Ben helemaal geen lid van Walliequote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat nummer staat toch op je Wallie bon? Of is dat Wallet...
Huh, was toch al goedquote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:29 schreef Soury het volgende:
Ik betaal wel en heb streams ... En moet zeggen kwaliteit is 100 % beter.
oh dear... eend ik zou maar eieren voor mijn geld kiezenquote:
WTF, wat een oplichtersquote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ben helemaal geen lid van Wallie![]()
Ben nu aan het bellen, moet nog 189 sec. aan de lijn blijven, OM TE BETALEN!!!![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ben nu aan het bellen, moet nog 189 sec. aan de lijn blijven, OM TE BETALEN!!!![]()
sms is toch o.k.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat nr kost 0,80 per minuut, en daar betaal je dus mee.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
WTF, wat een oplichters![]()
Of betaal je per gesprek?
Zal wel niet, dan laten ze je niet zolang hangen![]()
Hebben ze je gegevens, en voor je het weet krijg je ongevraagd sms-jes die je ook weer moet betalen.quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat nr kost 0,80 per minuut, en daar betaal je dus mee.![]()
Doe dus geen smsquote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hebben ze je gegevens, en voor je het weet krijg je ongevraagd sms-jes die je ook weer moet betalen.
Welnee , nou ja tis de mobiel van de zaakquote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hebben ze je gegevens, en voor je het weet krijg je ongevraagd sms-jes die je ook weer moet betalen.
Wat een amateursquote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat nr kost 0,80 per minuut, en daar betaal je dus mee.![]()
Nee, volgens de pop-up ben je voor het bellen en een maand streams 5,20 kwijt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:35 schreef Prospera het volgende:
[..]
Voor de 3.95¤ aan streams voor een maand, betaal je zo 8 ¤ aan gesprekskosten
![]()
Daar was ik al bang voor ja, die belkosten krijg je er 'gratis' bijquote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:35 schreef Prospera het volgende:
[..]
Voor de 3.95¤ aan streams voor een maand, betaal je zo 8 ¤ aan gesprekskosten
![]()
Huhquote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat een amateurs![]()
Ze kunnen het toch duurder maken en dan per gesprek laten betalen?![]()
Als het goed is heb ik nog een paar dagen dacht ikquote:
Die verhoging komt vast later nog wel, nu is het 5,20 toch?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:39 schreef Prospera het volgende:
[..]
Huh
Ze lokken je binnen met ¤ 3.95 per maand en vervolgens moet je ervoor bellen wat kan oplopen tot ruim 10¤ per maand.
Das bijna 15 ¤ p/m.![]()
Oepele poeps je heb helemaal gelijkquote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:40 schreef avonne het volgende:
Problemen met Streams en Abonnement
[SC # 116] 2 NEW_OP Or Not 2 NEW_OP
luitjes, jullie zijn hier zwaar off topic bezig.
Hou de Cos een beetje clean ajb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |