Als je elke zin afsluit met hetzelfde woord, rijmt het altijd.. Slimme gast!quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:13 schreef beequeen het volgende:
Peroon:
Kijk, wat het is man, kijk.
Je hebt ballterappers man, ja man.
Die DJ's denken dat ze wat zijn man, maar ik ben beter man.
Ik wil dat ze naar mij luisteren man.
In je rap kun je relativeren man.
Kadir heet hij man.
Klopt man, weet je.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:14 schreef Clank het volgende:
[..]
Je bent volgens mij nog 10x 'weet je' vergeten![]()
De vraag is dan wel weer is het gemeend of geacteerd.. dat weet je bij Jaap gewoon niet.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:13 schreef noekje het volgende:
Komt even wat oud zeer naar boven bij Jaap.
De vrijheid van een kunstenaarquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:21 schreef demins het volgende:
Brian gaf het zelf toe: zinsconstructies opbouwen doet hij niet bij zijn gedichten, omdat het poetisch is!![]()
Huub!quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:23 schreef demins het volgende:
Het gaat weer over...
Brian is echt niet domquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:23 schreef CoT het volgende:
Brain is echt zooo dom
Zijn de spullen al verstopt? Amandel wordt echt gek![]()
vriend van me schrijft ook gedichten (en treedt er regelmatig mee op) maar als je die dingen aanhoort dan heb je helemaal geen idee waar hij het over heeft, wat dat betreft is Brain dus op de goeie weg!!quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:21 schreef demins het volgende:
Brian gaf het zelf toe: zinsconstructies opbouwen doet hij niet bij zijn gedichten, omdat het poetisch is!![]()
Gaat ie een kaartenactie beginnen?quote:
Knap hoe je een gebrek kan gebruiken in je eigen voordeel.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:21 schreef demins het volgende:
Gister tochquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Brian is echt niet dom
Zijn de spullen van huub al verbrandt?![]()
OK danquote:
Dat is wat huub doetquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:27 schreef beequeen het volgende:
Ik ben een leek op het gebied van rappen. Wat is spitten?![]()
Je woorden snel en vloeiend uit je mond laten rollen, zeg maar.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:27 schreef beequeen het volgende:
Brian treedt al maanden op, waar denk je dat je naar zit te kijkenquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:28 schreef demins het volgende:
De Marokkaanse Rapdocent heeft zelf al een paar keer opgetreden, daar kan Brian nog veel van opsteken!![]()
en een ansichtkaarrrrrrrrrrrrrrrrrtquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:27 schreef cobain94 het volgende:
Brian's eerste rapregel:Thuis heb ik nog een karrrrr met paarrrrrrd...
Dat gaat dus een probleem worden met Wifebeater.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je woorden snel en vloeiend uit je mond laten rollen, zeg maar.
Een lekkere flowquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je woorden snel en vloeiend uit je mond laten rollen, zeg maar.
in de tuin een kuil scheppen tot er iemand in valt..........je kan dat spreekwoord wel! wie een Kquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:27 schreef beequeen het volgende:
Wat een vrouw!quote:
Met schrijven is dat minder een probleem hequote:Op donderdag 7 juni 2007 16:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat gaat dus een probleem worden met Wifebeater.
Juistemquote:
zijn er weer racisten in het huis, what's newquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:03 schreef getl0st het volgende:
Wie de fuck is die achterlijke marokaan
Streams weer uit.. kan niet tegen dat accent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |