Hij wil rappen man, weet je.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Met schrijven is dat minder een probleem he![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:32 schreef beequeen het volgende:
Kadir kan het ook a capella. Voor mij mag hij zijn schjmoel houden.
Dat weet je niet,.... JJ had een een mooi liedje van zijn tekst gemaaktquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juistem
Iets wat Brian nooit zal kunnen bewerkstelligen.
Nee weet ik niet, ik heb geen streamsquote:
Heb je Brian horen rappen, toen hij en Huub een battle hadden in het huis? Voor mij (en ik ben een redelijk onderlegd hiphophead) meer dan genoeg redenen om aan te nemen dat Brian er niks van bakt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:34 schreef PC eend het volgende:
Dat weet je niet,.... JJ had een een mooi liedje van zijn tekst gemaakt
En een goeie freestyler kan het telefoonboek nog spitten
Beter lezen dus man.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee weet ik niet, ik heb geen streams
Ik lees hier dat hij raps wil schrijven
Wees eens wat duidelijker hier![]()
dat vind ik eigenlijk best slimquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:35 schreef SiRojK het volgende:
Whahahha.. Die gast ging zichzelf bellen om op zijn voicemail 'te spitten'...Whahaha
Volgens mij had brian dat zelf ook door en legt zich toe op het schrijvenquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je Brian horen rappen, toen hij en Huub een battle hadden in het huis? Voor mij (en ik ben een redelijk onderlegd hiphophead) meer dan genoeg redenen om aan te nemen dat Brian er niks van bakt.
Wat is daar zo grappig aan?quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:35 schreef SiRojK het volgende:
Whahahha.. Die gast ging zichzelf bellen om op zijn voicemail 'te spitten'...Whahaha
Dat je telefoon helemaal onder het spuug zitquote:
Met het erbarmelijke niveau van die schrijfseltjes kan zelfs de beste rapper ter wereld geen lekkere flow bewerkstelligen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:37 schreef PC eend het volgende:
Volgens mij had brian dat zelf ook door en legt zich toe op het schrijven
het probleem met brian is dat hij geen tot weinig maatgevoel heeft.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je Brian horen rappen, toen hij en Huub een battle hadden in het huis? Voor mij (en ik ben een redelijk onderlegd hiphophead) meer dan genoeg redenen om aan te nemen dat Brian er niks van bakt.
WBquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:41 schreef beequeen het volgende:
WB is ook gek op Ghetto Gospel.
Maak me nou niet blij met een dooie WBquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:40 schreef Copycat het volgende:
Live by the mike, die by the mike!
Vanavond elektrocuteert Brian zichzelf,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |