Nou zwaar offtopic is het nou ook weer niet, het gaat min of meer toch over de streamsquote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:40 schreef avonne het volgende:
Problemen met Streams en Abonnement
[SC # 116] 2 NEW_OP Or Not 2 NEW_OP
luitjes, jullie zijn hier zwaar off topic bezig.
Hou de Cos een beetje clean ajb
Nope, vandaag was de gratis maand afgelopen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als het goed is heb ik nog een paar dagen dacht ik![]()
En de SC open voor iedereen? [SC # 116] 2 NEW_OP Or Not 2 NEW_OP Dat zou ook een slok op een borrel schelenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:40 schreef avonne het volgende:
Problemen met Streams en Abonnement
[SC # 116] 2 NEW_OP Or Not 2 NEW_OP
luitjes, jullie zijn hier zwaar off topic bezig.
Hou de Cos een beetje clean ajb
ik probeer het nog eens....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:39 schreef klarelucht het volgende:
Goh, met die nieuwe regels zal er wel het een en ander moeten veranderen......voor Huub...
hoe gaat hij nou verder... moet ie een nieuwe strategie gaan verzinnen...oeijoei.. dat zal niet makkelijk voor hem zijn...dit was toch zijn "kracht" ?
OMG, moet jij zeggenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:42 schreef Disana het volgende:
[..]
En de SC open voor iedereen? [SC # 116] 2 NEW_OP Or Not 2 NEW_OP Dat zou ook een slok op een borrel schelen![]()
Ik stapte een paar dagen later inquote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:42 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nope, vandaag was de gratis maand afgelopen.
Ga je mee ik ben er alquote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
OMG, moet jij zeggen![]()
Ik zie jou hier af en toe zo zwaar in de rondte slijmen, dat ik denk, ga naar het knuffeltopic![]()
![]()
OMG jij hebt toch niet avonne ge-PM'ed he, daar zie ik je ook nog voor aanquote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:42 schreef Disana het volgende:
[..]
En de SC open voor iedereen? [SC # 116] 2 NEW_OP Or Not 2 NEW_OP Dat zou ook een slok op een borrel schelen![]()
Ik wil het hier nog even over de STREAMS hebbenquote:
Kwakquote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wil het hier nog even over de STREAMS hebben![]()
Jij had me nog geen antwoord gegeven
Nee over dat de kwaliteit opeens beter was, maar dat was toch al goedquote:
ik heb die willie dinges, 10eu en heb 1 maand betaald nu. kan ik zo nog een maandje meequote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:35 schreef Prospera het volgende:
[..]
Voor de 3.95¤ aan streams voor een maand, betaal je zo 8 ¤ aan gesprekskosten
![]()
..en ik probeer nog eens...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:39 schreef klarelucht het volgende:
Goh, met die nieuwe regels zal er wel het een en ander moeten veranderen......voor Huub...
hoe gaat hij nou verder... moet ie een nieuwe strategie gaan verzinnen...oeijoei.. dat zal niet makkelijk voor hem zijn...dit was toch zijn "kracht" ?
wat is de COS?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:54 schreef avonne het volgende:
Is het nou zo verleidelijk om in de COS te blijven chatten?
Ophouden!
Huub neukt Liekjequote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik stapte een paar dagen later in
Ze doen het nog...
Dus wie geeft er heel ontopic een neukverslag![]()
OK baasquote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:54 schreef avonne het volgende:
Is het nou zo verleidelijk om in de COS te blijven chatten?
Ophouden!
Hetzelfde geldt voor Jaap met zijn ranzigheid en terror. Huub verveelde zich aan het eind van de avond al en vroeg zich af wat hij moest doen (een drankje kon er ook al niet meer vanaf). Zoals je ziet grijpt hij eerst maar eens naar de afleiding seksquote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:55 schreef klarelucht het volgende:
Op dinsdag 5 juni 2007 01:39 schreef klarelucht het volgende:
..en ik probeer nog eens...
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:57 schreef Prospera het volgende:
[..]
Huub neukt Liekje
met gekets enzo,
Hij doet het lekker, eerst langzame stoten, daarna diepe en dan de in/out vluggertjes.
Daarna een paar heel diepe, heel langzaam
En tot slot een paar zware penetraties
![]()
[afbeelding]
hier vind je een aantal meningen eroverquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |