Jammer dat het zo'n dom rukwijf isquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:20 schreef LoveProfusion het volgende:
Ook al is het een slet ze heeft best mooie billen..jammer dat er die doorrookte hoerenstem bij komt.
Vindingrijk, toch?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:21 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Had ik net zo'n gepaste TT, maak jij er Gebadder van![]()
je kan gewoon zien dat ze anaal genomen is...quote:
Dit is weer zo'n prachtige uitgesproken meningquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:20 schreef LoveProfusion het volgende:
Ook al is het een slet ze heeft best mooie billen..jammer dat er die doorrookte hoerenstem bij komt.
Vertel, vertel, hoe kun je dat zien?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:22 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
je kan gewoon zien dat ze anaal genomen is...![]()
Tell me morequote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:21 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Had ik net zo'n gepaste TT, maak jij er Gebadder van![]()
Dat komt allemaal uit dat haar van Amanda...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:23 schreef Disana het volgende:
Eerst meent Lieke een rat te zien in de master bedroom, nu ziet ze weer beesten die lijken op zilvervisjes met vleugels. Wat een vieze, vieze bende daar in die villa![]()
Nou... wat dacht je van aqua-hang-lebber-flikflooi-tot-vervelens-toe?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:23 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik vond Aquasutra meer tot de verbeelding spreken![]()
En achter de pleisters van Natasia is het ook niet pluis.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:24 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dat komt allemaal uit dat haar van Amanda...
Aquavozen met de Tokkies!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou... wat dacht je van aqua-hang-lebber-flikflooi-tot-vervelens-toe?![]()
hoge resolutie met auto digitale zoomquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:23 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Vertel, vertel, hoe kun je dat zien?
Huub mocht geen drankje meer.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:26 schreef Disana het volgende:
Door de nieuwe regels verveelt Huub zich nu al. Ik ook.
Verveling drijft ze de villa uit...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:28 schreef Day het volgende:
Er mag dus niet meer gevochten worden.
Hmmm, hoe moeten de bewoners zich nu amuseren dan?
Sterker, hoe moeten WIJ ons amuseren?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:28 schreef Day het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:27 schreef LoveProfusion het volgende:
Ook die poll op de site geeft aan dat de redactie meer rekening wil gaan houden met het publiek. De vraag luidt: wat willen jullie meer: sex, terror of humor.
zelfs met ons streamgeld weten ze de boel daar niet clean te krijgen....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:24 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dat komt allemaal uit dat haar van Amanda...
Ah, daarom kijkt hij zo boos/sip.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:28 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub mocht geen drankje meer.
Dus nou is hij boos.
En hij gaat niks uithalen bij Eric.
want Natasia heeft pijn.
En wij, Day? We zitten de hele avond al tegen een vozende Amanda en Brian aan te kijkenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:28 schreef Day het volgende:
Dit is ook al een paar keer gezegd door de redactie en telkens valt iedereen toch weer in zn eigen herhaling. Dus zal nu ook wel gebeuren, en dan vallen er nog hardere klappen maar dan nog gaat er niemand uit..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:28 schreef Day het volgende:
Mijn mening is dat ik het er met je eens bent. Ik heb al eerder gezegd dat wat mij betreft er 3 a 4 bewoners acuut op mogen rotten. ( Huub, Amanda, Brian) en evt. ook Natasia en of Amanda maar zo werkt het blijkbaar nietquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:27 schreef LoveProfusion het volgende:
De nieuwe regels: mijn mening:
Ik heb ook op humor gestemd. Een humor terroractie..zoals Huub die alle potten en pannen buiten zette om Palma te stangen..geweldig was dat. Nu krijgen we bezoek dat bekogeld wordt met een asbak.. het gaat gewoon te ver.quote:
Ja en Nee. Voorheen hadden ze de dreiging van een exit-sanctie. In de loop van de tijd is die regel verslapt. En de 100.000 euro regel is in feite minder streng, zeker als het vroeger een exit zou zijn. De redactie heeft natuurlijk nog steeds het flexibele element om zelf te bepalen of iets wel/niet bestraft wordt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:28 schreef Day het volgende:
wie weet tussen 6 plankjes......quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:31 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Dit is ook al een paar keer gezegd door de redactie en telkens valt iedereen toch weer in zn eigen herhaling. Dus zal nu ook wel gebeuren, en dan vallen er nog hardere klappen maar dan nog gaat er niemand uit..
De terror is alleen interessant als er niet wordt ingegrepen maar gestraft (officiele waarschuwing of exit). Humor, deze mensen... ik zie het niet, behalve misschien van Jaap. Maar ik ben blij dat men niet massaal voor seks stemt, word vanavond al misselijk van Rat & Co.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:32 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik heb ook op humor gestemd. Een humor terroractie..zoals Huub die alle potten en pannen buiten zette om Palma te stangen..geweldig was dat. Nu krijgen we bezoek dat bekogeld wordt met een asbak.. het gaat gewoon te ver.
Misschien wil de redactie dat wel, maar dat kunnen ze niet, dan zijn ze meteen verhaallijnen kwijt. Ik snap nu ook wel dat een beetje sturing nodig is. Voor de kijker is het uitermate verwarrend als Huub het ene moment ruzie maakt met Natasia en 2 minuten later bij haar komt liggen..maar zo gaat dat in het huis omdat ze te lang bij elkaar zitten.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn mening is dat ik het er met je eens bent. Ik heb al eerder gezegd dat wat mij betreft er 3 a 4 bewoners acuut op mogen rotten. ( Huub, Amanda, Brian) en evt. ook Natasia en of Amanda maar zo werkt het blijkbaar niet![]()
Maar Disana, er is toch niks mis met een beetj TLC zo nu en dan?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:31 schreef Disana het volgende:
[..]
En wij, Day? We zitten de hele avond al tegen een vozende Amanda en Brian aan te kijken![]()
Yay... Een GK met Eric, Jaap en Lieke.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn mening is dat ik het er met je eens bent. Ik heb al eerder gezegd dat wat mij betreft er 3 a 4 bewoners acuut op mogen rotten. ( Huub, Amanda, Brian) en evt. ook Natasia en of Amanda maar zo werkt het blijkbaar niet![]()
Huub wordt regelmatig verbaal overtroefd.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:31 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik denk juist dat de nieuwe regel goed is voor Huub. Verbaal is hij namelijk misschien wel de sterkste speler. Brian kun je na 2 woorden niet meer volgen. Jaap vind ik nu niet echt ad rem..vaak is het TE ingestudeerd en zie je Jaap wachten tot de camera hem volgt. Amanda komt toch nooit iets zinnigs uit. Natasia probeert een paar dagen moeder theresa te zijn maar vervalt daarna weer in haar viswijfen patroon. Lieke is op zich wel ok, maar ik denk dat mensen haar te vaag vinden.
Nee... nou... okee... maar ik zit net in een DGK dip. Misschien helpt het als jij me wat geeft?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:34 schreef Day het volgende:
[..]
Maar Disana, er is toch niks mis met een beetj TLC zo nu en dan?
een stilleven heeft meer inhoud... DGK isquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:35 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Yay... Een GK met Eric, Jaap en Lieke.
Ik kijk nog liever naar schimmelend brood.
Dat is onvermijdelijk. Standards drop when standards drop...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:32 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik heb ook op humor gestemd. Een humor terroractie..zoals Huub die alle potten en pannen buiten zette om Palma te stangen..geweldig was dat. Nu krijgen we bezoek dat bekogeld wordt met een asbak.. het gaat gewoon te ver.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:35 schreef Soury het volgende:
Ben dat deprie piano gezeik van Huub ook zat. Huppelekee in de vijver met dat ding incl. Huub![]()
Bullshit... Geweld is geweld. Spijkers met koppen slaan.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:34 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Misschien wil de redactie dat wel, maar dat kunnen ze niet, dan zijn ze meteen verhaallijnen kwijt. Ik snap nu ook wel dat een beetje sturing nodig is. Voor de kijker is het uitermate verwarrend als Huub het ene moment ruzie maakt met Natasia en 2 minuten later bij haar komt liggen..maar zo gaat dat in het huis omdat ze te lang bij elkaar zitten.
Ik denk dat de redactie deze groep wil houden en misschien wil uitbreiden met nog 1 bewoner..dan heb je genoeg verhaallijnen en als de kijkcijfers gaan instorten dan kunnen ze het publiek laten beslissen. Ik heb nooit geloofd dat uiteindelijk de beste pester wint. Het publiek zou het echt niet accepteren als Brian wint. Ik zit met smart op de dag te wachten dat Brian of Natasia NIKS wint.
dat is geen tandapastaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian wil vanavond zeker gepijpt worden met een fris bekkie
Let effe op je bewoording. Huub is licht bi heeft hij zelf toegegeven..maar hij valt meer op vrouwen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:37 schreef _GdR_ het volgende:
ff offtopic.
ik zat vanavond dgk te kijken. en aan t eind ging eric huub halen en toen lagen ze met zn 3en in bed.
is huub ook een flikker ofzo?
(ik volg het nog niet zo lang dus weet niet of dit al ten sprake is gekomen.)
Goed idee, ik bereid me ook maar even voor op het moment dat ook de laatste saaie stream uitvalt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:36 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
een stilleven heeft meer inhoud... DGK is![]()
Huub is bi .... maar met een zeer duidelijk voorkeur voor het vrouwelijk geslachtquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:37 schreef _GdR_ het volgende:
ff offtopic.
ik zat vanavond dgk te kijken. en aan t eind ging eric huub halen en toen lagen ze met zn 3en in bed.
is huub ook een flikker ofzo?
(ik volg het nog niet zo lang dus weet niet of dit al ten sprake is gekomen.)
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee... nou... okee... maar ik zit net in een DGK dip. Misschien helpt het als jij me wat geeft?![]()
![]()
![]()
ik heb m'n streams nog niet gemist, er valt ook niks te missen 'zie' ikquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:36 schreef Disana het volgende:
Gatverdamme, nou poetsen ze zelfs elkaars tanden al. Ik word echt niet goed.
Dank jequote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:40 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
Maarre.... ik ben de 2 stelletjes wel zat nu. Ze maken of ruzie met elkaar of ruzie met het andere stel of ze neuken.
Ik wil een nieuwe bewoner!
Dodenmarsquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:36 schreef brabander01 het volgende:
wat speelt tie eigenlijk
omg. nu is jaap echt alleen de tofste in t huisquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:39 schreef Desii het volgende:
[..]
Huub is bi .... maar met een zeer duidelijk voorkeur voor het vrouwelijk geslacht
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:37 schreef Desii het volgende:
Humor is leuk.... maar die zie ik eigenlijk alleen bij Huub, Jaap en Amanda (Amanda kan heel leuk uit de hoek komen, zeker bij Huubje)
Terror is leuk, maar dat gaat zeker uitlopen op fysiek geweld..
Sex hoeft van mij niet
Ik wil een complete nieuwe cast !!!!!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:40 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
Maarre.... ik ben de 2 stelletjes wel zat nu. Ze maken of ruzie met elkaar of ruzie met het andere stel of ze neuken.
Nah, een van de meest bekende gymnopedes van Satie.quote:
Een nieuwe bewoner zal best wel wat verandering geven, maar hoeveel ? Japio kon dat, maar eigenlijk pas na 1 maand, toen hij de TERROR had uitgevonden. Nieuwelingen als Eric en Lieke doen niet veel op het geheel, ze gaan gewoon op in de groep. En naarmate de bewoners langer bij elkaar zijn zal een nieuweling steeds minder de hele boel kunnen omkeren.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:40 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=DZt-69tmcCoquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:36 schreef brabander01 het volgende:
wat speelt tie eigenlijk
Ik word er niet vrolijk van maar bedanktquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Nah, een van de meest bekende gymnopedes van Satie.
http://www.youtube.com/watch?v=DZt-69tmcCo
Vladimir Putin in de kooi! Die zal de boel daar wel eens opschudden...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een nieuwe bewoner zal best wel wat verandering geven, maar hoeveel ? Japio kon dat, maar eigenlijk pas na 1 maand, toen hij de TERROR had uitgevonden. Nieuwelingen als Eric en Lieke doen niet veel op het geheel, ze gaan gewoon op in de groep. En naarmate de bewoners langer bij elkaar zijn zal een nieuweling steeds minder de hele boel kunnen omkeren.
die talpa pollsquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:42 schreef FuTilE het volgende:
[..]
![]()
DENOUNCE ALL POLLS PEOPLE!
Er wordt nu al gezeurd over het hoge scriptgehalte in de kooi, en dan zijn er nog mensen die daadwerkelijk gaan zitten antwoorden op zo'n simplistische poll die uiteindelijk maatgevend of op zijn minst indicatief moet zijn voor de toekomstige richting van het programma....
Geef me een hand, ik word vanavond ook nergens vrolijk van (de beelden dan).quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik word er niet vrolijk van maar bedankt
En nu moeten we vragen wat dat is he ? Nou echt nietquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Geef me een hand, ik word vanavond ook nergens vrolijk van (de beelden dan).
Volgens mij zou jij wel een goeie zijn.quote:
't Is in elk geval een muziekjequote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:46 schreef Soury het volgende:
[..]
En nu moeten we vragen wat dat is he ? Nou echt niet
![]()
HUH
Nee, natuurlijk hoef je dat niet te vragen. Ik roep dit al weken... Ik blijf erbij dat het interessant zou zijn, én een unicum in televisieland.. Beetje riskant, OK, maar als John de Mol nou half de pionier is die hij beweert te zijn...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:46 schreef Soury het volgende:
[..]
En nu moeten we vragen wat dat is he ? Nou echt niet
![]()
HUH
Zolang er elke 2 weken een ontslag-ronde is zijn de bewoners gedwongen om net te doen alsof ze vriendjes met iedereen zijn. Ook al zou er iemand inkomen die aan jouw verwachtingen voldoet, dan zal ie zowel Brian als Huub tegen zich krijgen en er binnen de kortste keren uitliggen omdat hij geen backup zal hebben. Het wordt tijd dat de redaktie eens gaat inzien dat het ontslag-systeem de bewoners alleen maar nep-gedrag oplegt. Als de 7 bewoners niet langer gedwongen worden om nep relaties aan te gaan, dan zal alles vanzelf wel veranderen...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:48 schreef Day het volgende:
Ik wil het liefst een man. Een leuk uitziende, wat oudere man (30+) die verbaal sterk genoeg om Huub eens onder tafel te lullen, die man genoeg is om het macho-gedrag van zowel Brian als Huub in te dammen (zonder zichzelf als macho te gedragen), die het niveau in dat huis een beetje opkrikt, een beetje terug brengt naar het begin.
Maar dit is gewoon een droom, want de bewoner die ik wil, stapt niet vrijwillig in dat huis.
Wat ook leuk zou zijn is dat de dames eens gaan bounden (inclusief Eric) en de heren eens een poepje laten ruiken.
Ik wil gewoon iets leuks en vernieuwend!
Gewoon een sterke vrouw of man die boven de ondermaatse kutgein staat. Dat wens ik. Iemand met gezond verstandquote:
Nee hoor ze mogen onbeperkt hakkenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:52 schreef carpediem23 het volgende:
Maar zijn er nog waarschuwingen geweest vanavond nav het schoen insident!??
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:52 schreef carpediem23 het volgende:
Maar zijn er nog waarschuwingen geweest vanavond nav het schoen insident!??
Hmm, ik vond het best mooi...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:49 schreef Disana het volgende:
[..]
't Is in elk geval een muziekje
http://www.youtube.com/watch?v=giDYDuFwC78
Maar ook daar worden we niet vrolijk van![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:54 schreef Disana het volgende:
Dus dan moet ik mijn hand er zo omheen doen, en dan?
[afbeelding]
dan haal je de verpakking eraf en likje.... aan het ijsje...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:54 schreef Disana het volgende:
Dus dan moet ik mijn hand er zo omheen doen, en dan?
[afbeelding]
Belachelijk! Dan mag alles, drank over iemand gooien, schoppen, slaan, bijten ect. Dus er wordt ook niks gedaan met de serieuse waarschuwing na het Amandel Huub in bed en Brrr die para wordt hotel geval, toen werd er gezegd nog 1 keer een kleine schopje en dat is dan meteen exit!quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dit gaat heel vroeg rustig worden. Ik doe alvast de groeten aan de ochtendploeg en ga wat anders doen. Tot morgen
Dan zijn ze in 1 keer 4 bewoners kwijt, dat durven ze niet aan. Ze hebben daarom maar een nieuwe regel ingevoerd zodat de overtreders financieel aangepakt gaan worden.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:57 schreef carpediem23 het volgende:
Belachelijk! Dan mag alles, drank over iemand gooien, schoppen, slaan, bijten ect. Dus er wordt ook niks gedaan met de serieuse waarschuwing na het Amandel Huub in bed en Brrr die para wordt hotel geval, toen werd er gezegd nog 1 keer een kleine schopje en dat is dan meteen exit!
trustequote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:59 schreef lorence1 het volgende:
truste iedereen. ik ga wat slaapuurtjes inhalen![]()
Veel succes bij het uitzitten van deze streams![]()
tja en morgen kan hij haar weer helemaal verrot schelden, maar goed dan is hij lekker van z'n kwakje afquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:58 schreef Prospera het volgende:
Huub: voulez vous coucher avec moi
[afbeelding]
Pssst.... over wie heb je het, er zijn meerdere mogelijkheden namelijkquote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:02 schreef Marelle het volgende:
[..]
tja en morgen kan hij haar weer helemaal verrot schelden, maar goed dan is hij lekker van z'n kwakje af![]()
Goeie van jequote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Pssst.... over wie heb je het, er zijn meerdere mogelijkheden namelijk![]()
LCDquote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:05 schreef Prospera het volgende:
Ze zien zichzelf op de plasma en worden helemaal gek.
Maat niet uit zelfs de foto hierboven is verwarrendquote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:06 schreef Marelle het volgende:
[..]
Goeie van jezo allert ben ik niet meer op dit uur. Dit zelfde geldt uiteraard ook voor uhm.....uhm......sorry ik kan de namen niet over m'n lippen krijgen
![]()
Zo ziet het er dus uit , hehehe aldus Aman.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian gaat oefenen op Japio
[afbeelding]
hahahaha dat poppetje, helemaal leipquote:
als amanda maar niet denkt dat deze 'nieuwe' techniek de spiegel vervangt...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:07 schreef Prospera het volgende:
[..]
Zo ziet het er dus uit , hehehe aldus Aman.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:13 schreef Marelle het volgende:
[..]
hahahaha dat poppetje, helemaal leip [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:17 schreef Lobasca het volgende:
Wil ik me aanmelden voor een maand streamen...klopt me wachtwoord niet...
Het is ook echt overal en altijd hetzelfde.
Daar heb je het wachtwoord van de 10 site toch niet voor nodig? Maar ik zal me wel vergissen. Troost je echter, iedereen ligt al in bed.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:17 schreef Lobasca het volgende:
Wil ik me aanmelden voor een maand streamen...klopt me wachtwoord niet...
Het is ook echt overal en altijd hetzelfde.
Ik kijk de beelden altijd via v-o-l, moet ik me daar dan registreren?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar heb je het wachtwoord van de 10 site toch niet voor nodig? Maar ik zal me wel vergissen. Troost je echter, iedereen ligt al in bed.
Krijg je geen pop upquote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik kijk de beelden altijd via v-o-l, moet ik me daar dan registreren?
Oh. Helaas, dat weet ik niet, ik kijk hier http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2 Daar zou je ook die betaalschermen te zien moeten krijgen als het goed is.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik kijk de beelden altijd via v-o-l, moet ik me daar dan registreren?
Dat nummer staat toch op je Wallie bon? Of is dat Wallet...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja wel, maar misschien komt het omdat ik met Wallie wilde betalen
Ik heb het nog niet geprobeerd, maar ga het wel doen denk ik, maar ga denk ik bellen dat kan ook toch?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja wel, maar misschien komt het omdat ik met Wallie wilde betalen
Ben helemaal geen lid van Walliequote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat nummer staat toch op je Wallie bon? Of is dat Wallet...
Huh, was toch al goedquote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:29 schreef Soury het volgende:
Ik betaal wel en heb streams ... En moet zeggen kwaliteit is 100 % beter.
oh dear... eend ik zou maar eieren voor mijn geld kiezenquote:
WTF, wat een oplichtersquote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ben helemaal geen lid van Wallie![]()
Ben nu aan het bellen, moet nog 189 sec. aan de lijn blijven, OM TE BETALEN!!!![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ben nu aan het bellen, moet nog 189 sec. aan de lijn blijven, OM TE BETALEN!!!![]()
sms is toch o.k.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat nr kost 0,80 per minuut, en daar betaal je dus mee.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
WTF, wat een oplichters![]()
Of betaal je per gesprek?
Zal wel niet, dan laten ze je niet zolang hangen![]()
Hebben ze je gegevens, en voor je het weet krijg je ongevraagd sms-jes die je ook weer moet betalen.quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat nr kost 0,80 per minuut, en daar betaal je dus mee.![]()
Doe dus geen smsquote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hebben ze je gegevens, en voor je het weet krijg je ongevraagd sms-jes die je ook weer moet betalen.
Welnee , nou ja tis de mobiel van de zaakquote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hebben ze je gegevens, en voor je het weet krijg je ongevraagd sms-jes die je ook weer moet betalen.
Wat een amateursquote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat nr kost 0,80 per minuut, en daar betaal je dus mee.![]()
Nee, volgens de pop-up ben je voor het bellen en een maand streams 5,20 kwijt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:35 schreef Prospera het volgende:
[..]
Voor de 3.95¤ aan streams voor een maand, betaal je zo 8 ¤ aan gesprekskosten
![]()
Daar was ik al bang voor ja, die belkosten krijg je er 'gratis' bijquote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:35 schreef Prospera het volgende:
[..]
![]()
Huhquote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat een amateurs![]()
Ze kunnen het toch duurder maken en dan per gesprek laten betalen?![]()
Als het goed is heb ik nog een paar dagen dacht ikquote:
Die verhoging komt vast later nog wel, nu is het 5,20 toch?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:39 schreef Prospera het volgende:
[..]
Huh
Ze lokken je binnen met ¤ 3.95 per maand en vervolgens moet je ervoor bellen wat kan oplopen tot ruim 10¤ per maand.
Das bijna 15 ¤ p/m.![]()
Oepele poeps je heb helemaal gelijkquote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:40 schreef avonne het volgende:
Problemen met Streams en Abonnement
[SC # 116] 2 NEW_OP Or Not 2 NEW_OP
luitjes, jullie zijn hier zwaar off topic bezig.
Hou de Cos een beetje clean ajb
Nou zwaar offtopic is het nou ook weer niet, het gaat min of meer toch over de streamsquote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:40 schreef avonne het volgende:
Nope, vandaag was de gratis maand afgelopen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als het goed is heb ik nog een paar dagen dacht ik![]()
En de SC open voor iedereen? [SC # 116] 2 NEW_OP Or Not 2 NEW_OP Dat zou ook een slok op een borrel schelenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:40 schreef avonne het volgende:
ik probeer het nog eens....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:39 schreef klarelucht het volgende:
Goh, met die nieuwe regels zal er wel het een en ander moeten veranderen......voor Huub...
hoe gaat hij nou verder... moet ie een nieuwe strategie gaan verzinnen...oeijoei.. dat zal niet makkelijk voor hem zijn...dit was toch zijn "kracht" ?
OMG, moet jij zeggenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:42 schreef Disana het volgende:
[..]
En de SC open voor iedereen? [SC # 116] 2 NEW_OP Or Not 2 NEW_OP Dat zou ook een slok op een borrel schelen![]()
Ik stapte een paar dagen later inquote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:42 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nope, vandaag was de gratis maand afgelopen.
Ga je mee ik ben er alquote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
OMG, moet jij zeggen![]()
Ik zie jou hier af en toe zo zwaar in de rondte slijmen, dat ik denk, ga naar het knuffeltopic![]()
![]()
OMG jij hebt toch niet avonne ge-PM'ed he, daar zie ik je ook nog voor aanquote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:42 schreef Disana het volgende:
[..]
En de SC open voor iedereen? [SC # 116] 2 NEW_OP Or Not 2 NEW_OP Dat zou ook een slok op een borrel schelen![]()
Ik wil het hier nog even over de STREAMS hebbenquote:
Kwakquote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wil het hier nog even over de STREAMS hebben![]()
Jij had me nog geen antwoord gegeven
Nee over dat de kwaliteit opeens beter was, maar dat was toch al goedquote:
ik heb die willie dinges, 10eu en heb 1 maand betaald nu. kan ik zo nog een maandje meequote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:35 schreef Prospera het volgende:
[..]
![]()
..en ik probeer nog eens...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:39 schreef klarelucht het volgende:
Goh, met die nieuwe regels zal er wel het een en ander moeten veranderen......voor Huub...
hoe gaat hij nou verder... moet ie een nieuwe strategie gaan verzinnen...oeijoei.. dat zal niet makkelijk voor hem zijn...dit was toch zijn "kracht" ?
wat is de COS?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:54 schreef avonne het volgende:
Is het nou zo verleidelijk om in de COS te blijven chatten?
Ophouden!
Huub neukt Liekjequote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik stapte een paar dagen later in
Ze doen het nog...
Dus wie geeft er heel ontopic een neukverslag![]()
OK baasquote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:54 schreef avonne het volgende:
Is het nou zo verleidelijk om in de COS te blijven chatten?
Ophouden!
Hetzelfde geldt voor Jaap met zijn ranzigheid en terror. Huub verveelde zich aan het eind van de avond al en vroeg zich af wat hij moest doen (een drankje kon er ook al niet meer vanaf). Zoals je ziet grijpt hij eerst maar eens naar de afleiding seksquote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:55 schreef klarelucht het volgende:
Op dinsdag 5 juni 2007 01:39 schreef klarelucht het volgende:
..en ik probeer nog eens...
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:57 schreef Prospera het volgende:
[..]
Huub neukt Liekje
met gekets enzo,
Hij doet het lekker, eerst langzame stoten, daarna diepe en dan de in/out vluggertjes.
Daarna een paar heel diepe, heel langzaam
En tot slot een paar zware penetraties
![]()
[afbeelding]
hier vind je een aantal meningen eroverquote:
wat goed dat hij dag 1 al probleempjes ondervind......tanx for tellingquote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor Jaap met zijn ranzigheid en terror. Huub verveelde zich aan het eind van de avond al en vroeg zich af wat hij moest doen (een drankje kon er ook al niet meer vanaf). Zoals je ziet grijpt hij eerst maar eens naar de afleiding seks![]()
Voor degenen die niet weten wat een COS is, meldt je hierquote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:58 schreef klarelucht het volgende:
[..]
![]()
gadverdamme alleen de gedachte van een penetratie van Huub...baahhhh
![]()
okay, ik snap het...thank you voor de link.....en uitleg.....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:00 schreef avonne het volgende:
[..]
hier vind je een aantal meningen erover
Huub verliest zijn scherpte - deel 001
COS = commentaren op de streams
zijnde de actuele gebeurtenissen op de streams.
Dit topic wordt de volgende dag nog door velen gelezen.
Blijft gewoon bij zijn strategie, zal alleen nog minder zelf doen en nog meer jaap proberen op te stokenquote:
Je wilt dat Jaap vreemd gaat, zo vlak voor zijn huwelijk?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:01 schreef klarelucht het volgende:
[..]
wat goed dat hij dag 1 al probleempjes ondervind......tanx for telling
Jaap inderdaad ook, hij kan niet gaan sexen voor de afleiding..maar misschien is Huubje wel bereid hem daarin te helpen...ervaring heeft hij al opgedaaan bij Eric...
Wat een idiotenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:00 schreef avonne het volgende:
[..]
Dit topic wordt de volgende dag nog door velen gelezen.
daar zeg je wat....nou, liever niet.. en zeker niet met Huub,,quote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Je wilt dat Jaap vreemd gaat, zo vlak voor zijn huwelijk?![]()
Het is te hopen dat het gauw weer spannend wordt, als dat nog kan met de nieuwe regels.
Kan natuurlijk best zijn dat hij stiekem ligt te luisteren naar Lieke en Huub en zo toch nog wat plezier heeft.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:06 schreef klarelucht het volgende:
[..]
daar zeg je wat....nou, liever niet.. en zeker niet met Huub,,
of course...Jaap opstoken...omdat ie anders zelf ingevaar komt...goed gezien...PC eendquote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Blijft gewoon bij zijn strategie, zal alleen nog minder zelf doen en nog meer jaap proberen op te stoken
En lieke erin houden om te neuken
Vast wel......al kan ik me dat moeilijk voorstellen na gisteren gehoord te hebben dat Lieke piept i.p.v. kreunen/hijgen...........quote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Kan natuurlijk best zijn dat hij stiekem ligt te luisteren naar Lieke en Huub en zo toch nog wat plezier heeft.
Lieke piept nietquote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:10 schreef klarelucht het volgende:
[..]
Vast wel......al kan ik me dat moeilijk voorstellen na gisteren gehoord te hebben dat Lieke piept i.p.v. kreunen/hijgen...........
Ze zijn nu allebei hun bed weer uit, waarschijnlijk om nog gauw iets in de keuken te eten voor het bedtijd is.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:10 schreef klarelucht het volgende:
[..]
Vast wel......al kan ik me dat moeilijk voorstellen na gisteren gehoord te hebben dat Lieke piept i.p.v. kreunen/hijgen...........
Hij slaapt_praatquote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:25 schreef Lobasca het volgende:
Hé! Ik hoor Japio, is íe nog wakker, of slaapt íe?
Dit is toch focking niet normaal man! Jij hebt 2 minuten eerder beeld en geluid dan ik.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:23 schreef Prospera het volgende:
jaap: Echt serieus, je moet terugbellen
Mwaah, meer tijd voor koekje van eigen deeg.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 04:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
DGK_redactie, het is wel erg saai nu ..... misschien moet Netty weer eens even op bezoek komen.
Zo'n een lieve, zorgzame moeder, en dan Jaap en Huub erop los laten![]()
En anders Nena een weekendje laten logeren, succes verzekerd.
Ruzie van afgelopen nacht,wel 300 MB groot: http://www.megaupload.com/?d=MZ5W3SB6
Hoe bedoel je, weer?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:35 schreef paraquat het volgende:
kut, heb weer moeten betalen......
Ik zit dat stukje te lezen en dit valt mij op:quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:36 schreef beequeen het volgende:
Mogge, zou ze het nu echt menen?
http://www.telegraaf.nl/p(...)correctie.html?p=2,1
Dus ze slaapt verder niet? Overdag de kids en daarna werkenquote:"Ik hou ervan ’s.nachts te werken, als de kinderen slapen. Dan kan ik overdag lekker veel bij ze zijn.”
Madame denkt op dezelfde voet verder te kunnen, butler, poets enzo. Lekker rondrijden in haar Touaregje, ja duhhhhh, ik zou niet weten waarvan.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:42 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik zit dat stukje te lezen en dit valt mij op:
[..]
Dus ze slaapt verder niet? Overdag de kids en daarna werkenHet huis wordt niet schoongemaakt enzo?
Haha ahhww.. dat vind ik wel zielig!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:39 schreef Disana het volgende:
He jammer, voor het eerst ben ik hier zo vroeg en nu doen de streams het niet meer. Een zwaai voor jullie dus en tot veel later.
quote:
Waar blijft je PM ivm gratis streams kijken?quote:
Ik werk ook 'snachte, maar moet dan echt wel overdag slapen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:42 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik zit dat stukje te lezen en dit valt mij op:
[..]
Dus ze slaapt verder niet? Overdag de kids en daarna werkenHet huis wordt niet schoongemaakt enzo?
Ja dan is het licht nog uitquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:54 schreef Disana het volgende:
Goh hee, is het beeld 's ochtends altijd zo slecht?
Heb je nu wel streams?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:54 schreef Disana het volgende:
Goh hee, is het beeld 's ochtends altijd zo slecht?
Hmmmmmm?quote:
Bedoel je een soort mozaieken?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar mijn beeld (hint) is zo grofkorrelig![]()
Ik ben allang blij dat ik die vreselijke Napalm niet hoef te zien, dat is normaal wel zo. Ik denk dat de kabouters de vloer reinigen, dat krijg je niet in beeld.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmmmmmm?![]()
Trouwens, hoe ziet zo'n ochtend er nu uit? Moeten jullie dit nog een half uur zien, of krijgen jullie ook de huishouding te zien.
Normaal is er al aktiviteit, maar vandaag is het wat afwijkend ivm vloeren schoon maak.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmmmmmm?![]()
Trouwens, hoe ziet zo'n ochtend er nu uit? Moeten jullie dit nog een half uur zien, of krijgen jullie ook de huishouding te zien.
Nope, even refreshen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Is dat gewoon om deze tijd?
Het helpt soms als je dan even die streams aan en uit zet. En ik las gisteren dat ook rebooten wel eens schijnt te helpenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Neequote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Hier 4x beeld van de slaapkamers met het normale beeld van een verduisterde kamer (zwart-wit beeld)quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze krijgen vanzelf al straf doordat Palma ze komt wekkenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:13 schreef Meganog het volgende:
Wat is de boete als ze niet op tijd aan de ontbijttafel verschijnen...?
Als je je PM aan zetquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:13 schreef Fokster het volgende:
Als er iemand iets afweet van de mogelijkheid "gratis streams" pm mij dan aub
Oud broodquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:13 schreef Meganog het volgende:
Hardstikke OT, maar ik krijg dit als ik dat back-up ding wil openen, hoe los ik dit op. PM please.quote:
Aangebakte baarmoeder koek..homemade by Palma, met een vleugje gaysperma als saus.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:13 schreef Meganog het volgende:
Gatver LPquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:23 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Aangebakte baarmoeder koek..homemade by Palma, met een vleugje gaysperma als saus.
Nee??quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:24 schreef LoveProfusion het volgende:
Liess kende jij nu die date van Eric (de 2de die zo werd geterroriseerd)?
Ik dacht dat iemand had gezegd dat ene Liesss die date goed kende, maar ik kan het mis hebben.quote:
Nee ik ken m niet iig.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:26 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik dacht dat iemand had gezegd dat ene Liesss die date goed kende, maar ik kan het mis hebben.
Je bent idd een newbe he, ben jij niet de nieuwe DGK_REDACTIE ?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:26 schreef Fokster het volgende:
Hmmm ben een leek hiermag ik even zo brutaal zijn om het zo tedoen? <email>) Super bedankt in iedergeval voor de moeite!
Mogge, Natasja en wifebeater hebben haar regelmatig gezegd dat ze een viezerik is.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:29 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen.
Ik krijg meer en meer het idee dat Brian stiekem een beetje vies van Amanda is. Sinds ze verkering hebben (...) baddert en schrobt ze wat af en nu poetst hij zelfs haar tanden voor het slapen neuken gaan.
Dat viel mij ook op, gaat niet echt vriendelijkquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:29 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij loopt het niet zo lekker tussen HET en Hermafrodiet.
Meeeeeeeeeeeeeesterquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je bent idd een newbe he, ben jij niet de nieuwe DGK_REDACTIE ?![]()
Ze doucht en poetst der tanden toch sowieso elke dag?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mogge, Natasja en wifebeater hebben haar regelmatig gezegd dat ze een viezerik is.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:32 schreef Copycat het volgende:
Ex-bewoonster Gouden Kooi mailt per ongeluk.
Volgens mij schort(te) er nogal wat aan de persoonlijke hygiëne van Amanda. Maar gelukkig let Brian daar nu goed opquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:32 schreef Liess het volgende:
Ze doucht en poetst der tanden toch sowieso elke dag?
(niet dat ik dat kan ruiken hier, gelukkig)
Vreemd.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:32 schreef Copycat het volgende:
Ex-bewoonster Gouden Kooi mailt per ongeluk.
Neeeeeeeeeeee dan was het een heel ander programma als IK daar wat over tezeggen had hahahahhahahahaa (en dan had ik waarschijnlijk al gratis streams tochquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je bent idd een newbe he, ben jij niet de nieuwe DGK_REDACTIE ?![]()
Hoe had je die gratis streams dan gehad? Dat weet je dan vast ook welquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:36 schreef Fokster het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeee dan was het een heel ander programma als IK daar wat over tezeggen had hahahahhahahahaa (en dan had ik waarschijnlijk al gratis streams toch)
Dus jij noemt , even onder de straal van de douche doorlopen, zonder douchegel oid, douchen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:32 schreef Liess het volgende:
[..]
Ze doucht en poetst der tanden toch sowieso elke dag?
(niet dat ik dat kan ruiken hier, gelukkig)
Wat is dat voor Amanda vraag? moet ik daar echt serieus antwoord op geven?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe had je die gratis streams dan gehad? Dat weet je dan vast ook wel![]()
Ok,is mij niet opgevallen, nooit op gelet ook eigk...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij schort(te) er nogal wat aan de persoonlijke hygiëne van Amanda. Maar gelukkig let Brian daar nu goed op.
Nooit een lapje of een straaltje tussen d'r benen... wat ik Brian trouwens ook niet zie doen sinds hij haar doucht, hoor.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus jij noemt , even onder de straal van de douche doorlopen, zonder douchegel oid, douchen?
Nee hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:39 schreef Fokster het volgende:
[..]
Wat is dat voor Amanda vraag? moet ik daar echt serieus antwoord op geven?hahahaha
Alsof je douchegel Moet gebruiken om schoon te zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus jij noemt , even onder de straal van de douche doorlopen, zonder douchegel oid, douchen?
Na een nacht uitwonen door Wifebeater, onder een dekbed, lijkt me dat wel wenselijk ja.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:43 schreef Liess het volgende:
[..]
Alsof je douchegel Moet gebruiken om schoon te zijn.
Neuh, dat moet niet. Maar een lullig straaltje over je lijf laten lopen zonder even goed tussen je benen te schrobben is ook weer het andere uiterstequote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:43 schreef Liess het volgende:
Alsof je douchegel Moet gebruiken om schoon te zijn.
Tja ik kijk niet hoe zij precies doucht, tenminste, ik zie het wel ik kijk alleen niet waar zijn met der handen/whatever heengaat of niet....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neuh, dat moet niet. Maar een lullig straaltje over je lijf laten lopen zonder even goed tussen je benen te schrobben is ook weer het andere uiterste.
Ik wil niet weten wat zich daar allemaal ophoopt.
alleen een bepaald type he!!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:52 schreef beequeen het volgende:
Huub begeeft zich op glad ijs. Hij zegt tegen Lieke, dat als een meisje iets gehad heeft met een Turk of Marokkaan, hoeft hij haar niet meer.
Lieke : "Dat heb ik nou met mannen, die met hoeren meegaan. Die hoef ik niet meer"quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:52 schreef beequeen het volgende:
Huub begeeft zich op glad ijs. Hij zegt tegen Lieke, dat als een meisje iets gehad heeft met een Turk of Marokkaan, hoeft hij haar niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |