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:50 schreef Clank het volgende:
[..]
Dat hij aan de tenen van Lieke zat te likken ws.. what's new![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |